1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:
Меденова Клара Сарсенбаевна ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН
ОҚУШЫЛАРМЕН
ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі:
Меденова Клара Сарсенбаевна
2 слайд
«Заманауи әлемде елдің
қуаты ең алдымен
азаматтарының білімімен
өлшенеді. Терең білім –
тәуелсіздігіміздің тірегі,
ақыл-ой – азаттығымыздың
алдаспаны».
Н.Назарбаев
3 слайд
Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды
емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін
жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық
тетіктердің біртұтас кешені деп айқындалған.
Әлемдік дәрежеге жету мақсатын көздей
отырып, жаңаша қырда қолданылатын
көптеген технологияларды Отандық
педогогтар өз тәжірибелерінде тиімді
пайдалануда.Мұғалім жан-жақты іздену,
жұмыс түрлерін түрлендіруі, сабақты
қызықты өткізуінің арқасында оқушылардың
пәнге үлгермеушіліктері азаяды. Барлығы
мұғалімнің шеберлігі мен оқушының
қызығушылығына байланысты.
4 слайд
Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін анықтау, қабілеті төмен
оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге
деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.
Өз бетінше тапсырманы орындауына ықпал ету;
Пәнге қызығушылығын арттыруға арналған тапсырмаларды
орындау;
Ойын еркін айтуға, зейінін және еске сақтау қабілетін
арттыруға арналған жұмыстар жүргізу;
Сабақта тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай
сабақтастықты сақтау арқылы дайындап, психологиялық –
педагогикалық көмек көрсету.
Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым –
қатынас орнату.Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін анықтау, қабілеті төмен
оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге
деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.
5 слайд
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН
ҮЛГЕРІМІ ЖОҒАРЫ
6 слайд
Оқушының сабақтан
себепсіз қалуы.Отбасылық жағдайлар:
Ата – ананың болмауы
немесе ажырауы;
Әлеуметтік жағдайы;
отбасындағы қайғы-
қасірет;
7 слайд
Оқушылардың білімді қалыпты игеруде,
психологтар мен педагогтардың зерттеулері
бойынша баланың оқуына үш фактор себепші
болады деп зерттеген:
Біріншіден, балаға қоғамдық жағдай мен өмірдегі
тұрмыс жағдайы себепші болады;
Екіншіден , балалардың мінез-құлқындағы
жағымсыз ерекшеліктері мен психикасының өзгеше
қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан
ауытқуы және ақыл-ой даму деңгейінің тежелуінен;
Үшіншіден, педагогикалық тәлім- тәрбиенің
дұрыс болмауынан деп зерттеген .
8 слайд
Мұғалім сабақ барысында үлгерімі төмен
оқушыны ң пәнді меңгеруін, түсінуін есепке алып,
диагностика жүргізіп отыруы қажет. Бұл оқушының
пәннің қай жерінде олқылығы бар екендігін
анықтауға және оның себебін анықтауға
көмектеседі. Бұл себептер төмендегідей болуы
мүмкін:
•
Жаңа материалды қажетінше түсіне алмауы;
•
Жаңа тақырыпты бекіту жұмысының аздығы;
•
Мұғалімнің үлгірімі төмен оқушыдан тиісті
деңгейде талап етпеуі;
•
Физиологиялық факторлар;
•
Оқушының пәнге қызығушылығының аздығы,
бағалаудың әділ болмауы;
9 слайд
Алдын-алу шаралары:
•
Сабақтың жан-жақты өтілуін (сабақты түрлендіріп түрлі әдіс -т әсілдерді
қолдану арқылы өту);
•
Оқушының танымдылық қызығушылығын, белсенділігін қалыптастыру ( әрбір
оқушыға жеке көңіл бөлу арқылы оның қызығушылық бағытын анықта);
•
Оқушымен жеке жұмыс жүргізу (тақырыпты меңгертуде тек топтық
жұмыстармен шектелмей, жеке жұмыс жүргізу);
•
Үй тапсырмасының берілу көлемін ескеру (көлемді және күрделі үй тапсырмасы
балаға түрлі қиындықтар туғызуы мүмкін, тапсырмаларды түрлендіріп кейде
баланың орындауына жеңіл тапсырмаларды дайындау қажет);
•
Ата-аналармен бірігіп жұмыс жасау ( баланың сабаққа қызығушылығы ата -
ана ға ескертіп бірлесе жұмыс жүргізу қажет);
•
Оқушының оқуға деген жауапкершілігін арттыруда оқушының
белсенділігін қалыптастыру
10 слайд
Көптеген ұстаздар « Үлгермеуші оқушылармен
қандай жұмыс ұйымдастыруға болады?» деген
сұрақ қоя отырып, жоспар құрады.
•
Оқу жылында үлгерімі төмен оқушымен
жүргізілетін жеке жұмыс кестесін құру;
•
Оқушыға жеке папка арнау;
•
Қосымша сабақтарға арналған дәптерлер
бастату;
•
Білім кетіктерін жоюға арналған тапсырмалар
(карточка, тірек –үлгілер, ребус, сөзжұмбақтар);
•
Ата-анасымен үнемі байланыста болу, бірігіп жол
іздеу;
•
Психолог, дәрігерлер, логопедтердің кеңесіне
жүгінуге ата- анасына кеңес беру.
11 слайд
Сабақ кезеңдері Көрсетілетін көмектер
Оқушының
дайындығын бағалау Оқушы жауап беру кезінде мейірімділік таныту. Оқушы
жауап бере алмаған кезде тақтада не орнында
дайындалуына рұқсат беру.
Жаңа материалды
таныстыру Тақырыпты түсінуге байланысты әдіс-тәсілдерді қолдану.
Үлгермеуші оқушыға назар аудару,сұрақтар қою, түсіну
деңгейін анықтау. Тәжірибе жасауға дайындалуда,
көрнекілік әзірлеуде көмекші ретінде алу.
Сабақ барысында
өзіндік жұмыс жасауда Жеңіл тапсырма беру. Тапсырманы орындау жолдарын
есіне түсіру. Ереже, тұжырымдама, формула, т.б. сүйенуін
ескеру. Өз бетімен жұмыс істеуін қалыптастыруға жағдай
туғызу. Үлгермеуші оқушының жұмысын тексеру, қатесін
айту, түзету барысында әрекетін байқап, бақылау.
Өз бетімен жұмыс
істеуді ұйымдастыруды Үлгерімі төмен оқушыларға арнап топ құра білу.
Тапсырманы орындауда дұрыс бағдар беру, көмектесу.
Кездесетін қиыншылықтың алдын алу бағыт беретін
карточкалар қолдану.
12 слайд
13 слайд
Орта деңгейдегі Жоғары деңгейдегі
Төмен деңгейдегі Тапсырмаларды жеңілден
күрделіге қарай
сабақтастықты сақтау
14 слайд
Сам жалпы орта білім беретін мектеп
_____________________________________
(Тегі)
_______________________________________
(Аты)
_______________________________________
(Әкесініңі аты)
_______________________________________
(Туған жылы, айы, күні)
_______________________________________
(Сынып )
І тарау. Фонетика I. 1. Фонетика гректің «фоне» деген сөзі негізінде қолданысқа енген. Фоненің мағынасы - дыбыс, үн, дауыс. Фонетика -тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала. Тіл дыбыстары кестедегі сөйлеу мүшелері арқылы жасалатынына назар аударту . Тапсырма№1: Адасқан әріптерді орнына қой. Кім жылдам? і, м, б, л, і __________________ ш, о, б, а, л, қ, а __________________ к, р, е, м, т, е, е ________________ с, ұ, з, а, т ________________ к, т, е, м, е, т, е ________________ а, л, а, д ________________
15 слайд
16 слайд
Оқушыларды
ынталандыру
әдістері
17 слайд
Өз бетінше тапсырманы орындай
алатын;
Пәнге қызығушылығын артқан;
Ойын еркін айта алатын, зейінін
және еске сақтау қабілеті артқан
оқушы қалыптасады .
18 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз