Материалдар / Үрейді жеңу жолдары

Үрейді жеңу жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Үрей тақырыбында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2021
734
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”

1 слайд
Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”

1 слайд

Т Р Е Н И Н Г “ Біз үрейден құтыла аламыз ба?”

Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, де

2 слайд
Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, дене қымысын түсіру.

2 слайд

Мақсаты: Жағымсыз уайымды жеңу, бойдағы үрей мен қорқынышыты төмендету техникасын меңгерту, эмоциялық қобалжуды басу, дене қымысын түсіру.

Күтілетін нәтиже:  Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды;  Жетістікке ұмтылу

3 слайд
Күтілетін нәтиже:  Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды;  Жетістікке ұмтылу қабілеттері қалыптасады;  Өз-өзіне деген сенімділігі артады;  Жағымды психологиялық ахуал орнап, көңіл-күйлері көтеріледі.

3 слайд

Күтілетін нәтиже:  Оқушылардың бойында қобалжу деңгейі төмендейді, сенімді мінез- құлық дағдылары дамиды;  Жетістікке ұмтылу қабілеттері қалыптасады;  Өз-өзіне деген сенімділігі артады;  Жағымды психологиялық ахуал орнап, көңіл-күйлері көтеріледі.

Сұрақ-жауап:  Қобалжу дегеніміз не?  Қобалжыған адам қалай көрінеді?  Қандай жағдайда адам қобалжиды?  Ал үрей д

4 слайд
Сұрақ-жауап:  Қобалжу дегеніміз не?  Қобалжыған адам қалай көрінеді?  Қандай жағдайда адам қобалжиды?  Ал үрей дегеніміз не?  Қандай адам қорқады?  Үрей мен қобалжуды жеңуге бола ма?

4 слайд

Сұрақ-жауап:  Қобалжу дегеніміз не?  Қобалжыған адам қалай көрінеді?  Қандай жағдайда адам қобалжиды?  Ал үрей дегеніміз не?  Қандай адам қорқады?  Үрей мен қобалжуды жеңуге бола ма?

Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес бер

5 слайд
Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес беру.

5 слайд

Тапсырма І топқа - Үрей дегеніміз не және оның адамдарға әсері қандай? ІІ топқа - Үрейден шығу жолдарын жазып, кеңес беру.

«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы  Мен ашуланамын, егер.....  Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде.....  Маған ешнәрсе

6 слайд
«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы  Мен ашуланамын, егер.....  Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде.....  Маған ешнәрсе ұнамайды......  Мен қатты ызаланамын, қай кезде......  Мен шыдай алмаймын......  Мен үрейленемін егер.....  Мен үрейден құтыламын, қай кезде......

6 слайд

«Маған ұнайды қай кезде...» жаттығуы  Мен ашуланамын, егер.....  Мен өзімді ұстай алмамын, қай кезде.....  Маған ешнәрсе ұнамайды......  Мен қатты ызаланамын, қай кезде......  Мен шыдай алмаймын......  Мен үрейленемін егер.....  Мен үрейден құтыламын, қай кезде......

«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы  Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе

7 слайд
«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы  Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болады дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ, не ойласақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді не болмақ? ҰБТ тапсыру соңғы баспалдақ па? Бізде сондай жағдайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделікті қандай жағымсыз ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған балды тестен алып шығуға лайықпын» деп аяқ астына тастап, оны мыжып тастаңдар.

7 слайд

«ҰБТ - да мен неден қорқамын?» жаттығуы  Мен неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болады дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ, не ойласақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді не болмақ? ҰБТ тапсыру соңғы баспалдақ па? Бізде сондай жағдайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделікті қандай жағымсыз ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған балды тестен алып шығуға лайықпын» деп аяқ астына тастап, оны мыжып тастаңдар.

«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме?  Уақытты қабылдау а

8 слайд
«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме?  Уақытты қабылдау адамның дәл қазіргі көңіл күйімен байланысты екендігі анықталады. Жалығу, көңіл толмау, қобалжу осы шақтың созыла түсуімен байланысты. Қуаныш, қызығушылық, уақыттың тез өтуімен сипатталады.

8 слайд

«Уақытты сезіну» жаттығуы Талқылау: - Сен үшін осы уақыт ұзақ созылды ма, әлде тез өтіп кетті ме?  Уақытты қабылдау адамның дәл қазіргі көңіл күйімен байланысты екендігі анықталады. Жалығу, көңіл толмау, қобалжу осы шақтың созыла түсуімен байланысты. Қуаныш, қызығушылық, уақыттың тез өтуімен сипатталады.

«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен б

9 слайд
«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен бастап, оқушылар екі қолыммен бірге параққа еркін сызады. Уақыт өткен сайын сызу барысы жылдамдатылып тұрады, солай шаршаған ша.

9 слайд

«Екі қолмен бірге» жаттығуы Нұсқау: Әрбір бала екі қолына бір қаламсаптаң ұстайды. Белгі берілгеннен бастап, оқушылар екі қолыммен бірге параққа еркін сызады. Уақыт өткен сайын сызу барысы жылдамдатылып тұрады, солай шаршаған ша.

«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пе

10 слайд
«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пен үрейді жеңе аламын» деп урнаға тастайды.

10 слайд

«Проблемаларды жою» жаттығуы Оқушылар қорқыныш пен үрейді сурет етіп бейнелеп, салып болған соң «мен қорқыныш пен үрейді жеңе аламын» деп урнаға тастайды.

«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.

11 слайд
«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.

11 слайд

«Жылы лебіздер» жаттығуы Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін жүрекшелерге жазып шынжыр әдісімен беріп шығады.

«Шеңбер» жаттығуы  Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.

12 слайд
«Шеңбер» жаттығуы  Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.

12 слайд

«Шеңбер» жаттығуы  Оқушылар шеңбер құрып «Мен қорқпаймын, мен өзіме сенімдімін» деп айтады.

Рефлексия  Тренингтен алған әсерім...  Маған ұнағаны...  Маған ұнамағаны...

13 слайд
Рефлексия  Тренингтен алған әсерім...  Маған ұнағаны...  Маған ұнамағаны...

13 слайд

Рефлексия  Тренингтен алған әсерім...  Маған ұнағаны...  Маған ұнамағаны...

Назарларыңыз ға рахмет!

14 слайд
Назарларыңыз ға рахмет!

14 слайд

Назарларыңыз ға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ