Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 9 материал
Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
Супабекова Ақмарал Анарбекқызы
11 Қараша 2025
42
Тақырыбы: Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері Оқу мақсаты: 10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау Сабақ мақсаты - Майлардың химиялық құрылысын түсіндіру; - Липидтердің құрылымдық компоненттерін анықтау; - Майлардың қызметтерін жіктеу. Бағалау критерийлері ✓ Майлардың құрамындағы глицерин мен май қышқылдарын дұрыс анықтайды ✓ Липидтердің кемінде 3 қызметін түсіндіреді ✓ Мамандыққа байланысты мысал келтіреді Күтілетін нәтиже • Оқушылар майлардың құрылымы, түрлері және қызметтерін біледі • Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді • Функционалдық сауаттылығын дамытады I. Қызықтыру (Миға шабуыл – 10 сұрақ) Сұрақ Жауап 1. Майлардың негізгі құрылымы неден тұрады? Глицерин + май қышқылы 2. Липидтер суда ери ме? Жоқ 3. Майлар қайда қор ретінде жиналады? Тері асты май қабаты 4. Ұйқы безі липидтерді қандай ферментпен ыдыратады? Липаза 5. Майлардың энергия берудегі рөлі қандай? Ең жоғары энергия көзі 6. Фосфолипидтер қай құрылымның
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері
Супабекова Ақмарал Анарбекқызы
11 Қараша 2025
53
Тақырыбы: Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері Оқу мақсаты: 10.4.1.3 - майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау Сабақ мақсаты - Майлардың химиялық құрылысын түсіндіру; - Липидтердің құрылымдық компоненттерін анықтау; - Майлардың қызметтерін жіктеу. Бағалау критерийлері ✓ Майлардың құрамындағы глицерин мен май қышқылдарын дұрыс анықтайды ✓ Липидтердің кемінде 3 қызметін түсіндіреді ✓ Мамандыққа байланысты мысал келтіреді Күтілетін нәтиже • Оқушылар майлардың құрылымы, түрлері және қызметтерін біледі • Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді • Функционалдық сауаттылығын дамытады I. Қызықтыру (Миға шабуыл – 10 сұрақ) Сұрақ Жауап 1. Майлардың негізгі құрылымы неден тұрады? Глицерин + май қышқылы 2. Липидтер суда ери ме? Жоқ 3. Майлар қайда қор ретінде жиналады? Тері асты май қабаты 4. Ұйқы безі липидтерді қандай ферментпен ыдыратады? Липаза 5. Майлардың энергия берудегі рөлі қандай? Ең жоғары энергия көзі 6. Фосфолипидтер қай құрылымның
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Биомедицина негіздері» 10 – сынып оқушыларына арналған Аптасына 1 сағат,барлығы 34 сағат
Супабекова Ақмарал Анарбекқызы
11 Қараша 2025
35
«Биомедицина негіздері» қолданбалы курсы 10-сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру мақсатында әзірленді. Бағдарлама болашақта медицина саласын таңдауды мақсат еткен оқушыларға негізгі түсініктер қалыптастыруды, алғашқы медициналық көмек көрсету элементтерімен таныстыруды көздейді. Курс мазмұны оқушылардың денсаулық мәдениетін қалыптастыруға, ағзаның қызметінің бұзылуы мен аурулардың алдын алу бойынша білімдерін кеңейтуге бағытталған. Қазіргі таңда оқушылардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын ұстану, қауіп факторларын бағалау және алдын алу шараларын білу- білім беру жүйесінің басым бағыттарының бірі. Осыған байланысты мектепте тек биологиялық теорияларды ғана емес, сонымен бірге клиникалық-биологиялық, гигиеналық және профилактикалық сипаттағы білімдер беру аса маңызды. Биомедицина-адам ағзасын жасушалық, молекулалық және генетикалық деңгейде зерттей отырып, аурулардың пайда болу механизмдерін, тұқым қуалау заңдылықтарын түсінуге мүмкіндік беретін заманауи ғылым саласы. «Би
Биология
Авторлық бағдарлама
10 сынып
«Адам-тірі ағза және оның тіршілігі» 5Е модуль бойынша оқыту 8-сынып биология тапсырмалар жинағы
Курумбаев Ертай Арыстанбекович
30 Қазан 2025
48
Биология пәні адамның, жануарлардың және өсімдіктердің тіршілігін зерттейтін ғылым саласы ретінде маңызды рөл атқарады. 8-сынып деңгейінде оқушылар адам ағзасын, оның құрылымы мен қызметін, тіршіліктің негізгі белгілерін терең түсінуі қажет. Қазіргі заманғы білім беру үрдісінде тек теориялық білім жеткіліксіз болып отыр. Оқушының өздігінен ойлау қабілеті, сыни талдау жүргізу және практикалық зерттеулер жасау дағдылары маңызды. «Адам – тірі ағза және оның тіршілігі» тақырыбы 8-сынып оқушылары үшін ерекше өзектілікке ие, себебі ол адам ағзасының тіршілігін түсінуге, тірі жүйелердің ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді. Осы тақырып арқылы оқушылар тірі ағзалардың негізгі белгілерін, олардың метаболизм, өсу, қозғалғыштық, тыныс алу, көбею сияқты тіршіліктік процестерін, сондай-ақ ағзалардың өзара байланысын зерттейді. Қазіргі білім беру талаптарына сәйкес, сабақты ұйымдастыруда 5E моделі (Engage – қызықтыру, Explore – зерттеу, Explain – түсіндіру, Elaborate – қолдану, Evaluate – бағал
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Адамның табиғаттағы рөлі. Табиғатты тиімді пайдалану.
Курумбаев Ертай Арыстанбекович
29 Қазан 2025
62
Кіріспе Биология пәні адамның, жануарлардың және өсімдіктердің тіршілігін зерттейтін ғылым саласы ретінде маңызды рөл атқарады. 8-сынып деңгейінде оқушылар адам ағзасын, оның құрылымы мен қызметін, тіршіліктің негізгі белгілерін терең түсінуі қажет. Қазіргі заманғы білім беру үрдісінде тек теориялық білім жеткіліксіз болып отыр. Оқушының өздігінен ойлау қабілеті, сыни талдау жүргізу және практикалық зерттеулер жасау дағдылары маңызды. «Адам – тірі ағза және оның тіршілігі» тақырыбы 8-сынып оқушылары үшін ерекше өзектілікке ие, себебі ол адам ағзасының тіршілігін түсінуге, тірі жүйелердің ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік береді. Осы тақырып арқылы оқушылар тірі ағзалардың негізгі белгілерін, олардың метаболизм, өсу, қозғалғыштық, тыныс алу, көбею сияқты тіршіліктік процестерін, сондай-ақ ағзалардың өзара байланысын зерттейді. Қазіргі білім беру талаптарына сәйкес, сабақты ұйымдастыруда 5E моделі (Engage – қызықтыру, Explore – зерттеу, Explain – түсіндіру, Elaborate – қолдану, Evaluat
Биология
Семинарлар
8 сынып
Жүйелерді талдау: теңдеу мен теңсіздік
Кенбаева Куралай Серикжановна
13 Сәуір 2025
213
Жүйелерді талдау: теңдеу мен теңсіздік Тапсырма: Бір ыдыста сутек (H₂) және оттек (O₂) әрекеттесіп, су (H₂O) түзіледі. Реакция теңдеуі: 2H2+O2→2H2O2H_2 + O_2 \rightarrow 2H_2O2H2​+O2​→2H2​O Сұрақ: 6 моль H₂ мен 2 моль O₂ берілген. Қай зат шектеуші? Шешімді теңдеу арқылы көрсетіңіз. Нұсқаулық: 1.Пропорция: 2H₂ : 1O₂ 2.Қолда бар заттарды салыстырыңыз: o6 моль H₂ → 3 моль O₂ қажет, бірақ тек 2 моль бар oДемек: O2​<21​⋅H2 1. o→ O₂ – шектеуші реагент Дескрипторлар: Реакция пропорциясын дұрыс есептейді Теңсіздікпен шектеуші затты көрсетеді Қорытындыны негіздейді Тапсырма 2: "Математикалық жүйені талда" Тапсырма: Берілген жүйе: {x+y=10x>y\begin{cases} x + y = 10 \\ x > y \end{cases}{x+y=10x>y​ Сұрақ: x және y-дің мүмкін мәндерін анықта. Нұсқаулық: 1.Алгебралық ауыстыру: x=10−yx = 10 - yx=10−y 2.Теңсіздікке қойыңыз: 10−y>y⇒10>2y⇒y<510 - y > y 10 > 2y y < 510−y>y⇒10>2y⇒y<5 3.Демек: y<5y < 5y<5, x>5x > 5x>5 Дескрипторлар: Теңдеуді теңсіздікпен біріктіреді Айнымалыларды шектеу аясынд
Химия
Мақала
11 сынып
Химиялық кинетика және математикалық модельдеу
Кенбаева Куралай Серикжановна
13 Сәуір 2025
252
Химиялық кинетика және математикалық модельдеу Нұсқаулық: 1.Формуланы қолданыңыз: Дескрипторлар: Концентрация өзгерісін дұрыс есептейді Формуланы қолдана біледі Жауапты бірлікпен жазады Тапсырма 2: "Жылдамдық теңдеуін құрастыр" Тапсырма: Реакция: A+B→CA + B \rightarrow CA+B→C Эксперименттік дерек бойынша: [A] екі есе артқанда жылдамдық 4 есе артады [B] екі есе артқанда жылдамдық 2 есе артады Жылдамдық теңдеуін жазыңыз. Нұсқаулық: 1.A концентрациясы – квадраттық тәуелділік → m = 2 2.B – сызықтық тәуелділік → n = 1 3.Жауап: v=k[A]2[B]v = k [A]^2 [B]v=k[A]2[B] Дескрипторлар: Реакция реттілігін дұрыс анықтайды Жылдамдық теңдеуін дұрыс жазады Әр мәннің мағынасын түсінеді Тапсырма 3: "Математикалық модель құрастыр" Тапсырма: Бастапқы концентрациясы 1.0 моль/л A заты уақыт өте келе экспоненциалды азаяды. Қарапайым модель: [A]=[A]0⋅e−kt[A] = [A]_0 \cdot e^{-kt}[A]=[A]0​⋅e−kt Берілген: k=0.2k = 0.2k=0.2, t=5 сt = 5 \, сt=5с Нұсқаулық: 1.Орнына қойыңыз: [A]=1.0⋅e−0.2⋅5=1.0⋅e−1≈0.37
Химия
Мақала
10 сынып
Қайнау тақырыбына қатысты PISA тапсырмаларын орындауға дағдыландыру
Жакипов Ергали Кадирбаевич
06 Сәуір 2025
226
Қайнау процесі кезінде суға қосылған жылу энергиясы су молекулаларының арасындағы байланыстарды бұзу үшін жұмсалады, бірақ судың температурасы өзгермейді. Су қайнай бастаған кезде оның температурасы тұрақты болып қалады, себебі барлық қосылған энергия молекулалар арасындағы байланыстарды үзуге жұмсалады.
Химия
Авторлық бағдарлама
9 сынып
Денсаулықты сақтау химиялық тапсырмалар
Адият Махсат
06 Сәуір 2025
251
Денсаулық – адамның ең қымбат қазынасы. Адамның жақсы денсаулығы ұзақ әрі сапалы өмір сүру үшін маңызды. Денсаулықты сақтау үшін дұрыс тамақтану, таза ауада серуендеу, физикалық белсенділікпен айналысу және жағымсыз әдеттерден (темекі шегу, алкогольді көп тұтыну) аулақ болу қажет. Сонымен қатар, ұйқы режиміне көңіл бөліп, стресс жағдайларынан сақтану өте маңызды. Таза су ішіп, денені тазалықта ұстау да денсаулықты нығайтуға көмектеседі. Өзіңді жақсы сезіну үшін жан-жақты күтім мен өмір сүру салтын ұстану-денсаулықты сақтаудың негізгі қағидалары болып табылады. Ой пікір алмасу (сұрақ-жауап) · Денсаулықтың адам өміріндегі маңызы неде? · Денсаулықты сақтау үшін қандай негізгі шаралар ұсынылады? · Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа әсері қандай? · Таза ауада серуендеудің пайдасы қандай? · Қандай әдеттерден аулақ болу денсаулықты сақтау үшін маңызды? · Ұйқы режимінің денсаулыққа әсері қандай? · Стресс жағдайларынан сақтану үшін қандай амалдар жасау керек? · Таза су ішудің денсаулыққа ти
Химия
Авторлық бағдарлама
9 сынып