Материалдар / Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
логопед, дефектолог
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
1288
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар

1 слайд
Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар

1 слайд

Ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған жаттығулар мен ойындар

Егістікте үйшік тұр, (саусақтарының бастарын түйістіріп, үйшік жасайды) Оған барар жол жабық (қолдарын айқастырып, жолды жабад

2 слайд
Егістікте үйшік тұр, (саусақтарының бастарын түйістіріп, үйшік жасайды) Оған барар жол жабық (қолдарын айқастырып, жолды жабады) Айқара ашып қақпаны (қақпаны ашады) Шақырамыз қонақты (қолдарын бұлғап шақырады). Үйшік

2 слайд

Егістікте үйшік тұр, (саусақтарының бастарын түйістіріп, үйшік жасайды) Оған барар жол жабық (қолдарын айқастырып, жолды жабады) Айқара ашып қақпаны (қақпаны ашады) Шақырамыз қонақты (қолдарын бұлғап шақырады). Үйшік

Балғаменен ұрып, ұрып (жұдырықты түйіп, үстелді ұрады) Мол ғып шеге қағамын (жұдырықтарын кезекпен бірінің үстіне бірін қояды)

3 слайд
Балғаменен ұрып, ұрып (жұдырықты түйіп, үстелді ұрады) Мол ғып шеге қағамын (жұдырықтарын кезекпен бірінің үстіне бірін қояды) Әдемі ғып үй тұрғызып (қолмен үйшік жасайды) Бәрін бірге жиямын (саусақтарын барына ашып, қайтадан жұмады)Үй тұрғызу

3 слайд

Балғаменен ұрып, ұрып (жұдырықты түйіп, үстелді ұрады) Мол ғып шеге қағамын (жұдырықтарын кезекпен бірінің үстіне бірін қояды) Әдемі ғып үй тұрғызып (қолмен үйшік жасайды) Бәрін бірге жиямын (саусақтарын барына ашып, қайтадан жұмады)Үй тұрғызу

Бір үйде біз нешеуміз? Кел санайық, екеуміз. Бас бармағым - папам, (аталған саусақтарын жазады) Балаң үйрек - анам. Ортан терек

4 слайд
Бір үйде біз нешеуміз? Кел санайық, екеуміз. Бас бармағым - папам, (аталған саусақтарын жазады) Балаң үйрек - анам. Ортан терек - ағам Шылдыр шүмек - мен Титтей бөбек - сен. Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. (саусақтарын ашып, жұмады) Бір үйде біз нешеуміз?

4 слайд

Бір үйде біз нешеуміз? Кел санайық, екеуміз. Бас бармағым - папам, (аталған саусақтарын жазады) Балаң үйрек - анам. Ортан терек - ағам Шылдыр шүмек - мен Титтей бөбек - сен. Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. (саусақтарын ашып, жұмады) Бір үйде біз нешеуміз?

Саусағымыз қайда екен? (саусақтарын көрсетеді) Саусағымыз қайда екен? Саусағымыз жоқ па екен? (саусақтарын жұдырыққа жасырады)

5 слайд
Саусағымыз қайда екен? (саусақтарын көрсетеді) Саусағымыз қайда екен? Саусағымыз жоқ па екен? (саусақтарын жұдырыққа жасырады) Саусағымыз міне екен. (саусақтарын көрсетеді) Саусағымыз билейді, жүгіреді, жүйткиді (аталған әрекеттерді жасайды)Саусағымыз қайда екен?

5 слайд

Саусағымыз қайда екен? (саусақтарын көрсетеді) Саусағымыз қайда екен? Саусағымыз жоқ па екен? (саусақтарын жұдырыққа жасырады) Саусағымыз міне екен. (саусақтарын көрсетеді) Саусағымыз билейді, жүгіреді, жүйткиді (аталған әрекеттерді жасайды)Саусағымыз қайда екен?

Саусағымыз шаршады, (қолдарын үстел үстіне қояды) Демалуды қалады.(ары бері қозғайды) Саусақтарды жазайық, (қолдарын көтеріп, са

6 слайд
Саусағымыз шаршады, (қолдарын үстел үстіне қояды) Демалуды қалады.(ары бері қозғайды) Саусақтарды жазайық, (қолдарын көтеріп, саусақтарын жазады) Бір, екі, үш, демалтып бір алайық.( саусақтарын жазып, қайтадан жұмады)Саусақты демалту

6 слайд

Саусағымыз шаршады, (қолдарын үстел үстіне қояды) Демалуды қалады.(ары бері қозғайды) Саусақтарды жазайық, (қолдарын көтеріп, саусақтарын жазады) Бір, екі, үш, демалтып бір алайық.( саусақтарын жазып, қайтадан жұмады)Саусақты демалту

Бас бармағым қайда болдың? (екі қолдың бас бармақтарын көрсетеді) Мына ағаммен тауға бардым, (саусақтарын кезекпен бас бармаққ

7 слайд
Бас бармағым қайда болдың? (екі қолдың бас бармақтарын көрсетеді) Мына ағаммен тауға бардым, (саусақтарын кезекпен бас бармаққа қосады) Мына ағаммен отын жардым Мына ағаммен ән салып, Ал ініммен тойға бардым.Бас бармағым қайдасың?

7 слайд

Бас бармағым қайда болдың? (екі қолдың бас бармақтарын көрсетеді) Мына ағаммен тауға бардым, (саусақтарын кезекпен бас бармаққа қосады) Мына ағаммен отын жардым Мына ағаммен ән салып, Ал ініммен тойға бардым.Бас бармағым қайдасың?

Сәбізді алып тазалаймыз (оң қолды жұдырыққа түйіп, сол қолдың алақанына ысқылайды) Үккішпен үгіп майдалаймыз (екі қолды жұдыры

8 слайд
Сәбізді алып тазалаймыз (оң қолды жұдырыққа түйіп, сол қолдың алақанына ысқылайды) Үккішпен үгіп майдалаймыз (екі қолды жұдырыққа түйіп кеудеге ұстап, жоғары-төмен қозғайды) Қантты сеуіп дәмдейміз (саусақтардың ұшымен қант себеді) Қаймақ құйып сәндейміз (қолды жұдырыққа түйген күйі қаймақ құйған сияқты) қол білегін жоғары-төмен қозғайды) Міне, дайын нәр тағам- (екі қолын алдына жайып көрсетеді) Дәруменге байыған (алақанымен іштерін сипалап, тойғандықтарын білдіреді. Салат

8 слайд

Сәбізді алып тазалаймыз (оң қолды жұдырыққа түйіп, сол қолдың алақанына ысқылайды) Үккішпен үгіп майдалаймыз (екі қолды жұдырыққа түйіп кеудеге ұстап, жоғары-төмен қозғайды) Қантты сеуіп дәмдейміз (саусақтардың ұшымен қант себеді) Қаймақ құйып сәндейміз (қолды жұдырыққа түйген күйі қаймақ құйған сияқты) қол білегін жоғары-төмен қозғайды) Міне, дайын нәр тағам- (екі қолын алдына жайып көрсетеді) Дәруменге байыған (алақанымен іштерін сипалап, тойғандықтарын білдіреді. Салат

Күректерді алайық, (екі қолмен күрек алғандай қимылдайды) Жерді қазып, дайындап, (қолменен жер қазады) Тыңайтқышты шашайық. (сау

9 слайд
Күректерді алайық, (екі қолмен күрек алғандай қимылдайды) Жерді қазып, дайындап, (қолменен жер қазады) Тыңайтқышты шашайық. (саусақ ұштарымен себеді) Тырнауышты алайық, (саусақтарын жартылай бүгіп, араларын ашады) Бақшаға жер дайындап, (үстел үстін тырмалайды) Дәнді сеуіп тастайық. (саусақ ұштарымен себеді) Шелекпен су құяйық,(жұдырықтарын түйіп, су құйғандай білезіктерін қимылдатады) Арамшөбін жұлайық, (саусақтарын жинап, шөп жұлады) Күн астында бақшамыз,(алақандарын жаяды) Жылдамдатып өссін деп, Қарап, қарап қояйық. (қолдарын қабақтарына апарып, айналаны қарайды) Бақшада

9 слайд

Күректерді алайық, (екі қолмен күрек алғандай қимылдайды) Жерді қазып, дайындап, (қолменен жер қазады) Тыңайтқышты шашайық. (саусақ ұштарымен себеді) Тырнауышты алайық, (саусақтарын жартылай бүгіп, араларын ашады) Бақшаға жер дайындап, (үстел үстін тырмалайды) Дәнді сеуіп тастайық. (саусақ ұштарымен себеді) Шелекпен су құяйық,(жұдырықтарын түйіп, су құйғандай білезіктерін қимылдатады) Арамшөбін жұлайық, (саусақтарын жинап, шөп жұлады) Күн астында бақшамыз,(алақандарын жаяды) Жылдамдатып өссін деп, Қарап, қарап қояйық. (қолдарын қабақтарына апарып, айналаны қарайды) Бақшада

Жемістерді жинаймыз, (қолдарымен жемістерді жинайды) Алманы ірі тураймыз, (қолдарының қырымен турайды) Алмұртты алып ұсақтап, Ал

10 слайд
Жемістерді жинаймыз, (қолдарымен жемістерді жинайды) Алманы ірі тураймыз, (қолдарының қырымен турайды) Алмұртты алып ұсақтап, Алхораны жуамыз. (жуғандай әрекет етеді) Лимонды алып сығамыз, (жұдырық түйіп, сығады) Қантын мол қып қосармыз.(саусақ ұштарымен қант себеді) Суын құйып қайнатып, Қонақтарға тосамыз.(алақандарын жайып, ұсынады) Компот

10 слайд

Жемістерді жинаймыз, (қолдарымен жемістерді жинайды) Алманы ірі тураймыз, (қолдарының қырымен турайды) Алмұртты алып ұсақтап, Алхораны жуамыз. (жуғандай әрекет етеді) Лимонды алып сығамыз, (жұдырық түйіп, сығады) Қантын мол қып қосармыз.(саусақ ұштарымен қант себеді) Суын құйып қайнатып, Қонақтарға тосамыз.(алақандарын жайып, ұсынады) Компот

Орамжапырақты аламыз (саусақтарын сәл бүгіп, беттестіреді) Пышақпенен тураймыз (қолдың қырымен турайды) Оны қатты қысып ап, (қо

11 слайд
Орамжапырақты аламыз (саусақтарын сәл бүгіп, беттестіреді) Пышақпенен тураймыз (қолдың қырымен турайды) Оны қатты қысып ап, (қолдарын сәл бүгіп, қысады) Дәміне қарай тұздаймыз.(тұз себеді) Суын әбден сығамыз (жұдырықта ашып, жұмады) Орамжапырақ

11 слайд

Орамжапырақты аламыз (саусақтарын сәл бүгіп, беттестіреді) Пышақпенен тураймыз (қолдың қырымен турайды) Оны қатты қысып ап, (қолдарын сәл бүгіп, қысады) Дәміне қарай тұздаймыз.(тұз себеді) Суын әбден сығамыз (жұдырықта ашып, жұмады) Орамжапырақ

Асықпайтын тасбақа (жұдырықты үстел үстімен жайлап жылжытады) Тас ішінде тұрады Басын жайлап шығарып, (сұқ саусағын шығарып, қа

12 слайд
Асықпайтын тасбақа (жұдырықты үстел үстімен жайлап жылжытады) Тас ішінде тұрады Басын жайлап шығарып, (сұқ саусағын шығарып, қайтадан жасырады) Қайтадан оны тығады. (бірнеше рет қайталайды) Тасбақа

12 слайд

Асықпайтын тасбақа (жұдырықты үстел үстімен жайлап жылжытады) Тас ішінде тұрады Басын жайлап шығарып, (сұқ саусағын шығарып, қайтадан жасырады) Қайтадан оны тығады. (бірнеше рет қайталайды) Тасбақа

Жерге түскен тамшыдан (әр қолдың екі саусағымен жаңбыр жауғызады) Өрмекші қатты қорықты (саусақтарын сәл бүгіп, өрмекші секілді

13 слайд
Жерге түскен тамшыдан (әр қолдың екі саусағымен жаңбыр жауғызады) Өрмекші қатты қорықты (саусақтарын сәл бүгіп, өрмекші секілді қозғалтады) Нөсерлеткен жаңбырдан (жаңбырды қаттырақ жауғызады) Торғайлар келіп тығылды (саусақтарын жазып, екі қолын айқастыра, қанат қағады) Шелектеп құйған жаңбырдан (барлық саусақтарымен қаттырақ жаңбыр жауғызады) Балалар үйге жүгірді (орта ңғ ы және сұқ саусақпен жүгіреді) Найзағай қатты жарқырап (ауада найзағайды бейнелейді) Күркілдеді көк аспан (жұдырықпен үстелді тырсылдатып, алақандарын соғады) Кенет бұлтты ысырып (қолдарымен жан жаққа сырады) Шықты күн де жайнаған («күн» жасайды). Найзағай

13 слайд

Жерге түскен тамшыдан (әр қолдың екі саусағымен жаңбыр жауғызады) Өрмекші қатты қорықты (саусақтарын сәл бүгіп, өрмекші секілді қозғалтады) Нөсерлеткен жаңбырдан (жаңбырды қаттырақ жауғызады) Торғайлар келіп тығылды (саусақтарын жазып, екі қолын айқастыра, қанат қағады) Шелектеп құйған жаңбырдан (барлық саусақтарымен қаттырақ жаңбыр жауғызады) Балалар үйге жүгірді (орта ңғ ы және сұқ саусақпен жүгіреді) Найзағай қатты жарқырап (ауада найзағайды бейнелейді) Күркілдеді көк аспан (жұдырықпен үстелді тырсылдатып, алақандарын соғады) Кенет бұлтты ысырып (қолдарымен жан жаққа сырады) Шықты күн де жайнаған («күн» жасайды). Найзағай

Таң атқаннан тоқтамастан Жаңбыр жауды себелеп (барлық саусақтарымен жайлап «жаңбыр жауғызады») Сондықтан да жасыл желек (саусақ

14 слайд
Таң атқаннан тоқтамастан Жаңбыр жауды себелеп (барлық саусақтарымен жайлап «жаңбыр жауғызады») Сондықтан да жасыл желек (саусақтарын түрлі бағытта қозғайды) Суға қанды, не керек? (саусақтарын жазып, алақандарын жаяды) Жаңбыр

14 слайд

Таң атқаннан тоқтамастан Жаңбыр жауды себелеп (барлық саусақтарымен жайлап «жаңбыр жауғызады») Сондықтан да жасыл желек (саусақтарын түрлі бағытта қозғайды) Суға қанды, не керек? (саусақтарын жазып, алақандарын жаяды) Жаңбыр

Алақанды беттестіріп, (сөздерге сай қимылдайды) Әдемі қайық жасадым. Алақанды қайығым Жүйткиді алға қарай. Қайық

15 слайд
Алақанды беттестіріп, (сөздерге сай қимылдайды) Әдемі қайық жасадым. Алақанды қайығым Жүйткиді алға қарай. Қайық

15 слайд

Алақанды беттестіріп, (сөздерге сай қимылдайды) Әдемі қайық жасадым. Алақанды қайығым Жүйткиді алға қарай. Қайық

Әдемі мына үйшікте (үйшік жасайды) Құйтақандар тұрады. Қонаққа бірге барайық (саусақтарымен жүреді) Есікте жайлап қағайық (үстел

16 слайд
Әдемі мына үйшікте (үйшік жасайды) Құйтақандар тұрады. Қонаққа бірге барайық (саусақтарымен жүреді) Есікте жайлап қағайық (үстелді қағады) Құйтақанның үйінде Ағаш еден төселген (алақандарын үстелге қояды) Биік орындық қасында (сол қолды вертикаль бағытында қойып, оны оң қолдың жұдырығымен беттестіру) Емен үстел үстінде (сол қолмен жұдырық жасап үстелге қойып, оң қолдың алақанымен жабады) Тастабақ пен шанышқы (оң алақанды сәл бүгіп, сол қолмен шанышқы жасайды) Үсті толы тамақты Жемеуге енді бола ма? Қонақта

16 слайд

Әдемі мына үйшікте (үйшік жасайды) Құйтақандар тұрады. Қонаққа бірге барайық (саусақтарымен жүреді) Есікте жайлап қағайық (үстелді қағады) Құйтақанның үйінде Ағаш еден төселген (алақандарын үстелге қояды) Биік орындық қасында (сол қолды вертикаль бағытында қойып, оны оң қолдың жұдырығымен беттестіру) Емен үстел үстінде (сол қолмен жұдырық жасап үстелге қойып, оң қолдың алақанымен жабады) Тастабақ пен шанышқы (оң алақанды сәл бүгіп, сол қолмен шанышқы жасайды) Үсті толы тамақты Жемеуге енді бола ма? Қонақта

Әдемі қызыл гүлімнің Жапырағы ашылды.(алақандарымен ашылған гүл жасайды) Жел кеп оны тербетіп, (қолдарын тербетеді) Жапырағын жа

17 слайд
Әдемі қызыл гүлімнің Жапырағы ашылды.(алақандарымен ашылған гүл жасайды) Жел кеп оны тербетіп, (қолдарын тербетеді) Жапырағын жабады. (жапырақтарын жабады) Ұйқыға кетер майжырап, Жапырағын шайқалтып (гүлдің басын шайқайды). Гүл

17 слайд

Әдемі қызыл гүлімнің Жапырағы ашылды.(алақандарымен ашылған гүл жасайды) Жел кеп оны тербетіп, (қолдарын тербетеді) Жапырағын жабады. (жапырақтарын жабады) Ұйқыға кетер майжырап, Жапырағын шайқалтып (гүлдің басын шайқайды). Гүл

Қыстырғышты жіпке ғана емес, сонымен қатар картон қорабына да қыстыруға болады. Оған сыйлықтан қалған қорап немесе аяқ-киім са

18 слайд
Қыстырғышты жіпке ғана емес, сонымен қатар картон қорабына да қыстыруға болады. Оған сыйлықтан қалған қорап немесе аяқ-киім салуға арналған қораптар да жарайды. Бұл тапсырманы қызықтырақ ету үшін мен қорапқа әріптері жазылған дөңгелек стикерлерді жабыстырдым. Сондай әріптерді мен қысқышқа да жазып қойдым. Тапсырманың мақсаты қысқыштағы әріпті қорап ішіндегі әріпке сәйкестендіріп қыстыру. Әріптерді сонымен қатар сандармен немесе геометриялық фигуралармен ауыстыруға болады. Бір қорап қыстырғыш

18 слайд

Қыстырғышты жіпке ғана емес, сонымен қатар картон қорабына да қыстыруға болады. Оған сыйлықтан қалған қорап немесе аяқ-киім салуға арналған қораптар да жарайды. Бұл тапсырманы қызықтырақ ету үшін мен қорапқа әріптері жазылған дөңгелек стикерлерді жабыстырдым. Сондай әріптерді мен қысқышқа да жазып қойдым. Тапсырманың мақсаты қысқыштағы әріпті қорап ішіндегі әріпке сәйкестендіріп қыстыру. Әріптерді сонымен қатар сандармен немесе геометриялық фигуралармен ауыстыруға болады. Бір қорап қыстырғыш

Картоннан кез келген фигура кесіп алу керек. Кесілген фигураның бойымен тескішпен тесік жасалады. Енді түсті бау немесе лента

19 слайд
Картоннан кез келген фигура кесіп алу керек. Кесілген фигураның бойымен тескішпен тесік жасалады. Енді түсті бау немесе лента алып кигізу керек. Тескішпен тапсырма

19 слайд

Картоннан кез келген фигура кесіп алу керек. Кесілген фигураның бойымен тескішпен тесік жасалады. Енді түсті бау немесе лента алып кигізу керек. Тескішпен тапсырма

Коктейлге арналған түрлі түсті трубканы кішкентай бөлшектерге бөлу керек. Тапсырма бойынша бұл бөлшектерді кері қарай жіпке т

20 слайд
Коктейлге арналған түрлі түсті трубканы кішкентай бөлшектерге бөлу керек. Тапсырма бойынша бұл бөлшектерді кері қарай жіпке тізу. Коктейлге арналған трубка

20 слайд

Коктейлге арналған түрлі түсті трубканы кішкентай бөлшектерге бөлу керек. Тапсырма бойынша бұл бөлшектерді кері қарай жіпке тізу. Коктейлге арналған трубка

Біздің топта ұлдар мен қыздар өзара дос ( қолдың саусақтары өзара бірігеді) Кішкентай саусақтар біз сенімен достасамыз ( екі қо

21 слайд
Біздің топта ұлдар мен қыздар өзара дос ( қолдың саусақтары өзара бірігеді) Кішкентай саусақтар біз сенімен достасамыз ( екі қолдың саусақтарын бір-біріне тигізу) Бір, екі, үш, төрт, бес (шынашақтан бастап, саусақтарды кезекпен бір-біріне тигізу) Қайтадан санауды бастаймыз. Бір, екі, үш, төрт, бес Енді санауды аяқтадық ( қолды төмен түсіреміз, демалтамыз). «Достық»

21 слайд

Біздің топта ұлдар мен қыздар өзара дос ( қолдың саусақтары өзара бірігеді) Кішкентай саусақтар біз сенімен достасамыз ( екі қолдың саусақтарын бір-біріне тигізу) Бір, екі, үш, төрт, бес (шынашақтан бастап, саусақтарды кезекпен бір-біріне тигізу) Қайтадан санауды бастаймыз. Бір, екі, үш, төрт, бес Енді санауды аяқтадық ( қолды төмен түсіреміз, демалтамыз). «Достық»

Қажетті заттар: қатырма қағаз, қайшы, фламастер Ойын барысы: қатырма қағазға ұлу, жираф, ешкі, сиыр секілді мүйізі бар бір жа

22 слайд
Қажетті заттар: қатырма қағаз, қайшы, фламастер Ойын барысы: қатырма қағазға ұлу, жираф, ешкі, сиыр секілді мүйізі бар бір жануардың суретін салып, дәл мүйізі бар тұсын қайшымен қиып аламыз. Қиылған саңылаулардан саусақтарымызды шығарып мүйіз жасаймыз. Балаға қайталауды ұсынамыз. Ойын: “Мүйізіңді көрсет”

22 слайд

Қажетті заттар: қатырма қағаз, қайшы, фламастер Ойын барысы: қатырма қағазға ұлу, жираф, ешкі, сиыр секілді мүйізі бар бір жануардың суретін салып, дәл мүйізі бар тұсын қайшымен қиып аламыз. Қиылған саңылаулардан саусақтарымызды шығарып мүйіз жасаймыз. Балаға қайталауды ұсынамыз. Ойын: “Мүйізіңді көрсет”

Қажетті заттар: кубиктер Ойын барысы: балаға кубиктерден мұнара тұрғызу ұсынылады. Соңғы кубикті орналастырғаны жеңілген болы

23 слайд
Қажетті заттар: кубиктер Ойын барысы: балаға кубиктерден мұнара тұрғызу ұсынылады. Соңғы кубикті орналастырғаны жеңілген болып есептелінеді. Ойын: “Мұнара тұрғызайық”

23 слайд

Қажетті заттар: кубиктер Ойын барысы: балаға кубиктерден мұнара тұрғызу ұсынылады. Соңғы кубикті орналастырғаны жеңілген болып есептелінеді. Ойын: “Мұнара тұрғызайық”

Қажетті заттар: ұяшықтары бар конфет қорабы мен екі түсті өте ірі ілгектер не моншақтар Ойын барысы: алдымен өзіміз ілгектерд

24 слайд
Қажетті заттар: ұяшықтары бар конфет қорабы мен екі түсті өте ірі ілгектер не моншақтар Ойын барысы: алдымен өзіміз ілгектерді ұяшықтарға салып көрсетеміз. Бала ұяшықтарға салып үйренген соң, түстеріне сәйкес орналастыруға дағдыландырамыз (алдымен өзіміз үлгі береміз). Ойын: “Ұяшықтарға сал”

24 слайд

Қажетті заттар: ұяшықтары бар конфет қорабы мен екі түсті өте ірі ілгектер не моншақтар Ойын барысы: алдымен өзіміз ілгектерді ұяшықтарға салып көрсетеміз. Бала ұяшықтарға салып үйренген соң, түстеріне сәйкес орналастыруға дағдыландырамыз (алдымен өзіміз үлгі береміз). Ойын: “Ұяшықтарға сал”

Қажетті заттар: ермексаз, ойыншық балға Ойын барысы: ермексаздан бірнеше дөңгелектер жасап алып, балаға оны балғаның көмегіме

25 слайд
Қажетті заттар: ермексаз, ойыншық балға Ойын барысы: ермексаздан бірнеше дөңгелектер жасап алып, балаға оны балғаның көмегімен ұру арқылы шелпек жасауды ұсынамыз. Ойын қызығырақ болу үшін қанқыз не дақтары бар бейнені жасап алып, балаға дақтарын жасау ұсынылады. Ойын: “Ермексаздан жасалған шелпектер”

25 слайд

Қажетті заттар: ермексаз, ойыншық балға Ойын барысы: ермексаздан бірнеше дөңгелектер жасап алып, балаға оны балғаның көмегімен ұру арқылы шелпек жасауды ұсынамыз. Ойын қызығырақ болу үшін қанқыз не дақтары бар бейнені жасап алып, балаға дақтарын жасау ұсынылады. Ойын: “Ермексаздан жасалған шелпектер”

Қажетті заттар: түрлі түсті баулар және тор (баланың жасы ұлғайған сайын торлар ұсақ болу керек). Ойын барысы: балаға торкөз

26 слайд
Қажетті заттар: түрлі түсті баулар және тор (баланың жасы ұлғайған сайын торлар ұсақ болу керек). Ойын барысы: балаға торкөздерге бау өткізу ұсынылады. Алдымен жай ғана өткізсе, кейін түрлі түсті баулар арқылы бейнелер не пішіндер жасауға болады. Ойын: “Торды баумен безендіреміз”

26 слайд

Қажетті заттар: түрлі түсті баулар және тор (баланың жасы ұлғайған сайын торлар ұсақ болу керек). Ойын барысы: балаға торкөздерге бау өткізу ұсынылады. Алдымен жай ғана өткізсе, кейін түрлі түсті баулар арқылы бейнелер не пішіндер жасауға болады. Ойын: “Торды баумен безендіреміз”

Мақсаты: қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған Қажетті заттар: диаметрі 0,7-1см болатын түтікше, ұсақ фосоль не моншақта

27 слайд
Мақсаты: қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған Қажетті заттар: диаметрі 0,7-1см болатын түтікше, ұсақ фосоль не моншақтар. Ойын барысы: түтікше ретінде қаламсаптың қораптарын алуға болады, ең бастысы оның мөлдір және қақпағы болғаны дұрыс. Алдымен қақпағын ашып, ішін моншақтармен не ұсақ фасольмен толтыру ұсынылады. Сосын түтіктің қақпағы жабылады. Өз қолымен жасалған түтік-сылдырмақ балаға сөзсіз ұнайды. Ойын: “Әдемі түтікше”

27 слайд

Мақсаты: қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған Қажетті заттар: диаметрі 0,7-1см болатын түтікше, ұсақ фосоль не моншақтар. Ойын барысы: түтікше ретінде қаламсаптың қораптарын алуға болады, ең бастысы оның мөлдір және қақпағы болғаны дұрыс. Алдымен қақпағын ашып, ішін моншақтармен не ұсақ фасольмен толтыру ұсынылады. Сосын түтіктің қақпағы жабылады. Өз қолымен жасалған түтік-сылдырмақ балаға сөзсіз ұнайды. Ойын: “Әдемі түтікше”

Қажетті заттар: тоқыма жіп, қатты қағаз 10*5см Ойын барысы: балаға тоқыма жіпті орау ұсынылады. Алғашында қатты қағазға орап

28 слайд
Қажетті заттар: тоқыма жіп, қатты қағаз 10*5см Ойын барысы: балаға тоқыма жіпті орау ұсынылады. Алғашында қатты қағазға орап үйренген бала, кейін өзі де жіпті оңай орайтын болады. Ойын: “Жіп орайық”

28 слайд

Қажетті заттар: тоқыма жіп, қатты қағаз 10*5см Ойын барысы: балаға тоқыма жіпті орау ұсынылады. Алғашында қатты қағазға орап үйренген бала, кейін өзі де жіпті оңай орайтын болады. Ойын: “Жіп орайық”

Қажетті заттар: скрепкалар, түрлі пішінде қиылған қатырма қағаздар. Ойын барысы: Алдымен балаға қатырма қағазға бекітілген с

29 слайд
Қажетті заттар: скрепкалар, түрлі пішінде қиылған қатырма қағаздар. Ойын барысы: Алдымен балаға қатырма қағазға бекітілген скрепкаларды алу ұсынылады. Кейін өзіне бекітуге мүмкіндік берген жөн. Екі не одан да көп түсті скрепкаларды пайдаланып, түс ажыратуларын да бекітуге болады. Ойын: “Скрепкалар”

29 слайд

Қажетті заттар: скрепкалар, түрлі пішінде қиылған қатырма қағаздар. Ойын барысы: Алдымен балаға қатырма қағазға бекітілген скрепкаларды алу ұсынылады. Кейін өзіне бекітуге мүмкіндік берген жөн. Екі не одан да көп түсті скрепкаларды пайдаланып, түс ажыратуларын да бекітуге болады. Ойын: “Скрепкалар”

Қажетті заттар: қорап, тесіктері бар ұсақ ойыншықтар, ұзын таяқша Ойын барысы: үстел үстіне ұсақ ойыншықтар таяқпен іліп алу

30 слайд
Қажетті заттар: қорап, тесіктері бар ұсақ ойыншықтар, ұзын таяқша Ойын барысы: үстел үстіне ұсақ ойыншықтар таяқпен іліп алуға ыңғайлы етіп орналастырылады. Таяқ арқылы балаға “балық аулау” ұсынылады. Ауланған балықтарды екінші қолдың көмегінсіз қорапқа салуы керек. Балалар көп болса “жақсы балықшы” жарысын ұйымдастыруға болады. Ойын: “Балық аулау”

30 слайд

Қажетті заттар: қорап, тесіктері бар ұсақ ойыншықтар, ұзын таяқша Ойын барысы: үстел үстіне ұсақ ойыншықтар таяқпен іліп алуға ыңғайлы етіп орналастырылады. Таяқ арқылы балаға “балық аулау” ұсынылады. Ауланған балықтарды екінші қолдың көмегінсіз қорапқа салуы керек. Балалар көп болса “жақсы балықшы” жарысын ұйымдастыруға болады. Ойын: “Балық аулау”

Қажетті заттар: екі түсті қатырма қағаз, қайшы, скотч Ойын барысы: қатырма қағазға төртбұрышты салып алып, пішіннің ішін бірд

31 слайд
Қажетті заттар: екі түсті қатырма қағаз, қайшы, скотч Ойын барысы: қатырма қағазға төртбұрышты салып алып, пішіннің ішін бірдей көлемде ұзынынан қиып шығамыз. Енді екінші түсті қағаздан жолақтар қиып алып, оларды бағытына қарай ұштарын скотчпен алғашқы қатырма қағазға бекітеміз. Балаға тоқыма тоқуды ұсынамыз. Ойын: “Тоқыма”

31 слайд

Қажетті заттар: екі түсті қатырма қағаз, қайшы, скотч Ойын барысы: қатырма қағазға төртбұрышты салып алып, пішіннің ішін бірдей көлемде ұзынынан қиып шығамыз. Енді екінші түсті қағаздан жолақтар қиып алып, оларды бағытына қарай ұштарын скотчпен алғашқы қатырма қағазға бекітеміз. Балаға тоқыма тоқуды ұсынамыз. Ойын: “Тоқыма”

Қажетті заттар: ойыншық жүк көлігі, ұзын бау не жіп, қарындаш, кубиктер Ойын барысы: жүк көлігіне кубиктерден мұнара жасау а

32 слайд
Қажетті заттар: ойыншық жүк көлігі, ұзын бау не жіп, қарындаш, кубиктер Ойын барысы: жүк көлігіне кубиктерден мұнара жасау арқылы толтырып жүк тиейміз де, көлікке жіп бекітеміз. Жіптің келесі ұшына қарындаш бекітіледі. Бала жіпті қарындашқа орау арқылы, жүкті құлатпай иесіне жеткізуі керек. Бірнеше баламен сайыс өткізуге де болады. Жүкті құлатпай, алғашқы жеткізген жүргізуші жеңімпаз атанады. Ойын: “Жүк тасушы”

32 слайд

Қажетті заттар: ойыншық жүк көлігі, ұзын бау не жіп, қарындаш, кубиктер Ойын барысы: жүк көлігіне кубиктерден мұнара жасау арқылы толтырып жүк тиейміз де, көлікке жіп бекітеміз. Жіптің келесі ұшына қарындаш бекітіледі. Бала жіпті қарындашқа орау арқылы, жүкті құлатпай иесіне жеткізуі керек. Бірнеше баламен сайыс өткізуге де болады. Жүкті құлатпай, алғашқы жеткізген жүргізуші жеңімпаз атанады. Ойын: “Жүк тасушы”

Қажетті заттар: түрлі түсті ұзын баулар, не тоқыма жіптен арнайы шаш жасалған қыздың суреті. Ойын барысы: Тоқыма жіптен жасал

33 слайд
Қажетті заттар: түрлі түсті ұзын баулар, не тоқыма жіптен арнайы шаш жасалған қыздың суреті. Ойын барысы: Тоқыма жіптен жасалған шашпен не баулармен балаға шаш өру ұсынылады. Өріп болған соң арнайы баулармен бекітуге болады. Ойын: “Шаш өру”

33 слайд

Қажетті заттар: түрлі түсті ұзын баулар, не тоқыма жіптен арнайы шаш жасалған қыздың суреті. Ойын барысы: Тоқыма жіптен жасалған шашпен не баулармен балаға шаш өру ұсынылады. Өріп болған соң арнайы баулармен бекітуге болады. Ойын: “Шаш өру”

Қажетті заттар: арнайы құрғақ құм не манна ұнтағы, ұсақ моншақтар, кішкене шелек немесе шыны ыдыс Ойын барысы: қолымызға құм

34 слайд
Қажетті заттар: арнайы құрғақ құм не манна ұнтағы, ұсақ моншақтар, кішкене шелек немесе шыны ыдыс Ойын барысы: қолымызға құмды толтырып алып, кейіннен оны аз аздан үзбей төгеміз. Бірнеше рет жаттыққан соң арнайы ыдысқа салып қараймыз. Асфальт не тегіс тақтайға осы әдіс арқылы сурет салуға болады. Әбден жаттыққан соң жаттығуды күрделендіреміз. Енді құмның орнына моншақтар аламыз. Ойын: “Құм себу”

34 слайд

Қажетті заттар: арнайы құрғақ құм не манна ұнтағы, ұсақ моншақтар, кішкене шелек немесе шыны ыдыс Ойын барысы: қолымызға құмды толтырып алып, кейіннен оны аз аздан үзбей төгеміз. Бірнеше рет жаттыққан соң арнайы ыдысқа салып қараймыз. Асфальт не тегіс тақтайға осы әдіс арқылы сурет салуға болады. Әбден жаттыққан соң жаттығуды күрделендіреміз. Енді құмның орнына моншақтар аламыз. Ойын: “Құм себу”

Қажетті заттар: қатырма қағаз, ПВА желімі, қылқалам, мақта, түрлі түсті қағаз не мата, жіп қиындылары, гуашь бояуы Ойын барыс

35 слайд
Қажетті заттар: қатырма қағаз, ПВА желімі, қылқалам, мақта, түрлі түсті қағаз не мата, жіп қиындылары, гуашь бояуы Ойын барысы: қағаз бетіне қажет бейнені салып аламыз, кішкентай жастағы балаларға пішін салу ұсынылады. Енді қылқалам көмегімен суретке желім жағылып, мақтаны аз аздан үзіп алып бекіту ұсынылады. Қажет жерлеріне мата не қағаз қиындылары жапсырылып, гуашьпен боялады. Бұл әдіс арқылы аққуды, балапанды, қоянды, аюды, т.б. бейнелеуге болады. Ойын: “Әдемі бейнелер”

35 слайд

Қажетті заттар: қатырма қағаз, ПВА желімі, қылқалам, мақта, түрлі түсті қағаз не мата, жіп қиындылары, гуашь бояуы Ойын барысы: қағаз бетіне қажет бейнені салып аламыз, кішкентай жастағы балаларға пішін салу ұсынылады. Енді қылқалам көмегімен суретке желім жағылып, мақтаны аз аздан үзіп алып бекіту ұсынылады. Қажет жерлеріне мата не қағаз қиындылары жапсырылып, гуашьпен боялады. Бұл әдіс арқылы аққуды, балапанды, қоянды, аюды, т.б. бейнелеуге болады. Ойын: “Әдемі бейнелер”

Қажетті заттар: 1-1,5м қатты жіп, скрепкалар, қызыл және көк түсті ермексаз, арқасы бар екі орындық, себет Ойын барысы: қызы

36 слайд
Қажетті заттар: 1-1,5м қатты жіп, скрепкалар, қызыл және көк түсті ермексаз, арқасы бар екі орындық, себет Ойын барысы: қызыл ермексаздан шие, көк ермексаздан жидек жасап, скрепкаларға бекітеміз. Оларды екі орындықтың арқалығына бекітілген жіпке тағамыз да, балаға жидек жинауды ұсынамыз. Ол скрепканы сол қолымен ұстап тұрып, оң қолының үш саусағымен жидектерді ыдыстарға салуы керек. Ойын: “Жидектерді жинайық”

36 слайд

Қажетті заттар: 1-1,5м қатты жіп, скрепкалар, қызыл және көк түсті ермексаз, арқасы бар екі орындық, себет Ойын барысы: қызыл ермексаздан шие, көк ермексаздан жидек жасап, скрепкаларға бекітеміз. Оларды екі орындықтың арқалығына бекітілген жіпке тағамыз да, балаға жидек жинауды ұсынамыз. Ол скрепканы сол қолымен ұстап тұрып, оң қолының үш саусағымен жидектерді ыдыстарға салуы керек. Ойын: “Жидектерді жинайық”

Қажетті заттар: құм немесе манна ұнтағы, екі ойыншық Ойын барысы: Екі ойыншықтың аралығын ашып қояды не болмаса текшелерден

37 слайд
Қажетті заттар: құм немесе манна ұнтағы, екі ойыншық Ойын барысы: Екі ойыншықтың аралығын ашып қояды не болмаса текшелерден үй жасауға болады. Енді балаға осы екі аралыққа жол салу ұсынылады. Міндетті түрде құмды үздіксіз. Ұш саусақтың көмегімен себуі керек. Ойын: “Жол төсейік”

37 слайд

Қажетті заттар: құм немесе манна ұнтағы, екі ойыншық Ойын барысы: Екі ойыншықтың аралығын ашып қояды не болмаса текшелерден үй жасауға болады. Енді балаға осы екі аралыққа жол салу ұсынылады. Міндетті түрде құмды үздіксіз. Ұш саусақтың көмегімен себуі керек. Ойын: “Жол төсейік”

Қажетті заттар: боялған және ұсақталып қиылған паралондар, себет Ойын барысы: балаға жерге шашылған ұсақ паралондарды “саңыр

38 слайд
Қажетті заттар: боялған және ұсақталып қиылған паралондар, себет Ойын барысы: балаға жерге шашылған ұсақ паралондарды “саңырауқұлақ” ретінде жинау ұсынылады. Ол әр паралонды жеке жеке жинап алып, себетке бір бірден салуы керек. Бұл ойын сонымен қатар ұқыптылық пен тазалыққа үйретеді. Ойын: “Саңырауқұлақ жинайық”

38 слайд

Қажетті заттар: боялған және ұсақталып қиылған паралондар, себет Ойын барысы: балаға жерге шашылған ұсақ паралондарды “саңырауқұлақ” ретінде жинау ұсынылады. Ол әр паралонды жеке жеке жинап алып, себетке бір бірден салуы керек. Бұл ойын сонымен қатар ұқыптылық пен тазалыққа үйретеді. Ойын: “Саңырауқұлақ жинайық”

Қажетті заттар: екі не одан да көп түсті моншақтар, бос ыдыстар Ойын барысы: “Қарашы, қуыршақтың моншақтары араласып кетіпті

39 слайд
Қажетті заттар: екі не одан да көп түсті моншақтар, бос ыдыстар Ойын барысы: “Қарашы, қуыршақтың моншақтары араласып кетіпті, біз оған оларды реттеуге көмектесейік, түстеріне қарай жинайық” деген сияқты мысалдар айтып, балаға моншақтарды түстеріне қ...

39 слайд

Қажетті заттар: екі не одан да көп түсті моншақтар, бос ыдыстар Ойын барысы: “Қарашы, қуыршақтың моншақтары араласып кетіпті, біз оған оларды реттеуге көмектесейік, түстеріне қарай жинайық” деген сияқты мысалдар айтып, балаға моншақтарды түстеріне қ...