Материалдар / Ыбырай Алтынсарин 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ыбырай Алтынсарин 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
перзентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.А. ХІХ-ХХ ғасырлардың басындағы Қазақстанның мәдениеті Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.А. ХІХ-ХХ ғасырлардың басындағы Қазақстанның мәдениеті Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.2.3.3. Ы. Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі • Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен қызметі мен тарихи маңызын біледі, сипаттайды. • «Дала қоңырауы» ұғымы арқылы Ыбырай Алтынсариннің қазақ даласындағы ағартушылық қызыметін сараптайды. •Ыбырай Алтынсариннің ағартушылық идеяларынның ерекшеліктерін бағалайды. Алматы облысы Жамбыл ауданы Жаңақұрылыс ауылы «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ Тарих пәнінің мұғалімі: Байшева Асел Умиржанқызы • Ыбырай Алтынсариннің өмірі және қызметі. • Ыбырай Алтынсарин қазақ балаларына арналған тұңғыш жүйелі оқыту жүйесін құрушы. • Ыбырай Алтынсариннің педогогикалық еңбектерінің өз заман талабына сай келуі мен жаңашылдығы. Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады ? Тілдік мақсаттар •Академиялық тарихи тілді қолдану арқылы тақырыпқа қатысты пікірлерін, ойларын жеткізу дағдысын қалыптастыру. •Пәнге қатысты лексика мен терминология: •Көрнекті педагог,жазушы,фольклоршы,этнограф, орыс- қазақ мектептері , қазақ балаларына арналаған интернат, тұңғыш қыздар мектебі,халық ағарту ісі,училищелер, ғылыми және әдеби қызметі,ведомоство, хрестоматия, аудармашы секілді «көпірше» сөздерді қолданып, ой пікірлерін жеткізу дағдыларын қалыптастырады. •Құндылықтарға баулу •«Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып, білімге деген құштарлық,адамгершілікке, ұстанымдар ерлікке тәрбиелеу. • Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті, 5 сынып Қазақстан тарихы Бастапқы Білім : 7.2.3.2, 5.2.3.1

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.4.А. ХІХ-ХХ ғасырлардың басындағы Қазақстанның мәдениеті Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.2.3.3. Ы. Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі • Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен қызметі мен тарихи маңызын біледі, сипаттайды. • «Дала қоңырауы» ұғымы арқылы Ыбырай Алтынсариннің қазақ даласындағы ағартушылық қызыметін сараптайды. •Ыбырай Алтынсариннің ағартушылық идеяларынның ерекшеліктерін бағалайды. Алматы облысы Жамбыл ауданы Жаңақұрылыс ауылы «А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі» КММ Тарих пәнінің мұғалімі: Байшева Асел Умиржанқызы • Ыбырай Алтынсариннің өмірі және қызметі. • Ыбырай Алтынсарин қазақ балаларына арналған тұңғыш жүйелі оқыту жүйесін құрушы. • Ыбырай Алтынсариннің педогогикалық еңбектерінің өз заман талабына сай келуі мен жаңашылдығы. Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсариннің халық ағарту саласындағы жаңашылдығы неден байқалады ? Тілдік мақсаттар •Академиялық тарихи тілді қолдану арқылы тақырыпқа қатысты пікірлерін, ойларын жеткізу дағдысын қалыптастыру. •Пәнге қатысты лексика мен терминология: •Көрнекті педагог,жазушы,фольклоршы,этнограф, орыс- қазақ мектептері , қазақ балаларына арналаған интернат, тұңғыш қыздар мектебі,халық ағарту ісі,училищелер, ғылыми және әдеби қызметі,ведомоство, хрестоматия, аудармашы секілді «көпірше» сөздерді қолданып, ой пікірлерін жеткізу дағдыларын қалыптастырады. •Құндылықтарға баулу •«Мәңгілік- ел» Жалпы ұлттық идеясының құндылықтарын негізге ала отырып, білімге деген құштарлық,адамгершілікке, ұстанымдар ерлікке тәрбиелеу. • Пәнаралық байланыс: Қазақ әдебиеті, 5 сынып Қазақстан тарихы Бастапқы Білім : 7.2.3.2, 5.2.3.1

Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» Көпірше. Балалар біз қазақ халқының тұңғыш географ ғалымы Шо

2 слайд
Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» Көпірше. Балалар біз қазақ халқының тұңғыш географ ғалымы Шоқан Уалиханов жайлы толық мәлімет алдық, сендер қазақ халқынан шыққан тағы қандай ғалым немесе ағартушыларды білесіңдер? Олай болса біздің бүгінгі сабағымыз ұлы ағартушы, педагог,ғалым, Ыбырай Алтынсарұлына арналады. Бейнеролик көру. Ыбырай Алтынсарұлы туралы көрсету. Топқа бөлу Азамат” тобы, “Педогог” тобы, “Зият”тобы, “Қайраткер”тобы Белсенді оқу тәсілдері Сабақтың ортасы 1- “Азамат” тобы. Ы. Алтынсариннің балалық және жастық  шағы мен қызметі 2- “Педогог” тобы. ЫбырайАлтынсариннің ашқан мектептері FILA кестесі мәтін бойынша арнайы кестені толтырады. Кесте 4 бағаннан тұрады: Мәтін ішінен түйінді сөздерді теріп жазу. Мәтін бойынша сызба түрінде конспект жасау. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Мәтіннің ішінен негізгі идеясын бейнелейтін сөйлемдерді теріп жазу. (Т) 4. “Қайраткер”тобы. Қазақ тарихында алатын  орны. «Дауыстап ойлау» әдісі ҚБ 3- “Зият”тобы.Шығармаларының құндылығы 2-тапсырма «Ойашар» сәйкестендіру (Д) Ы.Алтынсарұлы қай жылы дүниеге келді 31887 жыл Ы. Алтынсарұлы қай жылы мектепті бітіріп, атасы Балғожа бидің хатшысы ретінде тілмаштық қызмет атқарды 5 1879 жыл Ы.Алтынсарин Ырғызда жанында интернаты бар қыздарға арналған мектепте ұстаздық етті 1 1841 жыл Ы.Алтынсарин Торғай облысындағы мектептердің инспекторлығына қай жылы тағайындалды 2 1864 жылы Ы.Алтынсарин Торғайда қазақ балаларына арналған мектепте қай жылы ұстаздық етті 4 1857 жыл 3-тапсырма (Ойлан, жұптас, бөліс) әдіс (Ж ж) Жылдары ---------------------------- Болған оқиғалар. 1841ж 1857ж 1864ж 1879ж 1887ж 1889ж ҚБ. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»

2 слайд

Психологиялық ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» Көпірше. Балалар біз қазақ халқының тұңғыш географ ғалымы Шоқан Уалиханов жайлы толық мәлімет алдық, сендер қазақ халқынан шыққан тағы қандай ғалым немесе ағартушыларды білесіңдер? Олай болса біздің бүгінгі сабағымыз ұлы ағартушы, педагог,ғалым, Ыбырай Алтынсарұлына арналады. Бейнеролик көру. Ыбырай Алтынсарұлы туралы көрсету. Топқа бөлу Азамат” тобы, “Педогог” тобы, “Зият”тобы, “Қайраткер”тобы Белсенді оқу тәсілдері Сабақтың ортасы 1- “Азамат” тобы. Ы. Алтынсариннің балалық және жастық  шағы мен қызметі 2- “Педогог” тобы. ЫбырайАлтынсариннің ашқан мектептері FILA кестесі мәтін бойынша арнайы кестені толтырады. Кесте 4 бағаннан тұрады: Мәтін ішінен түйінді сөздерді теріп жазу. Мәтін бойынша сызба түрінде конспект жасау. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Мәтіннің ішінен негізгі идеясын бейнелейтін сөйлемдерді теріп жазу. (Т) 4. “Қайраткер”тобы. Қазақ тарихында алатын  орны. «Дауыстап ойлау» әдісі ҚБ 3- “Зият”тобы.Шығармаларының құндылығы 2-тапсырма «Ойашар» сәйкестендіру (Д) Ы.Алтынсарұлы қай жылы дүниеге келді 31887 жыл Ы. Алтынсарұлы қай жылы мектепті бітіріп, атасы Балғожа бидің хатшысы ретінде тілмаштық қызмет атқарды 5 1879 жыл Ы.Алтынсарин Ырғызда жанында интернаты бар қыздарға арналған мектепте ұстаздық етті 1 1841 жыл Ы.Алтынсарин Торғай облысындағы мектептердің инспекторлығына қай жылы тағайындалды 2 1864 жылы Ы.Алтынсарин Торғайда қазақ балаларына арналған мектепте қай жылы ұстаздық етті 4 1857 жыл 3-тапсырма (Ойлан, жұптас, бөліс) әдіс (Ж ж) Жылдары ---------------------------- Болған оқиғалар. 1841ж 1857ж 1864ж 1879ж 1887ж 1889ж ҚБ. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»

Саралау Топтық жұмыс кезінде барынша қолдау көрсететін оқушыларға мәтінді оқуын талап етемін. Орташа қолдау қажет ететін оқушыл

3 слайд
Саралау Топтық жұмыс кезінде барынша қолдау көрсететін оқушыларға мәтінді оқуын талап етемін. Орташа қолдау қажет ететін оқушыларға жас ерекшеліктерін ескере отырып тапсырма беремін. Қолдауды талап етпейтін оқушыларға, АКТ-ны тиімді пайдаланып берілген тапсырманы толығымен орындауға мүмкіндік беремін. “Ойлан жұптас бөліс” әдісін қолдану кезінде оқушылар берілген тапсырманы ойланып жұптасып нақты дәлелмен жауап беру кезінде саралаймын. “Ойашар сәйкестендіру” Жеке тапсырманы нақты орындаған да оқушы сараланады 3-тапсырма (Ойлан, жұптас, бөліс) әдіс (Ж ж) Жылдары ---------------------------- Болған оқиғалар. 1841ж 1857ж 1864ж 1879ж 1887ж 1889ж ҚБ. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» Ы.Алтынсарұлы қай жылы дүниеге келді31887 жыл Ы. Алтынсарұлы қай жылы мектепті бітіріп, атасы Балғожа бидің хатшысы ретінде тілмаштық қызмет атқарды 5 1879 жыл Ы.Алтынсарин Ырғызда жанында интернаты бар қыздарға арналған мектепте ұстаздық етті 1 1841 жыл Ы.Алтынсарин Торғай облысындағы мектептердің инспекторлығына қай жылы тағайындалды 2 1864 жылы Ы.Алтынсарин Торғайда қазақ балаларына арналған мектепте қай жылы ұстаздық етті 4 1857 жыл Саралап оқыту әрекеті - білім алуға бағытталған әрекет.

3 слайд

Саралау Топтық жұмыс кезінде барынша қолдау көрсететін оқушыларға мәтінді оқуын талап етемін. Орташа қолдау қажет ететін оқушыларға жас ерекшеліктерін ескере отырып тапсырма беремін. Қолдауды талап етпейтін оқушыларға, АКТ-ны тиімді пайдаланып берілген тапсырманы толығымен орындауға мүмкіндік беремін. “Ойлан жұптас бөліс” әдісін қолдану кезінде оқушылар берілген тапсырманы ойланып жұптасып нақты дәлелмен жауап беру кезінде саралаймын. “Ойашар сәйкестендіру” Жеке тапсырманы нақты орындаған да оқушы сараланады 3-тапсырма (Ойлан, жұптас, бөліс) әдіс (Ж ж) Жылдары ---------------------------- Болған оқиғалар. 1841ж 1857ж 1864ж 1879ж 1887ж 1889ж ҚБ. «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» Ы.Алтынсарұлы қай жылы дүниеге келді31887 жыл Ы. Алтынсарұлы қай жылы мектепті бітіріп, атасы Балғожа бидің хатшысы ретінде тілмаштық қызмет атқарды 5 1879 жыл Ы.Алтынсарин Ырғызда жанында интернаты бар қыздарға арналған мектепте ұстаздық етті 1 1841 жыл Ы.Алтынсарин Торғай облысындағы мектептердің инспекторлығына қай жылы тағайындалды 2 1864 жылы Ы.Алтынсарин Торғайда қазақ балаларына арналған мектепте қай жылы ұстаздық етті 4 1857 жыл Саралап оқыту әрекеті - білім алуға бағытталған әрекет.

Білдім Білгім келеді Білемін Кері байланыс Критериалды бағалау ҚБ Жұдырық-алақан Критериалды бағалау - бағалау оқу мақсатт

4 слайд
Білдім Білгім келеді Білемін Кері байланыс Критериалды бағалау ҚБ Жұдырық-алақан Критериалды бағалау - бағалау оқу мақсаттарына сәйкес келеді - қалыптастыруш ы бағалау оқуды қолдайды - бағалау критерийлері қолданылады Қалыптастырушы бағалау Жұптық бағалау Жеке жұмыс Мадақтау арқылы дескритор Кері байланыс Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында , ал ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. Н.Ә.Назарбаев

4 слайд

Білдім Білгім келеді Білемін Кері байланыс Критериалды бағалау ҚБ Жұдырық-алақан Критериалды бағалау - бағалау оқу мақсаттарына сәйкес келеді - қалыптастыруш ы бағалау оқуды қолдайды - бағалау критерийлері қолданылады Қалыптастырушы бағалау Жұптық бағалау Жеке жұмыс Мадақтау арқылы дескритор Кері байланыс Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында , ал ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. Н.Ә.Назарбаев