Ұстазым ұлағатым үлгі өнегем слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
«Жол-көлік оқиғаларының себептері» ЖЖЕ №2
/ «Ұстазым - ұлағатым, үлгі өнегем!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 6-САБАҚ
5 -сыныптар: «Қауіпті сынақтар
(Челленждер)
4 слайд
«Жол-көлік оқиғаларының себептері» ЖЖЕ №2 / «Ұстазым - ұлағатым, үлгі өнегем!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 6-САБАҚ 5 -сыныптар: «Қауіпті сынақтар (Челленждер)
5 слайд
1) Жүргіншілер деген кімдер? (көшеде жаяу жүрген адамдар)
2) Қала көшелерінде жаяу адамдар қандай жолмен жүруге тиіс?
(тротуармен)
3) Тротуар деген не? (жаяу адамдарға арналған жол)
4) Автобусқа қай есіктен мініп, қай есіктен түседі? (алдан түсіп, арттан
мінеді)
5) Адамға машинаны жүргізуге қандай құжат керек? (жүргізуші куәлігі)
6) Жолаушылар таситын қоғамдық көлікті қай жерден күтіп, міну керек
(аялдамалардан)
7) Көлік жүріп келе жатқанда жолаушыға жүргізушімен сөйлесуге бола
ма? (болмайды)
5 слайд
1) Жүргіншілер деген кімдер? (көшеде жаяу жүрген адамдар) 2) Қала көшелерінде жаяу адамдар қандай жолмен жүруге тиіс? (тротуармен) 3) Тротуар деген не? (жаяу адамдарға арналған жол) 4) Автобусқа қай есіктен мініп, қай есіктен түседі? (алдан түсіп, арттан мінеді) 5) Адамға машинаны жүргізуге қандай құжат керек? (жүргізуші куәлігі) 6) Жолаушылар таситын қоғамдық көлікті қай жерден күтіп, міну керек (аялдамалардан) 7) Көлік жүріп келе жатқанда жолаушыға жүргізушімен сөйлесуге бола ма? (болмайды)
6 слайд
Қазіргі таңда автокөлік қоғамда өзіндік орны бар мүлікке айналып, жол
қозғалысының ажырамас бір бөлігін құрайтыны сөзсіз. Бұл үдеріс біздің
қаламызда да байқалады. Қазақстанда жол-көлік оқиғаларының басты
себептерінің бірі жылдамдық талаптарын сақтамау болып табылады
Жылдамдықты асыра пайдалану жол-көлік оқиғаларының негізгі
себептерінің бірі болып табылады. Жолдардағы орташа жылдамдықты
бақылау және автоматты айыппұл салу жүйелерін енгізу арқылы
Қазақстанда жол қауіпсіздігін арттыру мақсатында маңызды қадамдар
жасалуда. Бұл шаралар жол-көлік оқиғаларын азайтып, жолдардағы
тәртіпті жақсартуға ықпал етеді деп күтілуде.
6 слайд
Қазіргі таңда автокөлік қоғамда өзіндік орны бар мүлікке айналып, жол қозғалысының ажырамас бір бөлігін құрайтыны сөзсіз. Бұл үдеріс біздің қаламызда да байқалады. Қазақстанда жол-көлік оқиғаларының басты себептерінің бірі жылдамдық талаптарын сақтамау болып табылады Жылдамдықты асыра пайдалану жол-көлік оқиғаларының негізгі себептерінің бірі болып табылады. Жолдардағы орташа жылдамдықты бақылау және автоматты айыппұл салу жүйелерін енгізу арқылы Қазақстанда жол қауіпсіздігін арттыру мақсатында маңызды қадамдар жасалуда. Бұл шаралар жол-көлік оқиғаларын азайтып, жолдардағы тәртіпті жақсартуға ықпал етеді деп күтілуде.
7 слайд
Ұстаз ... Қандай қасиетті сөз! Әр адамның жүрегіне ерекше
жылулық
нұрын себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. Адам
баласының жүрегіндегі қадір тұтып, құрметтейтін екі ұғым
болса, оның бірі – Ұстаз.
«Ұстаз» деген сөз қазақ баласы үшін қашанда қасиетті,
қадірлі болған.«Ұстаздан тәрбие алған » немесе «Ұстаз
алдын көрген» деген сөздер « ана тәрбиесін алған» деген
сөздермен ұштасып жатады.
Ұрпақ тәрбиесі – ұстазға байланысты. «Ұяда не көрсең,
ұшқанда соны ілерсің » дегендей өнегелі ұстаздан жақсы
шәкірт шығатыны сөзсіз. Ұстаз – ұлағатты есім.
Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, тәлім – тәрбие беру,
жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта
бағыт – бағдар беруде еңбегі зор.
Шәкірттерге білім беруде ұстаздардың еңбегі ұшан теңіз.
7 слайд
Ұстаз ... Қандай қасиетті сөз! Әр адамның жүрегіне ерекше жылулық нұрын себетін аяулы тұлға бейнесімен өзектес ұғым. Адам баласының жүрегіндегі қадір тұтып, құрметтейтін екі ұғым болса, оның бірі – Ұстаз. «Ұстаз» деген сөз қазақ баласы үшін қашанда қасиетті, қадірлі болған.«Ұстаздан тәрбие алған » немесе «Ұстаз алдын көрген» деген сөздер « ана тәрбиесін алған» деген сөздермен ұштасып жатады. Ұрпақ тәрбиесі – ұстазға байланысты. «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің » дегендей өнегелі ұстаздан жақсы шәкірт шығатыны сөзсіз. Ұстаз – ұлағатты есім. Шәкірттерін білім нәрімен сусындатып, тәлім – тәрбие беру, жақсы қасиеттерді бойына дарытып, адамгершілік рухта бағыт – бағдар беруде еңбегі зор. Шәкірттерге білім беруде ұстаздардың еңбегі ұшан теңіз.
8 слайд
ҰСТАЗ
Ассоцация құру
8 слайд
ҰСТАЗ Ассоцация құру
9 слайд
•Ыбырай Алтынсарин қазақ жерінде
тұңғыш мектеп ашқан ағартушы-
педагог. «Мұғалім – мектептің
жүрегі» деген Ыбырай Алтынсарин.
Өйткені мұғалім оқушыға білім
береді, тәрбиелейді, ақыл айтады.
Мұғалім оқушыны жақсылыққа,
ізгілікке, бақытқа жетелейді.
Мұғалім жас ұрпаққа өз өнерін,
тәжірибесін, білімін үйретеді.
Мұғалімнің еңбегі зор. Ол адамның
өмірге деген сенімін арттырады,
өмірден өз жолын дұрыс таба білуге
көмектеседі.
9 слайд
•Ыбырай Алтынсарин қазақ жерінде тұңғыш мектеп ашқан ағартушы- педагог. «Мұғалім – мектептің жүрегі» деген Ыбырай Алтынсарин. Өйткені мұғалім оқушыға білім береді, тәрбиелейді, ақыл айтады. Мұғалім оқушыны жақсылыққа, ізгілікке, бақытқа жетелейді. Мұғалім жас ұрпаққа өз өнерін, тәжірибесін, білімін үйретеді. Мұғалімнің еңбегі зор. Ол адамның өмірге деген сенімін арттырады, өмірден өз жолын дұрыс таба білуге көмектеседі.
10 слайд
•1-топ: ұстаз тақырыбындағы ақын-жазушылардң өлеңдерінен
үзінді
•2- топ: ұстаз тақырыбында мақал-мәтелдер, жұмбақтар айтады
•Ұстазы жақсының ұстамы жақсы
10 слайд
•1-топ: ұстаз тақырыбындағы ақын-жазушылардң өлеңдерінен үзінді •2- топ: ұстаз тақырыбында мақал-мәтелдер, жұмбақтар айтады •Ұстазы жақсының ұстамы жақсы
11 слайд
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ
№ 6 САБАҚ. «ҚАУІПТІ ЧЕЛЛЕНЖДЕР»
Қауіпті челлендждер: балаға құрбан болмауға қалай көмектесуге болады. Үнемі ата-
аналар балаларына интернетте құрдастары ұсынатын әртүрлі қауіпті сынақтар
туралы алмасады: аяқ тіректерін ауыстыру, биіктіктен секіру немесе біреуді
тұншықтыру, үйден қашу. Мұндай жағдайларда балаларды дұрыс жауап беруге
үйрету маңызды. Жасөспірімдер барлық уақытта ерекшеленіп, назар аударғысы
келді, өз күштерін сынап көреді. Алайда бүгінде бұл үшін қауіпті әдістер
қолданылады. Өйткені, әсер бірнеше құрдастарына емес, үлкен, кейде миллиондаған
аудиторияға, лайк пен жазылымдарға ие болу керек. Белгілі бір челлендждердің
қауіптілігі туралы ескерту маңызды. Жасөспіріммен сөйлесуді сіз бұрын естіген
челлендждер туралы және осындай сынақтардың қайғылы салдары туралы айтудан
бастауға болады. Оқушылармен «Осындай ойындардың қауіп-қатерінен қалай
қорғануға болады?» пікірталас.
11 слайд
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 6 САБАҚ. «ҚАУІПТІ ЧЕЛЛЕНЖДЕР» Қауіпті челлендждер: балаға құрбан болмауға қалай көмектесуге болады. Үнемі ата- аналар балаларына интернетте құрдастары ұсынатын әртүрлі қауіпті сынақтар туралы алмасады: аяқ тіректерін ауыстыру, биіктіктен секіру немесе біреуді тұншықтыру, үйден қашу. Мұндай жағдайларда балаларды дұрыс жауап беруге үйрету маңызды. Жасөспірімдер барлық уақытта ерекшеленіп, назар аударғысы келді, өз күштерін сынап көреді. Алайда бүгінде бұл үшін қауіпті әдістер қолданылады. Өйткені, әсер бірнеше құрдастарына емес, үлкен, кейде миллиондаған аудиторияға, лайк пен жазылымдарға ие болу керек. Белгілі бір челлендждердің қауіптілігі туралы ескерту маңызды. Жасөспіріммен сөйлесуді сіз бұрын естіген челлендждер туралы және осындай сынақтардың қайғылы салдары туралы айтудан бастауға болады. Оқушылармен «Осындай ойындардың қауіп-қатерінен қалай қорғануға болады?» пікірталас.
12 слайд
«Есте сақта!» «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен
ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-
зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың
көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және
денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.
- «111» нөмірі – 24/7 байланыста
- «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік
бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111
Қорытынды (2 минут).
Сабақты қорытындылау. «Мен қауіпті ойындарға қарсымын»
тақырыбында суретін сал.
12 слайд
«Есте сақта!» «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық- зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111 Қорытынды (2 минут). Сабақты қорытындылау. «Мен қауіпті ойындарға қарсымын» тақырыбында суретін сал.
13 слайд
https://orken-instituty.kz/ru/telefony-gor
yachih-linij
https://ww.youtube.com/watch?v=Wvt8Zxf48is
13 слайд
https://orken-instituty.kz/ru/telefony-gor yachih-linij https://ww.youtube.com/watch?v=Wvt8Zxf48is
14 слайд
Бүгін сендер өздеріңнің жол ережесі туралы білетін
ойларыңызды көрсеттіңдер. Қай жерде жүрсеңдер де жолда жүру
ережесін сақтап, басқаларды да соған шақырыңдар дегім келеді.
•М — Мейірімді
•Ұ - Ұлағатты
•Ғ — Ғазиз
•А - Ақылды
•Л - Лайықты
•І - Іскер
•М — Маман кім? Әрине, мұғалім.
•- Мұғалім: Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні ғылым иесі
ғалым да, ел қорғаған батыр да, тілінен бал тамған ақын да,
тегеуріні темір балқытқан жұмысшы да, егін салған диқан да, мал
бағып терін төккен шопан да, көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер де
бәрі-бәрі ұстаздан білім, тәлім алған, сондықтан ұлағатты ұстаздар
сіздерге бүкіл адам баласы құрметпен бас иеді. Осымен ұстаздарға
арналған сабағымызды аяқтаймыз.
14 слайд
Бүгін сендер өздеріңнің жол ережесі туралы білетін ойларыңызды көрсеттіңдер. Қай жерде жүрсеңдер де жолда жүру ережесін сақтап, басқаларды да соған шақырыңдар дегім келеді. •М — Мейірімді •Ұ - Ұлағатты •Ғ — Ғазиз •А - Ақылды •Л - Лайықты •І - Іскер •М — Маман кім? Әрине, мұғалім. •- Мұғалім: Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні ғылым иесі ғалым да, ел қорғаған батыр да, тілінен бал тамған ақын да, тегеуріні темір балқытқан жұмысшы да, егін салған диқан да, мал бағып терін төккен шопан да, көк күмбезінен әрі өткен ғарышкер де бәрі-бәрі ұстаздан білім, тәлім алған, сондықтан ұлағатты ұстаздар сіздерге бүкіл адам баласы құрметпен бас иеді. Осымен ұстаздарға арналған сабағымызды аяқтаймыз.
15 слайд
15 слайд