Материалдар / Ы. Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ы. Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы. Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
62
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ әдебиеті 5-сынып Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл-ел

1 слайд
Қазақ әдебиеті 5-сынып Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл-ел қамқоршысы

1 слайд

Қазақ әдебиеті 5-сынып Бөлім: Тәрбиенің қайнар бұлағы Тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл-ел қамқоршысы

Оқу мақсаты: 5.3.1.1шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; Сабақтың мақсаты: Шығармадағы эпиз

2 слайд
Оқу мақсаты: 5.3.1.1шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; Сабақтың мақсаты: Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалайды

2 слайд

Оқу мақсаты: 5.3.1.1шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; Сабақтың мақсаты: Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалайды

Бағалау критерийлері: кейіпкер бойындағы қасиеттерді анықтайды; мәтіннен тарихи құндылықты дәлелдейтін эпизодтард

3 слайд
Бағалау критерийлері: кейіпкер бойындағы қасиеттерді анықтайды; мәтіннен тарихи құндылықты дәлелдейтін эпизодтарды табады; қазіргі өмірмен байланыстыру арқылы өзіндік баға береді.

3 слайд

Бағалау критерийлері: кейіпкер бойындағы қасиеттерді анықтайды; мәтіннен тарихи құндылықты дәлелдейтін эпизодтарды табады; қазіргі өмірмен байланыстыру арқылы өзіндік баға береді.

«Ой шақыру» әдісі. Берілген бейнелер бойынша Сейітқұлдың іс- әрекетін оқиға желісімен орналастырып шығыңыз.

4 слайд
«Ой шақыру» әдісі. Берілген бейнелер бойынша Сейітқұлдың іс- әрекетін оқиға желісімен орналастырып шығыңыз. Дескриптор: шығарма мазмұнын біледі; суреттерді оқиға желісі бойынша орналастырады;

4 слайд

«Ой шақыру» әдісі. Берілген бейнелер бойынша Сейітқұлдың іс- әрекетін оқиға желісімен орналастырып шығыңыз. Дескриптор: шығарма мазмұнын біледі; суреттерді оқиға желісі бойынша орналастырады;

Өзіңді тексер!

5 слайд
Өзіңді тексер!

5 слайд

Өзіңді тексер!

Қыпшақ Сейітқұл Маманұлы 18 ғасырдың 70-жылдары Сырдың бойында қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қараб

6 слайд
Қыпшақ Сейітқұл Маманұлы 18 ғасырдың 70-жылдары Сырдың бойында қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қарабидайық мекенінде дүниеге келген. Есімі аңызға айналған егінші. Сыр бойындағы иеліктері егін шаруашылығына тарлық ете бастаған соң Торғай өңіріне келіп,Қабырға өзені бойындағы Қарақоға деген жерге тұрақтаған. Диқаншының еңбегі жемісті болып, 5-6 жылдың ішінде алғаш келіп қоныстанған он екі үй төрт жүзге жеткен. Қыпшақ Сейітқұлдың аса шығымды ақ тарысының тұқымы кейін бүкіл Торғай, Ақтөбе, Қостанай, Ақмола, Қарағанды, Қарқаралы  өңірлеріне тарады. Қыпшақ Сейітқұл асқан шебер, сөзге шешен адам болған. Мұраптың егіншілік дәстүрін халық арасына кең таратып, насихаттау үшін ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” деген әңгіме жазып, оқулығына енгізген. Білгенің жөн!

6 слайд

Қыпшақ Сейітқұл Маманұлы 18 ғасырдың 70-жылдары Сырдың бойында қазіргі Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қарабидайық мекенінде дүниеге келген. Есімі аңызға айналған егінші. Сыр бойындағы иеліктері егін шаруашылығына тарлық ете бастаған соң Торғай өңіріне келіп,Қабырға өзені бойындағы Қарақоға деген жерге тұрақтаған. Диқаншының еңбегі жемісті болып, 5-6 жылдың ішінде алғаш келіп қоныстанған он екі үй төрт жүзге жеткен. Қыпшақ Сейітқұлдың аса шығымды ақ тарысының тұқымы кейін бүкіл Торғай, Ақтөбе, Қостанай, Ақмола, Қарағанды, Қарқаралы  өңірлеріне тарады. Қыпшақ Сейітқұл асқан шебер, сөзге шешен адам болған. Мұраптың егіншілік дәстүрін халық арасына кең таратып, насихаттау үшін ұлы ағартушы Ыбырай Алтынсарин “Қыпшақ Сейітқұл” деген әңгіме жазып, оқулығына енгізген. Білгенің жөн!

Топтастыру 1-тапсырма. Кейіпкер бойындағы қасиеттерін тотастырып жазыңыз. Сейітқұл Дескриптор: мәтін мазмұнын бі

7 слайд
Топтастыру 1-тапсырма. Кейіпкер бойындағы қасиеттерін тотастырып жазыңыз. Сейітқұл Дескриптор: мәтін мазмұнын біледі; кейіпкер бойындағы қасиеттерді топтастырып жазады;

7 слайд

Топтастыру 1-тапсырма. Кейіпкер бойындағы қасиеттерін тотастырып жазыңыз. Сейітқұл Дескриптор: мәтін мазмұнын біледі; кейіпкер бойындағы қасиеттерді топтастырып жазады;

Өзіңді тексер! Сейітқұл Еңбекқор Адал Қамқор Егінші Сөзге шешен Бауырмал

8 слайд
Өзіңді тексер! Сейітқұл Еңбекқор Адал Қамқор Егінші Сөзге шешен Бауырмал

8 слайд

Өзіңді тексер! Сейітқұл Еңбекқор Адал Қамқор Егінші Сөзге шешен Бауырмал

2 - тапсырма. Берілген құндылықтарға қатысты шығармадан бірнеше эпизодтарды анықтап, дәлел келтіріңіз. Құндылық Э

9 слайд
2 - тапсырма. Берілген құндылықтарға қатысты шығармадан бірнеше эпизодтарды анықтап, дәлел келтіріңіз. Құндылық Эпизод 1.Қамқорлық 1. 2.Адалдық 2. 3.Еңбекқорлық 3. Дескриптор шығармадан эпизодтарды анықтайды; берілген құндылықтарға сай эпизодтарды кестеге жазады.

9 слайд

2 - тапсырма. Берілген құндылықтарға қатысты шығармадан бірнеше эпизодтарды анықтап, дәлел келтіріңіз. Құндылық Эпизод 1.Қамқорлық 1. 2.Адалдық 2. 3.Еңбекқорлық 3. Дескриптор шығармадан эпизодтарды анықтайды; берілген құндылықтарға сай эпизодтарды кестеге жазады.

Өзіңді тексер! Құндылық Эпизод Қамқорлық «Бұл отыз үйлі кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын

10 слайд
Өзіңді тексер! Құндылық Эпизод Қамқорлық «Бұл отыз үйлі кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын» деп ойға қалды. Адалдық Сейітқұлдың өзі де, жиылған халқы да, адалдары көбейіп, бай болды. Еңбекқорлық Сейітқұл қолына кетпен алып, отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті.

10 слайд

Өзіңді тексер! Құндылық Эпизод Қамқорлық «Бұл отыз үйлі кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарына қосамын» деп ойға қалды. Адалдық Сейітқұлдың өзі де, жиылған халқы да, адалдары көбейіп, бай болды. Еңбекқорлық Сейітқұл қолына кетпен алып, отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті.

3-тапсырма. «ВЕЕН диаграммасы» арқылы шығарма кейіпкерін бүгінгі күннің кейіпкермен салыстырып, өзіндік баға бері

11 слайд
3-тапсырма. «ВЕЕН диаграммасы» арқылы шығарма кейіпкерін бүгінгі күннің кейіпкермен салыстырып, өзіндік баға беріңіз. Кейіпкер Ұқсастығы, айырмашылығы Өзіндік баға Қыпшақ Сейітқұл Бүгінгі күннің кейіпкері Дескриптор бүгінгі күннің кейіпкерімен салыстырады;  кейіпкер іс-әрекетіне өзіндік баға береді.

11 слайд

3-тапсырма. «ВЕЕН диаграммасы» арқылы шығарма кейіпкерін бүгінгі күннің кейіпкермен салыстырып, өзіндік баға беріңіз. Кейіпкер Ұқсастығы, айырмашылығы Өзіндік баға Қыпшақ Сейітқұл Бүгінгі күннің кейіпкері Дескриптор бүгінгі күннің кейіпкерімен салыстырады;  кейіпкер іс-әрекетіне өзіндік баға береді.

Өзіңді тексер! Кейіпкер Ұқсастығы, айырмашылығы Өзіндік баға Қыпшақ Сейітқұл Маманұлы Елі үшін жайлы мекен іздеді

12 слайд
Өзіңді тексер! Кейіпкер Ұқсастығы, айырмашылығы Өзіндік баға Қыпшақ Сейітқұл Маманұлы Елі үшін жайлы мекен іздеді, қайтсем халық қатарына қосамын деген ойға қалды. Торғай өңіріндегі Қабырға өзенінің бойына алып келді. Қарапайым егіншіден ел ағасы атанды. Сейітқұл болмағанда, халқының тұрмысы нашар, аш-жалаңаш қалып, ұры-қарыларға жем болатын еді. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Қайтсем халықтың жағдайын жақсартамын деді. Халықты Есіл өзенінің бойына шоғырландырды. Жұмыссыздарды жұмыспен қамтыды. Қарапайым металлургтан Елбасы атанды. Елбасы болмаса, Қазақстан өз алдына тәуелсіз мемлекет бола алмай, халықтың жағдайы төмен болатын еді.

12 слайд

Өзіңді тексер! Кейіпкер Ұқсастығы, айырмашылығы Өзіндік баға Қыпшақ Сейітқұл Маманұлы Елі үшін жайлы мекен іздеді, қайтсем халық қатарына қосамын деген ойға қалды. Торғай өңіріндегі Қабырға өзенінің бойына алып келді. Қарапайым егіншіден ел ағасы атанды. Сейітқұл болмағанда, халқының тұрмысы нашар, аш-жалаңаш қалып, ұры-қарыларға жем болатын еді. Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Қайтсем халықтың жағдайын жақсартамын деді. Халықты Есіл өзенінің бойына шоғырландырды. Жұмыссыздарды жұмыспен қамтыды. Қарапайым металлургтан Елбасы атанды. Елбасы болмаса, Қазақстан өз алдына тәуелсіз мемлекет бола алмай, халықтың жағдайы төмен болатын еді.

Қорытынды: Қыпшақ Сейітқұл бойындағы қасиеттерді анықтадыңыз. Кейіпкер бойындағы құндылықтарға шығармадан дәлел

13 слайд
Қорытынды: Қыпшақ Сейітқұл бойындағы қасиеттерді анықтадыңыз. Кейіпкер бойындағы құндылықтарға шығармадан дәлел келтірдіңіз. Бүгінгі күнгі кейіпкермен салыстырып, бағалай білдіңіз.

13 слайд

Қорытынды: Қыпшақ Сейітқұл бойындағы қасиеттерді анықтадыңыз. Кейіпкер бойындағы құндылықтарға шығармадан дәлел келтірдіңіз. Бүгінгі күнгі кейіпкермен салыстырып, бағалай білдіңіз.

Қосымша тапсырма: «Ел қамқоршысы» тақырыбында эссе жазыңыз. Дескриптор: эссе құрылымын сақтайды; шығармадан дәлел

14 слайд
Қосымша тапсырма: «Ел қамқоршысы» тақырыбында эссе жазыңыз. Дескриптор: эссе құрылымын сақтайды; шығармадан дәлел келтіреді; сыни пікір жазады.

14 слайд

Қосымша тапсырма: «Ел қамқоршысы» тақырыбында эссе жазыңыз. Дескриптор: эссе құрылымын сақтайды; шығармадан дәлел келтіреді; сыни пікір жазады.

«Үш сөйлем» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан Не білдім? Не қиын болды? Нені білгім келеді? мұғалімге СМС хабарлама ж

15 слайд
«Үш сөйлем» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан Не білдім? Не қиын болды? Нені білгім келеді? мұғалімге СМС хабарлама жіберу. Кері байланыс

15 слайд

«Үш сөйлем» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан Не білдім? Не қиын болды? Нені білгім келеді? мұғалімге СМС хабарлама жіберу. Кері байланыс

Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды. Қош сау болыңыздар!

16 слайд
Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды. Қош сау болыңыздар!

16 слайд

Осымен бүгінгі сабағымыз аяқталды. Қош сау болыңыздар!