Материалдар / "Заманауи дидактикалық әдістер"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Заманауи дидактикалық әдістер"

Материал туралы қысқаша түсінік
АЛТЫН БАЛЫҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ СЫНЫПТЫ 3 ТОПҚА БӨЛЕСІЗ. ӨЗІҢІЗ ҮЙДЕН 3 ПАРАҚҚА 3 БАЛЫҚТЫН СУРЕТІН САЛЫП ДАЙЫНДАП КЕЛЕСІЗ. БІРІНШІ БАЛЫҚТЫҢ ТҮСІ ҚАРА, ЕКІНШІСІ ҚЫЗЫЛ, ҮШІНШІСІ САРЫ ТҮСТІ,ЯҒНИ БҰЛ АЛТЫН БАЛЫҚ БОЛЫП САНАЛАДЫ. ӘР ТОПТЫҢ КӨШБАСШЫЛАР КЕЛІП ТЕРІС КАРАП ТҰРҒАН ҚАҒАЗДЫ ТАҢДАЙДЫ. ҚАРА ТҮСТІ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОПҚА ҚЫЗЫЛ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОП ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СҰРАҚТАР ҚОЯДЫ,АЛ АЛТЫН ТҮСТІ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОП, ҚОРТЫНДЫЛАП ЕКІ ТОПТЫ БАҒАЛАЙДЫ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
60
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Семинар тренинг «Заманауи дидактикалық әдістер» Ұйымдастырған: ғылыми-әдістемелік меңгеруші А.Жәлімбетова Қызылорд

1 слайд
Семинар тренинг «Заманауи дидактикалық әдістер» Ұйымдастырған: ғылыми-әдістемелік меңгеруші А.Жәлімбетова Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК 2024 жыл

1 слайд

Семинар тренинг «Заманауи дидактикалық әдістер» Ұйымдастырған: ғылыми-әдістемелік меңгеруші А.Жәлімбетова Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК 2024 жыл

Жоспар: 1.Педагогтермен сергіту сәті 2.Дидактикалық әдістер 3.Сабақ өтуге арналған платформалар 4.Шығармашылық т

2 слайд
Жоспар: 1.Педагогтермен сергіту сәті 2.Дидактикалық әдістер 3.Сабақ өтуге арналған платформалар 4.Шығармашылық тапсырма «Қалай нәтижелі оқытуға болады?» Постер қорғау 5.«Әріптер сөйлейді» трениниг

2 слайд

Жоспар: 1.Педагогтермен сергіту сәті 2.Дидактикалық әдістер 3.Сабақ өтуге арналған платформалар 4.Шығармашылық тапсырма «Қалай нәтижелі оқытуға болады?» Постер қорғау 5.«Әріптер сөйлейді» трениниг

Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы заманауи дидактикалық әдістер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын

3 слайд
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы заманауи дидактикалық әдістер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс – тәсілдерді тиімді пайдалануға бағыт беру және сабақты тиімді өтуге арналған платформалармен таныстыру. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдерде оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне қалай ықпалдастыру керектігін түсінеді;   Өз тәжірибелерінде орынды пайдалана алады;   Сабақ беру әдісін өзгертеді.   Өткізілетін орны: Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК Өткізілетін күні: Өткізілетін орны: Мультимедикалық кабинет

3 слайд

Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы заманауи дидактикалық әдістер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс – тәсілдерді тиімді пайдалануға бағыт беру және сабақты тиімді өтуге арналған платформалармен таныстыру. Күтілетін нәтиже: Мұғалімдерде оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді өз тәжірибесіне қалай ықпалдастыру керектігін түсінеді;   Өз тәжірибелерінде орынды пайдалана алады;   Сабақ беру әдісін өзгертеді.   Өткізілетін орны: Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі МКҚК Өткізілетін күні: Өткізілетін орны: Мультимедикалық кабинет

ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов «Сабақ беру- жай үйреншікті нәрсе емес, ол жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген еке

4 слайд
ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов «Сабақ беру- жай үйреншікті нәрсе емес, ол жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Тренингімізді бастамас бұрын сіздердің алдарыңызға парақтар беремін, сол парақтардан қайшы қолданбай, тек жырту арқылы адамның бейнесін шығаруларыңыз керек. Бұл жерде байқайтынымыз барлығымызда әртүрлі, бір-біріне ұқсамайтын, ерекшеліктері көп мүсіндер шықты. Сергіту сәтінен түйетініміз әр педагогтың түйсігі, түсінігі әртүрлі, сол секілді олардың сабақ беру әдіс-тәсілдері, өзінің білген материалын оқушыға жеткізе алуы әртүрлі. Сол себепті ол үнемі бір қалыпта болуы мүмкін емес.

4 слайд

ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов «Сабақ беру- жай үйреншікті нәрсе емес, ол жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Тренингімізді бастамас бұрын сіздердің алдарыңызға парақтар беремін, сол парақтардан қайшы қолданбай, тек жырту арқылы адамның бейнесін шығаруларыңыз керек. Бұл жерде байқайтынымыз барлығымызда әртүрлі, бір-біріне ұқсамайтын, ерекшеліктері көп мүсіндер шықты. Сергіту сәтінен түйетініміз әр педагогтың түйсігі, түсінігі әртүрлі, сол секілді олардың сабақ беру әдіс-тәсілдері, өзінің білген материалын оқушыға жеткізе алуы әртүрлі. Сол себепті ол үнемі бір қалыпта болуы мүмкін емес.

СЕРГІТУ СӘТІ БҰЛ СЕРГІТУ СӘТІ САБАҚТЫ АШЫП АЛУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАДЫ. САБАҚ БАСТАЛАР АЛДЫНДА КЕРЕМЕТ ОЙЫН ОЙНАЙЫҚ. ТҰР

5 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ БҰЛ СЕРГІТУ СӘТІ САБАҚТЫ АШЫП АЛУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАДЫ. САБАҚ БАСТАЛАР АЛДЫНДА КЕРЕМЕТ ОЙЫН ОЙНАЙЫҚ. ТҰР ДЕГЕН КЕЗДЕ ОТЫРУ КЕРЕК, АЛ ОТЫР ДЕГЕНДЕ ТҰРУ КЕРЕК. БҰЛ СІЗДЕРДІҢ ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУЛАРЫҢЫЗҒА ЖӘНЕ ОЙ ӨРІСТЕРІҢІЗДІ ДАМЫТУҒА ӘСЕР ЕТЕДІ.

5 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ БҰЛ СЕРГІТУ СӘТІ САБАҚТЫ АШЫП АЛУ ҮШІН ҚОЛДАНЫЛАДЫ. САБАҚ БАСТАЛАР АЛДЫНДА КЕРЕМЕТ ОЙЫН ОЙНАЙЫҚ. ТҰР ДЕГЕН КЕЗДЕ ОТЫРУ КЕРЕК, АЛ ОТЫР ДЕГЕНДЕ ТҰРУ КЕРЕК. БҰЛ СІЗДЕРДІҢ ТЕЗ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУЛАРЫҢЫЗҒА ЖӘНЕ ОЙ ӨРІСТЕРІҢІЗДІ ДАМЫТУҒА ӘСЕР ЕТЕДІ.

АЛТЫН БАЛЫҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ СЫНЫПТЫ 3 ТОПҚА БӨЛЕСІЗ. ӨЗІҢІЗ ҮЙДЕН 3 ПАРАҚҚА 3 БАЛЫҚТЫН СУРЕТІН САЛЫП ДАЙЫНДАП К

6 слайд
АЛТЫН БАЛЫҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ СЫНЫПТЫ 3 ТОПҚА БӨЛЕСІЗ. ӨЗІҢІЗ ҮЙДЕН 3 ПАРАҚҚА 3 БАЛЫҚТЫН СУРЕТІН САЛЫП ДАЙЫНДАП КЕЛЕСІЗ. БІРІНШІ БАЛЫҚТЫҢ ТҮСІ ҚАРА, ЕКІНШІСІ ҚЫЗЫЛ, ҮШІНШІСІ САРЫ ТҮСТІ,ЯҒНИ БҰЛ АЛТЫН БАЛЫҚ БОЛЫП САНАЛАДЫ. ӘР ТОПТЫҢ КӨШБАСШЫЛАР КЕЛІП ТЕРІС КАРАП ТҰРҒАН ҚАҒАЗДЫ ТАҢДАЙДЫ. ҚАРА ТҮСТІ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОПҚА ҚЫЗЫЛ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОП ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СҰРАҚТАР ҚОЯДЫ,АЛ АЛТЫН ТҮСТІ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОП, ҚОРТЫНДЫЛАП ЕКІ ТОПТЫ БАҒАЛАЙДЫ.

6 слайд

АЛТЫН БАЛЫҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ СЫНЫПТЫ 3 ТОПҚА БӨЛЕСІЗ. ӨЗІҢІЗ ҮЙДЕН 3 ПАРАҚҚА 3 БАЛЫҚТЫН СУРЕТІН САЛЫП ДАЙЫНДАП КЕЛЕСІЗ. БІРІНШІ БАЛЫҚТЫҢ ТҮСІ ҚАРА, ЕКІНШІСІ ҚЫЗЫЛ, ҮШІНШІСІ САРЫ ТҮСТІ,ЯҒНИ БҰЛ АЛТЫН БАЛЫҚ БОЛЫП САНАЛАДЫ. ӘР ТОПТЫҢ КӨШБАСШЫЛАР КЕЛІП ТЕРІС КАРАП ТҰРҒАН ҚАҒАЗДЫ ТАҢДАЙДЫ. ҚАРА ТҮСТІ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОПҚА ҚЫЗЫЛ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОП ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СҰРАҚТАР ҚОЯДЫ,АЛ АЛТЫН ТҮСТІ БАЛЫҚ ТҮСКЕН ТОП, ҚОРТЫНДЫЛАП ЕКІ ТОПТЫ БАҒАЛАЙДЫ.

ЕСЕП МАШИНАСЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ БҰЛ ӘДІСТЕ ОҚУШЫЛАР ДОМАЛАҚ ПІШІНДЕ ТҰРАДЫ,ОДАН КЕЙІН КЕЗЕКПЕН 1,2 ДЕП САНАЙ БАС

7 слайд
ЕСЕП МАШИНАСЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ БҰЛ ӘДІСТЕ ОҚУШЫЛАР ДОМАЛАҚ ПІШІНДЕ ТҰРАДЫ,ОДАН КЕЙІН КЕЗЕКПЕН 1,2 ДЕП САНАЙ БАСТАЙДЫ. БҰЛ ӘДІСТЕГІ МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕ 3 САНЫ ,3 ГЕ БӨЛІНЕТІН САНДЫ ЖӘНЕДЕ ҚҰРАМЫНДА 3 БАР САН КЕЛГЕН КЕЗДЕ ЕКІ ҚОЛЫМЕН ШАПАЛАҚ ҰРУ КЕРЕК. АЛ ЕГЕР ҚАТЕЛЕСІП КЕТКЕН ЖАҒДАЙДА СОЛ ОҚУШЫ ОЙЫННАН ШЫҒАРЫЛЫП ҚАЙТАДАН 1 ДЕН БАСТАЛЫП САНАЛАДЫ.

7 слайд

ЕСЕП МАШИНАСЫ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ БҰЛ ӘДІСТЕ ОҚУШЫЛАР ДОМАЛАҚ ПІШІНДЕ ТҰРАДЫ,ОДАН КЕЙІН КЕЗЕКПЕН 1,2 ДЕП САНАЙ БАСТАЙДЫ. БҰЛ ӘДІСТЕГІ МАҢЫЗДЫ МӘСЕЛЕ 3 САНЫ ,3 ГЕ БӨЛІНЕТІН САНДЫ ЖӘНЕДЕ ҚҰРАМЫНДА 3 БАР САН КЕЛГЕН КЕЗДЕ ЕКІ ҚОЛЫМЕН ШАПАЛАҚ ҰРУ КЕРЕК. АЛ ЕГЕР ҚАТЕЛЕСІП КЕТКЕН ЖАҒДАЙДА СОЛ ОҚУШЫ ОЙЫННАН ШЫҒАРЫЛЫП ҚАЙТАДАН 1 ДЕН БАСТАЛЫП САНАЛАДЫ.

СОҢҒЫ СҰРАҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ ОҚУШЫҒА ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДАН 5 СҰРАҚ ҚОЙЫЛАДЫ,1 ШІ СҰРАҚТЫ ҚОЙҒАН КЕЗДЕ ЖАУАП БЕРМЕ

8 слайд
СОҢҒЫ СҰРАҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ ОҚУШЫҒА ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДАН 5 СҰРАҚ ҚОЙЫЛАДЫ,1 ШІ СҰРАҚТЫ ҚОЙҒАН КЕЗДЕ ЖАУАП БЕРМЕЙДІ,АЛ ЕКІНШІ СҰРАҚ ҚОЙЫЛҒАН УАҚЫТТА БІРІНШІ СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕДІ. СОҢҒЫ 5 ШІ СҰРАҚТЫ ҚОЙҒАН КЕЗДЕ БІРІНШІ СҰРАҚТЫҢ ЖАУАБЫН АЙТАДЫ

8 слайд

СОҢҒЫ СҰРАҚ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ ОҚУШЫҒА ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДАН 5 СҰРАҚ ҚОЙЫЛАДЫ,1 ШІ СҰРАҚТЫ ҚОЙҒАН КЕЗДЕ ЖАУАП БЕРМЕЙДІ,АЛ ЕКІНШІ СҰРАҚ ҚОЙЫЛҒАН УАҚЫТТА БІРІНШІ СҰРАҚҚА ЖАУАП БЕРЕДІ. СОҢҒЫ 5 ШІ СҰРАҚТЫ ҚОЙҒАН КЕЗДЕ БІРІНШІ СҰРАҚТЫҢ ЖАУАБЫН АЙТАДЫ

Х ЖӘНЕ 0 ӘДІСІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ ТАҚТАҒА Х 0 СЫЗБАСЫН СЫЗАСЫЗ. ЖӘНЕ КЕЗЕКПЕН 2 ОҚУШЫДАН ШЫҒАРЫП ӨТКЕН САБАҚТАН С

9 слайд
Х ЖӘНЕ 0 ӘДІСІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ ТАҚТАҒА Х 0 СЫЗБАСЫН СЫЗАСЫЗ. ЖӘНЕ КЕЗЕКПЕН 2 ОҚУШЫДАН ШЫҒАРЫП ӨТКЕН САБАҚТАН СҰРАҚ ҚОЯСЫЗ. БІР ОҚУШЫ Х БЕЛГІСІН ЕКІНШІ ОҚУШЫ 0 БЕЛГІСІН ТАНДАЙДЫ ҚАЙ ОҚУШЫ ЖАУАП БЕРЕДІ СОЛ ОҚУШЫ ӨЗ БЕЛГІСІН ҚОЯДЫ.

9 слайд

Х ЖӘНЕ 0 ӘДІСІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ ТАҚТАҒА Х 0 СЫЗБАСЫН СЫЗАСЫЗ. ЖӘНЕ КЕЗЕКПЕН 2 ОҚУШЫДАН ШЫҒАРЫП ӨТКЕН САБАҚТАН СҰРАҚ ҚОЯСЫЗ. БІР ОҚУШЫ Х БЕЛГІСІН ЕКІНШІ ОҚУШЫ 0 БЕЛГІСІН ТАНДАЙДЫ ҚАЙ ОҚУШЫ ЖАУАП БЕРЕДІ СОЛ ОҚУШЫ ӨЗ БЕЛГІСІН ҚОЯДЫ.

РАДИОЛЫҚ ЖҮЙЕ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ КЕЗ КЕЛГЕН БІР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ ШЫҒАРЫП АЛЫП БІР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ТҮСІНДІРІП БЕРЕС

10 слайд
РАДИОЛЫҚ ЖҮЙЕ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ КЕЗ КЕЛГЕН БІР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ ШЫҒАРЫП АЛЫП БІР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ТҮСІНДІРІП БЕРЕСІЗ,ОДАН КЕЙІН ОЛ ОҚУШЫ БАСҚА БІР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ ШЫҒАРЫП АЛЫП СОЛ ТҮСІНГЕНІ БОЙЫНША АЙТЫП БЕРЕДІ. СОЛАЙ СОЛАЙ БІР-БІРІНЕ АЙТАДЫ.СОҢҒЫ ОҚУШЫ ТҮСІНГЕНІ БОЙЫНША БАРЛЫҚ СЫНЫПҚА АЙТЫП БЕРЕДІ

10 слайд

РАДИОЛЫҚ ЖҮЙЕ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ КЕЗ КЕЛГЕН БІР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ ШЫҒАРЫП АЛЫП БІР ТАҚЫРЫП БОЙЫНША ТҮСІНДІРІП БЕРЕСІЗ,ОДАН КЕЙІН ОЛ ОҚУШЫ БАСҚА БІР ОҚУШЫНЫ ЖЕКЕ ШЫҒАРЫП АЛЫП СОЛ ТҮСІНГЕНІ БОЙЫНША АЙТЫП БЕРЕДІ. СОЛАЙ СОЛАЙ БІР-БІРІНЕ АЙТАДЫ.СОҢҒЫ ОҚУШЫ ТҮСІНГЕНІ БОЙЫНША БАРЛЫҚ СЫНЫПҚА АЙТЫП БЕРЕДІ

НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ 7 ҚАҒАЗҒА ӘР ТҮРЛІ МЕМЛЕКЕТ НЕМЕСЕ ӘР ТҮРЛІ ТҰЛҒАЛАР ШЫҒАРЫП ӘКЕЛЕСІЗ. ЖӘНЕДЕ ОН

11 слайд
НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ 7 ҚАҒАЗҒА ӘР ТҮРЛІ МЕМЛЕКЕТ НЕМЕСЕ ӘР ТҮРЛІ ТҰЛҒАЛАР ШЫҒАРЫП ӘКЕЛЕСІЗ. ЖӘНЕДЕ ОНЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТАРАТЫП БЕРЕСІЗ. ОҚУШЫЛАР 7 МИНУТТЫҢ ІШІНДЕ СОЛ СУРЕТ БОЙЫНША 10 ФАКТ ТАБУ КЕРЕК. БҰЛ ӘДІС ҰЯЛЫ ТЕЛЕФОНДЫ, ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІН ПАЙДАЛЫ ҚОЛДАНУҒА СЕПТІГІН ТИГІЗЕДІ

11 слайд

НЕЙРОНДЫҚ ЖЕЛІ ДИДАКТИКАЛЫҚ ӘДІСІ 7 ҚАҒАЗҒА ӘР ТҮРЛІ МЕМЛЕКЕТ НЕМЕСЕ ӘР ТҮРЛІ ТҰЛҒАЛАР ШЫҒАРЫП ӘКЕЛЕСІЗ. ЖӘНЕДЕ ОНЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТАРАТЫП БЕРЕСІЗ. ОҚУШЫЛАР 7 МИНУТТЫҢ ІШІНДЕ СОЛ СУРЕТ БОЙЫНША 10 ФАКТ ТАБУ КЕРЕК. БҰЛ ӘДІС ҰЯЛЫ ТЕЛЕФОНДЫ, ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІН ПАЙДАЛЫ ҚОЛДАНУҒА СЕПТІГІН ТИГІЗЕДІ

САБАҚ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН ПЛАТФОРМАЛАР:

12 слайд
САБАҚ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН ПЛАТФОРМАЛАР:

12 слайд

САБАҚ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН ПЛАТФОРМАЛАР:

YOUGILE БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРҒА ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН БЕРЕ АЛАСЫЗ. АЛДАҒЫ ӨТЕТІН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ЖӘНЕ ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТА

13 слайд
YOUGILE БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРҒА ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН БЕРЕ АЛАСЫЗ. АЛДАҒЫ ӨТЕТІН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ЖӘНЕ ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ТІЗБЕКТЕП ҚОЯ АЛАСЫЗ. ҚАЙ ОҚУШЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ОРЫНДАҒАНЫҢ НЕМЕСЕ ОРЫНДАМАҒАНЫН ҚАРАП ОТЫРА АЛАСЫЗ. Сілтеме: https://ru.yougile.com/

13 слайд

YOUGILE БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРҒА ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН БЕРЕ АЛАСЫЗ. АЛДАҒЫ ӨТЕТІН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ЖӘНЕ ӨТКЕН ТАҚЫРЫПТАРДЫ ТІЗБЕКТЕП ҚОЯ АЛАСЫЗ. ҚАЙ ОҚУШЫ ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН ОРЫНДАҒАНЫҢ НЕМЕСЕ ОРЫНДАМАҒАНЫН ҚАРАП ОТЫРА АЛАСЫЗ. Сілтеме: https://ru.yougile.com/

WORDWALL БҰЛ ПЛАТФОРМАДА СІЗДЕР НЕШЕ ТҮРЛІ ВИКТОРИНАЛАР ,САБАҚ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН ОЙЫНДАР ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗДАР. QUIZ

14 слайд
WORDWALL БҰЛ ПЛАТФОРМАДА СІЗДЕР НЕШЕ ТҮРЛІ ВИКТОРИНАЛАР ,САБАҚ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН ОЙЫНДАР ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗДАР. QUIZZIZ БҰЛ ПЛАТФОРМА ОНЛАЙН ТЕСТ СҰРАҚТАРЫН ҚҰРАСТЫРУ ҮШІН ҚОЛДАНСА БОЛАДЫ. Сілтеме:https://wordwall.net/ru Сілтеме:https://quizizzcom/?lng=ru

14 слайд

WORDWALL БҰЛ ПЛАТФОРМАДА СІЗДЕР НЕШЕ ТҮРЛІ ВИКТОРИНАЛАР ,САБАҚ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН ОЙЫНДАР ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗДАР. QUIZZIZ БҰЛ ПЛАТФОРМА ОНЛАЙН ТЕСТ СҰРАҚТАРЫН ҚҰРАСТЫРУ ҮШІН ҚОЛДАНСА БОЛАДЫ. Сілтеме:https://wordwall.net/ru Сілтеме:https://quizizzcom/?lng=ru

CANVA БҰЛ ПЛАТФОРМАДА ДАЙЫН ШАБЛОНДАР АРҚЫЛЫ ЖОҒАРҒЫ ДЕҢГЕЙДЕ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАЙ АЛАСЫЗДАР RANDOM БҰЛ ПЛАТФОРМ

15 слайд
CANVA БҰЛ ПЛАТФОРМАДА ДАЙЫН ШАБЛОНДАР АРҚЫЛЫ ЖОҒАРҒЫ ДЕҢГЕЙДЕ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАЙ АЛАСЫЗДАР RANDOM БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ СІЗДЕР КЕЗКЕЛГЕН АШЫҚ САБАҚТА НЕМЕСЕ КҮНДЕЛІКТІ САБАҚТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚ АЙТУ КЕЗЕГІН РЕТТЕП АЛАСЫЗ. Сілтеме:https://www.canva.com/ru_ru/ Сілтеме:https://www.random.org/

15 слайд

CANVA БҰЛ ПЛАТФОРМАДА ДАЙЫН ШАБЛОНДАР АРҚЫЛЫ ЖОҒАРҒЫ ДЕҢГЕЙДЕ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАЙ АЛАСЫЗДАР RANDOM БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ СІЗДЕР КЕЗКЕЛГЕН АШЫҚ САБАҚТА НЕМЕСЕ КҮНДЕЛІКТІ САБАҚТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ САБАҚ АЙТУ КЕЗЕГІН РЕТТЕП АЛАСЫЗ. Сілтеме:https://www.canva.com/ru_ru/ Сілтеме:https://www.random.org/

LEARNIS БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ СІЗДЕР ОЙЫН , KВЕСТ ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗДАР,ЯҒНИ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН

16 слайд
LEARNIS БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ СІЗДЕР ОЙЫН , KВЕСТ ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗДАР,ЯҒНИ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРЫП САБАҚ ӨТЕ АЛАСЫЗДАР. UMAIGRA БҰЛ ПЛАТФОРМАДА ОЙЫНДАР ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗ ЖӘНЕ ДЕ СОЛ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ САБАҚ ӨТЕ АЛАСЫЗ. Сілтеме:https://www.learnis.ru/ Сілтеме:https://www.umaigra.com/

16 слайд

LEARNIS БҰЛ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ СІЗДЕР ОЙЫН , KВЕСТ ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗДАР,ЯҒНИ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРЫП САБАҚ ӨТЕ АЛАСЫЗДАР. UMAIGRA БҰЛ ПЛАТФОРМАДА ОЙЫНДАР ҚҰРАСТЫРА АЛАСЫЗ ЖӘНЕ ДЕ СОЛ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ САБАҚ ӨТЕ АЛАСЫЗ. Сілтеме:https://www.learnis.ru/ Сілтеме:https://www.umaigra.com/

SOCRATIVE БҰЛ ПЛАТФОРМА ОНЛАЙН ТЕСТКЕ АРНАЛҒАН. ҚОРТЫНДЫНЫ ОСЫ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ АЛСАҢЫЗ БОЛАДЫ. Сілтеме:https://ww

17 слайд
SOCRATIVE БҰЛ ПЛАТФОРМА ОНЛАЙН ТЕСТКЕ АРНАЛҒАН. ҚОРТЫНДЫНЫ ОСЫ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ АЛСАҢЫЗ БОЛАДЫ. Сілтеме:https://www.socrative.com/

17 слайд

SOCRATIVE БҰЛ ПЛАТФОРМА ОНЛАЙН ТЕСТКЕ АРНАЛҒАН. ҚОРТЫНДЫНЫ ОСЫ ПЛАТФОРМА АРҚЫЛЫ АЛСАҢЫЗ БОЛАДЫ. Сілтеме:https://www.socrative.com/

«Әріптер сөйлейді» Көңіл көтеруге арналған тренинг. Бұл тренинг ойлау шапшаңдығын талап етеді. Қандай сұрақ қойлса

18 слайд
«Әріптер сөйлейді» Көңіл көтеруге арналған тренинг. Бұл тренинг ойлау шапшаңдығын талап етеді. Қандай сұрақ қойлса да, берілген әріптен басталатын жауап болуы тиіс. Ж Қ А С К әріптері Сұрақтар: 1.Жасыңыз нешеде 2.Жақсы көретін түсіңіз 3.10 жылдан кейін өзіңізді қалай елестетесіз 4.Сүйікті киноңыз 5.Соңғы оқыған кітабыңыз 6.Қай елде саяхаттағанды ұнатасыз 7.Өзіңізді қандай педагог деп есептейсіз

18 слайд

«Әріптер сөйлейді» Көңіл көтеруге арналған тренинг. Бұл тренинг ойлау шапшаңдығын талап етеді. Қандай сұрақ қойлса да, берілген әріптен басталатын жауап болуы тиіс. Ж Қ А С К әріптері Сұрақтар: 1.Жасыңыз нешеде 2.Жақсы көретін түсіңіз 3.10 жылдан кейін өзіңізді қалай елестетесіз 4.Сүйікті киноңыз 5.Соңғы оқыған кітабыңыз 6.Қай елде саяхаттағанды ұнатасыз 7.Өзіңізді қандай педагог деп есептейсіз

Назарларыңызға рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!