"Ұлттық тіл-мәдениеттің іргетасы" атты ғылыми мақала
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Үміткер: Курбанов Ал -Бухорий
Султанбекович
Ғылыми жетекшісі: Абилдаева
Айгүл Жылқыбайқызы
2 слайд
Үміткер: Курбанов Ал -Бухорий Султанбекович Ғылыми жетекшісі: Абилдаева Айгүл Жылқыбайқызы
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Қазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты
зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл
мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу
нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін
төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды.
Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан
мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын
жаңғырту қажеттілігі
Көптілді білім беру жағдайында студенттердің
лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру
қажеттігіҚазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты
зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл
мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу
нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін
төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан
мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын
жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің
лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру
қажеттігі
4 слайд
Қазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру қажеттігіҚазақ тіл білімінде тіл мәдениетінің теориясына қатысты зерттеулер жүргізілгенімен, студенттердің тіл мәдениетінің педагогикалық аспектісі жеке зерттеу нысаны болмаған. Осыған орай жобаның өзектілігін төмендегіше түйінді мәселелер айқындайды. Рухани жаңғыруды іске асыру үшін бабалардан мирас болып келе жатқан « тілді сақтау» идеясын жаңғырту қажеттілігі Көптілді білім беру жағдайында студенттердің лингвомәдени құзіреттілігін қалыптастыру қажеттігі
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік.
Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да
оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде,
күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында
қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып,
мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын
жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы
ынтымақтыққа ұйытқы болады.
Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің
болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына
нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге
әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру. Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік.
Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да
оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде,
күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында
қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып,
мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын
жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы
ынтымақтыққа ұйытқы болады.
Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің
болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына
нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге
әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру.
8 слайд
Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде, күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып, мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы ынтымақтыққа ұйытқы болады. Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру. Адам баласы табиғатында темірдей тезімді, гүлдей нәзік. Қапелімде айтылған бір ауыз сөзбен кісіні ренжіту де, қуанту да оңай. Сөз қуаты шексіз. Не бір сөз асылын айтпағанның өзінде, күнделікті қатынаста жүрген этикет өздердің қолданылуында қаншама қыр-сыр жатыр. Сөйлеу этикетін әдеппен қолданып, мүмкіндігін аша білсек, ізгілікке нұсқап, ізеттілікке бастайтын жақсы жақтарын жетілдіре берсек, адамдар арасындағы ынтымақтыққа ұйытқы болады. Тілдік ортаның саламаттылығын сақтау, студенттердің тілдің болашағына деген жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, сөз тазалығына нұқсан келтіретін жаргон, дөрекі, былапыт сөздерге әуестенушіліктің алдын алу, кемел тілдік тұлға қалыптастыру.