Материалдар / ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖОЛДАРЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖОЛДАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Кез келген сыныпта үлгерімі төмен және үлгері жоғары оқушыкездеседі. Үлгерімі төмен оқушымен жеке жұмыс жүргізілмесе ол көбіне белсенді, үлгерімі жоғары оқушыға сенім артып, сол оқушының көленкесінде қалып қойып жатады. Сондықтан үлгермеуші оқушыға жүйелі жоспар негізінде жеке жұмыс жүргізу қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2021
1007
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Меденова Клара Сарсенбаевна ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС Қазақ ті

1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Меденова Клара Сарсенбаевна ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Меденова Клара Сарсенбаевна

«Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді. Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой

2 слайд
«Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді. Терең білім – тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой – азаттығымыздың алдаспаны». Н.Назарбаев

Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалы

3 слайд
Білім беру – жекелеген құбылыс немесе дағды емес, ол оқушылардың оқуға қабілетін жақсартуға мүмкіндік беретін педагогикалық тетіктердің біртұтас кешені деп айқындалған. Әлемдік дәрежеге жету мақсатын көздей отырып, жаңаша қырда қолданылатын көптеген технологияларды Отандық педогогтар өз тәжірибелерінде тиімді пайдалануда.Мұғалім жан-жақты іздену, жұмыс түрлерін түрлендіруі, сабақты қызықты өткізуінің арқасында оқушылардың пәнге үлгермеушіліктері азаяды. Барлығы мұғалімнің шеберлігі мен оқушының қызығушылығына байланысты.

Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін анықтау, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пән

4 слайд
Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін анықтау, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.  Өз бетінше тапсырманы орындауына ықпал ету;  Пәнге қызығушылығын арттыруға арналған тапсырмаларды орындау;  Ойын еркін айтуға, зейінін және еске сақтау қабілетін арттыруға арналған жұмыстар жүргізу;  Сабақта тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай сабақтастықты сақтау арқылы дайындап, психологиялық – педагогикалық көмек көрсету. Нақты баламен жеке сыйластық және сенімді қарым – қатынас орнату.Үлгерімі төмен оқушылардың себептерін анықтау, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылығын арттыру, мемлекеттік білім стандартын меңгерту.

ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ҮЛГЕРІМІ ЖОҒАРЫ

5 слайд
ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ҮЛГЕРІМІ ЖОҒАРЫ

Оқушының сабақтан себепсіз қалуы.Отбасылық жағдайлар: Ата – ананың болмауы немесе ажырауы; Әлеуметтік жағдайы; отбасындағы қай

6 слайд
Оқушының сабақтан себепсіз қалуы.Отбасылық жағдайлар: Ата – ананың болмауы немесе ажырауы; Әлеуметтік жағдайы; отбасындағы қайғы- қасірет;

Оқушылардың білімді қалыпты игеруде, психологтар мен педагогтардың зерттеулері бойынша баланың оқуына үш фактор себепші

7 слайд
Оқушылардың білімді қалыпты игеруде, психологтар мен педагогтардың зерттеулері бойынша баланың оқуына үш фактор себепші болады деп зерттеген: Біріншіден, балаға қоғамдық жағдай мен өмірдегі тұрмыс жағдайы себепші болады; Екіншіден , балалардың мінез-құлқындағы жағымсыз ерекшеліктері мен психикасының өзгеше қалыптасуынан немесе қалыпты нормадан ауытқуы және ақыл-ой даму деңгейінің тежелуінен; Үшіншіден, педагогикалық тәлім- тәрбиенің дұрыс болмауынан деп зерттеген .

Мұғалім сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыны ң пәнді меңгеруін, түсінуін есепке алып, диагностика жүргізі

8 слайд
Мұғалім сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыны ң пәнді меңгеруін, түсінуін есепке алып, диагностика жүргізіп отыруы қажет. Бұл оқушының пәннің қай жерінде олқылығы бар екендігін анықтауға және оның себебін анықтауға көмектеседі. Бұл себептер төмендегідей болуы мүмкін: • Жаңа материалды қажетінше түсіне алмауы; • Жаңа тақырыпты бекіту жұмысының аздығы; • Мұғалімнің үлгірімі төмен оқушыдан тиісті деңгейде талап етпеуі; • Физиологиялық факторлар; • Оқушының пәнге қызығушылығының аздығы, бағалаудың әділ болмауы;

Алдын-алу шаралары: • Сабақтың жан-жақты өтілуін (сабақты түрлендіріп түрлі әдіс -т әсілдерді қолдану арқылы өту); • Оқ

9 слайд
Алдын-алу шаралары: • Сабақтың жан-жақты өтілуін (сабақты түрлендіріп түрлі әдіс -т әсілдерді қолдану арқылы өту); • Оқушының танымдылық қызығушылығын, белсенділігін қалыптастыру ( әрбір оқушыға жеке көңіл бөлу арқылы оның қызығушылық бағытын анықта); • Оқушымен жеке жұмыс жүргізу (тақырыпты меңгертуде тек топтық жұмыстармен шектелмей, жеке жұмыс жүргізу); • Үй тапсырмасының берілу көлемін ескеру (көлемді және күрделі үй тапсырмасы балаға түрлі қиындықтар туғызуы мүмкін, тапсырмаларды түрлендіріп кейде баланың орындауына жеңіл тапсырмаларды дайындау қажет); • Ата-аналармен бірігіп жұмыс жасау ( баланың сабаққа қызығушылығы ата - ана ға ескертіп бірлесе жұмыс жүргізу қажет); • Оқушының оқуға деген жауапкершілігін арттыруда оқушының белсенділігін қалыптастыру

Көптеген ұстаздар « Үлгермеуші оқушылармен қандай жұмыс ұйымдастыруға болады?» деген сұрақ қоя отырып, жоспар құрады. • Оқу

10 слайд
Көптеген ұстаздар « Үлгермеуші оқушылармен қандай жұмыс ұйымдастыруға болады?» деген сұрақ қоя отырып, жоспар құрады. • Оқу жылында үлгерімі төмен оқушымен жүргізілетін жеке жұмыс кестесін құру; • Оқушыға жеке папка арнау; • Қосымша сабақтарға арналған дәптерлер бастату; • Білім кетіктерін жоюға арналған тапсырмалар (карточка, тірек –үлгілер, ребус, сөзжұмбақтар); • Ата-анасымен үнемі байланыста болу, бірігіп жол іздеу; • Психолог, дәрігерлер, логопедтердің кеңесіне жүгінуге ата- анасына кеңес беру.

Сабақ кезеңдері Көрсетілетін көмектер Оқушының дайындығын бағалау Оқушы жауап беру кезінде мейірімділік таныту. Оқушы жауап бе

11 слайд
Сабақ кезеңдері Көрсетілетін көмектер Оқушының дайындығын бағалау Оқушы жауап беру кезінде мейірімділік таныту. Оқушы жауап бере алмаған кезде тақтада не орнында дайындалуына рұқсат беру. Жаңа материалды таныстыру Тақырыпты түсінуге байланысты әдіс-тәсілдерді қолдану. Үлгермеуші оқушыға назар аудару,сұрақтар қою, түсіну деңгейін анықтау. Тәжірибе жасауға дайындалуда, көрнекілік әзірлеуде көмекші ретінде алу. Сабақ барысында өзіндік жұмыс жасауда Жеңіл тапсырма беру. Тапсырманы орындау жолдарын есіне түсіру. Ереже, тұжырымдама, формула, т.б. сүйенуін ескеру. Өз бетімен жұмыс істеуін қалыптастыруға жағдай туғызу. Үлгермеуші оқушының жұмысын тексеру, қатесін айту, түзету барысында әрекетін байқап, бақылау. Өз бетімен жұмыс істеуді ұйымдастыруды Үлгерімі төмен оқушыларға арнап топ құра білу. Тапсырманы орындауда дұрыс бағдар беру, көмектесу. Кездесетін қиыншылықтың алдын алу бағыт беретін карточкалар қолдану.

12 слайд

Орта деңгейдегі Жоғары деңгейдегі Төмен деңгейдегі Тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай сабақтастықты сақтау

13 слайд
Орта деңгейдегі Жоғары деңгейдегі Төмен деңгейдегі Тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай сабақтастықты сақтау  

Сам жалпы орта білім беретін мектеп _____________________________________ (Тегі) __

14 слайд
Сам жалпы орта білім беретін мектеп _____________________________________ (Тегі) _______________________________________ (Аты) _______________________________________ (Әкесініңі аты) _______________________________________ (Туған жылы, айы, күні) _______________________________________ (Сынып ) І тарау. Фонетика I. 1. Фонетика гректің «фоне» деген сөзі негізінде қолданысқа енген. Фоненің мағынасы - дыбыс, үн, дауыс. Фонетика -тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала. Тіл дыбыстары кестедегі сөйлеу мүшелері арқылы жасалатынына назар аударту . Тапсырма№1: Адасқан әріптерді орнына қой. Кім жылдам? і, м, б, л, і __________________ ш, о, б, а, л, қ, а __________________ к, р, е, м, т, е, е ________________ с, ұ, з, а, т ________________ к, т, е, м, е, т, е ________________ а, л, а, д ________________

15 слайд

Оқушыларды ынталандыру әдістері

16 слайд
Оқушыларды ынталандыру әдістері

 Өз бетінше тапсырманы орындай алатын;  Пәнге қызығушылығын артқан;  Ойын еркін айта алатын, зейінін және еске сақтау қаб

17 слайд
 Өз бетінше тапсырманы орындай алатын;  Пәнге қызығушылығын артқан;  Ойын еркін айта алатын, зейінін және еске сақтау қабілеті артқан оқушы қалыптасады .

18 слайд