Материалдар / Ұлы даланың ұлы тұлғасы-Әл-Фараби
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұлы даланың ұлы тұлғасы-Әл-Фараби

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
522
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы.Алакөл ауданы « Қабанбай батыр атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемл

1 слайд
Алматы облысы.Алакөл ауданы « Қабанбай батыр атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ибраева Кульшат Салимбайқызы

1 слайд

Алматы облысы.Алакөл ауданы « Қабанбай батыр атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ибраева Кульшат Салимбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Ұлы даланың ұлы тұлғасы- Әл-Фараби

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ұлы даланың ұлы тұлғасы- Әл-Фараби

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ұлы даланың ұлы тұлғасы- Әл-Фараби

Мақсаты:6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жин

3 слайд
Мақсаты:6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру

3 слайд

Мақсаты:6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру

1 Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Сезімнің жеті кереметі» Оқушылар жеті түрлі сезімдерден өздері үшін ең маңыздысын

4 слайд
1 Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Сезімнің жеті кереметі» Оқушылар жеті түрлі сезімдерден өздері үшін ең маңыздысын атайды, сабақ барысында сол сезімдерді жоғалтпауға тырысады.   «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды.

4 слайд

1 Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Сезімнің жеті кереметі» Оқушылар жеті түрлі сезімдерден өздері үшін ең маңыздысын атайды, сабақ барысында сол сезімдерді жоғалтпауға тырысады.   «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды.

Мәтінді тыңдап,детальды ақпаратты анықтау Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы Фараб қаласында дүниеге келді .Туған жері қазақтың ежелг

5 слайд
Мәтінді тыңдап,детальды ақпаратты анықтау Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы Фараб қаласында дүниеге келді .Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен. Әбу Насыр бала күнінен ғылымға үйір болып өсті, оның бақытына қарай сол заманда Отырарда аса бай кітапхана бар еді. Әл-Фараби парсы, грек тілдерін үйренеді, осы тілде ғылыми трактаттар оқиды. Фараб пен Бұқарада бастапқы білім алған соң әл-Фараби өз білімін жетілдіру мақсатында Бағдатқа аттанады. Бағдадта әл-Фараби ғылым мен әртүрлі пәндерді оқиды. Дамаск, Халеб, Каир, Шаш, Самарқан, Бұхара, Мерв, Нишапур, Рей, Хамадан қалаларында да болып, білімін үнемі жетілдірумен болды. Сол қалаларда оқыды, еңбек етті. Ең көрнекті ғалымдарымен, көркем сөз деректерімен танысады. Олардан тәлім- тәрбие алады. Әл-Фараби – көрнекті ойшыл, ең ірі ғалым, философ. Әл- Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор (150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар), ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – философия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ол көптеген философиялық еңбектер жазған. Әйгілі ойшыл, философ, социолог, математик, физик, астроном,ботаник, лингви ст, логика, музыка зерттеушісі. Дескриптор 1. Мәтінді мұқият тыңдайды 2. Детальді ақпаратты анықтайды. . 3. Ойларын жинақы, нақты жеткізеді

5 слайд

Мәтінді тыңдап,детальды ақпаратты анықтау Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы Фараб қаласында дүниеге келді .Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен. Әбу Насыр бала күнінен ғылымға үйір болып өсті, оның бақытына қарай сол заманда Отырарда аса бай кітапхана бар еді. Әл-Фараби парсы, грек тілдерін үйренеді, осы тілде ғылыми трактаттар оқиды. Фараб пен Бұқарада бастапқы білім алған соң әл-Фараби өз білімін жетілдіру мақсатында Бағдатқа аттанады. Бағдадта әл-Фараби ғылым мен әртүрлі пәндерді оқиды. Дамаск, Халеб, Каир, Шаш, Самарқан, Бұхара, Мерв, Нишапур, Рей, Хамадан қалаларында да болып, білімін үнемі жетілдірумен болды. Сол қалаларда оқыды, еңбек етті. Ең көрнекті ғалымдарымен, көркем сөз деректерімен танысады. Олардан тәлім- тәрбие алады. Әл-Фараби – көрнекті ойшыл, ең ірі ғалым, философ. Әл- Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор (150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар), ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – философия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ол көптеген философиялық еңбектер жазған. Әйгілі ойшыл, философ, социолог, математик, физик, астроном,ботаник, лингви ст, логика, музыка зерттеушісі. Дескриптор 1. Мәтінді мұқият тыңдайды 2. Детальді ақпаратты анықтайды. . 3. Ойларын жинақы, нақты жеткізеді

“ ПРОЖЕКТОР ” әдісі Сызба: «Әл-Фараби кім?» Дескриптор 1. Мәтін бойынша деректер жинайды. 2. Сызбаны деректерм

6 слайд
“ ПРОЖЕКТОР ” әдісі   Сызба: «Әл-Фараби кім?» Дескриптор 1. Мәтін бойынша деректер жинайды. 2. Сызбаны деректермен толтырады. .

6 слайд

“ ПРОЖЕКТОР ” әдісі   Сызба: «Әл-Фараби кім?» Дескриптор 1. Мәтін бойынша деректер жинайды. 2. Сызбаны деректермен толтырады. .

Бағалау критерийі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады; Мәтін мазмұны бойынша детальды ақпаратты анықтай алады. Ұсынылған тақы

7 слайд
Бағалау критерийі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады; Мәтін мазмұны бойынша детальды ақпаратты анықтай алады. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, сызбаны толықтырады.

7 слайд

Бағалау критерийі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады; Мәтін мазмұны бойынша детальды ақпаратты анықтай алады. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, сызбаны толықтырады.

8 слайд

8 слайд

Назарларыңызға рахмет

9 слайд
Назарларыңызға рахмет

9 слайд

Назарларыңызға рахмет