Материалдар / "З" дыбысы мен әріпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"З" дыбысы мен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Даярлық сынып мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2021
506
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: “ З” дыбысы мен әрпі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ З” дыбысы мен әрпі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “ З” дыбысы мен әрпі

Сабақтың мақсаты:  0.1.1.1. Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып, дұрыс дыбыстау.  0.1.1.2. Сөзді б

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  0.1.1.1. Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып, дұрыс дыбыстау.  0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын ж ə не орналасу ретін анықтау.  0.2.2.1. Жазу жолына “ З ” ə рпін жазу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  0.1.1.1. Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып, дұрыс дыбыстау.  0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын ж ə не орналасу ретін анықтау.  0.2.2.1. Жазу жолына “ З ” ə рпін жазу.

 Дауыссыз “ З ” дыбысы мен әрпін таныту, жаңа сөздерді оқи, жаза білуге үйрету.  “ З ” дыбысына тіл ұстарта отыр

3 слайд
   Дауыссыз “ З ” дыбысы мен әрпін таныту, жаңа сөздерді оқи, жаза білуге үйрету.  “ З ” дыбысына тіл ұстарта отырып сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасау.  Балаларды “ З ” дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру.Міндеттері:

3 слайд

   Дауыссыз “ З ” дыбысы мен әрпін таныту, жаңа сөздерді оқи, жаза білуге үйрету.  “ З ” дыбысына тіл ұстарта отырып сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасау.  Балаларды “ З ” дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету. Әдемі жазуға қолдарын жаттықтыру.Міндеттері:

Шаттық шеңбері: Қайырлы таң ұстазым! Қайырлы таң,достарым, Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық! Доброе утро, учи

4 слайд
Шаттық шеңбері: Қайырлы таң ұстазым! Қайырлы таң,достарым, Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық! Доброе утро, учитель! Доброе утро, друзья! Посмотрите друг на друга Пожелайте добра! Good morning! Good morning! Good morning to you! Good morning! Good morning! We are glad to see you!

4 слайд

Шаттық шеңбері: Қайырлы таң ұстазым! Қайырлы таң,достарым, Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық! Доброе утро, учитель! Доброе утро, друзья! Посмотрите друг на друга Пожелайте добра! Good morning! Good morning! Good morning to you! Good morning! Good morning! We are glad to see you!

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

“ З ” дыбысын жазу

7 слайд
“ З ” дыбысын жазу

7 слайд

“ З ” дыбысын жазу

«Кім жылдам?» 1 тапсырма: Дауысты дыбыстарды өз үйіне орналастыр. 2 тапсырма: Дауыссыз дыбыстарды өз үйіне орналасты

8 слайд
«Кім жылдам?» 1 тапсырма: Дауысты дыбыстарды өз үйіне орналастыр. 2 тапсырма: Дауыссыз дыбыстарды өз үйіне орналастыр.

8 слайд

«Кім жылдам?» 1 тапсырма: Дауысты дыбыстарды өз үйіне орналастыр. 2 тапсырма: Дауыссыз дыбыстарды өз үйіне орналастыр.

1 тапсырма: Берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстардың астын сыз. 2 тапсырма: “ З ” әрпі бар суреттерді та

9 слайд
1 тапсырма: Берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстардың астын сыз. 2 тапсырма: “ З ” әрпі бар суреттерді тап.«Кім зерек?»

9 слайд

1 тапсырма: Берілген сөздердегі дауысты, дауыссыз дыбыстардың астын сыз. 2 тапсырма: “ З ” әрпі бар суреттерді тап.«Кім зерек?»

Соңғы тапсырма: Шығармашылық жұмыс

10 слайд
Соңғы тапсырма: Шығармашылық жұмыс

10 слайд

Соңғы тапсырма: Шығармашылық жұмыс

Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміз ұнады ма?

11 слайд
Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміз ұнады ма?

11 слайд

Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетіміз ұнады ма?