Материалдар / «Ұлттық құндылық-рухани құндылық негізі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ұлттық құндылық-рухани құндылық негізі»

Материал туралы қысқаша түсінік
ПРЕЗЕНТАЦИЯ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОҚУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
2557
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Н.К.КРУПСКАЯ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ Максотова Калиса Еламанқызы Жоғары санатты мұғалім, сынып жетекші Тақырыбы

1 слайд
Н.К.КРУПСКАЯ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ Максотова Калиса Еламанқызы Жоғары санатты мұғалім, сынып жетекші Тақырыбы: «Ұлттық құндылық-рухани құндылық негізі»

1 слайд

Н.К.КРУПСКАЯ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ Максотова Калиса Еламанқызы Жоғары санатты мұғалім, сынып жетекші Тақырыбы: «Ұлттық құндылық-рухани құндылық негізі»

Оқушылардың бойында патриоттық тәрбиесін үйретудің қажеттілігі Туындау себебі Патриоттық пен ізгілік атаулының құн

2 слайд
Оқушылардың бойында патриоттық тәрбиесін үйретудің қажеттілігі Туындау себебі Патриоттық пен ізгілік атаулының құндылығын жүйелі жүргізудің нәтижелігі Жас кезінен ұлттық салт – дәстүр, әдет – ғұрыптарды бала бойына сіңіре отырып, халық азаматы етіп тәрбиелеу

2 слайд

Оқушылардың бойында патриоттық тәрбиесін үйретудің қажеттілігі Туындау себебі Патриоттық пен ізгілік атаулының құндылығын жүйелі жүргізудің нәтижелігі Жас кезінен ұлттық салт – дәстүр, әдет – ғұрыптарды бала бойына сіңіре отырып, халық азаматы етіп тәрбиелеу

Жұмыс мазмұны 1. Жеке тұлғаның бойында ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың теориялық негiздерi

3 слайд
Жұмыс мазмұны 1. Жеке тұлғаның бойында ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың теориялық негiздерi 2. Жеке тұлға бойында ұлттық қасиеттерін қалыптастыру жолдары 3. Оқушыларды рухани құндылыққа тәрбиелеудегі тиімді әдістері

3 слайд

Жұмыс мазмұны 1. Жеке тұлғаның бойында ұлттық құндылықтарды қалыптастырудың теориялық негiздерi 2. Жеке тұлға бойында ұлттық қасиеттерін қалыптастыру жолдары 3. Оқушыларды рухани құндылыққа тәрбиелеудегі тиімді әдістері

«Жүрегіңе сүңгі де, түбін көзде,

4 слайд
«Жүрегіңе сүңгі де, түбін көзде, Сонан тапқан-шын асыл, тастай көрме» АБАЙ «Ұлылықтан» бастау алған «ұлы қасиеттер» адам жүрегінде ұялаған сезімдердің құдыретті күшіне айналуы үшін ой-ұшқырлығы мен парасаттылық,ерекше қабілет пен қажырлылық қасиет қажет-ақ.Бойыңа қуат, жүрегіңе жарық сәуле,мұқалмас жігер беріп өрге сүйрейтін де, жаныңа азық,өміріңе өзек боп төрге сүйрейтін де –осы ұлы қасиет. ХХІ ғасыр заманында оқу мен оқытудың мазмұныда, сипаты да, соған орай,амал-тәсілдері де күрделене түсті.Заманға сай өзгеше қасиет пен қабілітке ие ұрпақ қалыптасып келеді .Сондықтан да ұстаздықтың мәні жаңа сипаттарға ие болады. Заман жүгін арқалаған ұстаздардың міндеті-жан дүниесі рухани- құндылықтарға бай,өзіндік дараланған болмыс - бітімі бар шарықтаған шабыты,асқақтаған арман-мұраты бар талапты да талантты өрісі биік тұлғаны қалыптастыру.

4 слайд

«Жүрегіңе сүңгі де, түбін көзде, Сонан тапқан-шын асыл, тастай көрме» АБАЙ «Ұлылықтан» бастау алған «ұлы қасиеттер» адам жүрегінде ұялаған сезімдердің құдыретті күшіне айналуы үшін ой-ұшқырлығы мен парасаттылық,ерекше қабілет пен қажырлылық қасиет қажет-ақ.Бойыңа қуат, жүрегіңе жарық сәуле,мұқалмас жігер беріп өрге сүйрейтін де, жаныңа азық,өміріңе өзек боп төрге сүйрейтін де –осы ұлы қасиет. ХХІ ғасыр заманында оқу мен оқытудың мазмұныда, сипаты да, соған орай,амал-тәсілдері де күрделене түсті.Заманға сай өзгеше қасиет пен қабілітке ие ұрпақ қалыптасып келеді .Сондықтан да ұстаздықтың мәні жаңа сипаттарға ие болады. Заман жүгін арқалаған ұстаздардың міндеті-жан дүниесі рухани- құндылықтарға бай,өзіндік дараланған болмыс - бітімі бар шарықтаған шабыты,асқақтаған арман-мұраты бар талапты да талантты өрісі биік тұлғаны қалыптастыру.

ҚҰНДЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ…. Тәрбие еліміздің, ұлтымыздың бүгіні мен болашағы баянды болу үшін қажет. Сондық

5 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ…. Тәрбие еліміздің, ұлтымыздың бүгіні мен болашағы баянды болу үшін қажет. Сондықтан да алдымен, бүгінгі қоғам келбетімен үндесетін ұлт болашағының бағытын анықтап алу керек. Әр ұлттың баяғы заманнан келе жатқан тәрбиелеу жүйесінің өзіндік жолы бар. Тәрбие ұлттық табиғи тамырынан кіндік үзсе, тәрбиелік қасиетін жоғалтады. Сондықтан оны рухани тұрғыда ұлт тағдырымен байланыстыра отырып, бүгінгі қоғам келбетімен санаса отырып, алға бастыру қажет.

5 слайд

ҚҰНДЫЛЫҚ ҚАСИЕТІ…. Тәрбие еліміздің, ұлтымыздың бүгіні мен болашағы баянды болу үшін қажет. Сондықтан да алдымен, бүгінгі қоғам келбетімен үндесетін ұлт болашағының бағытын анықтап алу керек. Әр ұлттың баяғы заманнан келе жатқан тәрбиелеу жүйесінің өзіндік жолы бар. Тәрбие ұлттық табиғи тамырынан кіндік үзсе, тәрбиелік қасиетін жоғалтады. Сондықтан оны рухани тұрғыда ұлт тағдырымен байланыстыра отырып, бүгінгі қоғам келбетімен санаса отырып, алға бастыру қажет.

Бейбітшілік, адамзаттық қоғам сабақтастығы Рухани тәрбие Патриоттық рух Саналы бағыт-бағдар Даналардың өнегелі тағылымы

6 слайд
Бейбітшілік, адамзаттық қоғам сабақтастығы Рухани тәрбие Патриоттық рух Саналы бағыт-бағдар Даналардың өнегелі тағылымы,с алт-дәстүр Ұлттық таным өміршеңдігі Мәдениет,адам зат игілігіне қызмет ету Тұлғалық, жалпыадамзат тық құндылық Құндылық тұжырымдамасы

6 слайд

Бейбітшілік, адамзаттық қоғам сабақтастығы Рухани тәрбие Патриоттық рух Саналы бағыт-бағдар Даналардың өнегелі тағылымы,с алт-дәстүр Ұлттық таным өміршеңдігі Мәдениет,адам зат игілігіне қызмет ету Тұлғалық, жалпыадамзат тық құндылық Құндылық тұжырымдамасы

Білім мен тәрбие егіз дегендей, бүгінгі күні рухани-патриоттық құндылықтарды кез-келген пәнді оқытудың мазмұнына енгізілуде

7 слайд
Білім мен тәрбие егіз дегендей, бүгінгі күні рухани-патриоттық құндылықтарды кез-келген пәнді оқытудың мазмұнына енгізілуде Сыныптан тыс жұмыстарды баланың адамдық асыл қасиеттерді игеруіне ықпал ететіндей бағытта ұйымдастыру; Рухани-патриоттық қасиеттерді өмірмен байланыстыра отырып, қоғамда өзінің міндетін айқын сезіне білетін, саналы адам қалыптастыру Жас ұрпақтың бойында ақыл- парасаттылықты қалыптастыратын ерекше қасиеттердің бірі – рухани құндылықтарды қалыптастыру

7 слайд

Білім мен тәрбие егіз дегендей, бүгінгі күні рухани-патриоттық құндылықтарды кез-келген пәнді оқытудың мазмұнына енгізілуде Сыныптан тыс жұмыстарды баланың адамдық асыл қасиеттерді игеруіне ықпал ететіндей бағытта ұйымдастыру; Рухани-патриоттық қасиеттерді өмірмен байланыстыра отырып, қоғамда өзінің міндетін айқын сезіне білетін, саналы адам қалыптастыру Жас ұрпақтың бойында ақыл- парасаттылықты қалыптастыратын ерекше қасиеттердің бірі – рухани құндылықтарды қалыптастыру

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Рухани-адамгершілік тәрбие Еңбек, экономикалық және экол

8 слайд
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Рухани-адамгершілік тәрбие Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Ұлттық тәрбие Көп мәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Отбасы тәрбиесі Тәрбие жұмысының басым бағыттары

8 слайд

Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие Рухани-адамгершілік тәрбие Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Ұлттық тәрбие Көп мәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты Отбасы тәрбиесі Тәрбие жұмысының басым бағыттары

ууууу Күтілетін нәтиже Ерекше идеяларды тауып, өзіндік пайымдауы мен пікірі қалыптасады; Ақпараттарды саналы тұр

9 слайд
ууууу Күтілетін нәтиже Ерекше идеяларды тауып, өзіндік пайымдауы мен пікірі қалыптасады; Ақпараттарды саналы тұрғыда өңдейді; Идеялар ұсынып, болжам жасайды Ерекше түсінік қалыптасып, болашақты ойлағанды көргенді жақсы көреді. Креативті ойлаудың сипаттамасы

9 слайд

ууууу Күтілетін нәтиже Ерекше идеяларды тауып, өзіндік пайымдауы мен пікірі қалыптасады; Ақпараттарды саналы тұрғыда өңдейді; Идеялар ұсынып, болжам жасайды Ерекше түсінік қалыптасып, болашақты ойлағанды көргенді жақсы көреді. Креативті ойлаудың сипаттамасы

Оқушы тәрбиесін ұйымдастыру мен іске асыруға қойылатын алғашқы талаптар қатарына барлық тәрбие жұмысының негізі оқушыда қ

10 слайд
Оқушы тәрбиесін ұйымдастыру мен іске асыруға қойылатын алғашқы талаптар қатарына барлық тәрбие жұмысының негізі оқушыда қажет мотивацияны қалыптастыру жатады. Тәрбие жұмысы тиімді болуы үшін оқушыда мотивтердің түрлерін қалыптастыру керек екендігін білу қажет Мотивация – тәрбие жұмысының негізі Сыртқы -ішкі мотив. Оқушы өзін – өзі сыйлау, өзін – өзі бақылау.

10 слайд

Оқушы тәрбиесін ұйымдастыру мен іске асыруға қойылатын алғашқы талаптар қатарына барлық тәрбие жұмысының негізі оқушыда қажет мотивацияны қалыптастыру жатады. Тәрбие жұмысы тиімді болуы үшін оқушыда мотивтердің түрлерін қалыптастыру керек екендігін білу қажет Мотивация – тәрбие жұмысының негізі Сыртқы -ішкі мотив. Оқушы өзін – өзі сыйлау, өзін – өзі бақылау.

ізгілік елжандылық әдептілік қайырымдылық ұйымшылдыққа үйрету отбасын сыйлау Жас ұрпақтың бойына патриоттық қасиеттерді сіңіру

11 слайд
ізгілік елжандылық әдептілік қайырымдылық ұйымшылдыққа үйрету отбасын сыйлау Жас ұрпақтың бойына патриоттық қасиеттерді сіңіру – ата-ана мен ұстаздардың басты міндеті Ұлттық құндылықтар

11 слайд

ізгілік елжандылық әдептілік қайырымдылық ұйымшылдыққа үйрету отбасын сыйлау Жас ұрпақтың бойына патриоттық қасиеттерді сіңіру – ата-ана мен ұстаздардың басты міндеті Ұлттық құндылықтар

Эмоциялық Әлеуметтік Танымдық Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы төмендегілердің үйлесімінен тұрады Біз өзімізді үйрену

12 слайд
Эмоциялық Әлеуметтік Танымдық Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы төмендегілердің үйлесімінен тұрады Біз өзімізді үйренушілер рөлінде қалай сезінеміз Әлеуметтік әрекеттестік арқылы оқыту Біз нені білеміз және жасай аламыз

12 слайд

Эмоциялық Әлеуметтік Танымдық Өзіндік «Мен» тұжырымдамасы төмендегілердің үйлесімінен тұрады Біз өзімізді үйренушілер рөлінде қалай сезінеміз Әлеуметтік әрекеттестік арқылы оқыту Біз нені білеміз және жасай аламыз

Тәрбие нәтижесі - диагностикалық сараптама, мониторинг,талдау Тәрбие нәтижесі - диагностикалық сараптама, мониторинг,талдауТ

13 слайд
Тәрбие нәтижесі - диагностикалық сараптама, мониторинг,талдау Тәрбие нәтижесі - диагностикалық сараптама, мониторинг,талдауТәрбиелеу әрекетінің түрлері- әңгіме, кездесу, сұхбат, сауалнама, түрлі сайыстар,бейнематериалдар көру Тәрбиелеу әрекетінің түрлері- әңгіме, кездесу, сұхбат, сауалнама, түрлі сайыстар,бейнематериалдар көру Әрекет түрлеріТәрбиеленушінің әрекеті – оқушының ізденісі, шығармашылық жұмыстары Тәрбиеленушінің әрекеті – оқушының ізденісі, шығармашылық жұмыстарыТәрбиелеу әрекеті – тәрбие сағаттары, сынып сағаттары, өнеге сағаттары Тәрбиелеу әрекеті – тәрбие сағаттары, сынып сағаттары, өнеге сағаттары

13 слайд

Тәрбие нәтижесі - диагностикалық сараптама, мониторинг,талдау Тәрбие нәтижесі - диагностикалық сараптама, мониторинг,талдауТәрбиелеу әрекетінің түрлері- әңгіме, кездесу, сұхбат, сауалнама, түрлі сайыстар,бейнематериалдар көру Тәрбиелеу әрекетінің түрлері- әңгіме, кездесу, сұхбат, сауалнама, түрлі сайыстар,бейнематериалдар көру Әрекет түрлеріТәрбиеленушінің әрекеті – оқушының ізденісі, шығармашылық жұмыстары Тәрбиеленушінің әрекеті – оқушының ізденісі, шығармашылық жұмыстарыТәрбиелеу әрекеті – тәрбие сағаттары, сынып сағаттары, өнеге сағаттары Тәрбиелеу әрекеті – тәрбие сағаттары, сынып сағаттары, өнеге сағаттары

“Броундық қозғалыс” “Болжау стратегиясы” “Сократ сақинасы” Топпен жұмыс Аудио-видео таныстырылым “SWOT” талдау Сұхб

14 слайд
“Броундық қозғалыс” “Болжау стратегиясы” “Сократ сақинасы” Топпен жұмыс Аудио-видео таныстырылым “SWOT” талдау Сұхбат алу,пікірлесу,кездесу “Ортадағы қаламсап” СТО ,“Идеялар себеті”

14 слайд

“Броундық қозғалыс” “Болжау стратегиясы” “Сократ сақинасы” Топпен жұмыс Аудио-видео таныстырылым “SWOT” талдау Сұхбат алу,пікірлесу,кездесу “Ортадағы қаламсап” СТО ,“Идеялар себеті”

I. Тұсаукесер. «Өмірлері өнеге өр тұлғалар» (билердің,ақын жазушылардың өмірі мен шығармашылығы бойынша зерттеу жұмыстары)

15 слайд
I. Тұсаукесер. «Өмірлері өнеге өр тұлғалар» (билердің,ақын жазушылардың өмірі мен шығармашылығы бойынша зерттеу жұмыстары) ІІ. “Туған өлкем –құтты мекен”-“Броундық қозғалыс” тәсілі Сұрақ-жауап III. “Ұлттық құндылық-рухани құндылық”, («Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру”,тапсырмалар) IV. “Ұлылар мен ұлылық” “Болжау” стратегиясы V. Постермен жұмыс.”Адам болу парызың” VI.“Рефлексия пирамидасы”. Кері байланыс Ой түйін ХАЛЫҚ ДАНАЛЫҒЫ – РУХАНИ БАЙЛЫҚ

15 слайд

I. Тұсаукесер. «Өмірлері өнеге өр тұлғалар» (билердің,ақын жазушылардың өмірі мен шығармашылығы бойынша зерттеу жұмыстары) ІІ. “Туған өлкем –құтты мекен”-“Броундық қозғалыс” тәсілі Сұрақ-жауап III. “Ұлттық құндылық-рухани құндылық”, («Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру”,тапсырмалар) IV. “Ұлылар мен ұлылық” “Болжау” стратегиясы V. Постермен жұмыс.”Адам болу парызың” VI.“Рефлексия пирамидасы”. Кері байланыс Ой түйін ХАЛЫҚ ДАНАЛЫҒЫ – РУХАНИ БАЙЛЫҚ

Ұлттық құндылық Рухани құндылық

16 слайд
Ұлттық құндылық Рухани құндылық

16 слайд

Ұлттық құндылық Рухани құндылық

“Сыр сұхбат” әдісі

17 слайд
“Сыр сұхбат” әдісі

17 слайд

“Сыр сұхбат” әдісі

Тәрбие шаралары

18 слайд
Тәрбие шаралары

18 слайд

Тәрбие шаралары

9 “А” сынып Тәрбие шаралары

19 слайд
9 “А” сынып Тәрбие шаралары

19 слайд

9 “А” сынып Тәрбие шаралары

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері

20 слайд
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері

20 слайд

Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері

Жетістіктер

21 слайд
Жетістіктер

21 слайд

Жетістіктер

Кеше Жеке жұмыстанады; Сұраққа бір жауаппен шектеледі; Диалог тек оқушымен мұғалім арасында болды; Бүгін Ізденісі

22 слайд
Кеше Жеке жұмыстанады; Сұраққа бір жауаппен шектеледі; Диалог тек оқушымен мұғалім арасында болды; Бүгін Ізденісі ұлғаяды; Оқушы мен оқушы арасында диалогтік қарым-қатынас орнайды ; Ойын еркін жеткізеді; Топпен жұмыс істеп үйренеді; Салыстыра зерттей біледі; ақпараттарды өңдейді; Сыни ойлауы мен көзқарасы жүйелі дамиды;шығармашылық ізденіс басым; Өзін-өзі реттейді;Өмірмен байланыстыра ой түйіндейді; Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы өткізілген тәрбие шараларының артықшылықтары

22 слайд

Кеше Жеке жұмыстанады; Сұраққа бір жауаппен шектеледі; Диалог тек оқушымен мұғалім арасында болды; Бүгін Ізденісі ұлғаяды; Оқушы мен оқушы арасында диалогтік қарым-қатынас орнайды ; Ойын еркін жеткізеді; Топпен жұмыс істеп үйренеді; Салыстыра зерттей біледі; ақпараттарды өңдейді; Сыни ойлауы мен көзқарасы жүйелі дамиды;шығармашылық ізденіс басым; Өзін-өзі реттейді;Өмірмен байланыстыра ой түйіндейді; Жаңа әдіс-тәсілдер арқылы өткізілген тәрбие шараларының артықшылықтары

“Жаңа құндылықтар жүйесіне тезірек бейімделіп кеткен, болашаққа жаңа көзқарасы бар жас ұрпақты дер кезінде ең

23 слайд
“Жаңа құндылықтар жүйесіне тезірек бейімделіп кеткен, болашаққа жаңа көзқарасы бар жас ұрпақты дер кезінде ең қымбат адами көзқарастар негізінде рухани адамгершілік,имандылық қасиеттерге баулу қажет” Н.Ә.Назарбаев

23 слайд

“Жаңа құндылықтар жүйесіне тезірек бейімделіп кеткен, болашаққа жаңа көзқарасы бар жас ұрпақты дер кезінде ең қымбат адами көзқарастар негізінде рухани адамгершілік,имандылық қасиеттерге баулу қажет” Н.Ә.Назарбаев

Назарларыңызға рахмет!

24 слайд
Назарларыңызға рахмет!

24 слайд

Назарларыңызға рахмет!

“Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады. “Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда:

25 слайд
“Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады. “Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады. “Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады.

25 слайд

“Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады. “Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады. “Қазақстан жаңа жаһандық нақты ахуалда: өсу реформалар даму“ атты жолдауын жариялады.