Материалдар / 100 көлемінде ауызша қосу жəне азайту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

100 көлемінде ауызша қосу жəне азайту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағында пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
484
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: 100 көлемінде ауызша қосу жəне азайту.

Оқу мақсаттары: 2.1.2.7.Мынадай жағдайларда: 45±9,45±19; 26+14, 40–14, 65+35, 100–35 ондықтан аттап, ауызша қосу мен азайтуды орындау.

Сабақтың

Vақсаттары: Барлық оқушылар үшін: 40+14, 65+35 жағдайларында сандарды ауызша қосу жəне азайтуды орындау. Бірқатар оқушылар үшін: 40+14, 65+35 жағдайларында сандарды ауызша қосу жəне азайтуды қалай орындайтынын түсіндіру. Кейбір оқушылар үшін: 40+14, 65+35 жағдайларында сандарды ауызша қосу жəне азайтуды жылдам орындау.

Тілдік мақсаттар Оқушылар үшін: 40+14, 65+35 жағдайларында сандарды ауызша қосу жəне азайтуды қалай орындайтынын түсіндіру. Пəндік лексика жəне терминология қосу жəне азайту, қосу жəне азайтуды тексеру, ондықтан аттау. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: Қалай есептейтінін айта аласың ба:40–14; 65+35? Разрядтар кестесінде өзің амалдар орындайтын екі таңбалы сандарды көрсетіп, санның моделі тəсілін түсіндіре аласың ба? Жазу: екі таңбалы сандарды қосу мен азайтуды жаз.

Тірек білім, білік,

дағдылар Қосу кестесі, екі таңбалы сандар.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт (минут) Жоспарланған іс-əрекет Қоры

0–3 Ынталандыру. Отбасылық демалыстың суреттерін көріп отырып, əңгіме арнасын оқушылар «Демалыс кезінде санай білу дағдысын қолдануға тура келетін кез бола ма?» деген сұраққа жауап беретіндей етіп бұрыңыз. Отбасының демалыстағы суреті

4–6 Өзектендіру. Оқулықтағы №2 тапсырма. Оқушылар жұпта немесе топта мысалдар жазғаннан кейін, тəсілдерді айтып беруін ұсыныңыз. Сондай-ақ тақтаға ережені іліп қойыңыз: бірліктерді бірліктерге, ондықтарды ондықтарғақосады. Бірліктерді бірліктерден, ондықтарды ондықтарданазайтады. Оқулық

7–11 Мақсат қою (проблемалық жағдаят). Оқушыларға шығаруға беріледі:40–14; 65+35. Қиындық туындайды: бұрын мұндай мысалдар шығарылмады. Сабақтың мақсаты қалыптасады.

Жаңаны ашу. Разрядтар

Санның моделін жəне разрядтар кестесін қолдана кестесі, есептеу

отырып,65+35 сандарын қосыңыз жəне40–14 азайтуды материалы,сан

орындаңыз. моделіне

12–29 Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

Оқулықтағы №3 тапсырманы орындауды ұсынады.

Өздік жұмыс.

Дəптерде №3тапсырманы орындауды ұсынады.

Бағалау критерийлері: *

екі таңбалы санды ондықтар мен бірліктерге жіктеймін; арналған фигуралар, маркерлер, қағаз, оқулық, дəптер

* 100 көлемінде қосу жəне азайтуды орындаймын;

* жауапты жазамын;

* тексеруді орындаймын.

Жаңаны қолдану.

Оқулық жəне

Оқулықтағы №4, 5 тапсырмалар.

Өрнектер құрастырып, дəптер

оларды оқуға көп көңіл бөліңіз.

30–40 Өздік жұмыс.

Дəптердегі №1, 2, 3 тапсырмаларды өз бетінше жұмыс ретінде пайдаланыңыз.

41–45 Рефлексия.

Оқушылардың жетістігін бағалаңыз:

* 40–14, 65+35 жағдайларында сандарды ауызша қосу жəне азайтуды жылдам орындау;

* 40–14, 65+35 жағдайларында сандарды қалай ауызша қосу жəне азайтуды түсіндіру;

* 40–14, 65+35 жағдайларында сандарды ауызша қосу жəне азайтуды тиімді орындау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!