Ұлттық бірыңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау .
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан облысы,
Кентау қаласы
«Бабайқорған» жалпы орта
мектебінің педагог-психологы
Раматулла Мәдина
Ерғалиқызы
1 слайд
Түркістан облысы, Кентау қаласы «Бабайқорған» жалпы орта мектебінің педагог-психологы Раматулла Мәдина Ерғалиқызы
2 слайд
Ұлттық біріңғай тестілеуге
оқушыларды психологиялық тұрғыда
дайындау
2 слайд
Ұлттық біріңғай тестілеуге оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындау
3 слайд
Оқушыларды ҰБТ – ға психологиялық тұрғыда
дайындауда мектеп психологының ролі
1. Мамандықтың маңызы мен түрлері және
оқушыларға бағыт – бағдар беру тәсілдері.
2. 11-сынып оқушыларын ҰБТ – ға дайындаудың
тиімді жолдары және психологиялық көмектер
ұйымдастыру.
3 слайд
Оқушыларды ҰБТ – ға психологиялық тұрғыда дайындауда мектеп психологының ролі 1. Мамандықтың маңызы мен түрлері және оқушыларға бағыт – бағдар беру тәсілдері. 2. 11-сынып оқушыларын ҰБТ – ға дайындаудың тиімді жолдары және психологиялық көмектер ұйымдастыру.
4 слайд
«ҰБТ және
мен»
4 слайд
«ҰБТ және мен»
5 слайд
Мақсаты:
Оқушылардың ҰБТ-ге дайындық кезеңдегі
сенімділігін мінез-құлық, эмоциялық ерік
сфера дағдысын психологиялық тұрғыда
қалыптастыру, оқу-танымдық
қабілеттерін арттыру.
5 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ҰБТ-ге дайындық кезеңдегі сенімділігін мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру, оқу-танымдық қабілеттерін арттыру.
6 слайд
Тренинг бағдарламасы
1. «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ
2. “ МАМАНДЫҚ ӨМІР ТАҢДАУЫ” ДӘРІС
3. «МЕНІҢ АТЫМ ЖӘНЕ ҚАСИЕТІМ» ЖАТТЫҒУЫ
4. «СІЗ СТРЕСТІ БАҒЫНДЫРА АЛАСЫЗ БА?» ТЕСТІ
5. «БІЗДІҢ ТОПТЫҢ ЖҮРЕГІ»
6. «МЕНІМЕН БІРГЕ ҚАЙТАЛА» ЖАТТЫҒУЫ
6 слайд
Тренинг бағдарламасы 1. «ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ 2. “ МАМАНДЫҚ ӨМІР ТАҢДАУЫ” ДӘРІС 3. «МЕНІҢ АТЫМ ЖӘНЕ ҚАСИЕТІМ» ЖАТТЫҒУЫ 4. «СІЗ СТРЕСТІ БАҒЫНДЫРА АЛАСЫЗ БА?» ТЕСТІ 5. «БІЗДІҢ ТОПТЫҢ ЖҮРЕГІ» 6. «МЕНІМЕН БІРГЕ ҚАЙТАЛА» ЖАТТЫҒУЫ
7 слайд
«ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ
Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын,
топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту,
күйзелісті төмендету.
Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне
қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті
– мимика мен ишарат арқылы басқа
топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап,
құрастыру.
7 слайд
«ТОПТЫҚ СӘЛЕМДЕСУ» ЖАТТЫҒУЫ Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру.
8 слайд
Талдау:
•
Жаттығу сіздерге ұнады ма?
•
Сіздің топ бұл тапсырманы қалай
орындады?
•
Сәлемдесу әдісі тез ойлап табылды ма?
•
Сәлемдесу әдісінің идеясын топтан кім
ұсынды?
•
Қай сәлемдесу түрі сіздерге өте ұнады?
8 слайд
Талдау: • Жаттығу сіздерге ұнады ма? • Сіздің топ бұл тапсырманы қалай орындады? • Сәлемдесу әдісі тез ойлап табылды ма? • Сәлемдесу әдісінің идеясын топтан кім ұсынды? • Қай сәлемдесу түрі сіздерге өте ұнады?
9 слайд
“ Маманды қ-өмір таңдауы”
тақырыбында дәріс
9 слайд
“ Маманды қ-өмір таңдауы” тақырыбында дәріс
10 слайд
«Менің атым және
қасиетім» жаттығуы
Қатысушылар шеңбер
болып отырады,бір-
біріне допты немесе
ойыншық беріп,өздерінің
атын айтады және
өздерінде бар
қасиеттерді
есімінде,тегінде және
әкесінің атының
бастапқы әріптерінен
басталған қасиеттерді
айтады.
10 слайд
«Менің атым және қасиетім» жаттығуы Қатысушылар шеңбер болып отырады,бір- біріне допты немесе ойыншық беріп,өздерінің атын айтады және өздерінде бар қасиеттерді есімінде,тегінде және әкесінің атының бастапқы әріптерінен басталған қасиеттерді айтады.
11 слайд
«Сіз стресті бағындыра аласыз ба?» тесті
Нұсқау. Төменде берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» «кейде» деп жауап
беріңіз.
Иә-2 / Кейде-1 / Жоқ-0
МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНЕМІН
0 1 2
МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАМЫН.
0 1 2
МЕНІ ШАРАСЫЗДЫҚ СЕЗІМІ МАЗАЛАЙДЫ.
2 1 0
МЕН СТРЕСТІК СИТУАЦИАЛАРДА ДӘРІ-ДӘРМЕК ПЕН
АЛГОГОЛЬДІҢ КӨМЕГІНСІЗ ӨЗІМЕ-ӨЗІМ КЕЛЕ АЛАМЫН
0 1 2
ЕГЕР МЕН ӨТЕ ҚАТТЫ СТРЕСС АЛСАМ,МІНДЕТТІ ТҮРДЕ
МАМАННЫҢ КӨМЕГІНЕ ЖҮГІНЕР ЕДІМ
0 1 2
МЕН ҚАЙҒЫРУҒА БЕЙІММІН.
2 1 0
МЕН КЕЙДЕ БАСҚА БІРЕУ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ
2 1 0
МЕН КЕЙДЕ БАСКА ЖЕРДЕ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ
2 1 0
МЕНІҢ КӨҢІЛ- КҮЙІМ ТЕЗ ТҮСЕДІ
2 1 0
11 слайд
«Сіз стресті бағындыра аласыз ба?» тесті Нұсқау. Төменде берілген сұрақтарға «иә», «жоқ» «кейде» деп жауап беріңіз. Иә-2 / Кейде-1 / Жоқ-0 МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ СЕЗІНЕМІН 0 1 2 МЕН ӨЗІМДІ БАҚЫТТЫ ЕТЕ АЛАМЫН. 0 1 2 МЕНІ ШАРАСЫЗДЫҚ СЕЗІМІ МАЗАЛАЙДЫ. 2 1 0 МЕН СТРЕСТІК СИТУАЦИАЛАРДА ДӘРІ-ДӘРМЕК ПЕН АЛГОГОЛЬДІҢ КӨМЕГІНСІЗ ӨЗІМЕ-ӨЗІМ КЕЛЕ АЛАМЫН 0 1 2 ЕГЕР МЕН ӨТЕ ҚАТТЫ СТРЕСС АЛСАМ,МІНДЕТТІ ТҮРДЕ МАМАННЫҢ КӨМЕГІНЕ ЖҮГІНЕР ЕДІМ 0 1 2 МЕН ҚАЙҒЫРУҒА БЕЙІММІН. 2 1 0 МЕН КЕЙДЕ БАСҚА БІРЕУ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ 2 1 0 МЕН КЕЙДЕ БАСКА ЖЕРДЕ БОЛГЫМ КЕЛЕДІ 2 1 0 МЕНІҢ КӨҢІЛ- КҮЙІМ ТЕЗ ТҮСЕДІ 2 1 0
12 слайд
Зерттелінуші сынып: 11 «б
Зерттеу обьектісі: Тест
Зерттеу тақырыбы: Сіз стресті бағындыра аласыз ба?
Қатысқандар саны: 17
Қорытынды:
78 %
Оқушыларға өмірдің қиыншылықтарымен
күресу оңай болмайын деп тұр.Егер сіздер
өздеріңіздің рухани қуатыңызбен дене
қуатыңызды сақтағыңыз келсе, онда стресс
жағдайда көмектесетін әдістеді тиімді
пайдалануды үйрену қажет.
12 слайд
Зерттелінуші сынып: 11 «б Зерттеу обьектісі: Тест Зерттеу тақырыбы: Сіз стресті бағындыра аласыз ба? Қатысқандар саны: 17 Қорытынды: 78 % Оқушыларға өмірдің қиыншылықтарымен күресу оңай болмайын деп тұр.Егер сіздер өздеріңіздің рухани қуатыңызбен дене қуатыңызды сақтағыңыз келсе, онда стресс жағдайда көмектесетін әдістеді тиімді пайдалануды үйрену қажет.
13 слайд
«Біздің топтың жүрегі»
Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін
дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру.
Нұсқау: Ватман қағазынан үлкен жүректі
қайшымен қиып, қабырғаға жабыстырыңыз.
Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай
жүректі қиып, оған топқа арналған тілегін жазады.
Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ,
бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы
лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып,
үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың
жүрегі болады.
13 слайд
«Біздің топтың жүрегі» Мақсаты: Жанашырлық сезімін, сенімділігін дамыту, топ ынтымақтастығын жетілдіру. Нұсқау: Ватман қағазынан үлкен жүректі қайшымен қиып, қабырғаға жабыстырыңыз. Осыдан кейін әрбіреуіңіз түсті қағаздан кішкентай жүректі қиып, оған топқа арналған тілегін жазады. Осы қабырғаға жапсырылған ақ жүректе өмір жоқ, бірақ қазір әрбіреуің бұл жүрекке өздеріңнің жылы лебіздерің жазылған кішкентай жүректі жапсырып, үлкен жүрекке өмір беріп, тірілтеміз. Бұл топтың жүрегі болады.
14 слайд
«Менімен бірге қайтала»
жаттығуы
Мақсаты: ақпаратты жеткізіп
және қабылдаудың жетістігіне
әсер ететін факторларды
дамыту.
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер
құрып тұрады. Көңілді музыка
қойылып, оқушылар билейді .
Видеороликтен көрген
қимылдарды қайталап, би
жаттығуларын жасайды.
14 слайд
«Менімен бірге қайтала» жаттығуы Мақсаты: ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін факторларды дамыту. Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Көңілді музыка қойылып, оқушылар билейді . Видеороликтен көрген қимылдарды қайталап, би жаттығуларын жасайды.
15 слайд
Мектеп бітірушілерге тестке қатысты
психологиялық кеңес.
1. Тестке кіретін кезде өзіңе сенімді бол.
2. Тестке барарда, алдын-ала өзіңді-өзің іштей
тыныштандыруға дағдылан.
3. ҰБТ-ке кіретін кезде қобалжыма, өз ойыңды
жинақтап, ең жақсы меңгерген пәніңнен баста.
4. Тестілеу барысында, ешқашан тапсырманы
орындай алмаймын деп ойлама, керісінше өзіңе
жеңіс картинасын суретте.
5. Сағат 3,5 (үш жарым) сағат уақыт беріледі, сол
уақытыңды тиімді пайдалан.
6. Біреуден көмек болар деп жалтақтама, өзіңе
сен.
7. Қайта жаңғырту арқылы оқығаныңды есіңе
түсір.
8. Жеңілден ауырға деген принцип бойынша,
алдымен толық білетініңді белгіле.
9. Тестке барарда өзіңе ыңғайлы киіміңді киін.
Іске сәт құрметті мектеп бітіруші түлектер!
15 слайд
Мектеп бітірушілерге тестке қатысты психологиялық кеңес. 1. Тестке кіретін кезде өзіңе сенімді бол. 2. Тестке барарда, алдын-ала өзіңді-өзің іштей тыныштандыруға дағдылан. 3. ҰБТ-ке кіретін кезде қобалжыма, өз ойыңды жинақтап, ең жақсы меңгерген пәніңнен баста. 4. Тестілеу барысында, ешқашан тапсырманы орындай алмаймын деп ойлама, керісінше өзіңе жеңіс картинасын суретте. 5. Сағат 3,5 (үш жарым) сағат уақыт беріледі, сол уақытыңды тиімді пайдалан. 6. Біреуден көмек болар деп жалтақтама, өзіңе сен. 7. Қайта жаңғырту арқылы оқығаныңды есіңе түсір. 8. Жеңілден ауырға деген принцип бойынша, алдымен толық білетініңді белгіле. 9. Тестке барарда өзіңе ыңғайлы киіміңді киін. Іске сәт құрметті мектеп бітіруші түлектер!
16 слайд
* ҰБТ – ге деген оқушылардың бойында сенімділік
қалыптасады;
* ҰБТ – ге тиімді дайындалу жолдарын ұғынады;
* Тренинг барысында ҰБТ – ге деген қорқыныш пен
іштей қобалжудан арылуға мүмкіндік береді;.
* Сабақ барысында ойларын ашық айтып,өздерін еркін
ұстауға үйренді
* Мамандыққа деген қызығушылығы артты;
* ҰБТ – ға дайындалудың тиімді жолдарын меңгерді;
16 слайд
* ҰБТ – ге деген оқушылардың бойында сенімділік қалыптасады; * ҰБТ – ге тиімді дайындалу жолдарын ұғынады; * Тренинг барысында ҰБТ – ге деген қорқыныш пен іштей қобалжудан арылуға мүмкіндік береді;. * Сабақ барысында ойларын ашық айтып,өздерін еркін ұстауға үйренді * Мамандыққа деген қызығушылығы артты; * ҰБТ – ға дайындалудың тиімді жолдарын меңгерді;