Материалдар / Заттардың орналасуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттардың орналасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту әдістемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2019
343
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
"Талдықорған қаласының облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты

1 слайд
"Талдықорған қаласының облыстық есту қабілеті бұзылған балаларға арнайы мектеп-интернаты" КММ Алматы облысы бастауыш сынып мұғалімі Омарбаева Рауза Абдихамитовна Пәні: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геометрия элементтері Ортақ тақырып: «Ө зім туралы», менің мектебім» тақырыбы аясында Сабақ тақырыбы: Заттардың орналасуы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.3.2.5. Заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, ас

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.3.2.5. Заттардың кеңістікте (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, артында) орналасуларын анықтау Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Заттардың кеңістіктегі орналасуын көрсете алады, Көптеген оқушылар: заттардың бағыттарын және арақашықтарын анықтайды Кейбір оқушылар: нысандардың орналасуын сипаттай біледі, бағыттар бойынша орналастырады Бағалау критерийлері: Заттардың кеңістіктегі орналасуын көрсетіп, бағыттарын және арақашықтарын анықтайды (оң жағы- сол жағы, жоғарыда- төменде, үстінде- астында, алдында-артында, ішінде- сыртында)

 Тілдік мақсаттар  оң жағы- сол жағы, жоғарыда- төменде, үстінде- астында, алдында-артында, ішінде- сыртында  Құндылықтарды

3 слайд
 Тілдік мақсаттар  оң жағы- сол жағы, жоғарыда- төменде, үстінде- астында, алдында-артында, ішінде- сыртында  Құндылықтарды дарыту  Бір- бірін тыңдау және ынтымақтастықта, сыйластықта топпен бірігіп жұмыс жасауға баулу, бақылау, нәтижені түсіну.  Пәнаралық байланыстар: Сауат ашу, бейнелеу өнері  А КТ қ олдану да ғ дылары :  Слайдтар, үлестірмелі парақшалар, интербелсенді тақталарда тапсырмаларды орындайды  Бастапқы білім  Геометриялық фигуралар (нүкте, түзу, сынық сызықтар, қисықтар, кесінді, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар) туралы түсінеді және оларды ажырата біледі.  Берілген ұзындық бойынша кесінді сызады  

 Сабақ тың басы . Ұйымдастыру кезеңі: (амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірліктерін тексеру)  Ширату жаттығуы: 

4 слайд
 Сабақ тың басы . Ұйымдастыру кезеңі: (амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірліктерін тексеру)  Ширату жаттығуы:  Күн жарығын алақанға саламын,  Жүрегіме басып ұстай қаламын.  Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,  Болып кетер сонда дереу жан-жағым.  -Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз. Бүгін «Білгенімізді қайталаймыз!» деген мақсатпен жұмыс істейміз.  Сабақтың ортасы . Сабақты заттардың орналасуы мен бағытын көрсететін сөзді және сөз тіркесін түсіндіруден бастаймын.  Тапсырма:  қаламды алып партаның үстіне қойыңдар,  қаламның оң жағына сары түсті қарындашты қойыңдар  сол жағына жасыл түсті қарындашты қойыңдар  жасыл түсті қарындаштың төменгі жағына өшіргішті орналастыр  сары түсті қарындаштың жоғарғы жағына сызғышты орналастыр Осы тапсырмаларды орындата отырып кеңістікті бағдарлауын анықтап аламын

 Сұрақ- жауап  - Қаламның оң жағына қандай қарындашты қойдың?  - Ал сол жағына не қойдың? т.б.  МТ. Біздің айналамыздағы зат

5 слайд
 Сұрақ- жауап  - Қаламның оң жағына қандай қарындашты қойдың?  - Ал сол жағына не қойдың? т.б.  МТ. Біздің айналамыздағы заттардың кеңістікте бір- біріне қатысты орналасуын мына сөздер сипаттайды: оң жағы- сол жағы, жоғарыда- төменде, үстінде- астында, алдында-артында, ішінде- сыртында.  ҚБ. «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау  Кітаппен жұмыс:2- тапсырма Балықшылар  Суретте заттар қалай орналасқан? Сипаттап айт.  Суреттер сөйлейді. Сұрақ  - Сол жақта томардың үстінде не отыр? - Оң жақта ше? - Жоғарыда нелер көрінеді?  Ағаштың түбіндегі затты ата. Жоғарыда, сол жақ бұрышта не көрінеді? Оң жақта ше ?  Төменде оң жақта не отыр? Ағаштың үстінде не бар?  ҚБ. «Үш шапалақ» арқылы бағалау  3. Суретке қара. Мына заттар қоянның қай жағында орналасқанын айтып бер:  а) cуы бар шелек:  ә) сәбіз салынған жәшік  б) көк шөп салынған себет  в) қасқыр  Сұрақ.  Егер қоян оңға бұрылса, олардың орналасуы қалай өзгереді? Солға бұрылса ше?  ҚБ. Мадақтау арқылы бағалау  4. Орындап көр. Топпен жұмыс.  Әр топтан бір оқушыны құлтемір рөліне қоямын.  Ол оқушының алдын ала тұратын жерін белгілеп қоямыз. Қалған оқушылар құлтемірдің есікке дейін жүру нұсқаулығын жасайды. Оқушылар құрастырған нұсқаулықты ретімен оқиды, құлтемір нұсқаулыққа сүйеніп қимылдар жасайды. Қай топтың құлтемірі есікке дұрыс ештеңеге соғылмай жетсе, сол топ жеңімпаз атанады.  ҚБ. «От шашу» әдісі бойынша бағалау  Сергіту сәті:  Солға, солға түзу тұр  Оңға, оңға түзу тұр  Алға қарай бір қадам  Артқа қарай бір қадам  Жоғары, төмен қараймыз  Орнымызды табамыз

 Дәптермен жұмыс.  1. Суреттегі машиналарды боя. Алдында кетіп бара жатқан машинаны қызыл түспен, одан кейінгі машинаны көк

6 слайд
 Дәптермен жұмыс.  1. Суреттегі машиналарды боя. Алдында кетіп бара жатқан машинаны қызыл түспен, одан кейінгі машинаны көк түспен, сары мен көк машинаның арасындағы машинаны қоңыр түспен боя.  2. Иттердің аттарын жаз.  Ақтөс ортасында отыр, оның сол жағында Ақтабан, оң жағында Бөрібасар отыр.  Тапсырманың дұрыстығын жұлдызша беру арқылы бағалаймын.  Сабақтың соңы . Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру.  «Қарама- қарсы мағыналы сөздер» ойыны  Шарты: мұғалім допты кез келген оқушының біріне лақтырып, тірек сөздің біреуін айтады, оқушы сол сөзге қарама- қарсы сөзді айтып, допты мұғалімнің өзіне қайтарады.  М-ы: алдында- артында т.с.с.  «Табыс баспалдағы» өзін-өзі бағалау  Тақырыпты қаншалықты түсінгеніңе байланысты:  Бүгінгі сабақта не меңгердім? Не білдім? сұрақтар төңірегінде оқушылар өздерін қай сатыда көреді, сол сатыдағы баланы бояйды.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отыр

7 слайд
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Ойлан Егер қонжық көжектің сол жағында отырса, онда көжек қонжықтың қай жағында отырады? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? 1. От шашу 2. Бірін-бірі тексеру 3. Бас бармақ 4. Жұлдызша

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап

8 слайд
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Ойлан Егер қонжық көжектің сол жағында отырса, онда көжек қонжықтың қай жағында отырады? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? 1. От шашу 2. Бірін-бірі тексеру 3. Бас бармақ 4. Жұлдызша Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Баланың партада дұрыс отыруын қадағалау