Материалдар / 10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
295
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы : 10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлуҒимараттарды


Мектеп: Шорнақ жом Пәні: математика

Күні: 10.12.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:Сапарова Г

Сынып: 3 Ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.9 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар үшін:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлу

Бірқатар оқушылар үшін:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру

Кейбіроқушыларүшін:

100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

Тілдікмақсаттар





Оқушылар:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру

Пәндік лексика және терминология:

Көбейту мен бөлу тәсілдері.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

10, 100 сандарын қалай санға көбейтуге (бөлуге)болады.

Жазу:

Өрнектер.

Бағалау критерийі

10-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды;

100-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды білемін.

Алдыңғы білім

Ұзындық , масса өлшем бірліктері.

Уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басы 5 мин

Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Тіктөртбұрыштың ауданын қандақалай табамыз?

Шаршынның периметрін қалай табамыз?

Кестелер

Ортасы

28 мин






2 мин

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Өзектендіру.

Бұрынғы кезде және қазіргі заманда ғимараттардың неден салынғанын білесің бе? №1 есептерді шығар және ғимараттың құрылыс материалын анықта.

Тас. \27+15\:6 +8*5= 47 ағаш \ 82 -74\:2*7+7*4=56 кірпіш \91-83\*3:4=6

2 Есептеулерді түсіндіру

А\ 1*10=10 10*1=10 4*10=40 10*4=40 10*10=100

Ә\ 10:10=1 40:10=4 100:10=10

Б\ 10*2=10+10=20 15*10=150 10*10=150 23*10=230 10*23=230

Санды 10 ға көбейткенде , берілген санның оң жағына бір нөлді тіркейміз. 1*10=10

Санды 10 ға бөлгенде,берілген санның оң жағынан бір нөлді алып тастаймыз. 10:10=1

3. Есептеулерді қарастыру,түсіндіру

Санды 100 ге көбейтенде ол қалай өзгереді?

100*3=100+100+100=300 3 *100=300

Санды 100 ге бөлгенде ол қалай өзгереді?

300:100=3 300:3=100

Санды 100 ге көбейткенде , берілген санның оң жағына екі нөлді тіркейміз. 1*100=10 0

Санды 100 ге бөлгенде,берілген санның оң жағынан екі нөлді алып тастаймыз. 100:100=1

4. Әр бағандағ өрнетерді салыстыру ,түсіндіру.

а\ 9*10=90 10*9=90 7*100=700 100*7=700

ә\ 24*10=240 6*100=600

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз.

Бір отырып, бір тұрып, Тез шынығып аламыз

6. Есептің шартын оқып,шығару

а\ Ш; 400:10=40 Ж; 40см ә\ Ш; 400-10=390 Ж;390 см

б\ Ш: 400*2=800 Ж: 800 кірпіш в\ Ш: 400:2=200 Ж: 200 кірпіш

7. Есептің шартын оқып,шығару

Ш: 10*\15+23\=380 Ж: 380 бала

8. Амалдардың орындалу ретін анықтап есептеу

\45-25\:2+4=14 \84-82\*6:4=3 60-\35-26\*2=42 80+2*\3+6\=98

2*5+6*2=22 \6+8\:2+6=13

9. Ойлан ,тап!

Қората төрт қызыл ,төрт көк моншақ бар ,бесеуін алсақ біреуі қызыл болуы мүмкін.

Геометриялық фигуралар.





кестелер


Соңы 5 мин

Рефлексия.

«Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …;

Үйге тап: 5-есеп, есепте

Жетістік сызғышы.

Саралау – Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету.

Мәнін табу

700+30+60=790 500+600*0=500

Бағалау – Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Керібайланыс беру арқылы бағалау.

ПәнаралықбайланысДүниетану. Әдебиеттік оқу

Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлекция

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған

уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?





Тақырыбы : 10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлуҒимараттарды


Мектеп: Шорнақ жом Пәні: математика

Күні: 10.12.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні:Сапарова Г

Сынып: 3 Ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.9 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар үшін:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлу

Бірқатар оқушылар үшін:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру

Кейбіроқушыларүшін:

100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану

Тілдікмақсаттар





Оқушылар:

10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру

Пәндік лексика және терминология:

Көбейту мен бөлу тәсілдері.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

10, 100 сандарын қалай санға көбейтуге (бөлуге)болады.

Жазу:

Өрнектер.

Бағалау критерийі

10-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды;

100-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды білемін.

Алдыңғы білім

Ұзындық , масса өлшем бірліктері.

Уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басы 5 мин

Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Тіктөртбұрыштың ауданын қандақалай табамыз?

Шаршынның периметрін қалай табамыз?

Кестелер

Ортасы

28 мин






2 мин

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.

Өзектендіру.

Бұрынғы кезде және қазіргі заманда ғимараттардың неден салынғанын білесің бе? №1 есептерді шығар және ғимараттың құрылыс материалын анықта.

Тас. \27+15\:6 +8*5= 47 ағаш \ 82 -74\:2*7+7*4=56 кірпіш \91-83\*3:4=6

2 Есептеулерді түсіндіру

А\ 1*10=10 10*1=10 4*10=40 10*4=40 10*10=100

Ә\ 10:10=1 40:10=4 100:10=10

Б\ 10*2=10+10=20 15*10=150 10*10=150 23*10=230 10*23=230

Санды 10 ға көбейткенде , берілген санның оң жағына бір нөлді тіркейміз. 1*10=10

Санды 10 ға бөлгенде,берілген санның оң жағынан бір нөлді алып тастаймыз. 10:10=1

3. Есептеулерді қарастыру,түсіндіру

Санды 100 ге көбейтенде ол қалай өзгереді?

100*3=100+100+100=300 3 *100=300

Санды 100 ге бөлгенде ол қалай өзгереді?

300:100=3 300:3=100

Санды 100 ге көбейткенде , берілген санның оң жағына екі нөлді тіркейміз. 1*100=10 0

Санды 100 ге бөлгенде,берілген санның оң жағынан екі нөлді алып тастаймыз. 100:100=1

4. Әр бағандағ өрнетерді салыстыру ,түсіндіру.

а\ 9*10=90 10*9=90 7*100=700 100*7=700

ә\ 24*10=240 6*100=600

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз.

Бір отырып, бір тұрып, Тез шынығып аламыз

6. Есептің шартын оқып,шығару

а\ Ш; 400:10=40 Ж; 40см ә\ Ш; 400-10=390 Ж;390 см

б\ Ш: 400*2=800 Ж: 800 кірпіш в\ Ш: 400:2=200 Ж: 200 кірпіш

7. Есептің шартын оқып,шығару

Ш: 10*\15+23\=380 Ж: 380 бала

8. Амалдардың орындалу ретін анықтап есептеу

\45-25\:2+4=14 \84-82\*6:4=3 60-\35-26\*2=42 80+2*\3+6\=98

2*5+6*2=22 \6+8\:2+6=13

9. Ойлан ,тап!

Қората төрт қызыл ,төрт көк моншақ бар ,бесеуін алсақ біреуі қызыл болуы мүмкін.

Геометриялық фигуралар.





кестелер


Соңы 5 мин

Рефлексия.

«Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …;

Үйге тап: 5-есеп, есепте

Жетістік сызғышы.

Саралау – Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету.

Мәнін табу

700+30+60=790 500+600*0=500

Бағалау – Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Керібайланыс беру арқылы бағалау.

ПәнаралықбайланысДүниетану. Әдебиеттік оқу

Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлекция

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған

уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!