
Ханов Шохан Уалиханович
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 15 материал
5-сынып мұғалімдеріне керек
Қазақ тілі
Ашық сабақ
5 сынып
5-сынып мұғалімдеріне керек
Қазақ тілі
Ашық сабақ
5 сынып
Сабақтың мақсаты: а) Қазақтың ұлы ойшылы Абай Құнанбайұлының өмір жолына шолу жасап, өлеңдерін мәнерлеп оқу, өлең құрылысына талдау жасау, тақырыбын ашу. ә) Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық қабілетін, таным-түсініктерін, сөйлеу мәдениетін дамыту. б) Ұлы ақынның өмірін өнеге тұтып, оқушыларды адами қасиеттерге баулу, адалдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
10 сынып
Сабақтың мақсаты: а) Қазақтың ұлы ойшылы Абай Құнанбайұлының өмір жолына шолу жасап, өлеңдерін мәнерлеп оқу, өлең құрылысына талдау жасау, тақырыбын ашу. ә) Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу, шығармашылық қабілетін, таным-түсініктерін, сөйлеу мәдениетін дамыту. б) Ұлы ақынның өмірін өнеге тұтып, оқушыларды адами қасиеттерге баулу, адалдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
10 сынып
9 сынып ұстаздарына керек ,сабақ жоспарын құруда көмегін игізеді
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
9 сынып
8.Б/С1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.
8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
8.А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Т/А. 8.1.6.1-коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып,диолог,монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.
О.8.2.3.1-мақала,презентация құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;
Ж.8.3.5.1 -оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу
ӘТН. 8.4.4.1 - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
8 сынып
8.3.1.1 Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалар мен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
8.2.4.1 Тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау
Ж.8.3.2.1-жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
8 сынып