1 слайд
Оқу пәні : Жаратылыстану
Тақырыбы : 3.2 Заттардың жіктелуі
Оқу мақсаты: 5.3.2.1 Қоспалардан таза заттарды ажырату. • Барлығы:
Қоспалар мен
таза заттарды
атай алады.
• Басым бөлігі :
Қоспалар мен
таза заттарға
мысалдар
келтіре алады .
• Кейбір
оқушылар :Кү
нделікті
тұрмыста
кездесетін
заттард ың
физика лық
қасиет теріне
сүй ене
от ыр ып,
заттарды таза
ж әне қос па
затқ а ажы рата
алады.
Саба қтың
мақсаты :
• Білу :Таза
зат пен
қоспаға тән
белгілерді
біледі.
• Түсіну :Таза
затттарды
қоспаларды
оның
түрлерін
жіктей
алады .
• Қолдану: Та
за заттар
мен
қоспалардың
құрамын
ажыратады .
Бағалау
критерийі
• Азаматтық
жауапкершілі
кке үйрете
отырып ,
табиғатқа
және оның
бөліктеріне
құрметпен
қарауға, өмір
бойы оқып
үйренуге
баулу .
Құндылықтарға
баулу
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сабақтың
басы “ Миға
шабуыл” Бейнежазбаны
к өре отырып
таза және қоспа
зат туралы
мәлімет алады
Сабақтың
ортасы Кесте
толтыру.Венн
диаграмммасы
құру.Сурет
бойынша
жұмыс Мәтінді оқып, таза
зат пен қоспаның
анықтамасы мен
сипатын
меңгеріп,ерекшелік
терін анықтай
алады
Сабақтың
соңы Кері
байланыс “ Білім
пирамидасы”
3 слайд
Саралау
Қабілеті жоғары
оқушылар
•
Заттардың қасиеттері
мен сипаттарына
сүйене отырып,
заттарды таза және
қоспаға
ажыратады,құрам
бөліктерін атай
алады Қабілеті орташа
оқушылар
•
Кітаптағы мәтін
бойынша және
суреттерді пайдалана
отырып, таза зат пен
қоспаға сипаттама
бере алады Қабілеті төмен
оқушылар
•
Таза заттар мен
қоспаларға мысал
келтіріп, атай алады .
4 слайд
Дескриптор
Таза зат пен қоспаны
сипаттай алады .
Таза зат пен қоспаны
ажырата біледі. ( Венн
диаграммасы)
Кері байланыс
“ Білім пирамидасы”
Тақырып бойынша маңызды бір нәрсе
Көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе
Бұрыннан білетін үш нәрсе
Сабақтан үйренген төрт нәрсеБағалау
Блоб ағашы
5 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз