Ыбырай Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?"
Ыбырай Алтынсарин "Дүние қалай етсең табылады?"

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ы.Алтынсарин
«Дүние қалай етсең табылады?»
Өмірді өзгерткен кеңес
Сабақтың мақсаты:
Әдеби шығармадағы кейіпкердің өзіндік
құндылығын анықтау, идеясы мен тақырыбын түсіну.
Екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-
қарсы суреттеулерді табу.
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады?» Өмірді өзгерткен кеңес Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтау, идеясы мен тақырыбын түсіну. Екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама- қарсы суреттеулерді табу.
#2 слайд
Топтық жұмыс
Еңбек тобы Білім тобы
Еңбек – бәрін жеңбек! Білімдіге дүние жарық. Қайырлы күн
Сәлеметсіз бе!Ассалаумалейкум
Қайырлы таң
Уалейкумсалам!
Аман-есенсіз бе!
3 мин
2 слайд
Топтық жұмыс Еңбек тобы Білім тобы Еңбек – бәрін жеңбек! Білімдіге дүние жарық. Қайырлы күн Сәлеметсіз бе!Ассалаумалейкум Қайырлы таң Уалейкумсалам! Аман-есенсіз бе! 3 мин
#3 слайд
Ыбырай Алтынсарин қазақ
халқының ағартушылық
тарихында және ұлттық
мектебінің қалыптасуында
терең із қалдырған тұлға. Ол
1841 жылы қазіргі Қостанай
облысының аумағында
дүниеге келген. Әкесінен ерте
айырылған ол атасының -
белгілі би және старшын
Балқожа Жаңбыршиннің
қолында тәрбиеленді. Ыбырай
бала кезінен бастап білімге
және өз бетінше оқып білуге
бейім екенін байқатты. Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим,
1841—1889) — қазақтың аса көрнекті
ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф,
фольклоршы, қоғам қайраткері
3 слайд
Ыбырай Алтынсарин қазақ халқының ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із қалдырған тұлға. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында дүниеге келген. Әкесінен ерте айырылған ол атасының - белгілі би және старшын Балқожа Жаңбыршиннің қолында тәрбиеленді. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері
#4 слайд
«Дұрыс-бұрыс» жауабы
1.Ы.Алтынсарин 1849 жылы туылды?
2.Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай.
3.Сейітқұл елін байыту үшін Қабырғаның бойына барды.
4.Ыбырайдың атасының аты Ибраһим.
5.Ыбырай балалар әдебиетінің атасы.
Дескриптор: Оқушы жылдам бір
сөзбен жауап береді .
Бағалау шапалақпен беріледі.
2 мин
4 слайд
«Дұрыс-бұрыс» жауабы 1.Ы.Алтынсарин 1849 жылы туылды? 2.Атымтай Жомарт өз i есепс i з бай. 3.Сейітқұл елін байыту үшін Қабырғаның бойына барды. 4.Ыбырайдың атасының аты Ибраһим. 5.Ыбырай балалар әдебиетінің атасы. Дескриптор: Оқушы жылдам бір сөзбен жауап береді . Бағалау шапалақпен беріледі. 2 мин
#5 слайд
«Ой қозғау» ойыны
•
- Еңбек дегеніміз не?
•
-Еңбек етуге ерінген адам қандай
болады?
•
-Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай
түсінесіңдер?
Дескриптор:
Оқушы өз ойын жеткізеді.
Бағалау : әр жауап берген оқушыға
1,2,3 балл беріледі.
5 мин
5 слайд
«Ой қозғау» ойыны • - Еңбек дегеніміз не? • -Еңбек етуге ерінген адам қандай болады? • -Еңбек етсең, бай боласың дегенді қалай түсінесіңдер? Дескриптор: Оқушы өз ойын жеткізеді. Бағалау : әр жауап берген оқушыға 1,2,3 балл беріледі. 5 мин
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Мультфильм
түсіру
Дескриптор: Оқиға
ретімен суреттер
қойылады 10 мин
7 слайд
Мультфильм түсіру Дескриптор: Оқиға ретімен суреттер қойылады 10 мин
#8 слайд
Мультфильм
8 слайд
Мультфильм
#9 слайд
Топтық жұмыс «Оқы. Бірік. Бөліс»
1-топ. Әңгімеге қарапайым жоспар құрады.
1. _____________________________________________________
2. ____________________________________________________
3. _____________________________________________________
4. _____________________________________________________
5. _____________________________________________________
2-топ. Әңгімеге сатылай кешенді талдау.
Шығарманың аты –
Авторы-
Жанр түрі –
Тақырыбы, идеясы –
Оқиға орын алған жер-
Кейіпкерлері-
Мақал – мәтелдер-
Тәрбиелік мәні- Дескриптор :
Мазмұнына сай жоспар құрады.
Әдеби шығарманы талдайды.
5 мин
9 слайд
Топтық жұмыс «Оқы. Бірік. Бөліс» 1-топ. Әңгімеге қарапайым жоспар құрады. 1. _____________________________________________________ 2. ____________________________________________________ 3. _____________________________________________________ 4. _____________________________________________________ 5. _____________________________________________________ 2-топ. Әңгімеге сатылай кешенді талдау. Шығарманың аты – Авторы- Жанр түрі – Тақырыбы, идеясы – Оқиға орын алған жер- Кейіпкерлері- Мақал – мәтелдер- Тәрбиелік мәні- Дескриптор : Мазмұнына сай жоспар құрады. Әдеби шығарманы талдайды. 5 мин
#10 слайд
Қарама-қарсы мәнді сөздер
Жалқау
Кедей
Ақ
қорқақ
Өтірік
Жаңа
Жаман
Көңілді
5 минДескриптор: Антоним сөздерді біледі.
10 слайд
Қарама-қарсы мәнді сөздер Жалқау Кедей Ақ қорқақ Өтірік Жаңа Жаман Көңілді 5 минДескриптор: Антоним сөздерді біледі.
#11 слайд
Жауабы
•
Жалқау - еңбекқор
•
Кедей - бай
•
Ақ - қара
•
Қорқақ - батыр
•
Өтірік - шын
•
Жаңа - ескі
•
Жаман - жақсы
•
Көңілді - қапалы
11 слайд
Жауабы • Жалқау - еңбекқор • Кедей - бай • Ақ - қара • Қорқақ - батыр • Өтірік - шын • Жаңа - ескі • Жаман - жақсы • Көңілді - қапалы
#12 слайд
Мақал – мәтелдер
Еңбегіне қарай — ……………..,
Жасына қарай — ізет.
Еңбегімен …… сыйлы,
Өнбегімен …….сыйлы.
Еңбек еткен — ……….. .. жеткен.
Еңбек етпей ……. өкпелеме,
Егін екпей жерге өкпелеме.
Еңбектің ……… тапқан,
Байлықтың өзін табады. Дескриптор: көп нүктенің орнына
тиісті сөзді табады.
Бағалау түрі : қалыптастырушы
5 мин
12 слайд
Мақал – мәтелдер Еңбегіне қарай — …………….., Жасына қарай — ізет. Еңбегімен …… сыйлы, Өнбегімен …….сыйлы. Еңбек еткен — ……….. .. жеткен. Еңбек етпей ……. өкпелеме, Егін екпей жерге өкпелеме. Еңбектің ……… тапқан, Байлықтың өзін табады. Дескриптор: көп нүктенің орнына тиісті сөзді табады. Бағалау түрі : қалыптастырушы 5 мин
#13 слайд
Мақал – мәтелді жалғастыр
Еңбегіне қарай — құрмет,
Жасына қарай — ізет.
Еңбегімен ер сыйлы,
Өнбегімен жер сыйлы.
Еңбек еткен — мұратқа жеткен.
Еңбек етпей елге өкпелеме,
Егін екпей жерге өкпелеме.
Еңбектің көзін тапқан,
Байлықтың өзін табады.
13 слайд
Мақал – мәтелді жалғастыр Еңбегіне қарай — құрмет, Жасына қарай — ізет. Еңбегімен ер сыйлы, Өнбегімен жер сыйлы. Еңбек еткен — мұратқа жеткен. Еңбек етпей елге өкпелеме, Егін екпей жерге өкпелеме. Еңбектің көзін тапқан, Байлықтың өзін табады.
#14 слайд
Антон қалай
байлыққа
жетті? Жолаушыға
кездесті
Ақылын тыңдады
Еңбектенді Өз ісіне
сенімді
болды.
Талаптанды Мақсатына
жетті.
Кейіпкердің ерекше
қасиеттерін ажырата алады.
2 мин
14 слайд
Антон қалай байлыққа жетті? Жолаушыға кездесті Ақылын тыңдады Еңбектенді Өз ісіне сенімді болды. Талаптанды Мақсатына жетті. Кейіпкердің ерекше қасиеттерін ажырата алады. 2 мин
#15 слайд
3 мин
15 слайд
3 мин
шағым қалдыра аласыз













