2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ықтималдылық теориясының негіздері

Ықтималдылық теориясының негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Кездейсоқ оқиғаның ықтималдығы туралы түсінік алу; Ықтималдықтың қасиеттерін білу; Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және оны есептер шығаруда қолдану.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
25 Маусым 2022
647
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ықтималдылық теориясының негіздері

1 слайд
Ықтималдылық теориясының негіздері

1 слайд

Ықтималдылық теориясының негіздері

Сабақтың мақсаты Кездейсоқ оқиғаның ықтималдығы туралы түсінік алу; Ықтималдықтың қасиеттерін білу; Ықтималдықтың классика

2 слайд
Сабақтың мақсаты Кездейсоқ оқиғаның ықтималдығы туралы түсінік алу; Ықтималдықтың қасиеттерін білу; Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және оны есептер шығаруда қолдану.

2 слайд

Сабақтың мақсаты Кездейсоқ оқиғаның ықтималдығы туралы түсінік алу; Ықтималдықтың қасиеттерін білу; Ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және оны есептер шығаруда қолдану.

Оқу бағдарламасына сілтеме • 9 .3.2.3. оқиға ықтималдығының классикалық анықтамасын біледі және есептер шығару

3 слайд
Оқу бағдарламасына сілтеме • 9 .3.2.3. оқиға ықтималдығының классикалық анықтамасын біледі және есептер шығаруда қолданады

3 слайд

Оқу бағдарламасына сілтеме • 9 .3.2.3. оқиға ықтималдығының классикалық анықтамасын біледі және есептер шығаруда қолданады

Тиынды лақтырып, оның қай жағымен түсетінін нақты айтуға болмайтыны рас. Осындай жағдайда есептің шешімі т

4 слайд
Тиынды лақтырып, оның қай жағымен түсетінін нақты айтуға болмайтыны рас. Осындай жағдайда есептің шешімі туралы нақты ештене айтуға болмайтын сияқты көрінеді. Алайда тәжірибе жасап, оның нәтижесі бойынша есептің шешімін анықтауға болады. Тиынды неғұрлым көбірек лақтырсақ, солғұрлым әрекеттің жартысында елтаңба жағы түссе, енді жартысында цифр жағы түсетіні байқалады.

4 слайд

Тиынды лақтырып, оның қай жағымен түсетінін нақты айтуға болмайтыны рас. Осындай жағдайда есептің шешімі туралы нақты ештене айтуға болмайтын сияқты көрінеді. Алайда тәжірибе жасап, оның нәтижесі бойынша есептің шешімін анықтауға болады. Тиынды неғұрлым көбірек лақтырсақ, солғұрлым әрекеттің жартысында елтаңба жағы түссе, енді жартысында цифр жағы түсетіні байқалады.

Оқиғалар ұғымы ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарының бірі . болып табылады Белгілі бір шарттар

5 слайд
Оқиғалар ұғымы ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарының бірі . болып табылады Белгілі бір шарттар орындалғанда пайда болатын құбылысты . оқиға дейміз : Мысалы Лақтырылған асықтың түсуін . , , , бақылайық Ол бүк шік алшы тәйкі деген . - жақтарымен түсе алады Алдын ала асықтың қай жағы түсетіні белгісіз болғандықтан оқиға кездейсоқ оқиға деп . аталады

5 слайд

Оқиғалар ұғымы ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарының бірі . болып табылады Белгілі бір шарттар орындалғанда пайда болатын құбылысты . оқиға дейміз : Мысалы Лақтырылған асықтың түсуін . , , , бақылайық Ол бүк шік алшы тәйкі деген . - жақтарымен түсе алады Алдын ала асықтың қай жағы түсетіні белгісіз болғандықтан оқиға кездейсоқ оқиға деп . аталады

. Оқиғаларды бас әріппен белгілейді : Мысалы тиынды лақтырғанда елтаңбамен « » . түсуін Е әрпімен белгілейді

6 слайд
. Оқиғаларды бас әріппен белгілейді : Мысалы тиынды лақтырғанда елтаңбамен « » . түсуін Е әрпімен белгілейді

6 слайд

. Оқиғаларды бас әріппен белгілейді : Мысалы тиынды лақтырғанда елтаңбамен « » . түсуін Е әрпімен белгілейді

Ойын сүйегін лақтыру Ойын сүйегін лақтыруда қандай оқиғалар болуы ? мүмкін

7 слайд
Ойын сүйегін лақтыру Ойын сүйегін лақтыруда қандай оқиғалар болуы ? мүмкін

7 слайд

Ойын сүйегін лақтыру Ойын сүйегін лақтыруда қандай оқиғалар болуы ? мүмкін

Сынақ жүргізгенде оқиғаның бірі пайда , болғанда екіншісі пайда болмайтын екі . оқиғаны үйлесімсіз оқиғ

8 слайд
Сынақ жүргізгенде оқиғаның бірі пайда , болғанда екіншісі пайда болмайтын екі . оқиғаны үйлесімсіз оқиғалар дейді Сынақ жүргізгенде оқиғаның бірі пайда , болғанда екіншісінің де пайда болуы мүмкін болатын екі оқиғаны үйлесімді . оқиғалар деп атайды , ( Мысалы кубтың жұп нөмірінің шығуы А ) оқиғасы және ек і санына еселік нөмірдің ( ) . шығуы В оқиғасы үйлесімді Өйткені 6- 6 кубтың нөмірінің шығуын көрсететін А , оқиғасы А оқиғасы пайда болғанда да В оқиғасы пайда болғанда да пайда болуы мүмкін .

8 слайд

Сынақ жүргізгенде оқиғаның бірі пайда , болғанда екіншісі пайда болмайтын екі . оқиғаны үйлесімсіз оқиғалар дейді Сынақ жүргізгенде оқиғаның бірі пайда , болғанда екіншісінің де пайда болуы мүмкін болатын екі оқиғаны үйлесімді . оқиғалар деп атайды , ( Мысалы кубтың жұп нөмірінің шығуы А ) оқиғасы және ек і санына еселік нөмірдің ( ) . шығуы В оқиғасы үйлесімді Өйткені 6- 6 кубтың нөмірінің шығуын көрсететін А , оқиғасы А оқиғасы пайда болғанда да В оқиғасы пайда болғанда да пайда болуы мүмкін .

РЕФЛЕКСИЯ - Мен үйрендім? - Менің білгім келетінім? - Нені жақсартуым керек ?Рефлексия

9 слайд
РЕФЛЕКСИЯ - Мен үйрендім? - Менің білгім келетінім? - Нені жақсартуым керек ?Рефлексия

9 слайд

РЕФЛЕКСИЯ - Мен үйрендім? - Менің білгім келетінім? - Нені жақсартуым керек ?Рефлексия

Министірлікпен келісілген курстар тізімі