Үрейді жеңу жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Т Р Е Н И Н Г
“ Біз үрейден
құтыла аламыз
ба?”
1 слайд
Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”
2 слайд
Мақсаты:
Жағымсыз уайымды
жеңу, бойдағы үрей мен
қорқынышыты төмендету
техникасын меңгерту,
эмоциялық қобалжуды
басу, дене қымысын
түсіру.
2 слайд
Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, дене қымысын түсіру.
3 слайд
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың бойында қобалжу
деңгейі төмендейді, сенімді мінез-
құлық дағдылары дамиды;
Жетістікке ұмтылу қабілеттері
қалыптасады;
Өз-өзіне деген сенімділігі артады;
Жағымды психологиялық ахуал
орнап, көңіл-күйлері көтеріледі.
3 слайд
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды; Жетістікке ұмтылу қабілеттері қалыптасады; Өз-өзіне деген сенімділігі артады; Жағымды психологиялық ахуал орнап, көңіл-күйлері көтеріледі.
4 слайд
Сұрақ-жауап:
Қобалжу дегеніміз не?
Қобалжыған адам қалай
көрінеді?
Қандай жағдайда адам
қобалжиды?
Ал үрей дегеніміз не?
Қандай адам қорқады?
Үрей мен қобалжуды жеңуге
бола ма?
4 слайд
Сұрақ-жауап: Қобалжу дегеніміз не? Қобалжыған адам қалай көрінеді? Қандай жағдайда адам қобалжиды? Ал үрей дегеніміз не? Қандай адам қорқады? Үрей мен қобалжуды жеңуге бола ма?
5 слайд
Тапсырма
І топқа - Үрей дегеніміз не
және оның адамдарға әсері
қандай?
ІІ топқа - Үрейден шығу
жолдарын жазып, кеңес
беру.
5 слайд
Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес беру.
6 слайд
«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы
Мен ашуланамын, егер.....
Мен өзімді ұстай алмамын, қай
кезде.....
Маған ешнәрсе ұнамайды......
Мен қатты ызаланамын, қай
кезде......
Мен шыдай алмаймын......
Мен үрейленемін егер.....
Мен үрейден құтыламын, қай
кезде......
6 слайд
«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы Мен ашуланамын, егер..... Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде..... Маған ешнәрсе ұнамайды...... Мен қатты ызаланамын, қай кезде...... Мен шыдай алмаймын...... Мен үрейленемін егер..... Мен үрейден құтыламын, қай кезде......
7 слайд
«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы
Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол
сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болады
дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ, не
ойласақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты
қабыл алайық. Енді не болмақ? ҰБТ тапсыру
соңғы баспалдақ па? Бізде сондай жағдайды
болдыртпауға толық мүмкіндік бар.
Күнделікті қандай жағымсыз ой келсе, соны
тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала
отырып дайындалып, қалаған балды
тестен алып шығуға лайықпын» деп аяқ
астына тастап, оны мыжып тастаңдар.
7 слайд
«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болады дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ, не ойласақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді не болмақ? ҰБТ тапсыру соңғы баспалдақ па? Бізде сондай жағдайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделікті қандай жағымсыз ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған балды тестен алып шығуға лайықпын» деп аяқ астына тастап, оны мыжып тастаңдар.
8 слайд
«Уақытты сезіну» жаттығуы
Талқылау:
- Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды
ма, әлде тез өтіп кетті ме?
Уақытты қабылдау адамның дәл қазіргі
көңіл күйімен байланысты екендігі
анықталады. Жалығу, көңіл толмау,
қобалжу осы шақтың созыла түсуімен
байланысты. Қуаныш, қызығушылық,
уақыттың тез өтуімен сипатталады.
8 слайд
«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме? Уақытты қабылдау адамның дәл қазіргі көңіл күйімен байланысты екендігі анықталады. Жалығу, көңіл толмау, қобалжу осы шақтың созыла түсуімен байланысты. Қуаныш, қызығушылық, уақыттың тез өтуімен сипатталады.
9 слайд
«Екі қолмен бірге»
жаттығуы
Нұсқау: Әрбір бала екі
қолына бір қаламсаптаң
ұстайды. Белгі берілгеннен
бастап, оқушылар екі
қолыммен бірге параққа еркін
сызады. Уақыт өткен сайын
сызу барысы жылдамдатылып
тұрады, солай шаршаған ша.
9 слайд
«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен бастап, оқушылар екі қолыммен бірге параққа еркін сызады. Уақыт өткен сайын сызу барысы жылдамдатылып тұрады, солай шаршаған ша.
10 слайд
«Проблемаларды жою» жаттығуы
Оқушылар қорқыныш пен
үрейді сурет етіп
бейнелеп, салып болған
соң «мен қорқыныш
пен үрейді жеңе
аламын» деп урнаға
тастайды.
10 слайд
«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пен үрейді жеңе аламын» деп урнаға тастайды.
11 слайд
«Жылы лебіздер»
жаттығуы
Оқушылар бір-біріне жылы
лебіздерін жүрекшелерге
жазып шынжыр әдісімен
беріп шығады.
11 слайд
«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.
12 слайд
«Шеңбер» жаттығуы
Оқушылар шеңбер
құрып «Мен
қорқпаймын, мен
өзіме сенімдімін»
деп айтады.
12 слайд
«Шеңбер» жаттығуы Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.
13 слайд
Рефлексия
Тренингтен алған
әсерім...
Маған ұнағаны...
Маған ұнамағаны...
13 слайд
Рефлексия Тренингтен алған әсерім... Маған ұнағаны... Маған ұнамағаны...
14 слайд
Назарларыңыз
ға рахмет!
14 слайд
Назарларыңыз ға рахмет!