Материалдар / Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе тарату үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Наурыз 2021
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әдебиеттік оқу пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін қосымша жұмыс түрлері

1 слайд
Әдебиеттік оқу пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін қосымша жұмыс түрлері

1 слайд

Әдебиеттік оқу пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін қосымша жұмыс түрлері

Мақсаты: 1. Пән бойынша сабақ үлгерімін жақсарту, оқушының білімін дамыту 2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қ

2 слайд
Мақсаты: 1. Пән бойынша сабақ үлгерімін жақсарту, оқушының білімін дамыту 2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту 3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.

2 слайд

Мақсаты: 1. Пән бойынша сабақ үлгерімін жақсарту, оқушының білімін дамыту 2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту 3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.

Әдебиеттік оқу пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары:  Жаңа тақырыпты игерту  Үй тапсырмасын орындау

3 слайд
Әдебиеттік оқу пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары:  Жаңа тақырыпты игерту  Үй тапсырмасын орындауға бейімдеу  Оқушының есте сақтау қабілетін дамыту  Шығармашылық жұмыстарға баулу  Сөйлеу қабілетін дамыту

3 слайд

Әдебиеттік оқу пәнінен үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары:  Жаңа тақырыпты игерту  Үй тапсырмасын орындауға бейімдеу  Оқушының есте сақтау қабілетін дамыту  Шығармашылық жұмыстарға баулу  Сөйлеу қабілетін дамыту

Берілетін тапсырмалар:  Жаңа сабақты бекіту сұрақтарына жауап беруін қадағалау  Мәтіннің соңында берілген сұрақтарға жауап ж

4 слайд
Берілетін тапсырмалар:  Жаңа сабақты бекіту сұрақтарына жауап беруін қадағалау  Мәтіннің соңында берілген сұрақтарға жауап жазу  Үйге берілген мәтіннің ең маңызды пункітін белгілеп, оқып келуді, мазмұнын айтуды қадағалау  Сөзжұмбақ жасауды және шешуді үйрету  Тестпен жұмыс жасауға жаттықтыру  Саяси тұлғаларға сипаттама жасату  Үй тапсырмасын сұрау  Ауызша сұрақтарға жауап беру

4 слайд

Берілетін тапсырмалар:  Жаңа сабақты бекіту сұрақтарына жауап беруін қадағалау  Мәтіннің соңында берілген сұрақтарға жауап жазу  Үйге берілген мәтіннің ең маңызды пункітін белгілеп, оқып келуді, мазмұнын айтуды қадағалау  Сөзжұмбақ жасауды және шешуді үйрету  Тестпен жұмыс жасауға жаттықтыру  Саяси тұлғаларға сипаттама жасату  Үй тапсырмасын сұрау  Ауызша сұрақтарға жауап беру

 Суретке ауызша әңгіме құрау  Мәтінді оқу, көшіріп жазу  Буындап, толық оқуға жаттықтыру  Шағын өлеңдерді жаттау 

5 слайд
 Суретке ауызша әңгіме құрау  Мәтінді оқу, көшіріп жазу  Буындап, толық оқуға жаттықтыру  Шағын өлеңдерді жаттау  Өлеңдерді мәнерлеп оқуға жаттықтыру  Ертегі айту  Сөйлеу тілін жаттықтыру  Диалогпен берілген әңгімелерді оқыту  Мәтінмен жұмыс, тақырып қою, сөз таптыру  Жұмбақ жаттату  Жаңылтпашты жатқа айту  Тізбектеп оқуға дағдыландыру

5 слайд

 Суретке ауызша әңгіме құрау  Мәтінді оқу, көшіріп жазу  Буындап, толық оқуға жаттықтыру  Шағын өлеңдерді жаттау  Өлеңдерді мәнерлеп оқуға жаттықтыру  Ертегі айту  Сөйлеу тілін жаттықтыру  Диалогпен берілген әңгімелерді оқыту  Мәтінмен жұмыс, тақырып қою, сөз таптыру  Жұмбақ жаттату  Жаңылтпашты жатқа айту  Тізбектеп оқуға дағдыландыру

Тапсырма түрлері: Берілген әріптерден мақал құрастыр о і а б ұ ы м қ і л б ғ л

6 слайд
Тапсырма түрлері: Берілген әріптерден мақал құрастыр о і а б ұ ы м қ і л б ғ л у

6 слайд

Тапсырма түрлері: Берілген әріптерден мақал құрастыр о і а б ұ ы м қ і л б ғ л у

Әңгіме кестесі Әңгіме аты: Авторы: Кейіпкерлері: Әңгіме арқауы: Негізгі ой: Түйін:

7 слайд
Әңгіме кестесі Әңгіме аты: Авторы: Кейіпкерлері: Әңгіме арқауы: Негізгі ой: Түйін:

7 слайд

Әңгіме кестесі Әңгіме аты: Авторы: Кейіпкерлері: Әңгіме арқауы: Негізгі ой: Түйін:

Семантикалық карта мақал Өлең Жұмбақ Жаңылтпаш Ұрлық түбі – қорлық. Аппақ бала аппақ па ? Сатпақ бала аппақ па? Бетін адам аша

8 слайд
Семантикалық карта мақал Өлең Жұмбақ Жаңылтпаш Ұрлық түбі – қорлық. Аппақ бала аппақ па ? Сатпақ бала аппақ па? Бетін адам ашады, Білім нұрын шашады. Он алтыншы желтоқсан - Тәуелсіздік алған күн Ерекше боп мәңгілік Ел жадында қалған күн.

8 слайд

Семантикалық карта мақал Өлең Жұмбақ Жаңылтпаш Ұрлық түбі – қорлық. Аппақ бала аппақ па ? Сатпақ бала аппақ па? Бетін адам ашады, Білім нұрын шашады. Он алтыншы желтоқсан - Тәуелсіздік алған күн Ерекше боп мәңгілік Ел жадында қалған күн.

Ұйқасын тап: 1. Жағасында бұлақ, Жайылып жүр.......... 2. Құйрығы он қарыс, Бұл айбатты ........... 3. Бата алмас түлкі, Үсті т

9 слайд
Ұйқасын тап: 1. Жағасында бұлақ, Жайылып жүр.......... 2. Құйрығы он қарыс, Бұл айбатты ........... 3. Бата алмас түлкі, Үсті тікен .........

9 слайд

Ұйқасын тап: 1. Жағасында бұлақ, Жайылып жүр.......... 2. Құйрығы он қарыс, Бұл айбатты ........... 3. Бата алмас түлкі, Үсті тікен .........

Суретті әңгіме: Қыс. көзі жарқырап тұр. Қар жауды.Балалар теуіп жүр. Айдана мен Асқар

10 слайд
Суретті әңгіме: Қыс. көзі жарқырап тұр. Қар жауды.Балалар теуіп жүр. Айдана мен Асқар соқты.

10 слайд

Суретті әңгіме: Қыс. көзі жарқырап тұр. Қар жауды.Балалар теуіп жүр. Айдана мен Асқар соқты.

Қорытынды: Әр балаға барлау жасап күнімен, Ой шарлайды, оймен бірге жүгірем. Әр бала ол – қызықты бір хикая, Әр баланың жүрегіне

11 слайд
Қорытынды: Әр балаға барлау жасап күнімен, Ой шарлайды, оймен бірге жүгірем. Әр бала ол – қызықты бір хикая, Әр баланың жүрегіне үңілем. Әр баладан байқаймыз біз бір ізді, Қай із болсын, өзінше ол маңызды. Жақсысы- үлгі, жаманы жоқ баланың, Әрбір бала бір-бір мектеп тәрізді.

11 слайд

Қорытынды: Әр балаға барлау жасап күнімен, Ой шарлайды, оймен бірге жүгірем. Әр бала ол – қызықты бір хикая, Әр баланың жүрегіне үңілем. Әр баладан байқаймыз біз бір ізді, Қай із болсын, өзінше ол маңызды. Жақсысы- үлгі, жаманы жоқ баланың, Әрбір бала бір-бір мектеп тәрізді.