Ұзақ мерзімі жоспары (балабақша меңгерушінің жоспары) Байкулова Канатгуль Сапаралиевна, тәрбиеші, санаты жоғары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І
Ж О С П А Р Ы
«Д Ә У ІР » Б Ө Б Е К Ж А Й -Б А Л А Б А Қ Ш А С Ы М Е М Л Е К Е Т Т ІК К О М М У Н А Л Д Ы Қ Қ А ЗЫ Н А Л Ы Қ
К Ә С ІП О Р Ы Н Н Ы Ң М Е Ң Г Е Р У Ш ІС І Б О С Л А УА ЗЫ М Ы Н А О Р Н А Л А С У Ғ А Ү М ІТ К Е РД ІҢ
К А Н А Т Г У Л Ь С А П А Р А Л И Е В Н А Б А Й К У Л О В А Н Ы Ң
1 слайд
Ұ З А Қ М Е Р З І М Д І Ж О С П А Р Ы «Д Ә У ІР » Б Ө Б Е К Ж А Й -Б А Л А Б А Қ Ш А С Ы М Е М Л Е К Е Т Т ІК К О М М У Н А Л Д Ы Қ Қ А ЗЫ Н А Л Ы Қ К Ә С ІП О Р Ы Н Н Ы Ң М Е Ң Г Е Р У Ш ІС І Б О С Л А УА ЗЫ М Ы Н А О Р Н А Л А С У Ғ А Ү М ІТ К Е РД ІҢ К А Н А Т Г У Л Ь С А П А Р А Л И Е В Н А Б А Й К У Л О В А Н Ы Ң
2 слайд
БАЛАБАҚША ЖАҒДАЙЫНДА ЭКСПЕРИМЕНТТІК
ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ ЖОСПАРЫ
1. БАСҚАРУ-ҰЙЫМДАСТЫРУ ҚЫЗМЕТІ;
2. ЖҰМЫСТЫ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ТҰРҒЫДАН НЕГІЗДЕУ;
3. АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС;
4. ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС;
5. ПСИХОЛОГТЫҚ-ПЕДАГОГТЫҚ БАҒЫТ;
6. БАЛАБАҚШАНЫҢ КҮРДЕЛІ ЖӨҢДЕУДЕН ӨТКІЗУДЕ ҚАРЖЫ БӨЛДІРУ
2 слайд
БАЛАБАҚША ЖАҒДАЙЫНДА ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ ЖОСПАРЫ 1. БАСҚАРУ-ҰЙЫМДАСТЫРУ ҚЫЗМЕТІ; 2. ЖҰМЫСТЫ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ТҰРҒЫДАН НЕГІЗДЕУ; 3. АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС; 4. ПЕДАГОГТАРМЕН ЖҰМЫС; 5. ПСИХОЛОГТЫҚ-ПЕДАГОГТЫҚ БАҒЫТ; 6. БАЛАБАҚШАНЫҢ КҮРДЕЛІ ЖӨҢДЕУДЕН ӨТКІЗУДЕ ҚАРЖЫ БӨЛДІРУ
3 слайд
Қ А ЗІРГІ Қ А РҚ Ы Н Д А П Д А М Ы П К ЕЛ Е Ж А ТҚ А Н Қ О ҒА М Д А Ә Л ЕМ Д ІК Д ЕҢ ГЕЙ ГЕ Ж ЕТУД Е, БІЛ ІМ БЕРУ
Ж Ү Й ЕС ІН Д Е И Н Н О ВА Ц И Я Л Ы Қ Ә Д ІС ТЕРД І П А Й Д А Л А Н У ЗА М А Н ТА Л А БЫ Н Ы Ң С Ұ РА Н Ы С Ы . О Л БІЛ ІМ
А Л УД Ы Ң БА ҒЫ Т-БА ҒД А РЫ Қ А ЗА Қ С ТА Н РЕС П У БЛ И К А С Ы Н Ы Ң «БІЛ ІМ ТУ РА Л Ы » ЗА Ң Ы Н Д А ,
Қ А ЗА Қ С ТА Н РЕС П У БЛ И К А С Ы Н Ы Ң БІЛ ІМ БЕРУД І Д А М Ы ТУД Ы Ң 2016- 2019 Ж Ы Л Д А РҒА А РН А Л ҒА Н
М ЕМ Л ЕК ЕТТІК БА ҒД А РЛ А М А С Ы Н Д А , «Қ А ЗА Қ С ТА Н -2050» С ТРА ТЕГИ Я Л Ы Қ БА ҒД А РЛ А М А С Ы Н Д А ,
Қ РМ Ж М Б «М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ ТӘ РБИ Е М ЕН О Қ Ы ТУ » С ТА Н Д А РТЫ Н Д А Ж Ә Н Е БА С Қ А Д А
М ЕМ Л ЕК ЕТТІК Қ Ұ Ж А ТТА РД А К Ө РС ЕТІЛ ГЕН . ЕЛ БА С Ы Н .Ә .Н А ЗА РБА ЕВ «Қ А ЗА Қ С ТА Н 2050
С ТРА ТЕГИ Я С Ы Қ А Л Ы П ТА С Қ А Н М ЕМ Л ЕК ЕТТІҢ Ж А Ң А СА Я С И БА ҒЫ ТЫ » А ТТЫ Ж О Л Д А У Ы Н Д А
М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ БІЛ ІМ БЕРУ Ж Ү Й ЕС ІН Е Н ЕГІЗГІ М ІН Д ЕТТЕРД І БЕЛ ГІЛ ЕД І:
1. М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ ТӘ РБИ Е М ЕН БІЛ ІМ БЕРУД Е О Қ Ы ТУД Ы Ң ЗА М А Н А У И Ә Д ІС ТЕМ ЕЛ ЕРІН ЕН ГІЗУ ;
2. БА Л А Л А РД Ы М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ БІЛ ІМ М ЕН ТӘ РБИ ЕН І Қ А М ТУ ;
3. М ЕК ТЕП Ж А С Ы Н А Д ЕЙ ІН ГІ БІЛ ІМ БЕРУ Д ЕҢ ГЕЙ ІН Д Е Ү Ш ТІЛ Д І О Қ Ы ТУД Ы Ж А П П А Й ЕН ГІЗУД І
Қ А М ТА М А С Ы З ЕТУ.
3 слайд
Қ А ЗІРГІ Қ А РҚ Ы Н Д А П Д А М Ы П К ЕЛ Е Ж А ТҚ А Н Қ О ҒА М Д А Ә Л ЕМ Д ІК Д ЕҢ ГЕЙ ГЕ Ж ЕТУД Е, БІЛ ІМ БЕРУ Ж Ү Й ЕС ІН Д Е И Н Н О ВА Ц И Я Л Ы Қ Ә Д ІС ТЕРД І П А Й Д А Л А Н У ЗА М А Н ТА Л А БЫ Н Ы Ң С Ұ РА Н Ы С Ы . О Л БІЛ ІМ А Л УД Ы Ң БА ҒЫ Т-БА ҒД А РЫ Қ А ЗА Қ С ТА Н РЕС П У БЛ И К А С Ы Н Ы Ң «БІЛ ІМ ТУ РА Л Ы » ЗА Ң Ы Н Д А , Қ А ЗА Қ С ТА Н РЕС П У БЛ И К А С Ы Н Ы Ң БІЛ ІМ БЕРУД І Д А М Ы ТУД Ы Ң 2016- 2019 Ж Ы Л Д А РҒА А РН А Л ҒА Н М ЕМ Л ЕК ЕТТІК БА ҒД А РЛ А М А С Ы Н Д А , «Қ А ЗА Қ С ТА Н -2050» С ТРА ТЕГИ Я Л Ы Қ БА ҒД А РЛ А М А С Ы Н Д А , Қ РМ Ж М Б «М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ ТӘ РБИ Е М ЕН О Қ Ы ТУ » С ТА Н Д А РТЫ Н Д А Ж Ә Н Е БА С Қ А Д А М ЕМ Л ЕК ЕТТІК Қ Ұ Ж А ТТА РД А К Ө РС ЕТІЛ ГЕН . ЕЛ БА С Ы Н .Ә .Н А ЗА РБА ЕВ «Қ А ЗА Қ С ТА Н 2050 С ТРА ТЕГИ Я С Ы Қ А Л Ы П ТА С Қ А Н М ЕМ Л ЕК ЕТТІҢ Ж А Ң А СА Я С И БА ҒЫ ТЫ » А ТТЫ Ж О Л Д А У Ы Н Д А М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ БІЛ ІМ БЕРУ Ж Ү Й ЕС ІН Е Н ЕГІЗГІ М ІН Д ЕТТЕРД І БЕЛ ГІЛ ЕД І: 1. М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ ТӘ РБИ Е М ЕН БІЛ ІМ БЕРУД Е О Қ Ы ТУД Ы Ң ЗА М А Н А У И Ә Д ІС ТЕМ ЕЛ ЕРІН ЕН ГІЗУ ; 2. БА Л А Л А РД Ы М ЕК ТЕП К Е Д ЕЙ ІН ГІ БІЛ ІМ М ЕН ТӘ РБИ ЕН І Қ А М ТУ ; 3. М ЕК ТЕП Ж А С Ы Н А Д ЕЙ ІН ГІ БІЛ ІМ БЕРУ Д ЕҢ ГЕЙ ІН Д Е Ү Ш ТІЛ Д І О Қ Ы ТУД Ы Ж А П П А Й ЕН ГІЗУД І Қ А М ТА М А С Ы З ЕТУ.
4 слайд
МКҚК «ДӘУІР» БӨБЕКЖАЙ-БАЛАБАҚШАСЫНДА ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫБЫНА БАЙЛАНЫСТЫ «ҚОЛДАНБАЛЫ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУДЫҢ ШАҒЫН АКАДЕМИЯСЫ» ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖОБАСЫ ЖАСАЛЫП,
ОЛ ОРТАҢҒЫ ЖӘНЕ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫМЕН ЖҮРГІЗІЛЕДІ.
ЖОБА БІЛІМ БЕРУДІҢ:
«ТАНЫМ», «ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА» БІЛІМ БЕРУ САЛАЛАРЫНЫҢ ЭКОЛОГИЯ
НЕГІЗДЕРІНДЕ;
«ДЕНСАУЛЫҚ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ ВАЛЕОЛОГИЯДА;
«ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ ОҚУ
ІСӘРЕКЕТТЕРІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАДЫ.
4 слайд
МКҚК «ДӘУІР» БӨБЕКЖАЙ-БАЛАБАҚШАСЫНДА ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫБЫНА БАЙЛАНЫСТЫ «ҚОЛДАНБАЛЫ ЖАРАТЫЛЫСТАНУДЫҢ ШАҒЫН АКАДЕМИЯСЫ» ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖОБАСЫ ЖАСАЛЫП, ОЛ ОРТАҢҒЫ ЖӘНЕ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫМЕН ЖҮРГІЗІЛЕДІ. ЖОБА БІЛІМ БЕРУДІҢ: «ТАНЫМ», «ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА» БІЛІМ БЕРУ САЛАЛАРЫНЫҢ ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІНДЕ; «ДЕНСАУЛЫҚ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ ВАЛЕОЛОГИЯДА; «ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ ОҚУ ІСӘРЕКЕТТЕРІНДЕ ЖҮЗЕГЕ АСЫРЫЛАДЫ.
5 слайд
ОРТАҢҒЫ ТОПТА «ТАБИҒАТ ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ» ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОБАСЫ ЖҮРГІЗІЛЕДІ:
1. ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІНДЕ: «ТАБИҒАТ ӘЛЕМІН ТАНЫП, БІЛЕМІН» ЖОБАСЫ;
2. ВАЛЕОЛОГИЯДА: «ТАБИҒАТ-ДЕНСАУЛЫҚ КӨЗІ» ЖОБАСЫ;
3. БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНДЕ: «ТАБИҒАТТЫҢ АЛУАН ТҮРЛІ БОЯУЛАРЫ» ЖОБАСЫ.
ЕРЕСЕКТЕР ТОБЫНДА ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ:
1. «ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІ» ЖОБАСЫ;
2. «ҚҰСТАР-ДОСТАР» ЖОБАСЫ;
3. «ЖАНУАРЛАР ДҮНИЕСІ» ЖОБАСЫ;
4. «ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ» ЖОБАСЫ;
5. «МЕНІҢ ТУҒАН ӨЛКЕМ» ЖОБАСЫ ЖҮРГІЗІЛЕДІ.
БҮГІНГІ ТАҢДА ЖОБАЛАУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕ, ОЛ БАЛАНЫҢ АЛҒАН БІЛІМІНІҢ МӘН-
МАҒЫНАСЫН, ОНЫ ӨМІРДЕ ӨЗ БЕТІНШЕ ҚОЛДАНА АЛУЫНА БАЙЛАНЫСТЫ. ҚАЗІРГІ ТАҢДА ЖОБАЛАУ
ӘДІСІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ КІРІКТІРІЛГЕН ҚҰРАМЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ПЕДАГОГ ӨЗ ҚЫЗМЕТІН
ҒАНА ЖОБАЛАП ҚОЙМАЙ, АТА-АНАЛАРМЕН, БАЛАЛАРМЕН БІРЛЕСІП ҚЫЗЫҚТЫ ЖАҢА ЖОБА
ҚҰРАЙДЫ.
5 слайд
ОРТАҢҒЫ ТОПТА «ТАБИҒАТ ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ» ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОБАСЫ ЖҮРГІЗІЛЕДІ: 1. ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІНДЕ: «ТАБИҒАТ ӘЛЕМІН ТАНЫП, БІЛЕМІН» ЖОБАСЫ; 2. ВАЛЕОЛОГИЯДА: «ТАБИҒАТ-ДЕНСАУЛЫҚ КӨЗІ» ЖОБАСЫ; 3. БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНДЕ: «ТАБИҒАТТЫҢ АЛУАН ТҮРЛІ БОЯУЛАРЫ» ЖОБАСЫ. ЕРЕСЕКТЕР ТОБЫНДА ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ: 1. «ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІ» ЖОБАСЫ; 2. «ҚҰСТАР-ДОСТАР» ЖОБАСЫ; 3. «ЖАНУАРЛАР ДҮНИЕСІ» ЖОБАСЫ; 4. «ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ» ЖОБАСЫ; 5. «МЕНІҢ ТУҒАН ӨЛКЕМ» ЖОБАСЫ ЖҮРГІЗІЛЕДІ. БҮГІНГІ ТАҢДА ЖОБАЛАУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕ, ОЛ БАЛАНЫҢ АЛҒАН БІЛІМІНІҢ МӘН- МАҒЫНАСЫН, ОНЫ ӨМІРДЕ ӨЗ БЕТІНШЕ ҚОЛДАНА АЛУЫНА БАЙЛАНЫСТЫ. ҚАЗІРГІ ТАҢДА ЖОБАЛАУ ӘДІСІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ КІРІКТІРІЛГЕН ҚҰРАМЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ПЕДАГОГ ӨЗ ҚЫЗМЕТІН ҒАНА ЖОБАЛАП ҚОЙМАЙ, АТА-АНАЛАРМЕН, БАЛАЛАРМЕН БІРЛЕСІП ҚЫЗЫҚТЫ ЖАҢА ЖОБА ҚҰРАЙДЫ.
6 слайд
ЖОБАЛАУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ НЕГІЗГІ КЕЗЕҢІ :
1. МАҚСАТ ҚОЮ: БЕЛГІЛІ БІР УАҚЫТ МЕРЗІМІНДЕ БАЛАБАҚША ЖАҒДАЙЫНДА
БАЛАЛАР ШЕШЕ АЛАТЫН ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕНІ АНЫҚТАП АЛУҒА КӨМЕК БЕРЕДІ;
2. ЖОБАНЫ ЖАСАУ, МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН БАЛАЛАРМЕН БІРГЕ АТҚАРЫЛАТЫН
ІСӘРЕКЕТ ЖОСПАРЫ ҚҰРЫЛАДЫ;
3. ЖОБАНЫҢ ОРЫНДАЛУЫ, ЯҒНИ ТӘЖІРИБЕЛІК ІС-ӘРЕКЕТ;
4. ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУ, ЖОБАНЫ ҚОРҒАУ, ЖАҢА ЖОБАНЫҢ МІНДЕТІН АНЫҚТАУ.
ОСЫНДАЙ ҚИЫНДЫҚТАР ТУЫНДАҒАНДА БАЛАЛАРҒА ПЕДАГОГТАР КӨМЕК
КӨРСЕТУІ ҚАЖЕТ. ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨМЕГІМЕН ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР ЖАСАУДА
БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ АРТЫП, ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ
ҚАЛЫПТАСАДЫ, АҚЫЛ-ОЙЫ, ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІ ДАМИДЫ. ЖОБАЛАУ ІС-ӘРЕКЕТІ
БАЛАЛАРДЫҢ БЕЛГІЛІ БІР ЗАТҚА НЕМЕСЕ ҚҰБЫЛЫСҚА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН
БАЛАНЫҢ ӨЗ ҚОЛЫМЕН ЗЕРТТЕП, ТАНЫП, ІЗДЕНУІНЕ, ТӘЖІРИБЕЛЕР ЖАСАУЫНА
МҮМКІНДІК ЖАСАЙДЫ.
6 слайд
ЖОБАЛАУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ НЕГІЗГІ КЕЗЕҢІ : 1. МАҚСАТ ҚОЮ: БЕЛГІЛІ БІР УАҚЫТ МЕРЗІМІНДЕ БАЛАБАҚША ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАР ШЕШЕ АЛАТЫН ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕНІ АНЫҚТАП АЛУҒА КӨМЕК БЕРЕДІ; 2. ЖОБАНЫ ЖАСАУ, МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН БАЛАЛАРМЕН БІРГЕ АТҚАРЫЛАТЫН ІСӘРЕКЕТ ЖОСПАРЫ ҚҰРЫЛАДЫ; 3. ЖОБАНЫҢ ОРЫНДАЛУЫ, ЯҒНИ ТӘЖІРИБЕЛІК ІС-ӘРЕКЕТ; 4. ҚОРЫТЫНДЫ ШЫҒАРУ, ЖОБАНЫ ҚОРҒАУ, ЖАҢА ЖОБАНЫҢ МІНДЕТІН АНЫҚТАУ. ОСЫНДАЙ ҚИЫНДЫҚТАР ТУЫНДАҒАНДА БАЛАЛАРҒА ПЕДАГОГТАР КӨМЕК КӨРСЕТУІ ҚАЖЕТ. ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨМЕГІМЕН ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР ЖАСАУДА БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫ АРТЫП, ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ ҚАЛЫПТАСАДЫ, АҚЫЛ-ОЙЫ, ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТІ ДАМИДЫ. ЖОБАЛАУ ІС-ӘРЕКЕТІ БАЛАЛАРДЫҢ БЕЛГІЛІ БІР ЗАТҚА НЕМЕСЕ ҚҰБЫЛЫСҚА ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН БАЛАНЫҢ ӨЗ ҚОЛЫМЕН ЗЕРТТЕП, ТАНЫП, ІЗДЕНУІНЕ, ТӘЖІРИБЕЛЕР ЖАСАУЫНА МҮМКІНДІК ЖАСАЙДЫ.
7 слайд
ЖОБАЛАУ ӘДІСІН БАЛАБАҚШАҒА ЕНГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ:
- БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН, БЕЛСЕНДІЛІГІН, ӨЗ
БЕТІНШЕ ӘРЕКЕТ ЕТЕ АЛУЫН, ТІЛ БАЙЛЫҒЫН АРТТЫРАДЫ;
- БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ТОЛЫҚ ДАЯР БОЛУ ДЕҢГЕЙІН, ӨЗДІГІНШЕ
ОЙ-ҚОРЫТУЫН ДАМЫТАДЫ;
- БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ;
- БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕГЕ КЕЛУГЕ ДЕГЕН
ҚҰШТАРЛЫҒЫН, БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРАДЫ,
- АТА-АНАЛАРДЫҢ ЖОБАҒА БЕЛСЕНЕ ҚАТЫСУЫ АРТАДЫ.
7 слайд
ЖОБАЛАУ ӘДІСІН БАЛАБАҚШАҒА ЕНГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ: - БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН, БЕЛСЕНДІЛІГІН, ӨЗ БЕТІНШЕ ӘРЕКЕТ ЕТЕ АЛУЫН, ТІЛ БАЙЛЫҒЫН АРТТЫРАДЫ; - БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ТОЛЫҚ ДАЯР БОЛУ ДЕҢГЕЙІН, ӨЗДІГІНШЕ ОЙ-ҚОРЫТУЫН ДАМЫТАДЫ; - БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРАДЫ; - БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕГЕ КЕЛУГЕ ДЕГЕН ҚҰШТАРЛЫҒЫН, БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРАДЫ, - АТА-АНАЛАРДЫҢ ЖОБАҒА БЕЛСЕНЕ ҚАТЫСУЫ АРТАДЫ.
8 слайд
ЖОБАМЕН ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА АРНАЙЫ ДАЯРЛАНҒАН ОРТАДА БАЛАЛАР:
- ҒЫЛЫМИ ОРТАЛЫҚТАҒЫ ЗАТТАРҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТАНЫТАДЫ;
- БАЛАЛАР «НЕГЕ? НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ?» ДЕГЕН СҰРАҚТЫ ҚОЙЫП, ЖАУАП АЛАДЫ;
(СОНДЫҚТАН, ЖОБАНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДА ЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ
ІСТӘЖІРИБЕНІ ТІКЕЛЕЙ ҰСТАП КӨРСЕТУ, ДӘЛЕЛДЕУ МАҚСАТЫ ҚОЙЫЛАДЫ).
- ТАНЫМДЫЛЫҚ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ, ЗЕРТТЕУГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ
ТУЫНДАЙДЫ;
- ҚОРШАҒАН ОРТАДА БОЛЫП ЖАТҚАН ҚҰБЫЛЫСТАР ТУРАЛЫ ОЙЛАРЫН ЖЕТКІЗЕ
АЛАДЫ, БАЛАЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫ КЕҢЕЙІП, ӨЗДІГІНШЕ ОЙ ҚОРЫТУҒА,
ТҰЖЫРЫМДАР ЖАСАУҒА ТАЛПЫНАДЫ.
- ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ЗЕРТТЕУ ҮЛГІСІН ҚҰРЫП, ТӘЖІРИБЕ ЖАСАЙДЫ;
- АЛҒАН БІЛІМДЕРІН КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДЕ ҚОЛДАНАДЫ.
8 слайд
ЖОБАМЕН ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА АРНАЙЫ ДАЯРЛАНҒАН ОРТАДА БАЛАЛАР: - ҒЫЛЫМИ ОРТАЛЫҚТАҒЫ ЗАТТАРҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ТАНЫТАДЫ; - БАЛАЛАР «НЕГЕ? НЕ ҮШІН? ҚАЛАЙ?» ДЕГЕН СҰРАҚТЫ ҚОЙЫП, ЖАУАП АЛАДЫ; (СОНДЫҚТАН, ЖОБАНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДА ЭКСПЕРИМЕНТ ЖАСАУ АРҚЫЛЫ ІСТӘЖІРИБЕНІ ТІКЕЛЕЙ ҰСТАП КӨРСЕТУ, ДӘЛЕЛДЕУ МАҚСАТЫ ҚОЙЫЛАДЫ). - ТАНЫМДЫЛЫҚ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ, ЗЕРТТЕУГЕ ДЕГЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ ТУЫНДАЙДЫ; - ҚОРШАҒАН ОРТАДА БОЛЫП ЖАТҚАН ҚҰБЫЛЫСТАР ТУРАЛЫ ОЙЛАРЫН ЖЕТКІЗЕ АЛАДЫ, БАЛАЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫ КЕҢЕЙІП, ӨЗДІГІНШЕ ОЙ ҚОРЫТУҒА, ТҰЖЫРЫМДАР ЖАСАУҒА ТАЛПЫНАДЫ. - ӨЗ БЕТТЕРІНШЕ ЗЕРТТЕУ ҮЛГІСІН ҚҰРЫП, ТӘЖІРИБЕ ЖАСАЙДЫ; - АЛҒАН БІЛІМДЕРІН КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРДЕ ҚОЛДАНАДЫ.
9 слайд
БҰЛ ШАҚТА БАЛАЛАР ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАР ТУРАЛЫ, ЖАЛПЫ БОЛМЫС ЖАЙЛЫ БІЛІМДІ, ӘСІРЕСЕ КӨРГІСІ
КЕЛГЕН ОБЬЕКТІСІН, БІЛГІСІ КЕЛГЕНІН ТЕЗ ЖӘНЕ ТОЛЫҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ. СОНДЫҚТАН ДА, ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ
БАҒЫТЫ БАЛАҒА БЕРІЛЕТІН БІЛІМ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ТІКЕЛЕЙ КӨРСЕТУ, ҰСТАТУ, СИПАП-СЕЗДІРУ, ТАНЫТУ АРҚЫЛЫ
ЖҮЗЕГЕ АСАДЫ. БАЛА ТІКЕЛЕЙ КӨРГЕН, СЕЗГЕН ОБЪЕКТІСІН ҒАНА ҚАБЫЛДАЙДЫ. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ
БАЛАЛАРДЫҢ БАЛАБАҚША ҚАБЫРҒАСЫНДАҒЫ АЛҒАН БІЛІМДЕРІ, ОЛАРДЫҢ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ЖҮЙЕЛІ БІЛІМ
АЛУЫНА НЕГІЗ БОЛАДЫ. БАЛАБАҚША ЖАҒДАЙЫНДА ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІ ЖҮРГІЗУГЕ,
ЖОБАНЫ АПРОБАЦИЯДАН ӨТКІЗУГЕ АРНАЙЫ МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЛДЫ. АТАП
АЙТҚАНДА, «ЗЕРТТЕУ ОРТАЛЫҒЫ», «ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҚ», «БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ» КАБИНЕТІ, «ПСИХОЛОГ»
КАБИНЕТІ, «ҚЫСҚЫ БАҚ» ЖАСАЛДЫ. ЗЕРТТЕУ ОРТАЛЫҒЫНДА БАЛАЛАР ТҮРЛІ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕР
ЖАСАЙДЫ, ҚАРАПАЙЫМ ТӘЖІРИБЕЛЕР ЖАСАП, ӨЗІН ІЗДЕНУШІ, ЗЕРТТЕУШІ РЕТІНДЕ СЕЗІНУІНЕ ЖАҒЫМДЫ АХУАЛ
ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛҒАН. ЗЕРТТЕУ ОРТАЛЫҒЫНДА ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУҒА АРНАЛҒАН ПРОБИРКА, ЛУПА,
МИКРОСКОПТАР, АЛГОРИТМДЕР, БАҚЫЛАУ КАРТАСЫ, БАССЕЙНДЕР, СУҒА ЖӘНЕ ҚҰМҒА АРНАЛҒАН ЫДЫСТАР,
ТАРАЗЫ СИЯҚТЫ ҚҰРАЛДАР БАР. ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР БАЛАЛАР ҮШІН ҚОЛ ЖЕТІМДІ СӨРЕЛЕРДЕ ОРНАЛАСТЫРЫЛЫП,
ҚАРАПАЙЫМ ТӘЖІРИБЕЛЕР ЖАСАУҒА ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЛҒАН. ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҮРГІЗУШІ ПЕДАГОГТАРҒА
АРНАЙЫ ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТ ЖАБДЫҚТАЛДЫ, ОЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАУЫНА ҚАЖЕТТІ
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАР, ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР, ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ-
ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАР ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛДІ (КОМПЬЮТЕР, ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТА, НОУТБУК, ПРИНТЕР, КӨШІРМЕ
АППАРАТЫ, ФОТОАПАРАТ, МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ТАҚТА, Т.Б. ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІНЕ ҚОСЫЛҒАН).
9 слайд
БҰЛ ШАҚТА БАЛАЛАР ЗАТТАР МЕН ҚҰБЫЛЫСТАР ТУРАЛЫ, ЖАЛПЫ БОЛМЫС ЖАЙЛЫ БІЛІМДІ, ӘСІРЕСЕ КӨРГІСІ КЕЛГЕН ОБЬЕКТІСІН, БІЛГІСІ КЕЛГЕНІН ТЕЗ ЖӘНЕ ТОЛЫҚ ҚАБЫЛДАЙДЫ. СОНДЫҚТАН ДА, ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ БАҒЫТЫ БАЛАҒА БЕРІЛЕТІН БІЛІМ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ТІКЕЛЕЙ КӨРСЕТУ, ҰСТАТУ, СИПАП-СЕЗДІРУ, ТАНЫТУ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСАДЫ. БАЛА ТІКЕЛЕЙ КӨРГЕН, СЕЗГЕН ОБЪЕКТІСІН ҒАНА ҚАБЫЛДАЙДЫ. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БАЛАБАҚША ҚАБЫРҒАСЫНДАҒЫ АЛҒАН БІЛІМДЕРІ, ОЛАРДЫҢ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ЖҮЙЕЛІ БІЛІМ АЛУЫНА НЕГІЗ БОЛАДЫ. БАЛАБАҚША ЖАҒДАЙЫНДА ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІ ЖҮРГІЗУГЕ, ЖОБАНЫ АПРОБАЦИЯДАН ӨТКІЗУГЕ АРНАЙЫ МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЛДЫ. АТАП АЙТҚАНДА, «ЗЕРТТЕУ ОРТАЛЫҒЫ», «ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҚ», «БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ» КАБИНЕТІ, «ПСИХОЛОГ» КАБИНЕТІ, «ҚЫСҚЫ БАҚ» ЖАСАЛДЫ. ЗЕРТТЕУ ОРТАЛЫҒЫНДА БАЛАЛАР ТҮРЛІ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТЕР ЖАСАЙДЫ, ҚАРАПАЙЫМ ТӘЖІРИБЕЛЕР ЖАСАП, ӨЗІН ІЗДЕНУШІ, ЗЕРТТЕУШІ РЕТІНДЕ СЕЗІНУІНЕ ЖАҒЫМДЫ АХУАЛ ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛҒАН. ЗЕРТТЕУ ОРТАЛЫҒЫНДА ТӘЖІРИБЕ ЖАСАУҒА АРНАЛҒАН ПРОБИРКА, ЛУПА, МИКРОСКОПТАР, АЛГОРИТМДЕР, БАҚЫЛАУ КАРТАСЫ, БАССЕЙНДЕР, СУҒА ЖӘНЕ ҚҰМҒА АРНАЛҒАН ЫДЫСТАР, ТАРАЗЫ СИЯҚТЫ ҚҰРАЛДАР БАР. ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР БАЛАЛАР ҮШІН ҚОЛ ЖЕТІМДІ СӨРЕЛЕРДЕ ОРНАЛАСТЫРЫЛЫП, ҚАРАПАЙЫМ ТӘЖІРИБЕЛЕР ЖАСАУҒА ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЛҒАН. ЭКСПЕРИМЕНТ ЖҮРГІЗУШІ ПЕДАГОГТАРҒА АРНАЙЫ ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТ ЖАБДЫҚТАЛДЫ, ОЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ЖҰМЫС ЖАСАУЫНА ҚАЖЕТТІ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚҰРАЛДАР, ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР, ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ- ТЕХНИКАЛЫҚ ҚҰРАЛДАР ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛДІ (КОМПЬЮТЕР, ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТА, НОУТБУК, ПРИНТЕР, КӨШІРМЕ АППАРАТЫ, ФОТОАПАРАТ, МУЛЬТИМЕДИЯЛЫҚ ТАҚТА, Т.Б. ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІНЕ ҚОСЫЛҒАН).
10 слайд
ЭКСПЕРИМЕНТКЕ ҚАТЫСУШЫ ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ БОС УАҚЫТЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ҮЙІРМЕ
ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ ЖАСАЛДЫ:
1) 5+ ЖАСАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН « ABCD» АҒЫЛШЫН ТІЛІ ҮЙІРМЕСІ.
2) 4+ЖАСАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН «РАССКАЖУ САМ» ОРЫС ТІЛІ ҮЙІРМЕСІ.
3) 3+ ЖАС БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН «ТӘТТІ ТІЛ» ҚАЗАҚ ТІЛ ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛЫП
ЖҰМЫС ЖАСАУДА.
ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІ ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕ ЖҮРГІЗІП, ЖОБАНЫ
АПРОБАЦИЯДАН НӘТИЖЕЛІ ӨТКІЗУ ҮШІН БАЛАБАҚШАНЫҢ ӘКІМШІЛІК ТАРАПЫНАН АРНАЙЫ
МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЛДЫ. АТАП АЙТҚАНДА, «ТІЛДІКТАНЫМДЫҚ
ШЕБЕРХАНА», «ЛИНГОФОНДЫҚ КАБИНЕТ», «ИННОВАЦИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҚ», «АРТ-
ТЕРАПИЯ», «ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ» КАБИНЕТТЕРІ ЖАСАЛЫП, ЖАБДЫҚТАЛАДЫ. ТІЛДІК-
ТАНЫМДЫҚ ШЕБЕРХАНАДА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІСӘРЕКЕТТЕРІ, ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ, ЖЕКЕ
ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗІЛЕДІ. БАЛАЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ САЙ ЛИНГОФОНДЫҚ ҚҰРЫЛҒЫЛАР
МЕН НОУТБУКТАР, ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТАЛАР ҮШ ТІЛДІ МЕҢГЕРУДІҢ БІРДЕН БІР, ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ
БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
10 слайд
ЭКСПЕРИМЕНТКЕ ҚАТЫСУШЫ ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ БОС УАҚЫТЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ ЖАСАЛДЫ: 1) 5+ ЖАСАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН « ABCD» АҒЫЛШЫН ТІЛІ ҮЙІРМЕСІ. 2) 4+ЖАСАР БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН «РАССКАЖУ САМ» ОРЫС ТІЛІ ҮЙІРМЕСІ. 3) 3+ ЖАС БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН «ТӘТТІ ТІЛ» ҚАЗАҚ ТІЛ ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛЫП ЖҰМЫС ЖАСАУДА. ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІ ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕ ЖҮРГІЗІП, ЖОБАНЫ АПРОБАЦИЯДАН НӘТИЖЕЛІ ӨТКІЗУ ҮШІН БАЛАБАҚШАНЫҢ ӘКІМШІЛІК ТАРАПЫНАН АРНАЙЫ МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЛДЫ. АТАП АЙТҚАНДА, «ТІЛДІКТАНЫМДЫҚ ШЕБЕРХАНА», «ЛИНГОФОНДЫҚ КАБИНЕТ», «ИННОВАЦИЯЛЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҚ», «АРТ- ТЕРАПИЯ», «ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ» КАБИНЕТТЕРІ ЖАСАЛЫП, ЖАБДЫҚТАЛАДЫ. ТІЛДІК- ТАНЫМДЫҚ ШЕБЕРХАНАДА ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІСӘРЕКЕТТЕРІ, ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСЫ, ЖЕКЕ ЖҰМЫСТАР ЖҮРГІЗІЛЕДІ. БАЛАЛАРДЫҢ ЖАС ЕРЕКШЕЛІКТЕРІНЕ САЙ ЛИНГОФОНДЫҚ ҚҰРЫЛҒЫЛАР МЕН НОУТБУКТАР, ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТАЛАР ҮШ ТІЛДІ МЕҢГЕРУДІҢ БІРДЕН БІР, ТИІМДІ ҚҰРАЛЫ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
11 слайд
БАЛАЛАРҒА ҮШ ТІЛДІ МЕҢГЕРТУДЕ КӨПТЕГЕН ИННОВАЦИЯЛЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІ ҚОЛДАНЫЛАДЫ. АТАП АЙТҚАНДА,
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР (ИНТЕРАКТИВТІ
ТАҚТАМЕН ФЛИПЧАРТ-САБАҚТАР, АКТИВ СТУДИО, РИО СТУДИО, POWER
POINT БАҒДАРЛАМАЛАРЫ, ЛИНГОФОНДЫҚ ҚҰРЫЛҒЫЛАР, БАЛАЛАР
НОУТБУГЫ, ПЛАНШЕТТЕР Т.Б.), ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫ (ДИДАКТИКАЛЫҚ
ОЙЫНДАР, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН-ТАПСЫРМАЛАР, ОЙЫН-ЖҰМБАҚТАР,
ОЙЫН-САЯХАТТАР, Т.Б.). ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІК
ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫ МЕН ӘР КЕЗЕҢІ БОЙЫНША ҚАЛАЛЫҚ, ОБЛЫСТЫҚ
БІЛІМ БӨЛІМДЕРІНЕ ЕСЕПТЕР БЕРІЛІП, АРНАЙЫ ТӘЖІРИБЕЛІК
СЕМИНАРЛАР, ШЕБЕР-СЫНЫПТАР, ТРЕНИНГТЕР ҰЙЫМДАСТЫРЫЛАДЫ.
11 слайд
БАЛАЛАРҒА ҮШ ТІЛДІ МЕҢГЕРТУДЕ КӨПТЕГЕН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІ ҚОЛДАНЫЛАДЫ. АТАП АЙТҚАНДА, АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯЛАР (ИНТЕРАКТИВТІ ТАҚТАМЕН ФЛИПЧАРТ-САБАҚТАР, АКТИВ СТУДИО, РИО СТУДИО, POWER POINT БАҒДАРЛАМАЛАРЫ, ЛИНГОФОНДЫҚ ҚҰРЫЛҒЫЛАР, БАЛАЛАР НОУТБУГЫ, ПЛАНШЕТТЕР Т.Б.), ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫ (ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР, ЛОГИКАЛЫҚ ОЙЫН-ТАПСЫРМАЛАР, ОЙЫН-ЖҰМБАҚТАР, ОЙЫН-САЯХАТТАР, Т.Б.). ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТЫҢ БАРЫСЫ МЕН ӘР КЕЗЕҢІ БОЙЫНША ҚАЛАЛЫҚ, ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БӨЛІМДЕРІНЕ ЕСЕПТЕР БЕРІЛІП, АРНАЙЫ ТӘЖІРИБЕЛІК СЕМИНАРЛАР, ШЕБЕР-СЫНЫПТАР, ТРЕНИНГТЕР ҰЙЫМДАСТЫРЫЛАДЫ.
12 слайд
БҮГІНГІ ТАҢДА ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТЫҢ 3-КЕЗЕҢІ
БОЙЫНША ЖҰМЫСТАР ЖАЛҒАСТЫРЫЛУДА. ЖАЛПЫ
ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДА НЕГІЗГІ
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
- ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІ НӘТИЖЕСІН
ШЫҒАРУ;
- ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ ҚАЛЫПТАСҚАН БАЛАБАҚША ТҮЛЕГІН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ;
- ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕННІҢ ЖАРЫҚ КӨРУІ, ОЗЫҚ ІС-
ТӘЖІРИБЕНІ НАСИХАТТАУ
12 слайд
БҮГІНГІ ТАҢДА ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТЫҢ 3-КЕЗЕҢІ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАР ЖАЛҒАСТЫРЫЛУДА. ЖАЛПЫ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЖҰМЫСТАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДА НЕГІЗГІ КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: - ҒЫЛЫМИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ТИІМДІ НӘТИЖЕСІН ШЫҒАРУ; - ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ ҚАЛЫПТАСҚАН БАЛАБАҚША ТҮЛЕГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ; - ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕННІҢ ЖАРЫҚ КӨРУІ, ОЗЫҚ ІС- ТӘЖІРИБЕНІ НАСИХАТТАУ
13 слайд
ӘДЕБИЕТТЕР
1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ПРЕЗИДЕНТІ Н.Ә.НАЗАРБАЕВТЫҢ «ҚАЗАҚСТАН
ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫ». //ЕГЕМЕН ҚАЗАҚСТАН 2015 Ж.
2. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ 2016-2019 ЖЫЛДАРҒА
АРНАЛҒАН МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ. //ЕГЕМЕН ҚАЗАҚСТАН 2016 Ж.
3. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ МЕКТЕПКЕ
ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕЛЕУ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ.- АСТАНА 2012 Ж.
4. ЖАНПЕЙІСОВА М.М. ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. – АЛМАТЫ, 2002. 47
5. КЕРІМБАЕВА Р.Қ. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.-ТАРАЗ, 2010.
13 слайд
ӘДЕБИЕТТЕР 1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ПРЕЗИДЕНТІ Н.Ә.НАЗАРБАЕВТЫҢ «ҚАЗАҚСТАН ХАЛҚЫНА ЖОЛДАУЫ». //ЕГЕМЕН ҚАЗАҚСТАН 2015 Ж. 2. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУДЫҢ 2016-2019 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН МЕМЛЕКЕТТІК БАҒДАРЛАМАСЫ. //ЕГЕМЕН ҚАЗАҚСТАН 2016 Ж. 3. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕЛЕУ БІЛІМ БЕРУ СТАНДАРТЫ.- АСТАНА 2012 Ж. 4. ЖАНПЕЙІСОВА М.М. ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. – АЛМАТЫ, 2002. 47 5. КЕРІМБАЕВА Р.Қ. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ.-ТАРАЗ, 2010.
14 слайд
ДӘУІР БАЛАҚАЙ ӘЛЕМІ
БАҚЫТТЫ ДЕНІ САУ БАЛАНЫҢ АҚЫЛ-ОЙЫ АЙҚЫН, ӨЗ-ӨЗІНЕ
СЕНІМДІ, ЖАН-ЖАҒЫНА ҚУАНЫШПЕН ШАТТАНА
ҚАРАЙТЫНДАЙ БОЛУЫ ШАРТ. БАЛА ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ
МЫҚТЫ БОЛЫП, ҚОЗҒАЛЫС, ДЕНЕ ҚҰРЫЛЫСЫНЫҢ ДҰРЫС
ЖЕТІЛУІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕ ҚАЛЫПТАСАДЫ.
СОНДЫҚТАН, БАЛАҒА ОЙЫН- САУЫҚТЫРУ АЛАНЫ
КӘУІПСІЗДІК ЖӘНЕ БАУРАП АЛАТЫНДАЙ БОЛУЫНА ЕҢ БАСТЫ
МІНДЕТІМІЗ.
14 слайд
ДӘУІР БАЛАҚАЙ ӘЛЕМІ БАҚЫТТЫ ДЕНІ САУ БАЛАНЫҢ АҚЫЛ-ОЙЫ АЙҚЫН, ӨЗ-ӨЗІНЕ СЕНІМДІ, ЖАН-ЖАҒЫНА ҚУАНЫШПЕН ШАТТАНА ҚАРАЙТЫНДАЙ БОЛУЫ ШАРТ. БАЛА ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ МЫҚТЫ БОЛЫП, ҚОЗҒАЛЫС, ДЕНЕ ҚҰРЫЛЫСЫНЫҢ ДҰРЫС ЖЕТІЛУІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КЕЗЕҢДЕ ҚАЛЫПТАСАДЫ. СОНДЫҚТАН, БАЛАҒА ОЙЫН- САУЫҚТЫРУ АЛАНЫ КӘУІПСІЗДІК ЖӘНЕ БАУРАП АЛАТЫНДАЙ БОЛУЫНА ЕҢ БАСТЫ МІНДЕТІМІЗ.
15 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
15 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
16 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
16 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
17 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
17 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
18 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
18 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
19 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
19 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
20 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ
20 слайд
МАҚСАТЫМЫЗ