
Сағымбекова Бақыт Советханқызы
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 20 материал
Біді жесең, майды же!
Аузында тұрсын жылтылдап.
Бірді мінсең, жүйрік мін!
Астында тұрсын жылпылдап.
Бірі құшсасң, сұлу құш!
Жанында жатсын былқылдап.
Бір сөйлесең тауып айт!
Болсын мәз жұртың сылқылдап.
Бір ән салсаң, мұзды ән сал!
Елжіресін жан тыңдап.
Бәйге алмас шауып бар жылқы,
Жүйрігі озар қарқындап.
Бір асасаң, талғап жұт!
Қақалып қалма қырқылдап.
Жабылған соң жас күнің,
Жасқа ұмтылма қылқындап!
Бай болам деп ойлама!
Қойды сүйреп, жылқы ұрлап.
Абұйырлымын деп ойлама!
Әркімге тиіп, бұрқылдап.
Өсек аңдып, сез бағып,
Ел қыдырма қылтыңдап!
Жалаңаш адам бәрі бір,
Киімге күлме сылтыңдап!
Сырыңды айтпа сырдаңға,
Отырса нанба, жылтыңдап!
Жарлыға бол жағымды,
Байға тұрма қылпылдап!
Көршіге салма күш-қайрат,
Қожайынсып, шыңылдап.
Технология
Ашық сабақ
8 сынып
Физика пәні бойынша ашық сабақ 8-сынып«Ертеде Мадан деген хан болыпты. Оның ақылы, тапқырлығы өзінің заманындағы көп хандардан артық екен. Ханның қырық уәзірі барн екен...» Үзінді қай жанрға жатады? Ол туралы не білесің?
2. Мақал-мәтелдердің ерекшеліктері.
3. Тура және ауыспалы мағына. Мысал келтір.
4. Сөйлемге (асты сызылған сөзге сөз құрамына, фонетикалық) талдау жаса.
Ыстық жақта таңғажайып тропикалық ормандар бар.
5. «Тіл – қылыштан да өткір» дегенді қалай түсінесің?
Физика
Ашық сабақ
8 сынып
Мақсаты: Әдебиет сабақтарында оқушылардың пән бойынша сыни ойлай білуіне, кез –келген тақырып төңірегінде жағдаят тудыру, өзіндік ой –өрісін дамыту жолдарын іздестіре білуіне жетелеу.
Күтілетін нәтиже: Сыни ойлау арқылы әдебиет пәніне деген оқушы қызығушылығын арттыра алады, тақырыпты терең әрі жан-жақты түсініп білуіне, өзіндік баға беруіне ықпалын тигізеді.
Қазақ тілі
Презентация
Барлық сыныптар
Күтілетін нәтижелері: Абайдың өмірі мен шығармашылығын, абайтанушы ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектерін біледі, оқиды. - Ұлы ақын шығармаларындағы философиялық ойды, ақынның көзқарасын түсінеді. - Абайдың ғылыми-философиялық, ағартушылық көзқарасын, қоғам қайраткері ретіндегі рөлі туралы біледі. - «Толық адам» концепциясын түсінеді, ақынның түпкі ойын аша біледі. - Абай афоризмдерін жаттайды, қолданады. - Ақынның ғылым, білім, өнер, тәрбие мәселелері туралы өсиеттерінің маңыздылығын түсінеді. - Ұлы ойшылдың, тәлімгерлік тағылымы туралы түсінеді. - Абайдың ақындық мектебі туралы біледі.
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Күтілетін нәтижелері: Абайдың өмірі мен шығармашылығын, абайтанушы ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектерін біледі, оқиды. - Ұлы ақын шығармаларындағы философиялық ойды, ақынның көзқарасын түсінеді. - Абайдың ғылыми-философиялық, ағартушылық көзқарасын, қоғам қайраткері ретіндегі рөлі туралы біледі. - «Толық адам» концепциясын түсінеді, ақынның түпкі ойын аша біледі. - Абай афоризмдерін жаттайды, қолданады. - Ақынның ғылым, білім, өнер, тәрбие мәселелері туралы өсиеттерінің маңыздылығын түсінеді. - Ұлы ойшылдың, тәлімгерлік тағылымы туралы түсінеді. - Абайдың ақындық мектебі туралы біледі.
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Күтілетін нәтижелері: Абайдың өмірі мен шығармашылығын, абайтанушы ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектерін біледі, оқиды. - Ұлы ақын шығармаларындағы философиялық ойды, ақынның көзқарасын түсінеді. - Абайдың ғылыми-философиялық, ағартушылық көзқарасын, қоғам қайраткері ретіндегі рөлі туралы біледі. - «Толық адам» концепциясын түсінеді, ақынның түпкі ойын аша біледі. - Абай афоризмдерін жаттайды, қолданады. - Ақынның ғылым, білім, өнер, тәрбие мәселелері туралы өсиеттерінің маңыздылығын түсінеді. - Ұлы ойшылдың, тәлімгерлік тағылымы туралы түсінеді. - Абайдың ақындық мектебі туралы біледі.
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Күтілетін нәтижелері: Абайдың өмірі мен шығармашылығын, абайтанушы ғалымдар мен зерттеушілердің еңбектерін біледі, оқиды. - Ұлы ақын шығармаларындағы философиялық ойды, ақынның көзқарасын түсінеді. - Абайдың ғылыми-философиялық, ағартушылық көзқарасын, қоғам қайраткері ретіндегі рөлі туралы біледі. - «Толық адам» концепциясын түсінеді, ақынның түпкі ойын аша біледі. - Абай афоризмдерін жаттайды, қолданады. - Ақынның ғылым, білім, өнер, тәрбие мәселелері туралы өсиеттерінің маңыздылығын түсінеді. - Ұлы ойшылдың, тәлімгерлік тағылымы туралы түсінеді. - Абайдың ақындық мектебі туралы біледі.
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Бұл материалда білім берудің бүгінгі күнгі талабы туралы. оқушылардың қашықтықтан білім алуы туралы айтылған.
Жаңартылған бағдарлама
Мақала
Басқа
Бұл материалда білім берудің жаңартылған мазмұыны туралы өз ойларым. Өзім оқы.ан курстар. Курстарда алған білім. Олардың оқушы мен мұғалім үшін маңызы туралы пікірлерім бар.
Мектепалды даярлық
Тәрбие сағаты
Мектепке дейінгі балалар
Қазіргі білім беру үдерісінде көптеген өзгерістер болып жатқаны белгілі.Осындай өзгерістердің барлығы әрбір оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді. «Хеттидің айтуынша орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы(конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілімен тараған»(МАН,10 бет).Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдерімен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді.
Кітапханашылар
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
Балалар, біз өткен сабақта аталған фигуралардың неше бұышы бар екенін қандай заттарға ұқсас екендігін табыңдар. Үшбұрыш- үйдің төбесіне, шатырына
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
7 сынып
Бұл материалда білім берудің жаңартылған мазмұыны туралы өз ойларым. Өзім оқы.ан курстар. Курстарда алған білім. Олардың оқушы мен мұғалім үшін маңызы туралы пікірлерім бар.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
9 сынып
Бұл материалда білім берудің жаңартылған мазмұыны туралы өз ойларым. Өзім оқы.ан курстар. Курстарда алған білім. Олардың оқушы мен мұғалім үшін маңызы туралы пікірлерім бар.
Қазақ әдебиеті
Тест
8 сынып
Қазіргі білім беру үдерісінде көптеген өзгерістер болып жатқаны белгілі.Осындай өзгерістердің барлығы әрбір оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді. «Хеттидің айтуынша орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы(конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілімен тараған»(МАН,10 бет).Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдерімен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді.
Қазақ тілі
Тест
7 сынып
Бұл материалда білім берудің жаңартылған мазмұыны туралы өз ойларым. Өзім оқы.ан курстар. Курстарда алған білім. Олардың оқушы мен мұғалім үшін маңызы туралы пікірлерім бар.
Кітапханашылар
Тәрбие сағаты
6 сынып
Бұл материалда білім берудің жаңартылған мазмұыны туралы өз ойларым. Өзім оқы.ан курстар. Курстарда алған білім. Олардың оқушы мен мұғалім үшін маңызы туралы пікірлерім бар.
Информатика
Мақала
Барлық сыныптар
Балалар, біз өткен сабақта пішіндермен танысқанбыз соларды есімізге түсірейік. Үшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш, шеңбер. Осы аталған фигуралардың неше бұышы бар екенін қандай заттарға ұқсас екендігін табыңдар. Үшбұрыш- үйдің төбесіне, шатырына
Мектепалды даярлық
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Қазіргі білім беру үдерісінде көптеген өзгерістер болып жатқаны белгілі.Осындай өзгерістердің барлығы әрбір оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал етеді. «Хеттидің айтуынша орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал білім беру әдістемелері арасында сындарлы(конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсілімен тараған»(МАН,10 бет).Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – білім мазмұнының жаңаруымен қатар, критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдерімен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді.
Қосымша білім беру
Мақала
Барлық сыныптар
Бұл материалда білім берудің жаңартылған мазмұыны туралы өз ойларым. Өзім оқы.ан курстар. Курстарда алған білім. Олардың оқушы мен мұғалім үшін маңызы туралы пікірлерім бар.
Қазақ тілі
Мақала
Барлық сыныптар
Ақсу өзенінің бойында шекесі торсықтай алаштың бір ұланы дүниеге келіп, тұтас елді үлкен қуанышқа бөлеп, шаңырақты шаттыққа толтырды. Жастайынан қара сөздің шешені, өлең-жырдың көсемі болған өнегелі Берсүгір қарт немерелі, Жансүгір отағасы абзал әке атанды. Берсүгір қарияның өзі айтқандай, «мұз қабақ, жота мұрын Ілиясы» дүниеге келді. Бұл жылдары қазақтың қасқа маңдай өр ұландары Сәкен мен Бейімбет, Тұрар мен Мағжан, Сұлтанмахмұт пен Жүсіпбек те жарық дүниенің есігін айқара ашқан.
Қазақ әдебиеті
Мақала
9 сынып