Ы.Алтынсарин- жаңашыл педагог» тақырыбына қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру үлгісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ы.Алтынсарин- жаңашыл педагог» тақырыбына қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ы.Алтынсарин- жаңашыл педагог» тақырыбына қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру үлгісі арқылы ұстаздарға қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау тапсырмаларын құрудың тәсілдері ұсынылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы қаласы Білім басқармасының жаңа технологиялардың ғылыми-әдістемелік орталығының тарих пәні әдіскері Кирбаева Жазира Ка

#1 слайд
Алматы қаласы Білім басқармасының жаңа технологиялардың ғылыми-әдістемелік орталығының тарих пәні әдіскері Кирбаева Жазира Канашевна Тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин –жаңашыл педагог» тақырыбына қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру үлгісі

1 слайд

Алматы қаласы Білім басқармасының жаңа технологиялардың ғылыми-әдістемелік орталығының тарих пәні әдіскері Кирбаева Жазира Канашевна Тақырыбы: «Ыбырай Алтынсарин –жаңашыл педагог» тақырыбына қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру үлгісі

Оқушылардың оқудағы жетістіктерін критериалды бағалау тәсілі оқушылардың жетістіктерін оқытудың белгілі бір кезеңінде

#2 слайд
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін критериалды бағалау тәсілі оқушылардың жетістіктерін оқытудың белгілі бір кезеңінде меңгеру қажет біліммен салыстыруға мүмкіндік береді, өйткені мұғалім оқушының қандай оқу мақсаттарын меңгергенін, ал қай мақсаттар бойынша жұмысты жетілдіру қажет екендігін бағалауы тиіс. Осы арқылы оқушыны оқытудың дербес бағыт-бағдары немесе оқушылардың оқу жетістіктері бағаланады. Тапсырмалар шиыршық қағидаты бойынша құрастырылған: сабақтан сабаққа алға ілгерілеген сайын алдыңғы материалды қайталау арқылы оқу материалы күрделене түседі. Әр сабақтың оқу мақсаты белгіленіп, күтілетін нәтижеге қол жеткізуге қатысты рефлексия жасалады. Мұғалімдердің психологиялық тұрғыда жайлы ортада (оқу ортасы) жұмыс істеу мүмкіндігі қарастырылған (тапсырманы жеке, жұпта, шағын топта орындау, әріптестердің бір-біріне ауызша/жазбаша кері байланыс ұсынуы, т.с.с.)

2 слайд

Оқушылардың оқудағы жетістіктерін критериалды бағалау тәсілі оқушылардың жетістіктерін оқытудың белгілі бір кезеңінде меңгеру қажет біліммен салыстыруға мүмкіндік береді, өйткені мұғалім оқушының қандай оқу мақсаттарын меңгергенін, ал қай мақсаттар бойынша жұмысты жетілдіру қажет екендігін бағалауы тиіс. Осы арқылы оқушыны оқытудың дербес бағыт-бағдары немесе оқушылардың оқу жетістіктері бағаланады. Тапсырмалар шиыршық қағидаты бойынша құрастырылған: сабақтан сабаққа алға ілгерілеген сайын алдыңғы материалды қайталау арқылы оқу материалы күрделене түседі. Әр сабақтың оқу мақсаты белгіленіп, күтілетін нәтижеге қол жеткізуге қатысты рефлексия жасалады. Мұғалімдердің психологиялық тұрғыда жайлы ортада (оқу ортасы) жұмыс істеу мүмкіндігі қарастырылған (тапсырманы жеке, жұпта, шағын топта орындау, әріптестердің бір-біріне ауызша/жазбаша кері байланыс ұсынуы, т.с.с.)

Критериалды бағалау қағидаттары Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы Дамытуға бағыттылықҮздіксіздік Шынайылық, анықтық ж

#3 слайд
Критериалды бағалау қағидаттары   Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы Дамытуға бағыттылықҮздіксіздік Шынайылық, анықтық және валидтілік Ашықтық және нақтылық

3 слайд

Критериалды бағалау қағидаттары   Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы Дамытуға бағыттылықҮздіксіздік Шынайылық, анықтық және валидтілік Ашықтық және нақтылық

Тапсырма әзірлеу кезеңдері Білім алушылар үшін жақсы практикалық тапсырма құрастыру – жай ғана техникалық жүзеге а

#4 слайд
Тапсырма әзірлеу кезеңдері Білім алушылар үшін жақсы практикалық тапсырма құрастыру – жай ғана техникалық жүзеге асыру емес, ол түсіну мәселесі, себебі олар алған білімін тәжірибеде қолданатын болады. Жоспарлау Құрастыру Сараптама жасауҚолдану Талдау

4 слайд

Тапсырма әзірлеу кезеңдері Білім алушылар үшін жақсы практикалық тапсырма құрастыру – жай ғана техникалық жүзеге асыру емес, ол түсіну мәселесі, себебі олар алған білімін тәжірибеде қолданатын болады. Жоспарлау Құрастыру Сараптама жасауҚолдану Талдау

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма әзірлеу алгоритмі Оқу бағдарламасы мен жоспарға шолу Оқу мақсаттарына шолу (ОМ)

#5 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма әзірлеу алгоритмі   Оқу бағдарламасы мен жоспарға шолу Оқу мақсаттарына шолу (ОМ) Бағалау критеийлерін құру (ҚБ) Ойлау дағдыларының деңгейін анықтау Тапсырмалар түрлерін таңдау

5 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма әзірлеу алгоритмі   Оқу бағдарламасы мен жоспарға шолу Оқу мақсаттарына шолу (ОМ) Бағалау критеийлерін құру (ҚБ) Ойлау дағдыларының деңгейін анықтау Тапсырмалар түрлерін таңдау

7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Ы.Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін бағалайды

#6 слайд
7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Ы.Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін бағалайды Ы.Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін талдап, бағалайды Ы.Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін талдайды және жаңашылдығының маңызын анықтап бағалайдыОқу мақсатымен танысыңыз және оған қатысты бағалау критерийлерін қарастырыңыз. Барынша сәйкес келетін бағалау критерийін таңдаңыз. Өз таңдауыңызға сай дәлел келтіріңіз.

6 слайд

7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Ы.Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін бағалайды Ы.Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін талдап, бағалайды Ы.Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін талдайды және жаңашылдығының маңызын анықтап бағалайдыОқу мақсатымен танысыңыз және оған қатысты бағалау критерийлерін қарастырыңыз. Барынша сәйкес келетін бағалау критерийін таңдаңыз. Өз таңдауыңызға сай дәлел келтіріңіз.

Тапсырма нақтылықты көрсетуі қажет. Тапсырма әзірлегенде түрлі командалық сөздерді қолдану ұсынылады. Командалық сөздер Әрекет

#7 слайд
Тапсырма нақтылықты көрсетуі қажет. Тапсырма әзірлегенде түрлі командалық сөздерді қолдану ұсынылады. Командалық сөздер Әрекеттер сипаттамасы Болжам жасаңыз ақпараттарды компоненттерге бөледі және олардың сипаттамасы мен арасындағы байланысты анықтайды Бағалаңыз шешім шығару үшін және/немесе шешімді тиянақтау үшін белгілі критерийлер бойынша ақпараттарды бағалайды Қарастырыңыз ұсынылған ақпараттарды зерделейді Шешім шығарыңыз қолда бар ақпараттар негізінде логикалық қорытынды (пайымдау) жасайды Талқылаңыз сұрақты әртүрлі көзқараста қарастырады Шолу жасаңыз ақпаратты меңгереді Анықтаңыз мәнін шамалайды / маңызын табады Сипаттаңыз сипаттама береді Түсіндіріңіз себебі мен салдарын көрсетеді Айқындаңыз мысалдар келтіреді Көрсетіңіз қажетті ақпараттарды ерекшелейді Дәлелдеңіз дәлел келтіреді, аргументативті негіздеме жасайды, дәлелдейді Есептеңіз маңызын табады Салыстырыңыз ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттайды Шешіңіз шешім шығару үдерісін/тапсырманы орындағанын көрсетеді Қорытыңыз негізгі/басты ақпаратты ерекшелейді

7 слайд

Тапсырма нақтылықты көрсетуі қажет. Тапсырма әзірлегенде түрлі командалық сөздерді қолдану ұсынылады. Командалық сөздер Әрекеттер сипаттамасы Болжам жасаңыз ақпараттарды компоненттерге бөледі және олардың сипаттамасы мен арасындағы байланысты анықтайды Бағалаңыз шешім шығару үшін және/немесе шешімді тиянақтау үшін белгілі критерийлер бойынша ақпараттарды бағалайды Қарастырыңыз ұсынылған ақпараттарды зерделейді Шешім шығарыңыз қолда бар ақпараттар негізінде логикалық қорытынды (пайымдау) жасайды Талқылаңыз сұрақты әртүрлі көзқараста қарастырады Шолу жасаңыз ақпаратты меңгереді Анықтаңыз мәнін шамалайды / маңызын табады Сипаттаңыз сипаттама береді Түсіндіріңіз себебі мен салдарын көрсетеді Айқындаңыз мысалдар келтіреді Көрсетіңіз қажетті ақпараттарды ерекшелейді Дәлелдеңіз дәлел келтіреді, аргументативті негіздеме жасайды, дәлелдейді Есептеңіз маңызын табады Салыстырыңыз ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттайды Шешіңіз шешім шығару үдерісін/тапсырманы орындағанын көрсетеді Қорытыңыз негізгі/басты ақпаратты ерекшелейді

Оқу мақсаттарын Блум таксономиясы бойынша жіктеуде бағалау критерийлері Білім Оқушы ақпаратты еске түсіре ала ма? Мысалы, тізі

#8 слайд
Оқу мақсаттарын Блум таксономиясы бойынша жіктеуде бағалау критерийлері Білім Оқушы ақпаратты еске түсіре ала ма? Мысалы, тізім құру; терминдерді, даталарды, формулаларды анықтау; ұғымдарды атау; тізімді белгілеу; теореманы айту. Түсіну Оқушы идеясы мен мазмұнын түсіндіре ала ма? Мысалы, ұғымдарды санатқа жіктеу; материалды түсіндіру; әрекеттерді сипаттау; көзқарастарды сипаттамаларды салыстыру. Қолдану Оқушы ақпаратты таныс жағдайда немесе жаңа мазмұнда қолдана ала ма? Мысалы, қағидатты қолдану; рәсімдерді орындау немесе енгізу. Талдау Оқушы берілген көлемді ақпаратты құраушы бөліктерге жіктеп, олардың әрқайсысының мазмұнын немесе олардың бір-бірімен байланысын анықтай ала ма? Мысалы, реттілігін зерделеу, нәтижені болжау. Бағалау Оқушы пікірді, шешім немесе мәселені шешу барысын негіздей ала ма? Мысалы, таңдауды, шешімді, қорытындыны сипаттау; берілген бағаны, әрекетті тексеру; баламасын, негізгісін таңдау. Жинақтау Оқушы жаңа идея, көзқарас, жаңа тәсіл немесе жаңа өнім ұсына ала ма? Мысалы, зерттеу жұмысын, идея, теория әзірлеу; жаңа мүмкіндіктер ұсыну; тың идеялар ойлап шығару.

8 слайд

Оқу мақсаттарын Блум таксономиясы бойынша жіктеуде бағалау критерийлері Білім Оқушы ақпаратты еске түсіре ала ма? Мысалы, тізім құру; терминдерді, даталарды, формулаларды анықтау; ұғымдарды атау; тізімді белгілеу; теореманы айту. Түсіну Оқушы идеясы мен мазмұнын түсіндіре ала ма? Мысалы, ұғымдарды санатқа жіктеу; материалды түсіндіру; әрекеттерді сипаттау; көзқарастарды сипаттамаларды салыстыру. Қолдану Оқушы ақпаратты таныс жағдайда немесе жаңа мазмұнда қолдана ала ма? Мысалы, қағидатты қолдану; рәсімдерді орындау немесе енгізу. Талдау Оқушы берілген көлемді ақпаратты құраушы бөліктерге жіктеп, олардың әрқайсысының мазмұнын немесе олардың бір-бірімен байланысын анықтай ала ма? Мысалы, реттілігін зерделеу, нәтижені болжау. Бағалау Оқушы пікірді, шешім немесе мәселені шешу барысын негіздей ала ма? Мысалы, таңдауды, шешімді, қорытындыны сипаттау; берілген бағаны, әрекетті тексеру; баламасын, негізгісін таңдау. Жинақтау Оқушы жаңа идея, көзқарас, жаңа тәсіл немесе жаңа өнім ұсына ала ма? Мысалы, зерттеу жұмысын, идея, теория әзірлеу; жаңа мүмкіндіктер ұсыну; тың идеялар ойлап шығару.

Қалыптастырушы бағалау оқушыны дамытуда қалыптастырушы бағалаудың мәні зор, сондықтан ол оқу үдерісіне қатысушыларды

#9 слайд
Қалыптастырушы бағалау оқушыны дамытуда қалыптастырушы бағалаудың мәні зор, сондықтан ол оқу үдерісіне қатысушылардың барлығына түсінікті де анық, оқушыны жетістіктерге ынталандыратын сипатта болуы тиіс.

9 слайд

Қалыптастырушы бағалау оқушыны дамытуда қалыптастырушы бағалаудың мәні зор, сондықтан ол оқу үдерісіне қатысушылардың барлығына түсінікті де анық, оқушыны жетістіктерге ынталандыратын сипатта болуы тиіс.

Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін Нақты қолжетімді Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары)Баға

#10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін Нақты қолжетімді Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары)Бағалау критерийлері Блум таксономия Дескриптор Кері байланыс Тапсырмалар Оқу мақсаты оқу бағдарламасына сәйкес

10 слайд

Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін Нақты қолжетімді Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары)Бағалау критерийлері Блум таксономия Дескриптор Кері байланыс Тапсырмалар Оқу мақсаты оқу бағдарламасына сәйкес

Қалыптастырушы бағалау (ҚБ) Тақырып: Ы.Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласын

#11 слайд
Қалыптастырушы бағалау (ҚБ) Тақырып: Ы.Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау Салыстырмалы органайзер Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығын айқындаңыз Ағартушылық қызметі Педагогикалық қызметі Ғылыми және әдеби қызметі

11 слайд

Қалыптастырушы бағалау (ҚБ) Тақырып: Ы.Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау Салыстырмалы органайзер Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығын айқындаңыз Ағартушылық қызметі Педагогикалық қызметі Ғылыми және әдеби қызметі

Жиынтық бағалау оқушының жазбаша тапсырманы, емтихан немесе жобаны өз бетінше орындауын бақылау арқылы жүзеге асад

#12 слайд
Жиынтық бағалау оқушының жазбаша тапсырманы, емтихан немесе жобаны өз бетінше орындауын бақылау арқылы жүзеге асады. Оқушының кез келген жиынтық немесе қорытынды жұмысы өзге біреулердің қатысуынсыз орындалады және белгіленген оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес бағаланады.

12 слайд

Жиынтық бағалау оқушының жазбаша тапсырманы, емтихан немесе жобаны өз бетінше орындауын бақылау арқылы жүзеге асады. Оқушының кез келген жиынтық немесе қорытынды жұмысы өзге біреулердің қатысуынсыз орындалады және белгіленген оқу мақсаттары мен бағалау критерийлеріне сәйкес бағаланады.

Бөлім жиынтық бағалау (БЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласын

#13 слайд
Бөлім жиынтық бағалау (БЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін талдап, бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы қосқан үлесінің ерекшелігін венн диаграммасы арқылы салыстырыңыз Ағартушылық қызметі Ғылыми және әдеби қызметі Педагогикалық қызметі Айырмашылығы

13 слайд

Бөлім жиынтық бағалау (БЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін талдап, бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы қосқан үлесінің ерекшелігін венн диаграммасы арқылы салыстырыңыз Ағартушылық қызметі Ғылыми және әдеби қызметі Педагогикалық қызметі Айырмашылығы

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма әзірлеу алгоритмі Оқу бағдарламасы мен жоспарға шолу Тоқсандық жиынтық б

#14 слайд
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма әзірлеу алгоритмі   Оқу бағдарламасы мен жоспарға шолу Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясына шолу Тапсырмалар түрін таңдау Дұрыс жауапты құрастыру Балл қою кестесін құрастыру

14 слайд

Тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырма әзірлеу алгоритмі   Оқу бағдарламасы мен жоспарға шолу Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясына шолу Тапсырмалар түрін таңдау Дұрыс жауапты құрастыру Балл қою кестесін құрастыру

Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту сал

#15 слайд
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласына қосқан үлесін бағалаңыз I-Identify) –ағартушылық қызметінің негізгі идеясын анықтау D (Describe) – ағартушылық қызметті іске асыру мүмкіндігі E (Explain) – ағартушылықтың қоғамға қалай ықпал еткенін түсіндіру A (Analyze) – ағартушылық қызметінің маныздылығына талдау жасап бағалайды

15 слайд

Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласына қосқан үлесін бағалаңыз I-Identify) –ағартушылық қызметінің негізгі идеясын анықтау D (Describe) – ағартушылық қызметті іске асыру мүмкіндігі E (Explain) – ағартушылықтың қоғамға қалай ықпал еткенін түсіндіру A (Analyze) – ағартушылық қызметінің маныздылығына талдау жасап бағалайды

Ағартушылық қызметіне сипаттама бере отырып талдаңыз Ағарту саласына қосқан үлесін бағалаңыз Педагогика саласындағы жаңашы

#16 слайд
Ағартушылық қызметіне сипаттама бере отырып талдаңыз Ағарту саласына қосқан үлесін бағалаңыз Педагогика саласындағы жаңашылдығын бүгінгі күнге дейінгі өзектілігін анықтаңыз Иерархиялық органайзер Ы.Алтынсариннің ағартушылық мұрасын талдаңыз және жаңашылдығының маңызын анықтаңыз Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін талдайды және жаңашылдығының маңызын анықтап бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау

16 слайд

Ағартушылық қызметіне сипаттама бере отырып талдаңыз Ағарту саласына қосқан үлесін бағалаңыз Педагогика саласындағы жаңашылдығын бүгінгі күнге дейінгі өзектілігін анықтаңыз Иерархиялық органайзер Ы.Алтынсариннің ағартушылық мұрасын талдаңыз және жаңашылдығының маңызын анықтаңыз Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) Тақырып: Ы. Алтынсарин – жаңашыл -педагог Оқу мақсаты: 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Зерттеу сұрағы: Ыбырай Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады? Бағалау критерийі: Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласындағы қызметін талдайды және жаңашылдығының маңызын анықтап бағалайды Ойлау дағдыларының деңгейі: бағалау

Деңгей бойынша саралау 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау А-деңгей Венн диаграммасы арқылы

#17 слайд
Деңгей бойынша саралау 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау А-деңгей Венн диаграммасы арқылы қызметін салыстырады В-деңгей IDEA кестесі арқылы халық ағарту саласына қосқан үлесін бағалайды С-деңгей Иерархиялық органайзер арқылы ағартушылық мұрасының өзектілігін талдап бағалайды

17 слайд

Деңгей бойынша саралау 7.2.3.3 - Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау А-деңгей Венн диаграммасы арқылы қызметін салыстырады В-деңгей IDEA кестесі арқылы халық ағарту саласына қосқан үлесін бағалайды С-деңгей Иерархиялық органайзер арқылы ағартушылық мұрасының өзектілігін талдап бағалайды

Назарларыңызға рахмет!

#18 слайд
Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
30.10.2021
873
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі