Ұлы даланың ұлы тұлғасы-Әл-Фараби

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұлы даланың ұлы тұлғасы-Әл-Фараби

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы облысы.Алакөл ауданы « Қабанбай батыр атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемл

#1 слайд
Алматы облысы.Алакөл ауданы « Қабанбай батыр атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ибраева Кульшат Салимбайқызы

1 слайд

Алматы облысы.Алакөл ауданы « Қабанбай батыр атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар » коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Ибраева Кульшат Салимбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Ұлы даланың ұлы тұлғасы- Әл-Фараби

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ұлы даланың ұлы тұлғасы- Әл-Фараби

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ұлы даланың ұлы тұлғасы- Әл-Фараби

Мақсаты:6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жин

#3 слайд
Мақсаты:6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру

3 слайд

Мақсаты:6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру

1 Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Сезімнің жеті кереметі» Оқушылар жеті түрлі сезімдерден өздері үшін ең маңыздысын

#4 слайд
1 Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Сезімнің жеті кереметі» Оқушылар жеті түрлі сезімдерден өздері үшін ең маңыздысын атайды, сабақ барысында сол сезімдерді жоғалтпауға тырысады.   «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды.

4 слайд

1 Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал «Сезімнің жеті кереметі» Оқушылар жеті түрлі сезімдерден өздері үшін ең маңыздысын атайды, сабақ барысында сол сезімдерді жоғалтпауға тырысады.   «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды.

Мәтінді тыңдап,детальды ақпаратты анықтау Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы Фараб қаласында дүниеге келді .Туған жері қазақтың ежелг

#5 слайд
Мәтінді тыңдап,детальды ақпаратты анықтау Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы Фараб қаласында дүниеге келді .Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен. Әбу Насыр бала күнінен ғылымға үйір болып өсті, оның бақытына қарай сол заманда Отырарда аса бай кітапхана бар еді. Әл-Фараби парсы, грек тілдерін үйренеді, осы тілде ғылыми трактаттар оқиды. Фараб пен Бұқарада бастапқы білім алған соң әл-Фараби өз білімін жетілдіру мақсатында Бағдатқа аттанады. Бағдадта әл-Фараби ғылым мен әртүрлі пәндерді оқиды. Дамаск, Халеб, Каир, Шаш, Самарқан, Бұхара, Мерв, Нишапур, Рей, Хамадан қалаларында да болып, білімін үнемі жетілдірумен болды. Сол қалаларда оқыды, еңбек етті. Ең көрнекті ғалымдарымен, көркем сөз деректерімен танысады. Олардан тәлім- тәрбие алады. Әл-Фараби – көрнекті ойшыл, ең ірі ғалым, философ. Әл- Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор (150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар), ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – философия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ол көптеген философиялық еңбектер жазған. Әйгілі ойшыл, философ, социолог, математик, физик, астроном,ботаник, лингви ст, логика, музыка зерттеушісі. Дескриптор 1. Мәтінді мұқият тыңдайды 2. Детальді ақпаратты анықтайды. . 3. Ойларын жинақы, нақты жеткізеді

5 слайд

Мәтінді тыңдап,детальды ақпаратты анықтау Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы Фараб қаласында дүниеге келді .Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен. Әбу Насыр бала күнінен ғылымға үйір болып өсті, оның бақытына қарай сол заманда Отырарда аса бай кітапхана бар еді. Әл-Фараби парсы, грек тілдерін үйренеді, осы тілде ғылыми трактаттар оқиды. Фараб пен Бұқарада бастапқы білім алған соң әл-Фараби өз білімін жетілдіру мақсатында Бағдатқа аттанады. Бағдадта әл-Фараби ғылым мен әртүрлі пәндерді оқиды. Дамаск, Халеб, Каир, Шаш, Самарқан, Бұхара, Мерв, Нишапур, Рей, Хамадан қалаларында да болып, білімін үнемі жетілдірумен болды. Сол қалаларда оқыды, еңбек етті. Ең көрнекті ғалымдарымен, көркем сөз деректерімен танысады. Олардан тәлім- тәрбие алады. Әл-Фараби – көрнекті ойшыл, ең ірі ғалым, философ. Әл- Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор (150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар), ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – философия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ол көптеген философиялық еңбектер жазған. Әйгілі ойшыл, философ, социолог, математик, физик, астроном,ботаник, лингви ст, логика, музыка зерттеушісі. Дескриптор 1. Мәтінді мұқият тыңдайды 2. Детальді ақпаратты анықтайды. . 3. Ойларын жинақы, нақты жеткізеді

“ ПРОЖЕКТОР ” әдісі Сызба: «Әл-Фараби кім?» Дескриптор 1. Мәтін бойынша деректер жинайды. 2. Сызбаны деректерм

#6 слайд
“ ПРОЖЕКТОР ” әдісі   Сызба: «Әл-Фараби кім?» Дескриптор 1. Мәтін бойынша деректер жинайды. 2. Сызбаны деректермен толтырады. .

6 слайд

“ ПРОЖЕКТОР ” әдісі   Сызба: «Әл-Фараби кім?» Дескриптор 1. Мәтін бойынша деректер жинайды. 2. Сызбаны деректермен толтырады. .

Бағалау критерийі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады; Мәтін мазмұны бойынша детальды ақпаратты анықтай алады. Ұсынылған тақы

#7 слайд
Бағалау критерийі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады; Мәтін мазмұны бойынша детальды ақпаратты анықтай алады. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, сызбаны толықтырады.

7 слайд

Бағалау критерийі Мәтінді оқып, мазмұнын түсіне алады; Мәтін мазмұны бойынша детальды ақпаратты анықтай алады. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, сызбаны толықтырады.

#8 слайд

8 слайд

Назарларыңызға рахмет

#9 слайд
Назарларыңызға рахмет

9 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
26.11.2020
586
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі