Материалдар / Зерттеу сабақтары- бірлескен оқу тәсілі

Зерттеу сабақтары- бірлескен оқу тәсілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты зерттеу (Lesson Study) –мұғалімдік тәжірибе саласындағы білімдерді жетілдіруге бағытталған сабақтарда зерттеудің айрықша нысанымен сипатталатын педагогикалық тәсіл. Бұл мақалада өз тәжірибемдегі «Сабақты зерттеу» үдерісінің алғашқы кезеңдерінің өтілу ерекшеліктерімен бөліседі. Мақсаты: мектеп мұғалімдерінің ынтымақтастығы мен кәсіби өзара әрекеттесуінің, өзінің оқыту тәжірибесін жақсарту және кәсіби бірлестіктерді қалыптастыру болып табылады. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауға, білімін тәжірибе жүзінде қолдану білуі, өзін-өзі оқыту және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамытуға үйренуді жүзеге асыру бұл мақаланың өзектілігі деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2023
268
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жетісу облысы Панфилов ауданы «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік

1 слайд
Жетісу облысы Панфилов ауданы «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Ажинурова Бакыт Калиевна Бірге бас қосу – бұл бастама, бірге болу – бұл прогресс, ал бірігіп жұмыс жасау – бұл ЖЕТІСТІК ( Генри Форд)     

1 слайд

Жетісу облысы Панфилов ауданы «Төменгі Пенжім орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Ажинурова Бакыт Калиевна Бірге бас қосу – бұл бастама, бірге болу – бұл прогресс, ал бірігіп жұмыс жасау – бұл ЖЕТІСТІК ( Генри Форд)     

Педагогикалық идеяның тақырыбы: «Зерттеу сабақтары - бірлескен оқу тәсілі»

2 слайд
Педагогикалық идеяның тақырыбы: «Зерттеу сабақтары - бірлескен оқу тәсілі»

2 слайд

Педагогикалық идеяның тақырыбы: «Зерттеу сабақтары - бірлескен оқу тәсілі»

МАҚСАТЫ: оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру, соның нәтижесінде оқушылардың оқу үлгерімін арттыру; ;

3 слайд
МАҚСАТЫ: оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру, соның нәтижесінде оқушылардың оқу үлгерімін арттыру;  ;

3 слайд

МАҚСАТЫ: оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру, соның нәтижесінде оқушылардың оқу үлгерімін арттыру;  ;

Өзектілігі: Менің идеямның өзектілігі аталған мәселе бойынша Lesson study жұмысының нәтижесін көрсету емес, тіпті, осы жүй

4 слайд
Өзектілігі: Менің идеямның өзектілігі аталған мәселе бойынша Lesson study жұмысының нәтижесін көрсету емес, тіпті, осы жүйенің оқушылардың мүмкіндіктеріне әсер ететіндігі туралы да емес,бар болғаны бірлесе жұмыс істеу арқылы үшке үлгіріп жүрген оқушыдан орташа деңгейлі оқу екпіндісін жасауға болатындығын мақтанышпен бөліскім келеді.

4 слайд

Өзектілігі: Менің идеямның өзектілігі аталған мәселе бойынша Lesson study жұмысының нәтижесін көрсету емес, тіпті, осы жүйенің оқушылардың мүмкіндіктеріне әсер ететіндігі туралы да емес,бар болғаны бірлесе жұмыс істеу арқылы үшке үлгіріп жүрген оқушыдан орташа деңгейлі оқу екпіндісін жасауға болатындығын мақтанышпен бөліскім келеді.

 Өзгеріс енгізудің негізгі тетіктерін табу үшін, неден бастаймын деген сұраққа жауап іздедім.Енжар, ештеңеге қызықпайтын, те

5 слайд
 Өзгеріс енгізудің негізгі тетіктерін табу үшін, неден бастаймын деген сұраққа жауап іздедім.Енжар, ештеңеге қызықпайтын, тек келіп кететін оқушыларды көз алдыма елестеттім. «Неге» осындай оқушылар бар, ол «қалай» пайда болды, енді «не» істеу керек? Бұл сұрақтардың жауабын – оқыту әдісіне жаңалық енгізу, нәтижелі де сапалы сабақ беру екендігін ұққандықтан өз тобымызбен жұмыс жасауға кірістік .

5 слайд

 Өзгеріс енгізудің негізгі тетіктерін табу үшін, неден бастаймын деген сұраққа жауап іздедім.Енжар, ештеңеге қызықпайтын, тек келіп кететін оқушыларды көз алдыма елестеттім. «Неге» осындай оқушылар бар, ол «қалай» пайда болды, енді «не» істеу керек? Бұл сұрақтардың жауабын – оқыту әдісіне жаңалық енгізу, нәтижелі де сапалы сабақ беру екендігін ұққандықтан өз тобымызбен жұмыс жасауға кірістік .

Алғашқы қадам  Зерттеу жүргізу үшін менің сыныбымда анықталған проблема–білім алушының өз ойын айқын жеткізудегі сөйлеу т

6 слайд
Алғашқы қадам  Зерттеу жүргізу үшін менің сыныбымда анықталған проблема–білім алушының өз ойын айқын жеткізудегі сөйлеу тілі мен сөздік қорының жеткіліксіздігі болды.  2 . Проблема мен таңдаған әдісті зерттеу сұрағына айналдырып, «Оқушылардың сөздік қорын дамытуда «Графикалық органайзер» әдісінің пайдасы қандай ?» деген тұжырым жасалды

6 слайд

Алғашқы қадам  Зерттеу жүргізу үшін менің сыныбымда анықталған проблема–білім алушының өз ойын айқын жеткізудегі сөйлеу тілі мен сөздік қорының жеткіліксіздігі болды.  2 . Проблема мен таңдаған әдісті зерттеу сұрағына айналдырып, «Оқушылардың сөздік қорын дамытуда «Графикалық органайзер» әдісінің пайдасы қандай ?» деген тұжырым жасалды

Міндеттері:  Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту;  Бірлескен жұмыс барысында жекелеген оқушыла

7 слайд
Міндеттері:  Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту;  Бірлескен жұмыс барысында жекелеген оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту;  Тапсырмаларды орындауда өзін,өзгені бағалауды қалыптастыру ;

7 слайд

Міндеттері:  Тиімді әдіс - тәсілдер арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту;  Бірлескен жұмыс барысында жекелеген оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту;  Тапсырмаларды орындауда өзін,өзгені бағалауды қалыптастыру ;

LESSON STUDY қадамдары:  Жоспар: сабақты бірлесіп жоспарлау  Зерттеу сабағын өткізу : әріптестермен сабақты бақылау  Бағал

8 слайд
LESSON STUDY қадамдары:  Жоспар: сабақты бірлесіп жоспарлау  Зерттеу сабағын өткізу : әріптестермен сабақты бақылау  Бағалау: мұғалімдердің сабақты, оқушыларды бақылау жүргізуінің нәтижелері  Іс-әрекет: өз сабақтарын жақсарту және басқа сыныптарда іске асыру

8 слайд

LESSON STUDY қадамдары:  Жоспар: сабақты бірлесіп жоспарлау  Зерттеу сабағын өткізу : әріптестермен сабақты бақылау  Бағалау: мұғалімдердің сабақты, оқушыларды бақылау жүргізуінің нәтижелері  Іс-әрекет: өз сабақтарын жақсарту және басқа сыныптарда іске асыру

Зерттеу сабақтарының барысы «А » оқушы тапсырмаларды орындауда топ мүшелеріне көмектесе отырып, белсенділік танытып, өзін

9 слайд
Зерттеу сабақтарының барысы «А » оқушы тапсырмаларды орындауда топ мүшелеріне көмектесе отырып, белсенділік танытып, өзінің көшбасшылық қабілетін көрсетті «В» оқушы сабақ барысында тапсырмаларды жүйелі орындап, ЖАДА қолдау көрсеткендігі бағалау кезінде байқалды «С» оқушы сөздік қорының аздығына қарамастан мұғалімнің көмегіне сүйене отырып, баяу болса да тапсырманы орындады

9 слайд

Зерттеу сабақтарының барысы «А » оқушы тапсырмаларды орындауда топ мүшелеріне көмектесе отырып, белсенділік танытып, өзінің көшбасшылық қабілетін көрсетті «В» оқушы сабақ барысында тапсырмаларды жүйелі орындап, ЖАДА қолдау көрсеткендігі бағалау кезінде байқалды «С» оқушы сөздік қорының аздығына қарамастан мұғалімнің көмегіне сүйене отырып, баяу болса да тапсырманы орындады

Зерттеу сабақтарының әр айналымы сайын С деңгейлі оқушы ашылып, өз алдына пікір айтуға дағдылана бастады.Соңғы сабақтарда топ

10 слайд
Зерттеу сабақтарының әр айналымы сайын С деңгейлі  оқушы ашылып, өз алдына пікір айтуға дағдылана бастады.Соңғы сабақтарда топ басшысы болды, «Графикалық органайзер» әдісімен тапсырмаларды түрлендірген сайын оқушының қызығушылығы арта түсті. Осылайша бірнеше тізбектелген сабақтарға қатысып С деңгейлі оқушыға  мұғалім тарапынан ерекше қолдау,  түрткі керек екенін байқадым. Оқушы сабақ соңына қарай  тақтаға шығып, жазуға, өз ойын айтуға  талпынды. Демек, «графикалық органайзер» әдісі оқушының сөздік қорын дамытуға тиімді тәсіл екеніне кезекті рет көз жеткіздім.

10 слайд

Зерттеу сабақтарының әр айналымы сайын С деңгейлі  оқушы ашылып, өз алдына пікір айтуға дағдылана бастады.Соңғы сабақтарда топ басшысы болды, «Графикалық органайзер» әдісімен тапсырмаларды түрлендірген сайын оқушының қызығушылығы арта түсті. Осылайша бірнеше тізбектелген сабақтарға қатысып С деңгейлі оқушыға  мұғалім тарапынан ерекше қолдау,  түрткі керек екенін байқадым. Оқушы сабақ соңына қарай  тақтаға шығып, жазуға, өз ойын айтуға  талпынды. Демек, «графикалық органайзер» әдісі оқушының сөздік қорын дамытуға тиімді тәсіл екеніне кезекті рет көз жеткіздім.

Іс-тәжірибе бар ы сында оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану негізінде білім алушыларда мынадай өзгерістер мен нәтижелер

11 слайд
Іс-тәжірибе бар ы сында оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану негізінде білім алушыларда мынадай өзгерістер мен нәтижелер болатынына көз жеткіздім: 1.Білім алушылар алдына мақсат қоюды үйренді; 2.Әр нәрсеге өз көзқарасын қалыптастырды; 3.Бұрынғы білетіндерін салыстырды; 4.Бірігіп жұмыс жасауды, бір-бірімен тіл табысуды үйренді; 5.Қорытынды жасай алды. 6.Сыни көзқарастары қалыптасты 7.Сыныптағы белсенді оқушының саны артты

11 слайд

Іс-тәжірибе бар ы сында оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану негізінде білім алушыларда мынадай өзгерістер мен нәтижелер болатынына көз жеткіздім: 1.Білім алушылар алдына мақсат қоюды үйренді; 2.Әр нәрсеге өз көзқарасын қалыптастырды; 3.Бұрынғы білетіндерін салыстырды; 4.Бірігіп жұмыс жасауды, бір-бірімен тіл табысуды үйренді; 5.Қорытынды жасай алды. 6.Сыни көзқарастары қалыптасты 7.Сыныптағы белсенді оқушының саны артты

Зерттеу нәтижесі Белсенділігі жоғарыладыҚолданылған әдіс-тәсілдердің нәтижесінде «С» оқушы сыныптағы белсенді оқушылардың б

12 слайд
Зерттеу нәтижесі Белсенділігі жоғарыладыҚолданылған әдіс-тәсілдердің нәтижесінде «С» оқушы сыныптағы белсенді оқушылардың біріне айналды. Тапсырма арқылы с ұрақ қояды, идеяларын ұсынады және айтқандарын дәлелдейдіСенімділік пайда болды, өз ойын айтуды үйренді, сөздік қоры дамыды, пәнге деген қызығушылығы артты

12 слайд

Зерттеу нәтижесі Белсенділігі жоғарыладыҚолданылған әдіс-тәсілдердің нәтижесінде «С» оқушы сыныптағы белсенді оқушылардың біріне айналды. Тапсырма арқылы с ұрақ қояды, идеяларын ұсынады және айтқандарын дәлелдейдіСенімділік пайда болды, өз ойын айтуды үйренді, сөздік қоры дамыды, пәнге деген қызығушылығы артты

Менің педагогикалық идеям: • Құрметті әріптестер! Зерттеу сабақтары арқылы біз тұйық, баяу оқушылардың ашылуына көмектесе

13 слайд
  Менің педагогикалық идеям: •   Құрметті әріптестер! Зерттеу сабақтары арқылы біз тұйық, баяу оқушылардың ашылуына көмектесеміз. Мейлі  дұрыс болсын, мейлі бұрыс болсын  өз ойын,  оқығанын  еркін айта алғанда ғана ол  ашылады.      С деңгейлі оқушыны зерттей  келе мынадай ой қорытындыладым. Оқушының бойындағы қабілет, дарын әр сабақ барысында бірте-бірте көріне бастайды. Білім алушыларды сапалы біліммен қамтамасыз ету үшін бірлесе жоспар құрып, әдістерді тиімді қолдану арқылы зерттеу сабақтарын ұйымдастыруды ұсынамын.

13 слайд

  Менің педагогикалық идеям: •   Құрметті әріптестер! Зерттеу сабақтары арқылы біз тұйық, баяу оқушылардың ашылуына көмектесеміз. Мейлі  дұрыс болсын, мейлі бұрыс болсын  өз ойын,  оқығанын  еркін айта алғанда ғана ол  ашылады.      С деңгейлі оқушыны зерттей  келе мынадай ой қорытындыладым. Оқушының бойындағы қабілет, дарын әр сабақ барысында бірте-бірте көріне бастайды. Білім алушыларды сапалы біліммен қамтамасыз ету үшін бірлесе жоспар құрып, әдістерді тиімді қолдану арқылы зерттеу сабақтарын ұйымдастыруды ұсынамын.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ