Үрейді жеңу жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үрейді жеңу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Үрей тақырыбында
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”

#1 слайд
Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”

1 слайд

Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”

Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, де

#2 слайд
Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, дене қымысын түсіру.

2 слайд

Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, дене қымысын түсіру.

Күтілетін нәтиже:  Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды;  Жетістікке ұмтылу

#3 слайд
Күтілетін нәтиже:  Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды;  Жетістікке ұмтылу қабілеттері қалыптасады;  Өз-өзіне деген сенімділігі артады;  Жағымды психологиялық ахуал орнап, көңіл-күйлері көтеріледі.

3 слайд

Күтілетін нәтиже:  Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды;  Жетістікке ұмтылу қабілеттері қалыптасады;  Өз-өзіне деген сенімділігі артады;  Жағымды психологиялық ахуал орнап, көңіл-күйлері көтеріледі.

Сұрақ-жауап:  Қобалжу дегеніміз не?  Қобалжыған адам қалай көрінеді?  Қандай жағдайда адам қобалжиды?  Ал үрей д

#4 слайд
Сұрақ-жауап:  Қобалжу дегеніміз не?  Қобалжыған адам қалай көрінеді?  Қандай жағдайда адам қобалжиды?  Ал үрей дегеніміз не?  Қандай адам қорқады?  Үрей мен қобалжуды жеңуге бола ма?

4 слайд

Сұрақ-жауап:  Қобалжу дегеніміз не?  Қобалжыған адам қалай көрінеді?  Қандай жағдайда адам қобалжиды?  Ал үрей дегеніміз не?  Қандай адам қорқады?  Үрей мен қобалжуды жеңуге бола ма?

Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес бер

#5 слайд
Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес беру.

5 слайд

Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес беру.

«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы  Мен ашуланамын, егер.....  Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде.....  Маған ешнәрсе

#6 слайд
«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы  Мен ашуланамын, егер.....  Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде.....  Маған ешнәрсе ұнамайды......  Мен қатты ызаланамын, қай кезде......  Мен шыдай алмаймын......  Мен үрейленемін егер.....  Мен үрейден құтыламын, қай кезде......

6 слайд

«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы  Мен ашуланамын, егер.....  Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде.....  Маған ешнәрсе ұнамайды......  Мен қатты ызаланамын, қай кезде......  Мен шыдай алмаймын......  Мен үрейленемін егер.....  Мен үрейден құтыламын, қай кезде......

«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы  Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе

#7 слайд
«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы  Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болады дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ, не ойласақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді не болмақ? ҰБТ тапсыру соңғы баспалдақ па? Бізде сондай жағдайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделікті қандай жағымсыз ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған балды тестен алып шығуға лайықпын» деп аяқ астына тастап, оны мыжып тастаңдар.

7 слайд

«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы  Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болады дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ, не ойласақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді не болмақ? ҰБТ тапсыру соңғы баспалдақ па? Бізде сондай жағдайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделікті қандай жағымсыз ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған балды тестен алып шығуға лайықпын» деп аяқ астына тастап, оны мыжып тастаңдар.

«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме?  Уақытты қабылдау а

#8 слайд
«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме?  Уақытты қабылдау адамның дәл қазіргі көңіл күйімен байланысты екендігі анықталады. Жалығу, көңіл толмау, қобалжу осы шақтың созыла түсуімен байланысты. Қуаныш, қызығушылық, уақыттың тез өтуімен сипатталады.

8 слайд

«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме?  Уақытты қабылдау адамның дәл қазіргі көңіл күйімен байланысты екендігі анықталады. Жалығу, көңіл толмау, қобалжу осы шақтың созыла түсуімен байланысты. Қуаныш, қызығушылық, уақыттың тез өтуімен сипатталады.

«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен б

#9 слайд
«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен бастап, оқушылар екі қолыммен бірге параққа еркін сызады. Уақыт өткен сайын сызу барысы жылдамдатылып тұрады, солай шаршаған ша.

9 слайд

«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен бастап, оқушылар екі қолыммен бірге параққа еркін сызады. Уақыт өткен сайын сызу барысы жылдамдатылып тұрады, солай шаршаған ша.

«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пе

#10 слайд
«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пен үрейді жеңе аламын» деп урнаға тастайды.

10 слайд

«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пен үрейді жеңе аламын» деп урнаға тастайды.

«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.

#11 слайд
«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.

11 слайд

«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.

«Шеңбер» жаттығуы  Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.

#12 слайд
«Шеңбер» жаттығуы  Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.

12 слайд

«Шеңбер» жаттығуы  Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.

Рефлексия  Тренингтен алған әсерім...  Маған ұнағаны...  Маған ұнамағаны...

#13 слайд
Рефлексия  Тренингтен алған әсерім...  Маған ұнағаны...  Маған ұнамағаны...

13 слайд

Рефлексия  Тренингтен алған әсерім...  Маған ұнағаны...  Маған ұнамағаны...

Назарларыңыз ға рахмет!

#14 слайд
Назарларыңыз ға рахмет!

14 слайд

Назарларыңыз ға рахмет!

Файл форматы:
pptx
23.04.2021
939
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі