ықтималдықтар теориясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ
«Көршімде қалай?» әдісі арқылы оқушылар бір - бірінің тапсырмаларын тексереді.
Шешуі: Барлығы 10 цифр бар
n=10*9=90
m=1
P=1/90
Жауабы: P=1/90
2 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ «Көршімде қалай?» әдісі арқылы оқушылар бір - бірінің тапсырмаларын тексереді. Шешуі: Барлығы 10 цифр бар n=10*9=90 m=1 P=1/90 Жауабы: P=1/90
3 слайд
Оқу мақсаты:
9.3.2.3
ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару
үшін оны қолдану;
Ба ғалау критерийі
ықтималдықтың классикалық анықтамасын біледі
және есептер шығару үшін оны қолданады; Сабақтың тақырыбы:
Ықтималдықтар
теориясының негіздері
3 слайд
Оқу мақсаты: 9.3.2.3 ықтималдықтың классикалық анықтамасын білу және есептер шығару үшін оны қолдану; Ба ғалау критерийі ықтималдықтың классикалық анықтамасын біледі және есептер шығару үшін оны қолданады; Сабақтың тақырыбы: Ықтималдықтар теориясының негіздері
4 слайд
Ықтималдықтың классикалық анықтамасы
А оқиғасының ықтималдығы деп сынақтың осы оқиғаға
қолайлы нәтижелер санының барлық жалғыз мүмкіндікті
және тең мүмкіндікті қарапайым нәтижелердің жалпы
санына қатынасын айтады. А оқиғасының ықтималдығы
P=m/n
формуласымен анықталады, m- осы А оқиғасына қолайлы
қарапайым нәтижелер саны; n- сынақтың барлық мүмкін
болатын қарапайым нәтижелердің саны. Оқы және еске түсір!
4 слайд
Ықтималдықтың классикалық анықтамасы А оқиғасының ықтималдығы деп сынақтың осы оқиғаға қолайлы нәтижелер санының барлық жалғыз мүмкіндікті және тең мүмкіндікті қарапайым нәтижелердің жалпы санына қатынасын айтады. А оқиғасының ықтималдығы P=m/n формуласымен анықталады, m- осы А оқиғасына қолайлы қарапайым нәтижелер саны; n- сынақтың барлық мүмкін болатын қарапайым нәтижелердің саны. Оқы және еске түсір!
5 слайд
Оқиға Мүмкін
емес
Кездейсоқ үйлесімсіз
бір ғана
мүмкіндікті
тең-
мүмкіндікті Ақиқат
5 слайд
Оқиға Мүмкін емес Кездейсоқ үйлесімсіз бір ғана мүмкіндікті тең- мүмкіндікті Ақиқат
6 слайд
Топтық жұмыс
6 слайд
Топтық жұмыс
7 слайд
Топтық жұмыс
Топ мүшелерінің есімдерін жазыңыз және «а» әріпінің кездесу
ықтималдығын табыңыз.
Топ мүшелерінің есімдерін карточкаға жазып қорапқа салған соң.
Бір «а» әріпін қораптан алу үшін кем дегенде қанша карточка
шығару керек
Дескриптор:
- шартын жазады 1балл
-
«А» әріпінің болу ықтималдығын анықтайды 1балл
- кем дегенде қанша карточка шығару керек екенін анықтап
жауабын айқындайды. 1 балл
Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
7 слайд
Топтық жұмыс Топ мүшелерінің есімдерін жазыңыз және «а» әріпінің кездесу ықтималдығын табыңыз. Топ мүшелерінің есімдерін карточкаға жазып қорапқа салған соң. Бір «а» әріпін қораптан алу үшін кем дегенде қанша карточка шығару керек Дескриптор: - шартын жазады 1балл - «А» әріпінің болу ықтималдығын анықтайды 1балл - кем дегенде қанша карточка шығару керек екенін анықтап жауабын айқындайды. 1 балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
8 слайд
Жұптық жұмыс
8 слайд
Жұптық жұмыс
9 слайд
Жұптық жұмыс
1. Бір ойын сүйегін лақтырады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын есептеңіз:
а) жұп ұпай саны шықты
б) 3-ке еселі ұпай саны шықты
в) 3-тен үлкен ұпай саны шықты
г) 7-ге еселі ұпай саны шықты:
2. Жәшікте 24 бірдей қалам жатыр. Олардың 13-і қызыл, 5-і жасыл, қалғандары көк.Сатушы
кездейсоқ бір қаламды алып шығады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңыз:
а) алынған қалам қызыл түсті
б) алынған қалам жасыл емес
в) алынған қалам не көк, не жасыл
г) алынған қалам не қызыл, не көк. Дескриптор:
- Ықтималдықтарын есептейді 2балл
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
9 слайд
Жұптық жұмыс 1. Бір ойын сүйегін лақтырады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын есептеңіз: а) жұп ұпай саны шықты б) 3-ке еселі ұпай саны шықты в) 3-тен үлкен ұпай саны шықты г) 7-ге еселі ұпай саны шықты: 2. Жәшікте 24 бірдей қалам жатыр. Олардың 13-і қызыл, 5-і жасыл, қалғандары көк.Сатушы кездейсоқ бір қаламды алып шығады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңыз: а) алынған қалам қызыл түсті б) алынған қалам жасыл емес в) алынған қалам не көк, не жасыл г) алынған қалам не қызыл, не көк. Дескриптор: - Ықтималдықтарын есептейді 2балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
10 слайд
Жұптық жұмыс
1. Бір ойын сүйегін лақтырады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын есептеңіз:
а) жұп ұпай саны шықты P=0,5
б) 3-ке еселі ұпай саны шықты P=1/3
в) 3-тен үлкен ұпай саны шықты P=0,5
г) 7-ге еселі ұпай саны шықты: P=0
2. Жәшікте 24 бірдей қалам жатыр. Олардың 13-і қызыл, 5-і жасыл, қалғандары көк.Сатушы
кездейсоқ бір қаламды алып шығады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңыз:
а) алынған қалам қызыл түсті P=13/24
б) алынған қалам жасыл емес P=19/24
в) алынған қалам не көк, не жасыл P=6/24+5/24=11/24
г) алынған қалам не қызыл, не көк. P=13/24+6/24=19/24
10 слайд
Жұптық жұмыс 1. Бір ойын сүйегін лақтырады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын есептеңіз: а) жұп ұпай саны шықты P=0,5 б) 3-ке еселі ұпай саны шықты P=1/3 в) 3-тен үлкен ұпай саны шықты P=0,5 г) 7-ге еселі ұпай саны шықты: P=0 2. Жәшікте 24 бірдей қалам жатыр. Олардың 13-і қызыл, 5-і жасыл, қалғандары көк.Сатушы кездейсоқ бір қаламды алып шығады. Келесі оқиғалардың ықтималдықтарын табыңыз: а) алынған қалам қызыл түсті P=13/24 б) алынған қалам жасыл емес P=19/24 в) алынған қалам не көк, не жасыл P=6/24+5/24=11/24 г) алынған қалам не қызыл, не көк. P=13/24+6/24=19/24
11 слайд
Жеке жұмыс
Дескрипторы:
Ықтималдылық формуласын пайдаланып есептер
шығарады 2балл
11 слайд
Жеке жұмыс Дескрипторы: Ықтималдылық формуласын пайдаланып есептер шығарады 2балл
12 слайд
Өткен сабақты қайталау:
https://quizizz.com/admin/quiz/645088
d9b56aa4001d7b229c/startV4?
fromBrowserLoad=true
Дескрипторы:
Есептердің шешімін дұрыс табады(Алғашқа 5 тік 2балл
Қалған оқушыларға 1 балл)
12 слайд
Өткен сабақты қайталау: https://quizizz.com/admin/quiz/645088 d9b56aa4001d7b229c/startV4? fromBrowserLoad=true Дескрипторы: Есептердің шешімін дұрыс табады(Алғашқа 5 тік 2балл Қалған оқушыларға 1 балл)
13 слайд
Рефлексия;” « Оқушы үні ” әдісі.
https ://padlet.com/tursynbaevadana/padlet-i0hs488ey5pttn2s
Үй жұмысы
Дискриптор? Жалпы нәтижелер санын табады
қолайлы нәтижелер санын табады
Ықтималдығын табады
13 слайд
Рефлексия;” « Оқушы үні ” әдісі. https ://padlet.com/tursynbaevadana/padlet-i0hs488ey5pttn2s Үй жұмысы Дискриптор? Жалпы нәтижелер санын табады қолайлы нәтижелер санын табады Ықтималдығын табады