Материалдар / Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру тақырыбындағы педагогикалық оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру тақырыбындағы педагогикалық оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру тақырыбындағы педагогикалық оқу жас мамандарға және оқытушыларға әдістемелік көмек үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2022
2839
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақтаарал аграрлық колледжі Педагогикалық оқу Тақырыбы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әдіскер К.Текебаева

1 слайд
Мақтаарал аграрлық колледжі Педагогикалық оқу Тақырыбы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әдіскер К.Текебаева

1 слайд

Мақтаарал аграрлық колледжі Педагогикалық оқу Тақырыбы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Әдіскер К.Текебаева

Мақсаты: О қушылар арасындағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудағы мәселелер ді қарастыр у .Ынтымақтастық атмосферасын

2 слайд
Мақсаты: О қушылар арасындағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудағы мәселелер ді қарастыр у .Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

2 слайд

Мақсаты: О қушылар арасындағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырудағы мәселелер ді қарастыр у .Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру не үшін қажет?

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру не үшін қажет?

3 слайд

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру не үшін қажет?

• Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақтың алғашқы кезеңіндегі ынтымақтастыру атмосферасы маңызд

4 слайд
• Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақтың алғашқы кезеңіндегі ынтымақтастыру атмосферасы маңызды рөл атқарады. • То пта оқыту ортасын құруда негізге алатын міндетті шарттардың бірі – жағымды психологиялық ахуал орнату немесе ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру оқушылардың әрқайсысымен өзара сыйластық пен сенімге негізделген қарым- қатынас орнату үшін маңызды. • Ал осындай қарым- қатынасқа негізделген сабақ үдерісі оқушылардың ынтасын арттырып, оларға жауапкершілік жүктейді, сабақтың өн бойында оқушылардың бірлескен өнімді әрі тиімді жұмыс жасауына қолайлы жағдай туғызады.

4 слайд

• Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақтың алғашқы кезеңіндегі ынтымақтастыру атмосферасы маңызды рөл атқарады. • То пта оқыту ортасын құруда негізге алатын міндетті шарттардың бірі – жағымды психологиялық ахуал орнату немесе ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру оқушылардың әрқайсысымен өзара сыйластық пен сенімге негізделген қарым- қатынас орнату үшін маңызды. • Ал осындай қарым- қатынасқа негізделген сабақ үдерісі оқушылардың ынтасын арттырып, оларға жауапкершілік жүктейді, сабақтың өн бойында оқушылардың бірлескен өнімді әрі тиімді жұмыс жасауына қолайлы жағдай туғызады.

Сіз топтық жұмысты қай кезде және не үшін қолданасыз?

5 слайд
Сіз топтық жұмысты қай кезде және не үшін қолданасыз?

5 слайд

Сіз топтық жұмысты қай кезде және не үшін қолданасыз?

• Топтық жұмыстың өте бір тиімді жағы оқушы-оқушыны үйретеді. Мұнда оқушы бойындағы көшбасшылық қасиеті анықталады. Топ арасын

6 слайд
• Топтық жұмыстың өте бір тиімді жағы оқушы-оқушыны үйретеді. Мұнда оқушы бойындағы көшбасшылық қасиеті анықталады. Топ арасында бір-біріне қызықты сұрақтар қоюы баланың сыни ойлауын қалыптастырады.

6 слайд

• Топтық жұмыстың өте бір тиімді жағы оқушы-оқушыны үйретеді. Мұнда оқушы бойындағы көшбасшылық қасиеті анықталады. Топ арасында бір-біріне қызықты сұрақтар қоюы баланың сыни ойлауын қалыптастырады.

Топтық жұмыстарды жүзеге асыру арқылы мұғалімдер: • оқушылардың барлығын белсенді әрекетке тартады; • оқушыларын «менің айтқан

7 слайд
Топтық жұмыстарды жүзеге асыру арқылы мұғалімдер: •   оқушылардың барлығын белсенді әрекетке тартады; • оқушыларын «менің айтқаным немесе жасағаным дұрыс болар ма екен» деген сенімсіздік пен күдіктен арылтады; • оқушыларының өзіндік қабілеттері мен ерекшеліктерінің ашылуына мүмкіндік жасайды; • оқушылардың еркін, сенімді жағдайда ынтымақтаса жұмыс жасауына жағдай тудыра алады. • Ол үшін: берілген тапсырма, ұсынылатын мәселелердің  оқушылар үшін маңызды болуына баса назар аударылуы қажет, сонда ғана бірлескен белсенді әрекет жүзеге асады.

7 слайд

Топтық жұмыстарды жүзеге асыру арқылы мұғалімдер: •   оқушылардың барлығын белсенді әрекетке тартады; • оқушыларын «менің айтқаным немесе жасағаным дұрыс болар ма екен» деген сенімсіздік пен күдіктен арылтады; • оқушыларының өзіндік қабілеттері мен ерекшеліктерінің ашылуына мүмкіндік жасайды; • оқушылардың еркін, сенімді жағдайда ынтымақтаса жұмыс жасауына жағдай тудыра алады. • Ол үшін: берілген тапсырма, ұсынылатын мәселелердің  оқушылар үшін маңызды болуына баса назар аударылуы қажет, сонда ғана бірлескен белсенді әрекет жүзеге асады.

• Сіз сабағыңызда ынтымақтастық атмосфереасын орнату үшін қандай әдіс – тәсілдерді қолданасыз? • Қандай нәтижеге жеттіңіз?

8 слайд
• Сіз сабағыңызда ынтымақтастық атмосфереасын орнату үшін қандай әдіс – тәсілдерді қолданасыз? • Қандай нәтижеге жеттіңіз?

8 слайд

• Сіз сабағыңызда ынтымақтастық атмосфереасын орнату үшін қандай әдіс – тәсілдерді қолданасыз? • Қандай нәтижеге жеттіңіз?

• «Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері. Мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушыға шын жүрегінен ыстық ықылас білдіреді де қолынд

9 слайд
• «Жүректен жүрекке»   шаттық шеңбері. Мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушыға шын жүрегінен ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі сол оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады. Бұл әдістің тиімділігі оқушылар сабақта жақсы көңіл күймен отыру үшін қолданылады. Әр бір адам өзіне жылу лебіз сөздер естісе жақсы әсерде болады. • «Уәде беремін!»   шаттық шеңбері. Бұл шаттық шеңбері мұғалімнен бастап өз уәдесін айнаға қарап айтады да аяғында уәде беремін дейді. Дәл солай шеңбер бойымен оқушылар өздеріне уәделерін айтып өтеді. Мысалы мұғалімнің уәдесі: «Мен бүгнгі сабақта жақсы ат салысып қатысқан оқушыны міндетті түрде марапаттауға уәде беремін» деген сияқты. Бұл әдіс оқушыларды өз бойына міндет алуға үйретеді. Және сол міндетті орындауға тырысады. • «Біз қандаймыз?»   шаттық шеңбері. Оқушылар шаттық шеңберге тұрғанда сыныпта баяу әуен ойнап тұрады. Осында мұғалім «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, шеңбер бойымен оқушылар қандай екенін айтып өтеді. (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.) бұл әдіс оқушылардың сабақ бойы көңілдері көтеріңкі отыру үшін де қолданылады. Сол айтқандарына жетуге тырысады.

9 слайд

• «Жүректен жүрекке»   шаттық шеңбері. Мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушыға шын жүрегінен ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі сол оқушыға береді. Әрі қарай сол оқушы өзіннен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады. Бұл әдістің тиімділігі оқушылар сабақта жақсы көңіл күймен отыру үшін қолданылады. Әр бір адам өзіне жылу лебіз сөздер естісе жақсы әсерде болады. • «Уәде беремін!»   шаттық шеңбері. Бұл шаттық шеңбері мұғалімнен бастап өз уәдесін айнаға қарап айтады да аяғында уәде беремін дейді. Дәл солай шеңбер бойымен оқушылар өздеріне уәделерін айтып өтеді. Мысалы мұғалімнің уәдесі: «Мен бүгнгі сабақта жақсы ат салысып қатысқан оқушыны міндетті түрде марапаттауға уәде беремін» деген сияқты. Бұл әдіс оқушыларды өз бойына міндет алуға үйретеді. Және сол міндетті орындауға тырысады. • «Біз қандаймыз?»   шаттық шеңбері. Оқушылар шаттық шеңберге тұрғанда сыныпта баяу әуен ойнап тұрады. Осында мұғалім «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, шеңбер бойымен оқушылар қандай екенін айтып өтеді. (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с.) бұл әдіс оқушылардың сабақ бойы көңілдері көтеріңкі отыру үшін де қолданылады. Сол айтқандарына жетуге тырысады.

Назарларыңызға рахмет!

10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!