Материалдар / Ұстаздардың кәсіпкерлік шеберлігін жетілдіруде іскерлік ойындардың ролі

Ұстаздардың кәсіпкерлік шеберлігін жетілдіруде іскерлік ойындардың ролі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қажет (шеберлік сыныбы)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2018
373
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шеберлік сыныбыМамлютка ауданы Покровка орта мектебі

1 слайд
Шеберлік сыныбыМамлютка ауданы Покровка орта мектебі

1 слайд

Шеберлік сыныбыМамлютка ауданы Покровка орта мектебі

 І бөлім. Кіріспе. Мақсаты: іскерлік ойындардың мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру. ІІ бөлім. Жұмыс б

2 слайд
 І бөлім. Кіріспе.   Мақсаты: іскерлік ойындардың мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру. ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ мүшесі екенін сезіндіру. «ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары» тақырыбындағы іскерлік ойыныТақырыбы: «Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде іскерлік ойындардың ролі» шеберлік сыныбы  

2 слайд

 І бөлім. Кіріспе.   Мақсаты: іскерлік ойындардың мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру. ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ мүшесі екенін сезіндіру. «ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары» тақырыбындағы іскерлік ойыныТақырыбы: «Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде іскерлік ойындардың ролі» шеберлік сыныбы  

 Бір-бірлеріне қарап,бір өте жақсы және бір  әлсіз мінезінің қасиеттерін айтадыЫнтымақтастық шеңберін құру

3 слайд
 Бір-бірлеріне қарап,бір өте жақсы және бір  әлсіз мінезінің қасиеттерін айтадыЫнтымақтастық шеңберін құру

3 слайд

 Бір-бірлеріне қарап,бір өте жақсы және бір  әлсіз мінезінің қасиеттерін айтадыЫнтымақтастық шеңберін құру

 3 топқа бөлу,ал жалпы 5 топ болады  1 Орыс тобын жақсы білетін 1 топ  2 қазақ тілін жақсы білетін 2 топ  3.Екі тілді де жақ

4 слайд
 3 топқа бөлу,ал жалпы 5 топ болады  1 Орыс тобын жақсы білетін 1 топ  2 қазақ тілін жақсы білетін 2 топ  3.Екі тілді де жақсы білетін 3 топ.  Содан кейін әр топ айырбас жүргізеді,өздеріне  тілге байланысты қатысушылардың арасында айырбасталады  Содан кейін тобы басымдар эксперт тобымен  қорытындаушылар тобына келісімді түрде жібередіҰжымды топқа бөлу

4 слайд

 3 топқа бөлу,ал жалпы 5 топ болады  1 Орыс тобын жақсы білетін 1 топ  2 қазақ тілін жақсы білетін 2 топ  3.Екі тілді де жақсы білетін 3 топ.  Содан кейін әр топ айырбас жүргізеді,өздеріне  тілге байланысты қатысушылардың арасында айырбасталады  Содан кейін тобы басымдар эксперт тобымен  қорытындаушылар тобына келісімді түрде жібередіҰжымды топқа бөлу

 - Проблемалық топтарға бөлу; - Эксперт мамандар тобын құру; - Ойын жайында кеңес бе ру.Дайындық кезеңі

5 слайд
 - Проблемалық топтарға бөлу; - Эксперт мамандар тобын құру; - Ойын жайында кеңес бе ру.Дайындық кезеңі

5 слайд

 - Проблемалық топтарға бөлу; - Эксперт мамандар тобын құру; - Ойын жайында кеңес бе ру.Дайындық кезеңі

 2. Ойынды жүргізу этапы  А) «Миға шабуыл» әдісі. Педагогикалық жағдаяттарды шешу

6 слайд
 2. Ойынды жүргізу этапы  А) «Миға шабуыл» әдісі. Педагогикалық жағдаяттарды шешу

6 слайд

 2. Ойынды жүргізу этапы  А) «Миға шабуыл» әдісі. Педагогикалық жағдаяттарды шешу

 Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының ескертуінен еш нәтиже шықпады. Мектеп әкім

7 слайд
 Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының ескертуінен еш нәтиже шықпады. Мектеп әкімшілігі оқушыны қызықтыра алмадың деп Сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің сабағыңызды ұнатады. Әлгі оқушымен қандай жұмыс атқарасыз және қандай шара қолданасыз? 1-топ

7 слайд

 Оқушы сіздің сабағыңыздан үнемі қашып кетеді. Жетекшінің, мектеп директорының ескертуінен еш нәтиже шықпады. Мектеп әкімшілігі оқушыны қызықтыра алмадың деп Сізді кінәлады. Басқа оқушылар сіздің сабағыңызды ұнатады. Әлгі оқушымен қандай жұмыс атқарасыз және қандай шара қолданасыз? 1-топ

 Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан тыс материалды, ғылыми деректермен жазып келг

8 слайд
 Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан тыс материалды, ғылыми деректермен жазып келген. Сіз ол деректер жайында білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай бағалайсыз? Білмейтініңізді білдірмеу қалу керек.2-топ

8 слайд

 Сіз үйге тапсырма бердіңіз. Оқушы үй тапсырмасын реферат түрінде, оқулықтан тыс материалды, ғылыми деректермен жазып келген. Сіз ол деректер жайында білмейсіз. Оқушы жұмысын қалай бағалайсыз? Білмейтініңізді білдірмеу қалу керек.2-топ

 Сіз бүгін қандай да бір жағдаймен сабаққа дайындалмай, жоспарсыз келдіңіз. Сабағыңызға мектеп әкімшілігі немесе басқа мұғ

9 слайд
 Сіз бүгін қандай да бір жағдаймен сабаққа дайындалмай, жоспарсыз келдіңіз. Сабағыңызға мектеп әкімшілігі немесе басқа мұғалімдер қатысып отыр. Не істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз? 3-топ

9 слайд

 Сіз бүгін қандай да бір жағдаймен сабаққа дайындалмай, жоспарсыз келдіңіз. Сабағыңызға мектеп әкімшілігі немесе басқа мұғалімдер қатысып отыр. Не істейсіз? Жағдаяттан қалай шығасыз? 3-топ

 1-топ Қазіргі заманға сай мектеп моделін құру  2-топ Мінсіз ата-ана қандай болу керек?  3-топ Мінсіз мектеп ұжымыны қандай

10 слайд
 1-топ Қазіргі заманға сай мектеп моделін құру  2-топ Мінсіз ата-ана қандай болу керек?  3-топ Мінсіз мектеп ұжымыны қандай болу  керек2-тапсырма (Постер құру

10 слайд

 1-топ Қазіргі заманға сай мектеп моделін құру  2-топ Мінсіз ата-ана қандай болу керек?  3-топ Мінсіз мектеп ұжымыны қандай болу  керек2-тапсырма (Постер құру

 Сөз эксперттерге беріледі  Сөз қорытушы тобына беріледіБағалау кезеңі

11 слайд
 Сөз эксперттерге беріледі  Сөз қорытушы тобына беріледіБағалау кезеңі

11 слайд

 Сөз эксперттерге беріледі  Сөз қорытушы тобына беріледіБағалау кезеңі

Рефлексия (Бутерброд әдісі)

12 слайд
Рефлексия (Бутерброд әдісі)

12 слайд

Рефлексия (Бутерброд әдісі)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ