Материалдар / Ұлы дала мұрагері қазақ халқы қалай қалыптасты
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ұлы дала мұрагері қазақ халқы қалай қалыптасты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ халқының қалыптасу үдерісі
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бүгінгі тақырыптың бағытын болжап көріңіздер!

1 слайд
Бүгінгі тақырыптың бағытын болжап көріңіздер!

1 слайд

Бүгінгі тақырыптың бағытын болжап көріңіздер!

Сабақтың тақырыбы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? Оқу мақсаттары:. 7.1.1.2 – ежелгі және ортағасырлар тарихы

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? Оқу мақсаттары:. 7.1.1.2 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау   7.1.1.3 – «қазақ» этнонимінің мағынасын деректер негізінде түсіндіру Концепт: өзгеріс пен сабақтастық

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты? Оқу мақсаттары:. 7.1.1.2 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерін анықтау   7.1.1.3 – «қазақ» этнонимінің мағынасын деректер негізінде түсіндіру Концепт: өзгеріс пен сабақтастық

https://www.youtube.com/watch?v=H251J1-a9lk Бейне материял Қазақ халқының қалыптасу үдерісі қандай кезеңдерден тұрады? Кезеңде

3 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=H251J1-a9lk Бейне материял Қазақ халқының қалыптасу үдерісі қандай кезеңдерден тұрады? Кезеңдер арасында қандай байланыс бар? Қазақ халқының қалыптасуының қандай алғышарттары болды?

3 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=H251J1-a9lk Бейне материял Қазақ халқының қалыптасу үдерісі қандай кезеңдерден тұрады? Кезеңдер арасында қандай байланыс бар? Қазақ халқының қалыптасуының қандай алғышарттары болды?

Халықтың қалыптасу тарихын ғылымның қай салалары зерттейді?

4 слайд
Халықтың қалыптасу тарихын ғылымның қай салалары зерттейді?

4 слайд

Халықтың қалыптасу тарихын ғылымның қай салалары зерттейді?

Қазақстан территориясында этникалық үдерістер тарихы екі үлкен кезеңнен тұрады Бұл кезеңдерде халықтар мен тайпалар тілінің (

5 слайд
Қазақстан территориясында этникалық үдерістер тарихы екі үлкен кезеңнен тұрады Бұл кезеңдерде халықтар мен тайпалар тілінің (лингвистикалық) және сыртқы түр-тұрпатының (антопологиялық) қалыптасу үдерісі жүрді Түркі кезеңіҮнді-еуропалық кезең Түркі кезеңіТемір дәуіріҚола дәуірі Бұл дәуірлерде қандай тайпалар өмір сүрді? Бұл тайпалардың қандай ұқсастықтары бар? Моңғол кезеңі Бұл кезеңдерде қандай мемлекеттер өмір сүрді? Қандай этникалық өзгерістер орын алды? 1-Тапсырма: «жұптық жұмыс» Қазақстан аумағындағы этникалық үдерістерді анықтайды.

5 слайд

Қазақстан территориясында этникалық үдерістер тарихы екі үлкен кезеңнен тұрады Бұл кезеңдерде халықтар мен тайпалар тілінің (лингвистикалық) және сыртқы түр-тұрпатының (антопологиялық) қалыптасу үдерісі жүрді Түркі кезеңіҮнді-еуропалық кезең Түркі кезеңіТемір дәуіріҚола дәуірі Бұл дәуірлерде қандай тайпалар өмір сүрді? Бұл тайпалардың қандай ұқсастықтары бар? Моңғол кезеңі Бұл кезеңдерде қандай мемлекеттер өмір сүрді? Қандай этникалық өзгерістер орын алды? 1-Тапсырма: «жұптық жұмыс» Қазақстан аумағындағы этникалық үдерістерді анықтайды.

Талаптары Қола дәуіріТемір дәуіріТүрік кезеңі Моңғол кезеңі Сырт келбеті (антропологиялық өзгерістер) Тілі

6 слайд
Талаптары Қола дәуіріТемір дәуіріТүрік кезеңі Моңғол кезеңі Сырт келбеті (антропологиялық өзгерістер)         Тілі           Шаруашылығы           Қазақ халқының қалыптасуында қандай кезең үлкен рөл атқарды     2-Тапсырма: (жеке жұмыс) Қазақ халқының әлеуметтік, антропологиялық дамуындағы кезеңдік өзгерістерді тауып кестені толтырыңыз. Дескриптор: •Қазақ халқының қалыптасу кезеңдеріндегі өзгерістерді анықтап жазады; •Ең маңызды кезеңге қорытынды жасайды.

6 слайд

Талаптары Қола дәуіріТемір дәуіріТүрік кезеңі Моңғол кезеңі Сырт келбеті (антропологиялық өзгерістер)         Тілі           Шаруашылығы           Қазақ халқының қалыптасуында қандай кезең үлкен рөл атқарды     2-Тапсырма: (жеке жұмыс) Қазақ халқының әлеуметтік, антропологиялық дамуындағы кезеңдік өзгерістерді тауып кестені толтырыңыз. Дескриптор: •Қазақ халқының қалыптасу кезеңдеріндегі өзгерістерді анықтап жазады; •Ең маңызды кезеңге қорытынды жасайды.

3-Тапсырма: (жеке жұмыс) Мәтінді оқып, қазақ этнонимінің шығу тарихын және мағынасын анықтаңыз. Дескриптор: •Берілген хронолог

7 слайд
3-Тапсырма: (жеке жұмыс) Мәтінді оқып, қазақ этнонимінің шығу тарихын және мағынасын анықтаңыз. Дескриптор: •Берілген хронологиялық ретілікті пайдаланып қазақ этнонимінің шығу тарихын анықтайды. •Қазақ сөзінің тұтас халықтық атауға ие болған кезді анықтайды. Б.з.д. І мыңжылдықта – Б.з Х ғасырда – XI- XIII ғасырларда – 1245 жылы – XIV – XV ғасырларда – XV ғ. ІІ жартысында –  Қазақ сөзі тұтас халықтың атауына қай кезде айналды?

7 слайд

3-Тапсырма: (жеке жұмыс) Мәтінді оқып, қазақ этнонимінің шығу тарихын және мағынасын анықтаңыз. Дескриптор: •Берілген хронологиялық ретілікті пайдаланып қазақ этнонимінің шығу тарихын анықтайды. •Қазақ сөзінің тұтас халықтық атауға ие болған кезді анықтайды. Б.з.д. І мыңжылдықта – Б.з Х ғасырда – XI- XIII ғасырларда – 1245 жылы – XIV – XV ғасырларда – XV ғ. ІІ жартысында –  Қазақ сөзі тұтас халықтың атауына қай кезде айналды?

4-Тапсырма: (топтық жұмыс) Зерттеу жұмысы 4 – топ Неліктен «Алаш» қазақ халқының атауы болып табылады? (оқулық 125 бет) 2-топ

8 слайд
4-Тапсырма: (топтық жұмыс) Зерттеу жұмысы 4 – топ Неліктен «Алаш» қазақ халқының атауы болып табылады? (оқулық 125 бет) 2-топ Қазақ халқының қалыптасуы кезінде ықпал еткен сыртқы факторлар. (оқулық 123-бет) 1-топ. (оқулық 127 бет) Жүздер туралы: Авторлар қандай ой-пікірлерді білдіріп отыр? Деректегі ақпаратты жүйелеп, тұжырым жасаңыз. 3-топ Неліктен қазақ халқы «Ұлы Дала мұрагері» деп аталады? (оқулық 124-бет)

8 слайд

4-Тапсырма: (топтық жұмыс) Зерттеу жұмысы 4 – топ Неліктен «Алаш» қазақ халқының атауы болып табылады? (оқулық 125 бет) 2-топ Қазақ халқының қалыптасуы кезінде ықпал еткен сыртқы факторлар. (оқулық 123-бет) 1-топ. (оқулық 127 бет) Жүздер туралы: Авторлар қандай ой-пікірлерді білдіріп отыр? Деректегі ақпаратты жүйелеп, тұжырым жасаңыз. 3-топ Неліктен қазақ халқы «Ұлы Дала мұрагері» деп аталады? (оқулық 124-бет)

Рефлексия  Мен үшін орындалуында қиындық тудырған мәселе  Бұған дейін мен естісем де, аса мән бермей келген қызықты мәлімет 

9 слайд
Рефлексия  Мен үшін орындалуында қиындық тудырған мәселе  Бұған дейін мен естісем де, аса мән бермей келген қызықты мәлімет  Сабақ барысындағы өзімнің жұмысымды мен қаншалықты бағалаймын?  Өтілген сабақ бойынша менің түйінді ойым: .................................................................................. (ауызша/жазбаша)

9 слайд

Рефлексия  Мен үшін орындалуында қиындық тудырған мәселе  Бұған дейін мен естісем де, аса мән бермей келген қызықты мәлімет  Сабақ барысындағы өзімнің жұмысымды мен қаншалықты бағалаймын?  Өтілген сабақ бойынша менің түйінді ойым: .................................................................................. (ауызша/жазбаша)

Үй тапсырмасы: (Берілген екі тапсырманың біреуін таңдаңыз.) Жасап көр: Шежірелік ағаш молелін жасап, ағаш бұтақтарына өз әуле

10 слайд
Үй тапсырмасы: (Берілген екі тапсырманың біреуін таңдаңыз.) Жасап көр: Шежірелік ағаш молелін жасап, ағаш бұтақтарына өз әулетіңнің шежіресін толтырыңыз. Қортынды: «Қазақ», «алаш», «жүз» сөздерін қолданып, «Қазақ халқы – Ұлы дала мұрагері» тақырыбында ой толғау жазыңыз.

10 слайд

Үй тапсырмасы: (Берілген екі тапсырманың біреуін таңдаңыз.) Жасап көр: Шежірелік ағаш молелін жасап, ағаш бұтақтарына өз әулетіңнің шежіресін толтырыңыз. Қортынды: «Қазақ», «алаш», «жүз» сөздерін қолданып, «Қазақ халқы – Ұлы дала мұрагері» тақырыбында ой толғау жазыңыз.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі