Материалдар / y=kx функциясы

y=kx функциясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Функция туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2019
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаты: 7.4.1.4 у=кх функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;

1 слайд
Оқу мақсаты: 7.4.1.4 у=кх функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау; 7.4.1.5 У= k х+ b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; Сабақтың мақсаты:  у=кх функциясының анықтамасын білу, графигін салу,  k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;  У= k х+ b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;  - Функцияның графигі бойынша формуласын жазу: Бағалау критерийі у= k х функциясының анықтамасын біледі, графигін салады, k коэффициентіне қатысты орналасуын біледі; У= k х+ b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін сала алады және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын біледі; -Функцияның графигі бойынша формула жаза алады.Сабақтың тақырыбы : Сызықтық функция және оның графигі Б.Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Джанибекова Салтанат.

1 слайд

Оқу мақсаты: 7.4.1.4 у=кх функциясының анықтамасын білу, графигін салу, k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау; 7.4.1.5 У= k х+ b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау; Сабақтың мақсаты:  у=кх функциясының анықтамасын білу, графигін салу,  k коэффициентіне қатысты орналасуын анықтау;  У= k х+ b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;  - Функцияның графигі бойынша формуласын жазу: Бағалау критерийі у= k х функциясының анықтамасын біледі, графигін салады, k коэффициентіне қатысты орналасуын біледі; У= k х+ b түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын біледі, оның графигін сала алады және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын біледі; -Функцияның графигі бойынша формула жаза алады.Сабақтың тақырыбы : Сызықтық функция және оның графигі Б.Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Джанибекова Салтанат.

Құндылыққа баулу Топтық жұмыста жауапкершілікк е, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы

2 слайд
Құндылыққа баулу Топтық жұмыста жауапкершілікк е, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Алдыңғы оқу Функция ұғымын, функциялық тәуелділік, график, функцияның аналитикалық, кестелік және графиктік жолмен берілу тәсілдерін біледі Пән аралық байланыс физикаЛексика және терминология: Функция, аргумент, тәуелді айнымалы,тәуелсіз айнымалы , коэффициент, абсцисса,ордината Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -функцияның анықталу облысы деп ........ -функцияның мәндерінің облысы деп .........Сызықтық функция дег-з ---- У= kx ф-я дег ----

2 слайд

Құндылыққа баулу Топтық жұмыста жауапкершілікк е, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу Алдыңғы оқу Функция ұғымын, функциялық тәуелділік, график, функцияның аналитикалық, кестелік және графиктік жолмен берілу тәсілдерін біледі Пән аралық байланыс физикаЛексика және терминология: Функция, аргумент, тәуелді айнымалы,тәуелсіз айнымалы , коэффициент, абсцисса,ордината Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -функцияның анықталу облысы деп ........ -функцияның мәндерінің облысы деп .........Сызықтық функция дег-з ---- У= kx ф-я дег ----

Сабақ басы: 1 .Ұйымдастыру кезеңі . Шаттық шеңберің құрып , жылы лебіздерін айту,ынтымақтастық атмосферасын орнату. 2. Оқушы

3 слайд
Сабақ басы: 1 .Ұйымдастыру кезеңі . Шаттық шеңберің құрып , жылы лебіздерін айту,ынтымақтастық атмосферасын орнату. 2. Оқушыларды үш топқа бөлу : функция, аргумент, тура пропорционалдық 3. Үй тапсырмасы : «дұрыс па, әлде бұрыс па?» әдісі арқылы тексереміз. 4.Бағалау парағы Сабақ ортасы: 1 . 1-мысал . Бензині бар 20 литрлік канистрден х литр бензин алынды. Егер 1 л бензин салмағы 0,9 кг болса,онда канистрде қалған бензиннің салмағы у-ті табу керек. у=18-0,9х кг 2 . ”Ойлан, жұптас, талқыла” әдісі бойынша оқулықпен жұмыс жасау. № 3.56 есепті шығарту. 3.” C ұхбаттасқан жұп” әдісі арқылы жұптық жұмыс беріледі . Шығармашылық қабілеттерін арттыру мақсатында . 4. Тест тапсырмалар Сабақ соңы: 1. Рефлексия: стикерді толтыру арқылы - не білдім, нені үйрендім - не түсініксіз күйінде қалды - немен әлі жұмыс жасауым керек 2.Кім жылдам? Бес саусақ 3. Үй жұмысын беру 4. Бағалау парағы. Көшбасшының есебі Топтық, жұптық жұмыс барысында оқушылар бір-біріне және мұғалім оқушыларға кері байланыс жасайды.

3 слайд

Сабақ басы: 1 .Ұйымдастыру кезеңі . Шаттық шеңберің құрып , жылы лебіздерін айту,ынтымақтастық атмосферасын орнату. 2. Оқушыларды үш топқа бөлу : функция, аргумент, тура пропорционалдық 3. Үй тапсырмасы : «дұрыс па, әлде бұрыс па?» әдісі арқылы тексереміз. 4.Бағалау парағы Сабақ ортасы: 1 . 1-мысал . Бензині бар 20 литрлік канистрден х литр бензин алынды. Егер 1 л бензин салмағы 0,9 кг болса,онда канистрде қалған бензиннің салмағы у-ті табу керек. у=18-0,9х кг 2 . ”Ойлан, жұптас, талқыла” әдісі бойынша оқулықпен жұмыс жасау. № 3.56 есепті шығарту. 3.” C ұхбаттасқан жұп” әдісі арқылы жұптық жұмыс беріледі . Шығармашылық қабілеттерін арттыру мақсатында . 4. Тест тапсырмалар Сабақ соңы: 1. Рефлексия: стикерді толтыру арқылы - не білдім, нені үйрендім - не түсініксіз күйінде қалды - немен әлі жұмыс жасауым керек 2.Кім жылдам? Бес саусақ 3. Үй жұмысын беру 4. Бағалау парағы. Көшбасшының есебі Топтық, жұптық жұмыс барысында оқушылар бір-біріне және мұғалім оқушыларға кері байланыс жасайды.

Дескриптор 1-тапсырма 1.функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктесін пайдаланады. 2.графиктен в бос мүшесінің

4 слайд
Дескриптор 1-тапсырма 1.функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктесін пайдаланады. 2.графиктен в бос мүшесінің таңбасын анықтайды. 3.к бұрыштык коэффиценттің таңбасын анықтайды . 2 -тапсырма -                                                  2-тапсырма   1. түзудің қай ширекте орналасқанын біледі; 2. коэффициентті анықтайды; 3. формуласын жазады:                                                   сызбаны сызады; -центрлік бұрыштың қасиетін пайдаланады; -доға өлшемін табады 3-тапсырма 1.функцияның мәнін таба алады; 2.функцияның анықталу облысын таба алады; 3. аргументтің мәнін таба алады: Саралау Шығармашыл оқушылар үлгерімі төмен оқушылармен ”Кім жылдам” әдісі жедел тест арқылы жұмыс жасайды

4 слайд

Дескриптор 1-тапсырма 1.функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктесін пайдаланады. 2.графиктен в бос мүшесінің таңбасын анықтайды. 3.к бұрыштык коэффиценттің таңбасын анықтайды . 2 -тапсырма -                                                  2-тапсырма   1. түзудің қай ширекте орналасқанын біледі; 2. коэффициентті анықтайды; 3. формуласын жазады:                                                   сызбаны сызады; -центрлік бұрыштың қасиетін пайдаланады; -доға өлшемін табады 3-тапсырма 1.функцияның мәнін таба алады; 2.функцияның анықталу облысын таба алады; 3. аргументтің мәнін таба алады: Саралау Шығармашыл оқушылар үлгерімі төмен оқушылармен ”Кім жылдам” әдісі жедел тест арқылы жұмыс жасайды

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ