Материалдар / Ыбырай Алтынсарин
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин “Залым төреге” өлеңін талдау

2 слайд
Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин “Залым төреге” өлеңін талдау

2 слайд

Ыбырай АлтынсаринЫбырай Алтынсарин “Залым төреге” өлеңін талдау

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып, ауызша және жазбаша сын тұрғысынан талдау Өлеңді ө

3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып, ауызша және жазбаша сын тұрғысынан талдау Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып, ауызша және жазбаша сын тұрғысынан талдау

3 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып, ауызша және жазбаша сын тұрғысынан талдау Өлеңді өмірмен байланыстыра отырып, ауызша және жазбаша сын тұрғысынан талдау

О й ш а қ ы р у

4 слайд
О й ш а қ ы р у

4 слайд

О й ш а қ ы р у

Кілт сөздер:Кілт сөздер: Әлеуметтік – теңсіздік, Әлеуметтік – теңсіздік, парақорлық, қатерлі парақорлық, қатерлі келеңсіздік,

5 слайд
Кілт сөздер:Кілт сөздер: Әлеуметтік – теңсіздік, Әлеуметтік – теңсіздік, парақорлық, қатерлі парақорлық, қатерлі келеңсіздік, демократтық келеңсіздік, демократтық көзқараскөзқарас

5 слайд

Кілт сөздер:Кілт сөздер: Әлеуметтік – теңсіздік, Әлеуметтік – теңсіздік, парақорлық, қатерлі парақорлық, қатерлі келеңсіздік, демократтық келеңсіздік, демократтық көзқараскөзқарас

Мағынаны ажырату

6 слайд
Мағынаны ажырату

6 слайд

Мағынаны ажырату

Блумның сұрақ Блумның сұрақ қою жүйесіқою жүйесі

7 слайд
Блумның сұрақ Блумның сұрақ қою жүйесіқою жүйесі

7 слайд

Блумның сұрақ Блумның сұрақ қою жүйесіқою жүйесі

Б і л і м Б і л і м сатысы сатысы

8 слайд
Б і л і м Б і л і м сатысы сатысы

8 слайд

Б і л і м Б і л і м сатысы сатысы

 Өлеңнің тақырыбы Өлеңнің тақырыбы не, идеясы қандай? не, идеясы қандай? Ақын қара халық Ақын қара халық атынан сөйлей оты

9 слайд
 Өлеңнің тақырыбы Өлеңнің тақырыбы не, идеясы қандай? не, идеясы қандай? Ақын қара халық Ақын қара халық атынан сөйлей отыра атынан сөйлей отыра қандай мәселені қандай мәселені көтеріп отыр?көтеріп отыр?

9 слайд

 Өлеңнің тақырыбы Өлеңнің тақырыбы не, идеясы қандай? не, идеясы қандай? Ақын қара халық Ақын қара халық атынан сөйлей отыра атынан сөйлей отыра қандай мәселені қандай мәселені көтеріп отыр?көтеріп отыр?

10 слайд

10 слайд

 Ыбырай өз заманындағы Ыбырай өз заманындағы әлеуметтік теңсіздікті, әлеуметтік теңсіздікті, қоғамдағы қарама – қоғамдағы қар

11 слайд
 Ыбырай өз заманындағы Ыбырай өз заманындағы әлеуметтік теңсіздікті, әлеуметтік теңсіздікті, қоғамдағы қарама – қоғамдағы қарама – қайшылықтарды, ел қайшылықтарды, ел билеуші әкімдердің келеңсіз билеуші әкімдердің келеңсіз қылықтарын қалай сынап қылықтарын қалай сынап отыр?отыр?  Олардың мінез – құлқы мен Олардың мінез – құлқы мен іс - әрекеті ше?іс - әрекеті ше?

11 слайд

 Ыбырай өз заманындағы Ыбырай өз заманындағы әлеуметтік теңсіздікті, әлеуметтік теңсіздікті, қоғамдағы қарама – қоғамдағы қарама – қайшылықтарды, ел қайшылықтарды, ел билеуші әкімдердің келеңсіз билеуші әкімдердің келеңсіз қылықтарын қалай сынап қылықтарын қалай сынап отыр?отыр?  Олардың мінез – құлқы мен Олардың мінез – құлқы мен іс - әрекеті ше?іс - әрекеті ше?

 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, «Жарлылар да бір «Жарлылар да бір табар әділ қазы, табар әділ қазы, Таразылы күн болс

12 слайд
 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, «Жарлылар да бір «Жарлылар да бір табар әділ қазы, табар әділ қазы, Таразылы күн болса, Таразылы күн болса, арыз етер» деген арыз етер» деген жұбату сөзінің жұбату сөзінің қаншалықты жаны қаншалықты жаны бар?бар?

12 слайд

 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, «Жарлылар да бір «Жарлылар да бір табар әділ қазы, табар әділ қазы, Таразылы күн болса, Таразылы күн болса, арыз етер» деген арыз етер» деген жұбату сөзінің жұбату сөзінің қаншалықты жаны қаншалықты жаны бар?бар?

13 слайд

13 слайд

 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, өлеңде залым төре өлеңде залым төре бейнесін ашудағы бейнесін ашудағы Ыбырай рөлі қан

14 слайд
 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, өлеңде залым төре өлеңде залым төре бейнесін ашудағы бейнесін ашудағы Ыбырай рөлі қандай? Ыбырай рөлі қандай?  Өз көзқарасыңды Өз көзқарасыңды дәлелде. дәлелде.  Олардың бейнесінің Олардың бейнесінің негізіндегі халық ашуы негізіндегі халық ашуы мен ызасын қалай мен ызасын қалай түйіндер едің?түйіндер едің?

14 слайд

 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, өлеңде залым төре өлеңде залым төре бейнесін ашудағы бейнесін ашудағы Ыбырай рөлі қандай? Ыбырай рөлі қандай?  Өз көзқарасыңды Өз көзқарасыңды дәлелде. дәлелде.  Олардың бейнесінің Олардың бейнесінің негізіндегі халық ашуы негізіндегі халық ашуы мен ызасын қалай мен ызасын қалай түйіндер едің?түйіндер едің?

15 слайд

15 слайд

 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, өлеңдегі «тақсыр - өлеңдегі «тақсыр - тақсыр дегізіп тақсыр дегізіп тамсандырдың» д

16 слайд
 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, өлеңдегі «тақсыр - өлеңдегі «тақсыр - тақсыр дегізіп тақсыр дегізіп тамсандырдың» деген тамсандырдың» деген жолдардан нені жолдардан нені аңғаруға болады? аңғаруға болады?  Бұл сөздің кедей Бұл сөздің кедей өміріне қатысы бар ма?өміріне қатысы бар ма?

16 слайд

 Қалай ойлайсыңдар, Қалай ойлайсыңдар, өлеңдегі «тақсыр - өлеңдегі «тақсыр - тақсыр дегізіп тақсыр дегізіп тамсандырдың» деген тамсандырдың» деген жолдардан нені жолдардан нені аңғаруға болады? аңғаруға болады?  Бұл сөздің кедей Бұл сөздің кедей өміріне қатысы бар ма?өміріне қатысы бар ма?

17 слайд

17 слайд

 Ел билеуші әкімдер мен Ел билеуші әкімдер мен төрелердің халыққа төрелердің халыққа жасаған істеріне қандай жасаған істеріне

18 слайд
 Ел билеуші әкімдер мен Ел билеуші әкімдер мен төрелердің халыққа төрелердің халыққа жасаған істеріне қандай жасаған істеріне қандай баға берер едің? баға берер едің?  Ыбырай халық Ыбырай халық тағдырын дұрыс тағдырын дұрыс шешкен бе? Ол шешкен бе? Ол шешімге қосыласың ба?шешімге қосыласың ба?

18 слайд

 Ел билеуші әкімдер мен Ел билеуші әкімдер мен төрелердің халыққа төрелердің халыққа жасаған істеріне қандай жасаған істеріне қандай баға берер едің? баға берер едің?  Ыбырай халық Ыбырай халық тағдырын дұрыс тағдырын дұрыс шешкен бе? Ол шешкен бе? Ол шешімге қосыласың ба?шешімге қосыласың ба?

19 слайд

19 слайд

 «Залым төреге», «Қара «Залым төреге», «Қара халыққа», «Ыбырай халыққа», «Ыбырай атаға», т.б. қалаған атаға», т.б. қалаған т

20 слайд
 «Залым төреге», «Қара «Залым төреге», «Қара халыққа», «Ыбырай халыққа», «Ыбырай атаға», т.б. қалаған атаға», т.б. қалаған тақырыпқа тақырыпқа сауаттылық хат жазу.сауаттылық хат жазу.

20 слайд

 «Залым төреге», «Қара «Залым төреге», «Қара халыққа», «Ыбырай халыққа», «Ыбырай атаға», т.б. қалаған атаға», т.б. қалаған тақырыпқа тақырыпқа сауаттылық хат жазу.сауаттылық хат жазу.

Оразаның түбіне мақсым жетер,Оразаның түбіне мақсым жетер, Азған елдің түбіне тақсыр Азған елдің түбіне тақсыр жетер.жетер. Әді

21 слайд
Оразаның түбіне мақсым жетер,Оразаның түбіне мақсым жетер, Азған елдің түбіне тақсыр Азған елдің түбіне тақсыр жетер.жетер. Әділдіктен хан тайса, наным Әділдіктен хан тайса, наным кетер,кетер, Жылай – жылай жарлының Жылай – жылай жарлының малы кетер.малы кетер.

21 слайд

Оразаның түбіне мақсым жетер,Оразаның түбіне мақсым жетер, Азған елдің түбіне тақсыр Азған елдің түбіне тақсыр жетер.жетер. Әділдіктен хан тайса, наным Әділдіктен хан тайса, наным кетер,кетер, Жылай – жылай жарлының Жылай – жылай жарлының малы кетер.малы кетер.

22 слайд

22 слайд

Нені білетін Нені білетін едің?едің? Нені Нені таныдың, таныдың, білдің?білдің? Сабақтың Сабақтың жеке өзіңе жеке өзіңе бер

23 слайд
Нені білетін Нені білетін едің?едің? Нені Нені таныдың, таныдың, білдің?білдің? Сабақтың Сабақтың жеке өзіңе жеке өзіңе берері берері болды ма?болды ма?

23 слайд

Нені білетін Нені білетін едің?едің? Нені Нені таныдың, таныдың, білдің?білдің? Сабақтың Сабақтың жеке өзіңе жеке өзіңе берері берері болды ма?болды ма?

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:  ““Ыбырай – балалар Ыбырай – балалар әдебиетінің атасы”әдебиетінің атасы” (ой толғау).(ой толғау)

24 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:  ““Ыбырай – балалар Ыбырай – балалар әдебиетінің атасы”әдебиетінің атасы” (ой толғау).(ой толғау).  2-3 әңгімесінің 2-3 әңгімесінің мазмұнын біліп келу.мазмұнын біліп келу.

24 слайд

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:  ““Ыбырай – балалар Ыбырай – балалар әдебиетінің атасы”әдебиетінің атасы” (ой толғау).(ой толғау).  2-3 әңгімесінің 2-3 әңгімесінің мазмұнын біліп келу.мазмұнын біліп келу.