Ыбырай Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ы.Алтынсарин
«Дүние қалай етсең табылады?»
Өмірді өзгерткен кеңес
Сабақтың мақсаты:
Әдеби шығармадағы кейіпкердің өзіндік
құндылығын анықтау, идеясы мен тақырыбын түсіну.
Екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-
қарсы суреттеулерді табу.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» Өмірді өзгерткен кеңес Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтау, идеясы мен тақырыбын түсіну. Екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама- қарсы суреттеулерді табу.
2 слайд
Топтық жұмыс
Еңбек тобы Білім тобы
Еңбек – бәрін жеңбек! Білімдіге дүние жарық. Қайырлы күн
Сәлеметсіз бе!Ассалаумалейкум
Қайырлы таң
Уалейкумсалам!
Аман-есенсіз бе!
3 мин
2 слайд
Топтық жұмыс Еңбек тобы Білім тобы Еңбек – бәрін жеңбек! Білімдіге дүние жарық. Қайырлы күн Сәлеметсіз бе!Ассалаумалейкум Қайырлы таң Уалейкумсалам! Аман-есенсіз бе! 3 мин
3 слайд
Ыбырай Алтынсарин қазақ
халқының ағартушылық
тарихында және ұлттық
мектебінің қалыптасуында
терең із қалдырған тұлға. Ол
1841 жылы қазіргі Қостанай
облысының аумағында
дүниеге келген. Әкесінен ерте
айырылған ол атасының -
белгілі би және старшын
Балқожа Жаңбыршиннің
қолында тәрбиеленді. Ыбырай
бала кезінен бастап білімге
және өз бетінше оқып білуге
бейім екенін байқатты. Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим,
1841—1889) — қазақтың аса көрнекті
ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф,
фольклоршы, қоғам қайраткері
3 слайд
Ыбырай Алтынсарин қазақ халқының ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із қалдырған тұлға. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында дүниеге келген. Әкесінен ерте айырылған ол атасының - белгілі би және старшын Балқожа Жаңбыршиннің қолында тәрбиеленді. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері
4 слайд
«Дұрыс-бұрыс» жауабы
1.Ы.Алтынсарин 1849 жылы туылды?
2.Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай.
3.Сейітқұл елін байыту үшін Қабырғаның бойына барды.
4.Ыбырайдың атасының аты Ибраһим.
5.Ыбырай балалар әдебиетінің атасы.
Дескриптор: Оқушы жылдам бір
сөзбен жауап береді .
Бағалау шапалақпен беріледі.
2 мин
4 слайд
«Дұрыс-бұрыс» жауабы 1.Ы.Алтынсарин 1849 жылы туылды? 2.Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай. 3.Сейітқұл елін байыту үшін Қабырғаның бойына барды. 4.Ыбырайдың атасының аты Ибраһим. 5.Ыбырай балалар әдебиетінің атасы. Дескриптор: Оқушы жылдам бір сөзбен жауап береді . Бағалау шапалақпен беріледі. 2 мин
5 слайд
«Ой қозғау» ойыны
•
- Еңбек дегеніміз не?
•
-Еңбек етуге ерінген адам қандай
болады?
•
-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай
түсінесіңдер?
Дескриптор:
Оқушы өз ойын жеткізеді.
Бағалау : әр жауап берген оқушыға
1,2,3 балл беріледі.
5 мин
5 слайд
«Ой қозғау» ойыны • - Еңбек дегеніміз не? • -Еңбек етуге ерінген адам қандай болады? • -Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер? Дескриптор: Оқушы өз ойын жеткізеді. Бағалау : әр жауап берген оқушыға 1,2,3 балл беріледі. 5 мин
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Мультфильм
түсіру
Дескриптор: Оқиға
ретімен суреттер
қойылады 10 мин
7 слайд
Мультфильм түсіру Дескриптор: Оқиға ретімен суреттер қойылады 10 мин
8 слайд
Мультфильм
8 слайд
Мультфильм
9 слайд
Топтық жұмыс «Оқы. Бірік. Бөліс»
1-топ. Әңгімеге қарапайым жоспар құрады.
1. _____________________________________________________
2. ____________________________________________________
3. _____________________________________________________
4. _____________________________________________________
5. _____________________________________________________
2-топ. Әңгімеге сатылай кешенді талдау.
Шығарманың аты –
Авторы-
Жанр түрі –
Тақырыбы, идеясы –
Оқиға орын алған жер-
Кейіпкерлері-
Мақал – мәтелдер-
Тәрбиелік мәні- Дескриптор :
Мазмұнына сай жоспар құрады.
Әдеби шығарманы талдайды.
5 мин
9 слайд
Топтық жұмыс «Оқы. Бірік. Бөліс» 1-топ. Әңгімеге қарапайым жоспар құрады. 1. _____________________________________________________ 2. ____________________________________________________ 3. _____________________________________________________ 4. _____________________________________________________ 5. _____________________________________________________ 2-топ. Әңгімеге сатылай кешенді талдау. Шығарманың аты – Авторы- Жанр түрі – Тақырыбы, идеясы – Оқиға орын алған жер- Кейіпкерлері- Мақал – мәтелдер- Тәрбиелік мәні- Дескриптор : Мазмұнына сай жоспар құрады. Әдеби шығарманы талдайды. 5 мин
10 слайд
Қарама-қарсы мәнді сөздер
Жалқау
Кедей
Ақ
қорқақ
Өтірік
Жаңа
Жаман
Көңілді
5 минДескриптор: Антоним сөздерді біледі.
10 слайд
Қарама-қарсы мәнді сөздер Жалқау Кедей Ақ қорқақ Өтірік Жаңа Жаман Көңілді 5 минДескриптор: Антоним сөздерді біледі.
11 слайд
Жауабы
•
Жалқау - еңбекқор
•
Кедей - бай
•
Ақ - қара
•
Қорқақ - батыр
•
Өтірік - шын
•
Жаңа - ескі
•
Жаман - жақсы
•
Көңілді - қапалы
11 слайд
Жауабы • Жалқау - еңбекқор • Кедей - бай • Ақ - қара • Қорқақ - батыр • Өтірік - шын • Жаңа - ескі • Жаман - жақсы • Көңілді - қапалы
12 слайд
Мақал – мәтелдер
Еңбегіне қарай — ……………..,
Жасына қарай — ізет.
Еңбегімен …… сыйлы,
Өнбегімен …….сыйлы.
Еңбек еткен — ……….. .. жеткен.
Еңбек етпей ……. өкпелеме,
Егін екпей жерге өкпелеме.
Еңбектің ……… тапқан,
Байлықтың өзін табады. Дескриптор: көп нүктенің орнына
тиісті сөзді табады.
Бағалау түрі : қалыптастырушы
5 мин
12 слайд
Мақал – мәтелдер Еңбегіне қарай — …………….., Жасына қарай — ізет. Еңбегімен …… сыйлы, Өнбегімен …….сыйлы. Еңбек еткен — ……….. .. жеткен. Еңбек етпей ……. өкпелеме, Егін екпей жерге өкпелеме. Еңбектің ……… тапқан, Байлықтың өзін табады. Дескриптор: көп нүктенің орнына тиісті сөзді табады. Бағалау түрі : қалыптастырушы 5 мин
13 слайд
Мақал – мәтелді жалғастыр
Еңбегіне қарай — құрмет,
Жасына қарай — ізет.
Еңбегімен ер сыйлы,
Өнбегімен жер сыйлы.
Еңбек еткен — мұратқа жеткен.
Еңбек етпей елге өкпелеме,
Егін екпей жерге өкпелеме.
Еңбектің көзін тапқан,
Байлықтың өзін табады.
13 слайд
Мақал – мәтелді жалғастыр Еңбегіне қарай — құрмет, Жасына қарай — ізет. Еңбегімен ер сыйлы, Өнбегімен жер сыйлы. Еңбек еткен — мұратқа жеткен. Еңбек етпей елге өкпелеме, Егін екпей жерге өкпелеме. Еңбектің көзін тапқан, Байлықтың өзін табады.
14 слайд
Антон қалай
байлыққа
жетті? Жолаушыға
кездесті
Ақылын тыңдады
Еңбектенді Өз ісіне
сенімді
болды.
Талаптанды Мақсатына
жетті.
Кейіпкердің ерекше
қасиеттерін ажырата алады.
2 мин
14 слайд
Антон қалай байлыққа жетті? Жолаушыға кездесті Ақылын тыңдады Еңбектенді Өз ісіне сенімді болды. Талаптанды Мақсатына жетті. Кейіпкердің ерекше қасиеттерін ажырата алады. 2 мин
15 слайд
3 мин
15 слайд
3 мин