1 слайд
XX ғ. 60-80
жылдарындағы
Қазақстанның қоғамдық-
саяси дамуындағы
қарама-қайшылықтар
Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың.
екінші жартысында ұлттық
мүдделерді қорғау қалай жүзеге
асырылды?
2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
9.3.1.1
қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін
түсіндіру және өзіндік
интерпретация жасау; 9.3.1.4
әміршіл-әкімшіл
саясатқа қарсы халық
наразылықтарын
салыстырып, талдау
9.3.1.2
қоғамдық-саяси
қайраткерлердің ұлттық
мүддені қорғаудағы
рөліне баға беру
3 слайд
Сабақтың мақсаты
Қазақстанда 60-80 жылдардағы
қоғамдық- саяси өміріндегі қарама-
қайшылықтарды талдай алады;
Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы
халықтың наразылықтарының себептерін
талдай алады;
Қоғамдық –саяси өмірдің ерекшеліктері
мен қайраткерлердің ұлттық мүддені
қорғаудағы еңбегіне баға бере алады ;
4 слайд
«
- 1965-1985 жылдар аралығы КСРО тарихында қандай
атпен қалды:
- Ауыл шаруашылығын интенсивтендіру әрекеттері
жасалған мерзім:
- КСРО кезеңінде ауылшаруашылығындағы дағдарыс
құбылыстары байқалған жылдары:
- 1980 жылдардың бас кезінде ре спубликаның жалпы
өніміндегі өнеркәсіптің үле сі жетті:
- Азық-түлік бағдарламасы қабылданды: «Сұраққа
жылдам
жауап» әдісі
5 слайд
«
- 1965-1985 жылдар аралығы КСРО тарихында қандай атпен
қалды: Тоқырау жылдары
- Ауыл шаруашылығын интенсивтендіру әрекеттері жасалған
мерзім: ХХ ғ. 60-жылдары
- КСРО кезеңінде ауылшаруашылығындағы дағдарыс
құбылыстары байқалған жылдары: 1970-1980 жылдары
- 1980 жылдардың бас кезінде ре спубликаның жалпы
өніміндегі өнеркәсіптің үле сі жетті: 50 %%-ға
- Азық-түлік бағдарламасы қабылданды: 1982 ж.«Сұраққа
жылдам
жауап» әдісі
6 слайд
Жаңа т ақырыпты меңгеру кезеңі:
Сұрақ берілген конверт т аңда у .
1 2
3
7 слайд
Жаңа т ақырыпты меңгеру кезеңі:
Сұрақ берілген конверт т аңда у .
1-ші конверт сұрағы:
Неліктен партиялық басшылық қоғамдық-саяси
өмір мүлтіксіз әрі ешқандай проблема жоқ деп
санады?
2-ші конверт сұрағы:
Қандай себептерге байланысты партия
комитеттері өнер қайраткерлерін партияның
образын қалыптастыру жолында жоспарлы
жұмыстарды атқаруға жұмылдырды?
3-ші конверт сұрағы:
Неліктен идеологиялық тұрғыдан кейбір
шығармаларға тыйым салынды?
8 слайд
Бейнематериал
https://youtu.be/dEUSuiKmdnM
https://youtu.be/v1fz4C8szAQ
https://n.daryn.online/lesson/12920-xx-gha
syrdynh-60-80-dgyldaryndaghy-qazaqstann
ynh-qoghamdyq-sayasy-damuyndaghy-qa
9 слайд
«Тұжырымдамалық кесте» әдісіне сүйене отырып, әміршіл-
әкімшіл саясатқа қарсы шыққан халықтың наразылығының
себептерін талдап, баға береді:
«Жас тұлпар»
жасырын қоғамдық
ұйымның құрылу
себептері Екі түрлі оқиға
қандай ортақ
мақсатты көздеді. Целинаградтағы
болып өткен
оқиғалардың
себептері
10 слайд
10 I-Identify) - мәселенің
себептерін анықтау
D (Describe) - сәйкесінше
дәлелдерді сипаттау
E (Explain) - осы себептердің
мәселеге қалай ықпал еткенін
түсіндіру
A (Analyze) - осы себептердің
маныздылығына талдау жасау IDEA әдісі
бойынша «Ауған
соғысына әскер
кіргізу»
https://www.youtube.com/watch?v=dEUSuiKmdnM
Ауған соғысының зардаптары
11 слайд
«Тұлғаны танып біл » әдісі бойынша
қоғамдық-саяси қайраткерлердің
ұлттық мүддені қорғаудағы рөлі мен
еңбегіне баға беріп, ке стені толтыру
қажет
Тұлғалардың
есімі, туған
жылы. Қайраткерлердің
Ұлттық мүддені
қорғаудағы рөлі мен
еңбегі Қоғамдық-саяси
өмірдің ерекшелігіне
баға беру
12 слайд
Зерттеу жұмыс. «Қазақ КСР басшыларының қызметі» топпен презентациялық таныстырылым дайындау Сабақты қорытындылау
Үйге тапсырма
Зерттеу жұмыс. «Қазақ КСР
басшыларының қызметі»
топпен презентациялық
таныстырылым дайындау
13 слайд
Кері
байланыс
«ҚҰС» әдісі бойынша кері
байланыс жасау.
Қ- құнды
Ұ-ұсыныс
С- сұраныс
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз