Вебинар Үйірме жұмыстарын жандандыру ідіс-тәсілдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ
ПАНФИЛОВ АУДАНЫ
“ҮЛКЕНШЫҒАН ОРТА
МЕКТЕБІ” КММ
“ Үйірме жұмыстарын
жандандыру әдіс-тәсілдері”
Аудандық ассоциация мүшесі,
математика пәні мұғалімі Алаева
Г.П.
1 слайд
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ “ҮЛКЕНШЫҒАН ОРТА МЕКТЕБІ” КММ “ Үйірме жұмыстарын жандандыру әдіс-тәсілдері” Аудандық ассоциация мүшесі, математика пәні мұғалімі Алаева Г.П.
2 слайд
ҮЙІРМЕ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Математикалық үйірмелер - сыныптан тыс жұмыстардың ең
негізгі түрі. Оларға математикаға қызығатын және бейімді
оқушылар ерікті түрде қатысады. Математикалық үйірмелер
арқылы оқушыларға бағдарлама көлемінде және
математикалық қосымша мәселелерінен де түсініктер беріп,
олардың білімін жан–жақты кеңейтуге болады. Үйірме жұмысы
алдымен кең тынысты шараларды жүзеге асыруға бағытталуы
тиіс, сонда ғана ол оқушылардың ынта – ықыласын толық
қанағаттандыра алады. Математика үйірмесінің мазмұны мына
мәселелерді қамту керек.
жалпы білім беретін теориялық бағдарламалар;
математика тарихынан хабарлар;
ұлы математиктердің өмірі мен қызметі;
қызықты, логикалық және тарихи есептерді шығару;
қиынырақ есептер шығару (стандарт емес есептер);
қолданбалы есептер қарастыру;
2 слайд
ҮЙІРМЕ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? Математикалық үйірмелер - сыныптан тыс жұмыстардың ең негізгі түрі. Оларға математикаға қызығатын және бейімді оқушылар ерікті түрде қатысады. Математикалық үйірмелер арқылы оқушыларға бағдарлама көлемінде және математикалық қосымша мәселелерінен де түсініктер беріп, олардың білімін жан–жақты кеңейтуге болады. Үйірме жұмысы алдымен кең тынысты шараларды жүзеге асыруға бағытталуы тиіс, сонда ғана ол оқушылардың ынта – ықыласын толық қанағаттандыра алады. Математика үйірмесінің мазмұны мына мәселелерді қамту керек. жалпы білім беретін теориялық бағдарламалар; математика тарихынан хабарлар; ұлы математиктердің өмірі мен қызметі; қызықты, логикалық және тарихи есептерді шығару; қиынырақ есептер шығару (стандарт емес есептер); қолданбалы есептер қарастыру;
3 слайд
Мақсаты:
- Математикалық білімдерін игеру;
- танымдық іс-әрекетке, өздігінен ізденуге бейімдеу;
- пәнге қызығушылығын арттыру;
- қисынды ойлауын дамытып, тұлға ретінде қалыптастыру;
- игерілген білімдерін өмірде іс-әрекет барысында қолдана білуге дайындау;
- математикалық ұғымдар мен іс - әрекет тәсілдерін оқып үйрету және білім,
білік дағдыларын қалыптастыру.
Міндеті:
- ақыл ой іс әрекетінің мән мағынасын түсіндіре отырып тұлғаның
шығармашылық қабілетін қалыптастыру;
- кеңістік пен уақытты бағдарлай білу біліктерін жетілдіру;
- практикалық әрекеттерді орындау машықтарын арттыру;
- оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту;
- ауызша және жазбаша кестелік қосу, азайтуды үйрету;
- кестелер, тірек сызбалар арқылы жұмыс істеуді меңгерту;
- шығармашылық тапсырмалар арқылы балалардың логикалық ойын дамыту;
3 слайд
Мақсаты: - Математикалық білімдерін игеру; - танымдық іс-әрекетке, өздігінен ізденуге бейімдеу; - пәнге қызығушылығын арттыру; - қисынды ойлауын дамытып, тұлға ретінде қалыптастыру; - игерілген білімдерін өмірде іс-әрекет барысында қолдана білуге дайындау; - математикалық ұғымдар мен іс - әрекет тәсілдерін оқып үйрету және білім, білік дағдыларын қалыптастыру. Міндеті: - ақыл ой іс әрекетінің мән мағынасын түсіндіре отырып тұлғаның шығармашылық қабілетін қалыптастыру; - кеңістік пен уақытты бағдарлай білу біліктерін жетілдіру; - практикалық әрекеттерді орындау машықтарын арттыру; - оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту; - ауызша және жазбаша кестелік қосу, азайтуды үйрету; - кестелер, тірек сызбалар арқылы жұмыс істеуді меңгерту; - шығармашылық тапсырмалар арқылы балалардың логикалық ойын дамыту;
4 слайд
Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар есептерге талдау жасай білу, шығару жоспарын құра
білу, қорытынды жасай білуге үйрену керек.
- Байқағыштыққа,тапқырлыққа берілген есептерді шеше білу.
- Логикалық есептерді шеше білу.
- Өз бетімен және ұжымда жұмыс істей білу.
- Математикалық ой-өрісін кеңейту.
- Математикалық білімін толықтыру.
- Қосымша әдебиеттермен жұмыс істей білу.
4 слайд
Күтілетін нәтиже: - Оқушылар есептерге талдау жасай білу, шығару жоспарын құра білу, қорытынды жасай білуге үйрену керек. - Байқағыштыққа,тапқырлыққа берілген есептерді шеше білу. - Логикалық есептерді шеше білу. - Өз бетімен және ұжымда жұмыс істей білу. - Математикалық ой-өрісін кеңейту. - Математикалық білімін толықтыру. - Қосымша әдебиеттермен жұмыс істей білу.
5 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021
жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы. Қазақстан
Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 18 қыркүйекте
№ 24429 болып тіркелді. Осы бұйрықты негізге ала отырып
төмендегі үлгі бойынша қысқа мерзімді жоспар жасалынады.
5 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 18 қыркүйекте № 24429 болып тіркелді. Осы бұйрықты негізге ала отырып төмендегі үлгі бойынша қысқа мерзімді жоспар жасалынады.
6 слайд
ПАНФИЛОВ АУДАНЫ БОЙЫНША АҚЫСЫЗ
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ:
6 слайд
ПАНФИЛОВ АУДАНЫ БОЙЫНША АҚЫСЫЗ ҮЙІРМЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ:
7 слайд
МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС-
ТӘСІЛДЕР
7 слайд
МАТЕМАТИКА ПӘНІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС- ТӘСІЛДЕР
8 слайд
МЫСАЛЫ, 5-6 СЫНЫПТАРДА
САНДАРМЕН ТАНЫСҚАН КЕЗДЕ ӨТЕ
ТИІМДІ ӘДІС
8 слайд
МЫСАЛЫ, 5-6 СЫНЫПТАРДА САНДАРМЕН ТАНЫСҚАН КЕЗДЕ ӨТЕ ТИІМДІ ӘДІС
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
заңында: «Қосымша білім берудің білім беретін оқу
бағдарламалары білім алушылардың өзін-өзі
басқаруын, шығармашылығын дамыту, олардың
қабілеттерін іске асыру, қоғам өміріне бейімделуі,
азаматтық сана-сезімін, жалпы мәдениетін, салауатты
өмір салтын қалыптастыру, бос уақытын мазмұнды
ұйымдастыру үшін жағдайлар жасауды көздейді» —
деп көрсетілген. Балаларға қосымша білім беру —
білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін жан-
жақты қанағаттандыру мақсатында жүзеге
асырылатын тәрбиелеу мен оқыту үрдісі, үздіксіз
білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі.
12 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында: «Қосымша білім берудің білім беретін оқу бағдарламалары білім алушылардың өзін-өзі басқаруын, шығармашылығын дамыту, олардың қабілеттерін іске асыру, қоғам өміріне бейімделуі, азаматтық сана-сезімін, жалпы мәдениетін, салауатты өмір салтын қалыптастыру, бос уақытын мазмұнды ұйымдастыру үшін жағдайлар жасауды көздейді» — деп көрсетілген. Балаларға қосымша білім беру — білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін жан- жақты қанағаттандыру мақсатында жүзеге асырылатын тәрбиелеу мен оқыту үрдісі, үздіксіз білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі.