Материалдар / "Ұлттық тіл-мәдениеттің іргетасы" атты ғылыми мақала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ұлттық тіл-мәдениеттің іргетасы" атты ғылыми мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жұмыс.Тіл ең алдымен қайсы бір халықтың болмасын ұлттық кодына,мәдени мұрасына айналуы тиіс.Тілді құрметтеу,үйрену,өз ана тілінде сөйлеу күллі адамзаттың борышы.Бұл ғылыми жұмыстың қаңқасы,тіл мамандарына,жас зерттеушілерге қажетті ақпарат көзі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2021
741
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Үміткер: Курбанов Ал -Бухорий Султанбекович Ғылыми жетекшісі: Абилдаева Айгүл Жылқыбайқызы

2 слайд
Үміткер: Курбанов Ал -Бухорий Султанбекович Ғылыми жетекшісі: Абилдаева Айгүл Жылқыбайқызы

2 слайд

Үміткер: Курбанов Ал -Бухорий Султанбекович Ғылыми жетекшісі: Абилдаева Айгүл Жылқыбайқызы

3 слайд

3 слайд

Қазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикал

4 слайд
Қазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру қажеттігіҚазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру қажеттігі

4 слайд

Қазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру қажеттігіҚазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру қажеттігі

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оң

8 слайд
Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде, күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып, мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы ынтымақтыққа ұйытқы болады. Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру. Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде, күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып, мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы ынтымақтыққа ұйытқы болады. Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру.

8 слайд

Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде, күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып, мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы ынтымақтыққа ұйытқы болады. Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру. Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде, күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып, мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы ынтымақтыққа ұйытқы болады. Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру.