Материалдар / Зорлық -зомбылықтың алдын-алу "Балаға қатысты қатыгездікті анықтау немесе зорлық -зомбылықтың алдын-алу бойынша түзету жұмыстары"

Зорлық -зомбылықтың алдын-алу "Балаға қатысты қатыгездікті анықтау немесе зорлық -зомбылықтың алдын-алу бойынша түзету жұмыстары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
27 Қараша 2023
2285
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖОБА ТАҚЫРЫБЫ: ПСИХОЛОГТЕРГЕ АРНАЛҒАН ДИАГНОСТИКА ЖОБАСЫНЫҢ ЖОСПАРЫН ӘЗІРЛЕУ. «БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ҚАТЫГЕЗДІКТІ АНЫҚТАУ НЕМЕСЕ ЗО

1 слайд
ЖОБА ТАҚЫРЫБЫ: ПСИХОЛОГТЕРГЕ АРНАЛҒАН ДИАГНОСТИКА ЖОБАСЫНЫҢ ЖОСПАРЫН ӘЗІРЛЕУ. «БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ҚАТЫГЕЗДІКТІ АНЫҚТАУ НЕМЕСЕ ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫ АЛДЫН-АЛУ БОЙЫНША ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ

1 слайд

ЖОБА ТАҚЫРЫБЫ: ПСИХОЛОГТЕРГЕ АРНАЛҒАН ДИАГНОСТИКА ЖОБАСЫНЫҢ ЖОСПАРЫН ӘЗІРЛЕУ. «БАЛАҒА ҚАТЫСТЫ ҚАТЫГЕЗДІКТІ АНЫҚТАУ НЕМЕСЕ ЗОРЛЫҚ- ЗОМБЫЛЫҚТЫ АЛДЫН-АЛУ БОЙЫНША ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫ

Мақсаты:  Зорлық-зомбылықтың алдын-алу  Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау арқылы анықтау. Міндеті:  Баланың мінез

2 слайд
Мақсаты:  Зорлық-зомбылықтың алдын-алу  Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау арқылы анықтау. Міндеті:  Баланың мінез акцентуациясын, темпераментін, өзін-өзі бағалауын анықтау  Зорлық-зомбылыққа ұшыраған баланы сауалнама арқылы анықтау.  Балалар мен жастарды оларға бағдарланған бағдарламалар мен саяси шараларды әзірлеу және іске асыру процесіне тарту.

2 слайд

Мақсаты:  Зорлық-зомбылықтың алдын-алу  Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау арқылы анықтау. Міндеті:  Баланың мінез акцентуациясын, темпераментін, өзін-өзі бағалауын анықтау  Зорлық-зомбылыққа ұшыраған баланы сауалнама арқылы анықтау.  Балалар мен жастарды оларға бағдарланған бағдарламалар мен саяси шараларды әзірлеу және іске асыру процесіне тарту.

Жобаның өзектілігі Мемлекетіміздің өсіп өркендеуі мен дамуы үшін басты максат - өсіп келе жаткан жас ұрпақты жан- жакты білімді

3 слайд
Жобаның өзектілігі Мемлекетіміздің өсіп өркендеуі мен дамуы үшін басты максат - өсіп келе жаткан жас ұрпақты жан- жакты білімді, тербиелі, инабатты, еліне, жеріне жанашыр етіп тербиелеу. Әрбір өсіп келе жаткан баланың бойында болашаққа деген сенімді уялатып, онын жаркын болуына өзінің үлесін қосуы жөнінде санасында із қалдыру кажет. Ең маңыздысы іс-әрекеті мен мінез-құлқының субъектісі ретінде адамға өзінің дамуының келешегін өзбеттілі анықтауға мүмкіндік беретін реттеуші үрдістері жайлы мәселелер әрқашанда өзекті болып табылады.

3 слайд

Жобаның өзектілігі Мемлекетіміздің өсіп өркендеуі мен дамуы үшін басты максат - өсіп келе жаткан жас ұрпақты жан- жакты білімді, тербиелі, инабатты, еліне, жеріне жанашыр етіп тербиелеу. Әрбір өсіп келе жаткан баланың бойында болашаққа деген сенімді уялатып, онын жаркын болуына өзінің үлесін қосуы жөнінде санасында із қалдыру кажет. Ең маңыздысы іс-әрекеті мен мінез-құлқының субъектісі ретінде адамға өзінің дамуының келешегін өзбеттілі анықтауға мүмкіндік беретін реттеуші үрдістері жайлы мәселелер әрқашанда өзекті болып табылады.

Жоспар: 1. Зорлық-зомбылық дегеніміз не және оның түрлері 2. Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау 3. Зорлық-зомбылықты

4 слайд
Жоспар: 1. Зорлық-зомбылық дегеніміз не және оның түрлері 2. Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау 3. Зорлық-зомбылықты алдын-алу бойынша түзету жұмыстары 4. Практикалық кезең

4 слайд

Жоспар: 1. Зорлық-зомбылық дегеніміз не және оның түрлері 2. Балаға қатысты қатыгездікті диагностикалау 3. Зорлық-зомбылықты алдын-алу бойынша түзету жұмыстары 4. Практикалық кезең

Баламен қарым-қатынаста зорлық- зомбылықтың негізгі төрт түрге бөліп көрсетуге болады:  Физикалық  Жыныстық  Психикалық  Ә

5 слайд
Баламен қарым-қатынаста зорлық- зомбылықтың негізгі төрт түрге бөліп көрсетуге болады:  Физикалық  Жыныстық  Психикалық  Әлеуметтік  

5 слайд

Баламен қарым-қатынаста зорлық- зомбылықтың негізгі төрт түрге бөліп көрсетуге болады:  Физикалық  Жыныстық  Психикалық  Әлеуметтік  

Физикалық зорлық-зомбылық – баланың денсаулығына зақым келетіндей, оның әрі қарай дамуын тежейтіндей немесе өмірін қиятындай

6 слайд
Физикалық зорлық-зомбылық – баланың денсаулығына зақым келетіндей, оның әрі қарай дамуын тежейтіндей немесе өмірін қиятындай қасақана түрде балаға физикалық зиян келтіру. Физикалық зорлық-зомбылыққа, сонымен қатар, баланы наша қолдануға, алкоголь өнімін ішуге, улаушы нәрселерді қолдануға немесе масайтатын «медициналық» препараттарды қолдануға үйрету де жатады.

6 слайд

Физикалық зорлық-зомбылық – баланың денсаулығына зақым келетіндей, оның әрі қарай дамуын тежейтіндей немесе өмірін қиятындай қасақана түрде балаға физикалық зиян келтіру. Физикалық зорлық-зомбылыққа, сонымен қатар, баланы наша қолдануға, алкоголь өнімін ішуге, улаушы нәрселерді қолдануға немесе масайтатын «медициналық» препараттарды қолдануға үйрету де жатады.

Жыныстық зорлық-зомбылық – баланы оның рұқсатымен және рұқсатынсыз жыныстық әрекетке тарту, мұнда жезөкшелік пен порнобизнес

7 слайд
Жыныстық зорлық-зомбылық – баланы оның рұқсатымен және рұқсатынсыз жыныстық әрекетке тарту, мұнда жезөкшелік пен порнобизнеске итермелеу де кіреді. Баланың жыныстық қатынасқа келісуі оның зорланбаған деп есептеуіне негіз болып саналмайды, себебі бала бұл әрекеттердің жағымсыз салдарларын болжауға қабілетсіз.  

7 слайд

Жыныстық зорлық-зомбылық – баланы оның рұқсатымен және рұқсатынсыз жыныстық әрекетке тарту, мұнда жезөкшелік пен порнобизнеске итермелеу де кіреді. Баланың жыныстық қатынасқа келісуі оның зорланбаған деп есептеуіне негіз болып саналмайды, себебі бала бұл әрекеттердің жағымсыз салдарларын болжауға қабілетсіз.  

Психикалық зорлық-зомбылық – балаға мезгіл- мезгілімен, ұзақ уақыт бойы және тұрақты түрде психикалық әсер ету, сонымен қатар

8 слайд
Психикалық зорлық-зомбылық – балаға мезгіл- мезгілімен, ұзақ уақыт бойы және тұрақты түрде психикалық әсер ету, сонымен қатар баланың жас ерекшеліктеріне сай келмейтін талаптарды қою. Бұл жағдайлар баланың әрі қарайғы тұлғалық дамуын тежеп, психологиялық комплекстердің қалыптасуына әкеледі.

8 слайд

Психикалық зорлық-зомбылық – балаға мезгіл- мезгілімен, ұзақ уақыт бойы және тұрақты түрде психикалық әсер ету, сонымен қатар баланың жас ерекшеліктеріне сай келмейтін талаптарды қою. Бұл жағдайлар баланың әрі қарайғы тұлғалық дамуын тежеп, психологиялық комплекстердің қалыптасуына әкеледі.

Әлеуметтік зорлық-зомбылық – баланың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қараусыз қалдырған жағдайда орын алады. Балаға қамқ

9 слайд
Әлеуметтік зорлық-зомбылық – баланың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қараусыз қалдырған жағдайда орын алады. Балаға қамқорлық жасамайды және оның негізгі қажеттіліктерін (тамақ, киім, тұрғын үй, білім, медициналық көмек) қанағаттандырмайды. Нәтижесінде баланың эмоционалды жағдайы бұзылып, қалыпты дамуы мен денсаулығына қауіп төнеді.

9 слайд

Әлеуметтік зорлық-зомбылық – баланың қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қараусыз қалдырған жағдайда орын алады. Балаға қамқорлық жасамайды және оның негізгі қажеттіліктерін (тамақ, киім, тұрғын үй, білім, медициналық көмек) қанағаттандырмайды. Нәтижесінде баланың эмоционалды жағдайы бұзылып, қалыпты дамуы мен денсаулығына қауіп төнеді.

Диагностика жұмысында қолданылатын әдістер мен жаттығулар  Арт-терапия  Құм терапиясы  Ойын терапиясы  Когнитивті-әрекетті

10 слайд
Диагностика жұмысында қолданылатын әдістер мен жаттығулар  Арт-терапия  Құм терапиясы  Ойын терапиясы  Когнитивті-әрекеттік терапия (баланың әрекетіне әсер ететін ойлар мен сезімдерін түсінуге көмектесу)  Проекция (ойыншықты таңдап, сол туралы айтып бер)  Оқиға айтып бер  Ертегі құрастыр  Ертегі-тест «Піл»  Ертегі-тест «Қорқыныш» Луиза Дюсс

10 слайд

Диагностика жұмысында қолданылатын әдістер мен жаттығулар  Арт-терапия  Құм терапиясы  Ойын терапиясы  Когнитивті-әрекеттік терапия (баланың әрекетіне әсер ететін ойлар мен сезімдерін түсінуге көмектесу)  Проекция (ойыншықты таңдап, сол туралы айтып бер)  Оқиға айтып бер  Ертегі құрастыр  Ертегі-тест «Піл»  Ертегі-тест «Қорқыныш» Луиза Дюсс

Зерттеудің атауы : Айзенк « Темперамент анықтау» сауалнамасы Мақсаты: Оқушылардың темпераментін анықтау Сынып: 8 сынып – 99 о

11 слайд
Зерттеудің атауы : Айзенк « Темперамент анықтау» сауалнамасы Мақсаты: Оқушылардың темпераментін анықтау Сынып: 8 сынып – 99 оқушы Күні: 13.10.2023 ж 8 "А" 8 "Ә" 8 "И" 8 "В" 8 "Г" Барлығы 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 13% 10% 11% 17% 21% 14% 48% 48% 39% 44% 37% 43% 17% 19% 28% 17% 16% 19% 22% 23% 22% 22% 26% 24% Chart Title холерик сангвиник флегматик меланхолик

11 слайд

Зерттеудің атауы : Айзенк « Темперамент анықтау» сауалнамасы Мақсаты: Оқушылардың темпераментін анықтау Сынып: 8 сынып – 99 оқушы Күні: 13.10.2023 ж 8 "А" 8 "Ә" 8 "И" 8 "В" 8 "Г" Барлығы 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 13% 10% 11% 17% 21% 14% 48% 48% 39% 44% 37% 43% 17% 19% 28% 17% 16% 19% 22% 23% 22% 22% 26% 24% Chart Title холерик сангвиник флегматик меланхолик

Қорытынды : А дамның психикасының сипатын оның байсалдылық және қозғалтқыштық деңгейін анықтайтын туа біткен ерекшеліктерін а

12 слайд
Қорытынды : А дамның психикасының сипатын оның байсалдылық және қозғалтқыштық деңгейін анықтайтын туа біткен ерекшеліктерін а нықтау мақсатында «Айзенктің темперамент анықтау» әдістемесі алынды. С ауалнамаға 8 сынып оқушыларынан 99 оқушы қатысты. 1. Сангвиник 43 (43 % ) - ширақ, көпшіл, сыртқы қоздырғышқа тез жауап береді. Бұл күшті тип, ол өзін -өзі жақсы ұстай алады, байсалды келеді. 2. Холерик 14 (1 4% ) - ширақ, көпшіл, қызба, сыртқы қоздырғышқа жауабы әр түрлі. Шы дамсыз, ашуланшақ болып келеді. Бір нәрсені бастаса оның тоқтату қиын. Олар тік мінезді . 3. Флегматик 19 (1 9% ) - селқос, көп қозғалмайтын, сабырлы, ұстамды. Олар бос сөлегенді ұнатпайды, тұйық. Ұзақ және бір қалыпты жұмыс жасай алады, күте де алады. 4. Меланхолик 24 (24 % ) - селқос, біртоға. Бұл әлсіз тип, оған өзіне -өзі сенімсіздікпен жасықтық тән. Меланхолик ренжігіш, күмәншіл болып келеді. Мінез белгілері - тұлғаның тұрақты қасиеттері болғанмен, өзгеруіде мүмкін .

12 слайд

Қорытынды : А дамның психикасының сипатын оның байсалдылық және қозғалтқыштық деңгейін анықтайтын туа біткен ерекшеліктерін а нықтау мақсатында «Айзенктің темперамент анықтау» әдістемесі алынды. С ауалнамаға 8 сынып оқушыларынан 99 оқушы қатысты. 1. Сангвиник 43 (43 % ) - ширақ, көпшіл, сыртқы қоздырғышқа тез жауап береді. Бұл күшті тип, ол өзін -өзі жақсы ұстай алады, байсалды келеді. 2. Холерик 14 (1 4% ) - ширақ, көпшіл, қызба, сыртқы қоздырғышқа жауабы әр түрлі. Шы дамсыз, ашуланшақ болып келеді. Бір нәрсені бастаса оның тоқтату қиын. Олар тік мінезді . 3. Флегматик 19 (1 9% ) - селқос, көп қозғалмайтын, сабырлы, ұстамды. Олар бос сөлегенді ұнатпайды, тұйық. Ұзақ және бір қалыпты жұмыс жасай алады, күте де алады. 4. Меланхолик 24 (24 % ) - селқос, біртоға. Бұл әлсіз тип, оған өзіне -өзі сенімсіздікпен жасықтық тән. Меланхолик ренжігіш, күмәншіл болып келеді. Мінез белгілері - тұлғаның тұрақты қасиеттері болғанмен, өзгеруіде мүмкін .

Зерттеудің атауы : К.Юнг «Мінез-құлық типін анықтау» әдістемесі Мақсаты: Т ұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау Сынып:

13 слайд
Зерттеудің атауы : К.Юнг «Мінез-құлық типін анықтау» әдістемесі Мақсаты: Т ұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау Сынып: 8 сынып – 94 оқушы қатысты Күні: 27.10.20237% 62% 31% Барлығы Интроверт Амбиверт Экстраверт

13 слайд

Зерттеудің атауы : К.Юнг «Мінез-құлық типін анықтау» әдістемесі Мақсаты: Т ұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау Сынып: 8 сынып – 94 оқушы қатысты Күні: 27.10.20237% 62% 31% Барлығы Интроверт Амбиверт Экстраверт

Шешімі/қорытынды : Бұл әдістемені тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін К арл Юнг ұсынған. Сауалнамаға 8 сынып о

14 слайд
Шешімі/қорытынды : Бұл әдістемені тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін К арл Юнг ұсынған. Сауалнамаға 8 сынып оқушыларынан 94 оқушы қатысты. 0-35 ұпай 7 (7 % ) – интровер т : өз тәжірибесіне шоғырланған, аз қарым- қатынаста, үнсіз, жаңа таныстар табу қиын, олар тәуекелге баруды ұнатпайды, олар ескі байланыстарды үзеді, жеңілу мен жеңу нұсқалары жоқ. Интроверт тамаша ғалым, зерттеуші, бақылаушы, жазушы немесе өзін-өзі жұмыспен қамтыған адам болуы мүмкін. 36-65 ұпай 58 (62 % ) амбиверт – екіұштылық: екі түрдің де жұмсақ белгілері бар тұлғалар. 66-100 ұпай 29 (31 % ) – экстравер т : олармен оңай тіл табысады, агрессивтілігі жоғары, көшбасшы болуға бейім, назар орталығында болғанды ұнатады, оңай танысады, импульсивті, ашық және көпшіл, олардың таныстарының арасында пайдалы адамдар болуы мүмкін; адамдарды «сыртқы келбетіне қарай» бағала, ішіне қарама; холерик, сангвиник. Экстраверт тамаша тостмейстер, ұйымдастырушы (көбінесе ерікті негізде), адамдарды басқаратын шенеунік, суретші немесе сауықшы болуы мүмкін.

14 слайд

Шешімі/қорытынды : Бұл әдістемені тұлғаның типологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін К арл Юнг ұсынған. Сауалнамаға 8 сынып оқушыларынан 94 оқушы қатысты. 0-35 ұпай 7 (7 % ) – интровер т : өз тәжірибесіне шоғырланған, аз қарым- қатынаста, үнсіз, жаңа таныстар табу қиын, олар тәуекелге баруды ұнатпайды, олар ескі байланыстарды үзеді, жеңілу мен жеңу нұсқалары жоқ. Интроверт тамаша ғалым, зерттеуші, бақылаушы, жазушы немесе өзін-өзі жұмыспен қамтыған адам болуы мүмкін. 36-65 ұпай 58 (62 % ) амбиверт – екіұштылық: екі түрдің де жұмсақ белгілері бар тұлғалар. 66-100 ұпай 29 (31 % ) – экстравер т : олармен оңай тіл табысады, агрессивтілігі жоғары, көшбасшы болуға бейім, назар орталығында болғанды ұнатады, оңай танысады, импульсивті, ашық және көпшіл, олардың таныстарының арасында пайдалы адамдар болуы мүмкін; адамдарды «сыртқы келбетіне қарай» бағала, ішіне қарама; холерик, сангвиник. Экстраверт тамаша тостмейстер, ұйымдастырушы (көбінесе ерікті негізде), адамдарды басқаратын шенеунік, суретші немесе сауықшы болуы мүмкін.

Зерттеудің атауы : Г.Н.Казанцеваның «Өзін-өзі бағалау» әдістемесі Мақсаты: Т ұлғаның өзін-өзі бағалауын анықтау Сынып: 8 сы

15 слайд
Зерттеудің атауы : Г.Н.Казанцеваның «Өзін-өзі бағалау» әдістемесі Мақсаты: Т ұлғаның өзін-өзі бағалауын анықтау Сынып: 8 сынып – 106 оқушы қатысты Күні: 27.10.202324% 44% 32% Барлығы Төмен Қалыпты Жоғары

15 слайд

Зерттеудің атауы : Г.Н.Казанцеваның «Өзін-өзі бағалау» әдістемесі Мақсаты: Т ұлғаның өзін-өзі бағалауын анықтау Сынып: 8 сынып – 106 оқушы қатысты Күні: 27.10.202324% 44% 32% Барлығы Төмен Қалыпты Жоғары

«Зорлық – зомбылық туралы мен не ойлаймын» сауалнамасы Қымбатты дос! Бұл сауалнама жасырын түрде,балалардың құқығын қорғ

16 слайд
«Зорлық – зомбылық туралы мен не ойлаймын» сауалнамасы Қымбатты дос! Бұл сауалнама жасырын түрде,балалардың құқығын қорғаудағы проблемаларды анықтап және осы мәселе бойынша балалардың көзқарасын білу үшін жүргізілуде. Сұрақтарға шынайы жауап беруіңізді с ұраймыз.(Жауап белгілегенде бірнеше нұсқаны белгілеуге болады) Өзің туралы мәлімет Аты -Жөні: Жасың............... Отбасыңда неше адам бар?............................... 1.Зорлық көрсету деген сөзді қалай түсінесің? - тек күш көрсету - қо л жұ мсау - мәжбүрл еу - қорқыту - адамның құқығына қысым жасау - менсінбеушілік - кемсіту -қатігездік - ауру келтіру - өмір сүруге қауіп төндіру - өз жауабың................................................................................................... .................. ........ 2. Сенің ойыңша, қай жерлерде, кімнен бала қорлық -зорлыққа тап болуы мүмкін? - отбасында, жақын адамдардан - көшеде, бейтаныс адамдардан - мектептегі оқушылардан - достарынан - өз жауабың.......................................... .................. ................................................................... 3.Қиын жағдайда не істейсің? - Әке анамнан көмек сұраймын - Өз проблемамды өзім шешуге тырысамын - Ата -анамды мазалағым келмейді - Сынып жетекшіге жолығамын - Психологқа жолығамын - Әлеуме ттік педагогқа жолығамын - Милицияға барамын - Директорға барамын - Шыдауға тырысамын - Достарыммен шешемін - Туған -туыстарыммен - Өз жауабың................................................................................................ .................. .................. 4. Ата -анаңмен қарым -қатынасың қандай? - ата -анам досым - жақсы қарым -қатынастамын - түсінбеушілік пен даулар болып тұрады - менсінбеушілікпен қарайтын сияқты - қол көтереді -әкем мен анам менен алыс -өз жауабың........ .................. ............................................................................................................

16 слайд

«Зорлық – зомбылық туралы мен не ойлаймын» сауалнамасы Қымбатты дос! Бұл сауалнама жасырын түрде,балалардың құқығын қорғаудағы проблемаларды анықтап және осы мәселе бойынша балалардың көзқарасын білу үшін жүргізілуде. Сұрақтарға шынайы жауап беруіңізді с ұраймыз.(Жауап белгілегенде бірнеше нұсқаны белгілеуге болады) Өзің туралы мәлімет Аты -Жөні: Жасың............... Отбасыңда неше адам бар?............................... 1.Зорлық көрсету деген сөзді қалай түсінесің? - тек күш көрсету - қо л жұ мсау - мәжбүрл еу - қорқыту - адамның құқығына қысым жасау - менсінбеушілік - кемсіту -қатігездік - ауру келтіру - өмір сүруге қауіп төндіру - өз жауабың................................................................................................... .................. ........ 2. Сенің ойыңша, қай жерлерде, кімнен бала қорлық -зорлыққа тап болуы мүмкін? - отбасында, жақын адамдардан - көшеде, бейтаныс адамдардан - мектептегі оқушылардан - достарынан - өз жауабың.......................................... .................. ................................................................... 3.Қиын жағдайда не істейсің? - Әке анамнан көмек сұраймын - Өз проблемамды өзім шешуге тырысамын - Ата -анамды мазалағым келмейді - Сынып жетекшіге жолығамын - Психологқа жолығамын - Әлеуме ттік педагогқа жолығамын - Милицияға барамын - Директорға барамын - Шыдауға тырысамын - Достарыммен шешемін - Туған -туыстарыммен - Өз жауабың................................................................................................ .................. .................. 4. Ата -анаңмен қарым -қатынасың қандай? - ата -анам досым - жақсы қарым -қатынастамын - түсінбеушілік пен даулар болып тұрады - менсінбеушілікпен қарайтын сияқты - қол көтереді -әкем мен анам менен алыс -өз жауабың........ .................. ............................................................................................................

5. Жазалау барысында көбіне қандай шара қолданады? - ұрысады - ұрады - ақша бермейді - достарыммен сөйлестірмейді - телевизор, к

17 слайд
5. Жазалау барысында көбіне қандай шара қолданады? - ұрысады - ұрады - ақша бермейді - достарыммен сөйлестірмейді - телевизор, компьютер қарауға тиым салады - еш уақытта жазаламайды - түсіндіріп, көндіргісі келеді - желкемнен түйеді, шапалақ береді - дұрыс еместігін түсіндіргісі келеді - өз жауабың...................................................................................................................... 6.Әке- анаңның жазалауымен келісесің бе? - иә - иә деп айтуға болады - жоқ - жоқ деп айтуға болады - өз жауабың..............................................................................................................................   7. Бір нәрсеге ашуланып, сенен өш алған уақыттары болды ма? - иә ондай жиі болып тұрады - айта алмаймын - кейде - еш уақытта - өз жауабың.............................................................................................................................   8. Өзің ата-ана болғанда өз балаларыңды жазалайсың ба? - иә - жоқ

17 слайд

5. Жазалау барысында көбіне қандай шара қолданады? - ұрысады - ұрады - ақша бермейді - достарыммен сөйлестірмейді - телевизор, компьютер қарауға тиым салады - еш уақытта жазаламайды - түсіндіріп, көндіргісі келеді - желкемнен түйеді, шапалақ береді - дұрыс еместігін түсіндіргісі келеді - өз жауабың...................................................................................................................... 6.Әке- анаңның жазалауымен келісесің бе? - иә - иә деп айтуға болады - жоқ - жоқ деп айтуға болады - өз жауабың..............................................................................................................................   7. Бір нәрсеге ашуланып, сенен өш алған уақыттары болды ма? - иә ондай жиі болып тұрады - айта алмаймын - кейде - еш уақытта - өз жауабың.............................................................................................................................   8. Өзің ата-ана болғанда өз балаларыңды жазалайсың ба? - иә - жоқ

9. Әке- анаң келесіге ниет білдіре ме? Сені мақтауға Құшақтауға Сүюге Үнемі Үнемі

18 слайд
9. Әке- анаң келесіге ниет білдіре ме? Сені мақтауға Құшақтауға Сүюге Үнемі Үнемі Үнемі Анда-санда Анда-санда Анда-санда Еш уақытта Еш уақытта Еш уақытта Әлде Әлде Әлде   Сені соғуға Үйден қууға Қараңғы бөлмеге қамауға Үнемі Үнемі Үнемі Анда-санда Анда-санда Анда-санда Еш уақытта Еш уақытта Еш уақытта Әлде Әлде Әлде   10. Істеген үлкен қателіктерің үшін кім жаза қолданады? Анаң....................................... Әкең........................................................................   11. Өз жанұяңда өзіңді қымбатты, сүйікті екеніңді сезінесің бе? - иә - жоқ   12. Егерде адам зорлыққа тап болса, қандай мекемелерден көмек сұрай алады деп ойлайсың? .............................................................................................................................................   Рахмет!!!  

18 слайд

9. Әке- анаң келесіге ниет білдіре ме? Сені мақтауға Құшақтауға Сүюге Үнемі Үнемі Үнемі Анда-санда Анда-санда Анда-санда Еш уақытта Еш уақытта Еш уақытта Әлде Әлде Әлде   Сені соғуға Үйден қууға Қараңғы бөлмеге қамауға Үнемі Үнемі Үнемі Анда-санда Анда-санда Анда-санда Еш уақытта Еш уақытта Еш уақытта Әлде Әлде Әлде   10. Істеген үлкен қателіктерің үшін кім жаза қолданады? Анаң....................................... Әкең........................................................................   11. Өз жанұяңда өзіңді қымбатты, сүйікті екеніңді сезінесің бе? - иә - жоқ   12. Егерде адам зорлыққа тап болса, қандай мекемелерден көмек сұрай алады деп ойлайсың? .............................................................................................................................................   Рахмет!!!  

19 слайд

19 слайд

Практикалық кезең

20 слайд
Практикалық кезең

20 слайд

Практикалық кезең

«Мүсін» тренинг

21 слайд
«Мүсін» тренинг

21 слайд

«Мүсін» тренинг

Қорытынды: Балаларға қамқорлык жасау, баланың абыройы мен құқықтарын құрметтеу – бұл тек мемлекеттің ғана емес, сонымен катар

22 слайд
Қорытынды: Балаларға қамқорлык жасау, баланың абыройы мен құқықтарын құрметтеу – бұл тек мемлекеттің ғана емес, сонымен катар жекелеген әрбір адамның міндеті екенін естен шығармауымыз қажет. Үзіліссіз ұрпак тәрбиесіндегі қос босана- тәртіп пен мәдениет күллі адам атаулының күнделікті әдеттеріне айналған кезде,біздер мейірімі мол, кайырымды құрып ғана қоймай, зорлык-зомбылықсыз балалық шақтың шаңырағын биіктете түскен болар едік.Бейбіт ел, ынтымағы жарасқан халық, үлгілі отбасын құру бәрі де адамнын өз қолында.

22 слайд

Қорытынды: Балаларға қамқорлык жасау, баланың абыройы мен құқықтарын құрметтеу – бұл тек мемлекеттің ғана емес, сонымен катар жекелеген әрбір адамның міндеті екенін естен шығармауымыз қажет. Үзіліссіз ұрпак тәрбиесіндегі қос босана- тәртіп пен мәдениет күллі адам атаулының күнделікті әдеттеріне айналған кезде,біздер мейірімі мол, кайырымды құрып ғана қоймай, зорлык-зомбылықсыз балалық шақтың шаңырағын биіктете түскен болар едік.Бейбіт ел, ынтымағы жарасқан халық, үлгілі отбасын құру бәрі де адамнын өз қолында.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі