Материалдар / Ұлттық бірыңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау .

Ұлттық бірыңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау .

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып оқушыларын ҰБТ-на дайындаудың тиімді жолдары және психологиялық көмектер ұйымдастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2019
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы, Кентау қаласы «Бабайқорған» жалпы орта мектебінің педагог-психологы Раматулла Мәдина Ерғалиқызы

1 слайд
Түркістан облысы, Кентау қаласы «Бабайқорған» жалпы орта мектебінің педагог-психологы Раматулла Мәдина Ерғалиқызы

1 слайд

Түркістан облысы, Кентау қаласы «Бабайқорған» жалпы орта мектебінің педагог-психологы Раматулла Мәдина Ерғалиқызы

Ұлттық біріңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау

2 слайд
Ұлттық біріңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау

2 слайд

Ұлттық біріңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау

Оқушыларды ҰБТ – ға психологиялық тұрғыда дайындауда мектеп психологының ролі 1. Мамандықтың маңызы мен түрлері және оқушыла

3 слайд
Оқушыларды ҰБТ – ға психологиялық тұрғыда дайындауда мектеп психологының ролі 1. Мамандықтың маңызы мен түрлері және оқушыларға бағыт – бағдар беру тәсілдері. 2. 11-сынып оқушыларын ҰБТ – ға дайындаудың тиімді жолдары және психологиялық көмектер ұйымдастыру.

3 слайд

Оқушыларды ҰБТ – ға психологиялық тұрғыда дайындауда мектеп психологының ролі 1. Мамандықтың маңызы мен түрлері және оқушыларға бағыт – бағдар беру тәсілдері. 2. 11-сынып оқушыларын ҰБТ – ға дайындаудың тиімді жолдары және психологиялық көмектер ұйымдастыру.

«ҰБТ және мен»

4 слайд
«ҰБТ және мен»

4 слайд

«ҰБТ және мен»

Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ-ге дайындық кезеңдегі сенімділігін мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда

5 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ-ге дайындық кезеңдегі сенімділігін мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру, оқу-танымдық қабілеттерін арттыру.

5 слайд

Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ-ге дайындық кезеңдегі сенімділігін мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру, оқу-танымдық қабілеттерін арттыру.

Тренинг бағдарламасы 1. «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ 2. “ МАМАНДЫҚ ӨМІР ТАҢДАУЫ” ДӘРІС 3. «МЕНІҢ АТЫМ ЖӘНЕ ҚАСИЕТІМ»

6 слайд
Тренинг бағдарламасы 1. «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ 2. “ МАМАНДЫҚ ӨМІР ТАҢДАУЫ” ДӘРІС 3. «МЕНІҢ АТЫМ ЖӘНЕ ҚАСИЕТІМ» ЖАТТЫҒУЫ 4. «СІЗ СТРЕСТІ БАҒЫНДЫРА АЛАСЫЗ БА?» ТЕСТІ 5. «БІЗДІҢ ТОПТЫҢ ЖҮРЕГІ» 6. «МЕНІМЕН БІРГЕ ҚАЙТАЛА» ЖАТТЫҒУЫ

6 слайд

Тренинг бағдарламасы 1. «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ 2. “ МАМАНДЫҚ ӨМІР ТАҢДАУЫ” ДӘРІС 3. «МЕНІҢ АТЫМ ЖӘНЕ ҚАСИЕТІМ» ЖАТТЫҒУЫ 4. «СІЗ СТРЕСТІ БАҒЫНДЫРА АЛАСЫЗ БА?» ТЕСТІ 5. «БІЗДІҢ ТОПТЫҢ ЖҮРЕГІ» 6. «МЕНІМЕН БІРГЕ ҚАЙТАЛА» ЖАТТЫҒУЫ

«ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзеліст

7 слайд
     «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру.

7 слайд

     «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру.

Талдау: • Жаттығу сіздерге ұнады ма? • Сіздің топ бұл тапсырманы қалай орындады? • Сәлемдесу әдісі тез ойлап табылды ма? • Сәле

8 слайд
Талдау: • Жаттығу сіздерге ұнады ма? • Сіздің топ бұл тапсырманы қалай орындады? • Сәлемдесу әдісі тез ойлап табылды ма? • Сәлемдесу әдісінің идеясын топтан кім ұсынды? • Қай сәлемдесу түрі сіздерге өте ұнады?

8 слайд

Талдау: • Жаттығу сіздерге ұнады ма? • Сіздің топ бұл тапсырманы қалай орындады? • Сәлемдесу әдісі тез ойлап табылды ма? • Сәлемдесу әдісінің идеясын топтан кім ұсынды? • Қай сәлемдесу түрі сіздерге өте ұнады?

“ Маманды қ-өмір таңдауы” тақырыбында дәріс

9 слайд
“ Маманды қ-өмір таңдауы” тақырыбында дәріс

9 слайд

“ Маманды қ-өмір таңдауы” тақырыбында дәріс

«Менің атым және қасиетім» жаттығуы Қатысушылар шеңбер болып отырады,бір- біріне допты немесе ойыншық беріп,өздерінің атын

10 слайд
«Менің атым және қасиетім» жаттығуы Қатысушылар шеңбер болып отырады,бір- біріне допты немесе ойыншық беріп,өздерінің атын айтады және өздерінде бар қасиеттерді есімінде,тегінде және әкесінің атының бастапқы әріптерінен басталған қасиеттерді айтады.

10 слайд

«Менің атым және қасиетім» жаттығуы Қатысушылар шеңбер болып отырады,бір- біріне допты немесе ойыншық беріп,өздерінің атын айтады және өздерінде бар қасиеттерді есімінде,тегінде және әкесінің атының бастапқы әріптерінен басталған қасиеттерді айтады.

«Сіз стресті бағындыра аласыз ба?» тесті Нұсқау. Төменде берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» «кейде» деп жауап беріңіз. Иә-2 / Ке

11 слайд
«Сіз стресті бағындыра аласыз ба?» тесті Нұсқау. Төменде берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» «кейде» деп жауап беріңіз. Иә-2 / Кейде-1 / Жоқ-0 МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНЕМІН 0 1 2 МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАМЫН. 0 1 2 МЕНІ ШАРАСЫЗДЫҚ СЕЗІМІ МАЗАЛАЙДЫ. 2 1 0 МЕН СТРЕСТІК СИТУАЦИАЛАРДА ДӘРІ-ДӘРМЕК ПЕН АЛГОГОЛЬДІҢ КӨМЕГІНСІЗ ӨЗІМЕ-ӨЗІМ КЕЛЕ АЛАМЫН 0 1 2 ЕГЕР МЕН ӨТЕ ҚАТТЫ СТРЕСС АЛСАМ,МІНДЕТТІ ТҮРДЕ МАМАННЫҢ КӨМЕГІНЕ ЖҮГІНЕР ЕДІМ 0 1 2 МЕН ҚАЙҒЫРУҒА БЕЙІММІН. 2 1 0 МЕН КЕЙДЕ БАСҚА БІРЕУ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ 2 1 0 МЕН КЕЙДЕ БАСКА ЖЕРДЕ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ 2 1 0 МЕНІҢ КӨҢІЛ- КҮЙІМ ТЕЗ ТҮСЕДІ 2 1 0

11 слайд

«Сіз стресті бағындыра аласыз ба?» тесті Нұсқау. Төменде берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» «кейде» деп жауап беріңіз. Иә-2 / Кейде-1 / Жоқ-0 МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНЕМІН 0 1 2 МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАМЫН. 0 1 2 МЕНІ ШАРАСЫЗДЫҚ СЕЗІМІ МАЗАЛАЙДЫ. 2 1 0 МЕН СТРЕСТІК СИТУАЦИАЛАРДА ДӘРІ-ДӘРМЕК ПЕН АЛГОГОЛЬДІҢ КӨМЕГІНСІЗ ӨЗІМЕ-ӨЗІМ КЕЛЕ АЛАМЫН 0 1 2 ЕГЕР МЕН ӨТЕ ҚАТТЫ СТРЕСС АЛСАМ,МІНДЕТТІ ТҮРДЕ МАМАННЫҢ КӨМЕГІНЕ ЖҮГІНЕР ЕДІМ 0 1 2 МЕН ҚАЙҒЫРУҒА БЕЙІММІН. 2 1 0 МЕН КЕЙДЕ БАСҚА БІРЕУ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ 2 1 0 МЕН КЕЙДЕ БАСКА ЖЕРДЕ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ 2 1 0 МЕНІҢ КӨҢІЛ- КҮЙІМ ТЕЗ ТҮСЕДІ 2 1 0

Зерттелінуші сынып: 11 «б Зерттеу обьектісі: Тест Зерттеу тақырыбы: Сіз стресті бағындыра аласыз ба? Қатысқандар саны: 17

12 слайд
Зерттелінуші сынып: 11 «б Зерттеу обьектісі: Тест Зерттеу тақырыбы: Сіз стресті бағындыра аласыз ба? Қатысқандар саны: 17 Қорытынды: 78 % Оқушыларға өмірдің қиыншылықтарымен күресу оңай болмайын деп тұр.Егер сіздер өздеріңіздің рухани қуатыңызбен дене қуатыңызды сақтағыңыз келсе, онда стресс жағдайда көмектесетін әдістеді тиімді пайдалануды үйрену қажет.

12 слайд

Зерттелінуші сынып: 11 «б Зерттеу обьектісі: Тест Зерттеу тақырыбы: Сіз стресті бағындыра аласыз ба? Қатысқандар саны: 17 Қорытынды: 78 % Оқушыларға өмірдің қиыншылықтарымен күресу оңай болмайын деп тұр.Егер сіздер өздеріңіздің рухани қуатыңызбен дене қуатыңызды сақтағыңыз келсе, онда стресс жағдайда көмектесетін әдістеді тиімді пайдалануды үйрену қажет.

«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру. Нұсқау:

13 слайд
        «Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру. Нұсқау: Ватман қағазынан үлкен жүректі қайшымен қиып, қабырғаға жабыстырыңыз. Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі қиып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады.

13 слайд

        «Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру. Нұсқау: Ватман қағазынан үлкен жүректі қайшымен қиып, қабырғаға жабыстырыңыз. Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі қиып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады.

«Менімен бірге қайтала» жаттығуы Мақсаты: ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін факторларды

14 слайд
    «Менімен бірге қайтала» жаттығуы Мақсаты: ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін факторларды дамыту. Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Көңілді музыка қойылып, оқушылар билейді . Видеороликтен көрген қимылдарды қайталап, би жаттығуларын жасайды.

14 слайд

    «Менімен бірге қайтала» жаттығуы Мақсаты: ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін факторларды дамыту. Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Көңілді музыка қойылып, оқушылар билейді . Видеороликтен көрген қимылдарды қайталап, би жаттығуларын жасайды.

Мектеп бітірушілерге тестке қатысты психологиялық кеңес. 1. Тестке кіретін кезде өзіңе сенімді бол. 2. Тестке барарда, алдын-ал

15 слайд
Мектеп бітірушілерге тестке қатысты психологиялық кеңес. 1. Тестке кіретін кезде өзіңе сенімді бол. 2. Тестке барарда, алдын-ала өзіңді-өзің іштей тыныштандыруға дағдылан. 3. ҰБТ-ке кіретін кезде қобалжыма, өз ойыңды жинақтап, ең жақсы меңгерген пәніңнен баста. 4. Тестілеу барысында, ешқашан тапсырманы орындай алмаймын деп ойлама, керісінше өзіңе жеңіс картинасын суретте. 5. Сағат 3,5 (үш жарым) сағат уақыт беріледі, сол уақытыңды тиімді пайдалан. 6. Біреуден көмек болар деп жалтақтама, өзіңе сен. 7. Қайта жаңғырту арқылы оқығаныңды есіңе түсір. 8. Жеңілден ауырға деген принцип бойынша, алдымен толық білетініңді белгіле. 9. Тестке барарда өзіңе ыңғайлы киіміңді киін. Іске сәт құрметті мектеп бітіруші түлектер!

15 слайд

Мектеп бітірушілерге тестке қатысты психологиялық кеңес. 1. Тестке кіретін кезде өзіңе сенімді бол. 2. Тестке барарда, алдын-ала өзіңді-өзің іштей тыныштандыруға дағдылан. 3. ҰБТ-ке кіретін кезде қобалжыма, өз ойыңды жинақтап, ең жақсы меңгерген пәніңнен баста. 4. Тестілеу барысында, ешқашан тапсырманы орындай алмаймын деп ойлама, керісінше өзіңе жеңіс картинасын суретте. 5. Сағат 3,5 (үш жарым) сағат уақыт беріледі, сол уақытыңды тиімді пайдалан. 6. Біреуден көмек болар деп жалтақтама, өзіңе сен. 7. Қайта жаңғырту арқылы оқығаныңды есіңе түсір. 8. Жеңілден ауырға деген принцип бойынша, алдымен толық білетініңді белгіле. 9. Тестке барарда өзіңе ыңғайлы киіміңді киін. Іске сәт құрметті мектеп бітіруші түлектер!

* ҰБТ – ге деген оқушылардың бойында сенімділік қалыптасады; * ҰБТ – ге тиімді дайындалу жолдарын ұғынады; * Тренинг барыс

16 слайд
* ҰБТ – ге деген оқушылардың бойында сенімділік қалыптасады; * ҰБТ – ге тиімді дайындалу жолдарын ұғынады; * Тренинг барысында ҰБТ – ге деген қорқыныш пен іштей қобалжудан арылуға мүмкіндік береді;. * Сабақ барысында ойларын ашық айтып,өздерін еркін ұстауға үйренді * Мамандыққа деген қызығушылығы артты; * ҰБТ – ға дайындалудың тиімді жолдарын меңгерді;

16 слайд

* ҰБТ – ге деген оқушылардың бойында сенімділік қалыптасады; * ҰБТ – ге тиімді дайындалу жолдарын ұғынады; * Тренинг барысында ҰБТ – ге деген қорқыныш пен іштей қобалжудан арылуға мүмкіндік береді;. * Сабақ барысында ойларын ашық айтып,өздерін еркін ұстауға үйренді * Мамандыққа деген қызығушылығы артты; * ҰБТ – ға дайындалудың тиімді жолдарын меңгерді;

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ