10-ға,100-ге,1000-ға қалдықпен бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

10-ға,100-ге,1000-ға қалдықпен бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға,мамандарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:02.10.2020

Сынып:4«Б»

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

10,100,1000 сандарына қалдықпен бөлу.

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Көптаңбалы санды бір таңбалы санға көбейтіп,бөле алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады.

Көптаңбалы сандарды көбейте отырып,өз ойын дәлелдейді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

10-100 көбейтіндісін ойша қосу арқылы,ауызша есептейді.


Құндылықтарды дарыту:



Оқушыларды ынтымақтастыққа ,жеке,жұптық,топтық жұмыстар арқылы бір-біріне қолдау көрсету.

Пәнаралық байланыс:



Музыка,көркем еңбек, дүниетану,ана тілі

АКТ қолдану дағдылары:



Көрнекіліктер.


Тілдік құзыреттілік:

Бөлінгіш,бөлгіш.

Сабақтың барысы:




Ұйымдастыру кезеңі:



Сыныпты түгендеу ,назарларын сабаққа аударту





Сабақтың жоспарланған кезеңдері.Сыни тұрғыдан ойлау және әдіс тәсілдері.

Мұғалімнің іс-әрекеті

Ресурстар

Оқушының іс-әрекеті


1.Сабақтың басы

Ертеңгілік шеңбер

«Жүректен-жүрекке"әдісі арқылы сабақты бастау.


Ертеңгілік шеңберді орындайды.


1-минут


Т.Б жақсы тілектер тілеу.

Шаттық шеңбері

«Жүректің суреті"



Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою:

2минут

Үй тапсырмасын сұрау.

Өткен тақырыпты бір қайталау.

Кім жыллам?!

Үй тапсырмасын оқиды.


Миға шабуыл

10минут

Есептеулерді қара.


«Есіңде сақта»

Санды 10-ға (100-ге,1000-ға,10.000ға,1.0000000ға)бөлуді есіңе түсір.

«Ойлан,зертте,қолдан"әдісі








«Есіңде сақта»

Есептерді шығарады.


5-минут

1-есеп

Орында және тексер.

1410:10=

4658:1000=

60412:10000=

21520:10=



Қалай шығарылуын түсіндіреді.


Шығармашылық жұмыс

7минут

Сергіту сәті:

«Менің есімім"


2-тапсырма

Жұптық жұмыс




Мұғалім сергіту сәтін орындау ережелерін түсіндіреді.Оқушылар орындайды.


1-минут



Мәтіндіі есепті түсінеді.Шығарады



Әуе рейсіне 2 отбасы тіркелді.Бір отбасында 5 адам,Ал екінші де 4 адам бар.Олардың әрқайсысы жүк бөліміне 2 шабадан тапсырды.Егер бір шабадан 12 кг тартатын болса,барлық дүк канша кг болды?

Ә-сын шығару


Мәтіндік есепті шығарады.




5-6 тапсырма

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте



8-тапсырма

Үш ағайынды жаңғақтарды қалай бөлуге болатынын ойластыруда.Арман былай дед:Егер әрқайсысымыз 8-жаңғақтан алатын болсақ еуі артық қалады.Ал 9 жаңғақтан алатын болсақ 1-еуі жетпей қалады. Үстелде неше жаңғақ бар?


6-тапсырманы өткен тақырыптар бойынша түсіндіреді.Жұмыстар жүргізеді.





Мәтіндік есептің шығару жолын көрсетеді


1 минут

РЕФЛЕКСИЯ

«Білдім Білмедім Білгім келеді»әдісі


Стикерлер

Стикерлер таратады.








4 «Б»сынып

Тақта





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.10.2020
353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі