Ұлттық құндылықтар негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“Бір әріпке алты
атау”
әдісі
Географиялық нысандар Атауы
Мемлекет
Өзен
Арал
Қала
Тау
Жануар
“Бір әріпке алты атау” әдісі
Өз есіміңізді географиялық жолмен таныстырыңыз,
мысалы, Байкалдай терең Бағиламын.
Есіміңіздің бас әріпінен келетін алты атау атап
шығыңыз!
Бұл әдіс
арқылы ар-ұят
құндылығын
дарытуға және
географиялық
номенклатуран
ы тиімді
жаттатуға
болады.
1 слайд
“Бір әріпке алты атау” әдісі Географиялық нысандар Атауы Мемлекет Өзен Арал Қала Тау Жануар “Бір әріпке алты атау” әдісі Өз есіміңізді географиялық жолмен таныстырыңыз, мысалы, Байкалдай терең Бағиламын. Есіміңіздің бас әріпінен келетін алты атау атап шығыңыз! Бұл әдіс арқылы ар-ұят құндылығын дарытуға және географиялық номенклатуран ы тиімді жаттатуға болады.
2 слайд
Тақырыбы:
Ұлттық құндылықтар негізінде
оқушылардың функционалдық
сауаттылығын қалыптастыру
«№10 "Асыл мұра" жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі
Еркинова Ұлжалғас Аязбекқызы
«№32 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі
Кулмаханова Шынара Нуруллаевна
2 слайд
Тақырыбы: Ұлттық құндылықтар негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру «№10 "Асыл мұра" жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі Еркинова Ұлжалғас Аязбекқызы «№32 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің география пәні мұғалімі Кулмаханова Шынара Нуруллаевна
3 слайд
Біртұтас тәрбие:
ұлттық
құндылықтар
Ұлттық
мүдде
Ар-ұят Талап
3 слайд
Біртұтас тәрбие: ұлттық құндылықтар Ұлттық мүдде Ар-ұят Талап
4 слайд
Ұлттық
мүдде
Қазақстан
мемлекеттілігін
нығайтуға атсалысу
Қазақстанның оңтайлы
имиджін
қалыптастыруға
белсенді үлес қосу
Ұлттық мұраға
ұқыпты қарау
Қазақ тілінің
қолдану аясын
кеңейту
Қазақстан мүддесіне
қызмет етуге ұмтылу
Қоғам игілігі үшін
қызмет ету
Қазақстанның қауіпсіздігін
қамтамасыз етуге дайын болу
Ұлттық
мәдениетті
дәріптеу
4 слайд
Ұлттық мүдде Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу Ұлттық мұраға ұқыпты қарау Қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу Қоғам игілігі үшін қызмет ету Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу Ұлттық мәдениетті дәріптеу
5 слайд
Ар-ұят
Академиялық
адалдық
қағидатын
қолдау
Өзін отбасының, сыныптың, мектептің,
қоғамның, Отанның бір мүшесі екенін
сезіну
Адал еңбекті
құрметтеу
Сөзіне берік, ісіне
адал болу
Халқына адал
қызмет ету
Әдеп
нормаларын
ұстануДостарына, сыныптастарына,
отбасы мүшелеріне қамқор болу,
мейірімділік таныту
Шешім қабылдай
білу және
жауапкершілікті
сезіну
5 слайд
Ар-ұят Академиялық адалдық қағидатын қолдау Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанның бір мүшесі екенін сезіну Адал еңбекті құрметтеу Сөзіне берік, ісіне адал болу Халқына адал қызмет ету Әдеп нормаларын ұстануДостарына, сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу, мейірімділік таныту Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну
6 слайд
Талап
Уақыт пен
қаржыны тиімді
жоспарлау
Сыни және креативті ойлау
Жеке және
командамен
жұмыс жасай
білу
Білуге, жаңаны
тануға құштар
болу
Физикалық
белсенді болу
Дұрыс қарым-
қатынас орната
білу
Технологиялық және
цифрлық дағдыларды
ілгерілету
Салауатты өмір
салтын ұстану
6 слайд
Талап Уақыт пен қаржыны тиімді жоспарлау Сыни және креативті ойлау Жеке және командамен жұмыс жасай білу Білуге, жаңаны тануға құштар болу Физикалық белсенді болу Дұрыс қарым- қатынас орната білу Технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерілету Салауатты өмір салтын ұстану
7 слайд
“Кино-үзінді”
әдісі
“Жерұйық” фильмінен үзінді
көрсетіледі.
Көші-қон, диаспора, өзге
ұлттарды қоныстандыру
себептерін осы фильм арқылы
талдауға болады. Тарихи,
деректі фильмдерден үзінді
көрсету арқылы ұлттық мүдде,
ар-ұят, талап құндылықтарын
тиімді қолданамыз
7 слайд
“Кино-үзінді” әдісі “Жерұйық” фильмінен үзінді көрсетіледі. Көші-қон, диаспора, өзге ұлттарды қоныстандыру себептерін осы фильм арқылы талдауға болады. Тарихи, деректі фильмдерден үзінді көрсету арқылы ұлттық мүдде, ар-ұят, талап құндылықтарын тиімді қолданамыз
8 слайд
1.Бір уыс бидай
2. Жерұйық
3.Оян, қазақ!
4.Көшпенділер
5.Анаға апарар жол
6.Алмас қылыш
7.Оралман
8.Құнанбай
9.Балуан Шолақ
10.Кейкі мерген
11.Орбұлақ шайқасы
12.Көксерек
13.Менің атым Қожа
14.Мариям
8 слайд
1.Бір уыс бидай 2. Жерұйық 3.Оян, қазақ! 4.Көшпенділер 5.Анаға апарар жол 6.Алмас қылыш 7.Оралман 8.Құнанбай 9.Балуан Шолақ 10.Кейкі мерген 11.Орбұлақ шайқасы 12.Көксерек 13.Менің атым Қожа 14.Мариям
9 слайд
“Гео-философ”
әдісі
Қазақ халқының ақын-
жазушыларының, ұлт
зиялылары, қоғам
қайраткерлері, батырлар,
билердің сөздері мен
шығармаларынан үзінділер
келтіру, мақал-мәтел,
жұмбақтарды сабақ барысында
тиімді пайдалану ұлттық мүдде
және ар-ұят, талап
құндылықтары үшін өте тиімді.
9 слайд
“Гео-философ” әдісі Қазақ халқының ақын- жазушыларының, ұлт зиялылары, қоғам қайраткерлері, батырлар, билердің сөздері мен шығармаларынан үзінділер келтіру, мақал-мәтел, жұмбақтарды сабақ барысында тиімді пайдалану ұлттық мүдде және ар-ұят, талап құндылықтары үшін өте тиімді.
10 слайд
Жұптық жұмыс
Тапсырма:
Қазақ халқының біртума, ерекше ақыны Сәкен Сейфуллиннің өлең
жолдарын оқып шығыңыз
Арқаның ….................деген даласы бар,
..................- шөл, ойлы-қырлы панасы бар.
Сол шөлде ел жоқ, күн жоқ өсіп-өнген
Жәндіктің киік деген баласы бар.
............... қысы-жазы ел болмайды,
Ел-жайлау, өзен яки көл болмайды.
Бұтасы қу баялыш, қара жусан,
Көгала бетегелі бел болмайды.
Сұрақ:
1.Өлеңде қай аймақ туралы айтылған, бос нүктелерге аймақ атауын жазыңыз
2. Кескін картаға аталған аймақтың шекарасын түсіріңіз
3. Өлең жолында айтылған өсімдіктер мен жануарға қарап, осы өңірдің қандай
табиғат зонасында орналасқанын табыңыз.
4. Аймақтың географиялық ерекшелігі мен климатын сипаттаңыз
10 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма: Қазақ халқының біртума, ерекше ақыны Сәкен Сейфуллиннің өлең жолдарын оқып шығыңыз Арқаның ….................деген даласы бар, ..................- шөл, ойлы-қырлы панасы бар. Сол шөлде ел жоқ, күн жоқ өсіп-өнген Жәндіктің киік деген баласы бар. ............... қысы-жазы ел болмайды, Ел-жайлау, өзен яки көл болмайды. Бұтасы қу баялыш, қара жусан, Көгала бетегелі бел болмайды. Сұрақ: 1.Өлеңде қай аймақ туралы айтылған, бос нүктелерге аймақ атауын жазыңыз 2. Кескін картаға аталған аймақтың шекарасын түсіріңіз 3. Өлең жолында айтылған өсімдіктер мен жануарға қарап, осы өңірдің қандай табиғат зонасында орналасқанын табыңыз. 4. Аймақтың географиялық ерекшелігі мен климатын сипаттаңыз
11 слайд
Жұптық жұмыс
Тапсырма:
Абай Құнанбайұлының «Қыс» өлеңін оқып шығыңыз
Ақ киімді,денелі, ақ сақалды,
Соқыр мылқау танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау түсі суық,
Басқан жері сықырлап келіп қалды.
Демалысы - үскірік аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Бурадай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Әуес көріп жүгірген жас балалар,
Беті-қолы домбығып, үсік шалды.
Шидем мен тон қабаттап киген малшы,
Бет қарауға шыдай алмай теріс айналды.
Сұрақ:
1. Өлең жолдарындағы қолайсыз атмосфералық құбылыстарды атап шығыңыз
2. Жауған қардың үстімен жүргенде неге сықырлаған дыбыс шығады?
3. Еліміздегі боранды күндердің саны көп кездесетін аймақтарды кескін картада бейнелеңіз
4. Қолайсыз атмосфералық құбылыстардан сақтану шараларын ұсыныңыз.
11 слайд
Жұптық жұмыс Тапсырма: Абай Құнанбайұлының «Қыс» өлеңін оқып шығыңыз Ақ киімді,денелі, ақ сақалды, Соқыр мылқау танымас тірі жанды. Үсті-басы ақ қырау түсі суық, Басқан жері сықырлап келіп қалды. Демалысы - үскірік аяз бен қар, Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды. Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып, Аязбенен қызарып ажарланды. Бұлттай қасы жауып екі көзін, Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды. Бурадай бұрқ-сарқ етіп долданғанда, Алты қанат ақ орда үй шайқалды. Әуес көріп жүгірген жас балалар, Беті-қолы домбығып, үсік шалды. Шидем мен тон қабаттап киген малшы, Бет қарауға шыдай алмай теріс айналды. Сұрақ: 1. Өлең жолдарындағы қолайсыз атмосфералық құбылыстарды атап шығыңыз 2. Жауған қардың үстімен жүргенде неге сықырлаған дыбыс шығады? 3. Еліміздегі боранды күндердің саны көп кездесетін аймақтарды кескін картада бейнелеңіз 4. Қолайсыз атмосфералық құбылыстардан сақтану шараларын ұсыныңыз.
12 слайд
1..“Қыпшақ Сейтқұл”
Ы.Алтынсарин
2.“Шашты” А. Кемелбаева
3.“Қазақтың Қанышы” М.
Сәрсеке
4.“Жетісу суреттері”
І.Жансүгіров
5.“Ыстықкөл сапарының
күнделігі” Ш.Уәлиханов
6.Асанқайғының жерге
айтқан сыны
7.“Жусан иісі” С.Мұратбеков
8.“Атау-кере” О.Бөкей
9.Абай Құнанбаев өлеңдері
10.Мақал-мәтелдер
11.Жұмбақтар
12 слайд
1..“Қыпшақ Сейтқұл” Ы.Алтынсарин 2.“Шашты” А. Кемелбаева 3.“Қазақтың Қанышы” М. Сәрсеке 4.“Жетісу суреттері” І.Жансүгіров 5.“Ыстықкөл сапарының күнделігі” Ш.Уәлиханов 6.Асанқайғының жерге айтқан сыны 7.“Жусан иісі” С.Мұратбеков 8.“Атау-кере” О.Бөкей 9.Абай Құнанбаев өлеңдері 10.Мақал-мәтелдер 11.Жұмбақтар
13 слайд
«Нақыш карта» әдісі
Бұл әдіс ұлттық
ою-өрнектеріміз арқылы
географиялық нысандардың
орналасқан орнын
табуға мүмкіндік береді
13 слайд
«Нақыш карта» әдісі Бұл әдіс ұлттық ою-өрнектеріміз арқылы географиялық нысандардың орналасқан орнын табуға мүмкіндік береді
14 слайд
Батыс Қазақстан
14 слайд
Батыс Қазақстан
15 слайд
Шығыс Қазақстан
15 слайд
Шығыс Қазақстан
16 слайд
Солтүстік Қазақстан
16 слайд
Солтүстік Қазақстан
17 слайд
“Үш факт”
әдісі
Қазақстанның 17 облысын
бөлек-бөлек шашып тастап,
пазл түрінде құрастыру.
Әр облыс туралы үш қызықты
мәлімет айту.
Бұл әдіс ұлттық мүдде
құндылығын дарытуға жақсы
әдіс.
17 слайд
“Үш факт” әдісі Қазақстанның 17 облысын бөлек-бөлек шашып тастап, пазл түрінде құрастыру. Әр облыс туралы үш қызықты мәлімет айту. Бұл әдіс ұлттық мүдде құндылығын дарытуға жақсы әдіс.