Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы : 10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлуҒимараттарды |
Мектеп: Шорнақ жом Пәні: математика |
|||||||||
Күні: 10.12.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Сапарова Г |
|||||||||
Сынып: 3 Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Оқу мақсаттары |
3.1.2.9 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану 3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану |
|||||||||
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар үшін: |
|||||||||
10 мен 100 санына көбейту мен бөлу |
||||||||||
Бірқатар оқушылар үшін: |
||||||||||
10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру |
||||||||||
Кейбіроқушыларүшін: 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану |
||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар: 10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру Пәндік лексика және терминология: Көбейту мен бөлу тәсілдері. |
|||||||||
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
||||||||||
10, 100 сандарын қалай санға көбейтуге (бөлуге)болады. |
||||||||||
Жазу: |
||||||||||
Өрнектер. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
10-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды; 100-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды білемін. |
|||||||||
Алдыңғы білім |
Ұзындық , масса өлшем бірліктері. |
|||||||||
Уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
Басы 5 мин |
Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Тіктөртбұрыштың ауданын қандақалай табамыз? Шаршынның периметрін қалай табамыз? |
Кестелер |
||||||||
Ортасы 28 мин 2 мин |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Өзектендіру. Бұрынғы кезде және қазіргі заманда ғимараттардың неден салынғанын білесің бе? №1 есептерді шығар және ғимараттың құрылыс материалын анықта. Тас. \27+15\:6 +8*5= 47 ағаш \ 82 -74\:2*7+7*4=56 кірпіш \91-83\*3:4=6 № 2 Есептеулерді түсіндіру А\ 1*10=10 10*1=10 4*10=40 10*4=40 10*10=100 Ә\ 10:10=1 40:10=4 100:10=10 Б\ 10*2=10+10=20 15*10=150 10*10=150 23*10=230 10*23=230 Санды 10 ға көбейткенде , берілген санның оң жағына бір нөлді тіркейміз. 1*10=10 Санды 10 ға бөлгенде,берілген санның оң жағынан бір нөлді алып тастаймыз. 10:10=1 №3. Есептеулерді қарастыру,түсіндіру Санды 100 ге көбейтенде ол қалай өзгереді? 100*3=100+100+100=300 3 *100=300 Санды 100 ге бөлгенде ол қалай өзгереді? 300:100=3 300:3=100 Санды 100 ге көбейткенде , берілген санның оң жағына екі нөлді тіркейміз. 1*100=10 0 Санды 100 ге бөлгенде,берілген санның оң жағынан екі нөлді алып тастаймыз. 100:100=1 №4. Әр бағандағ өрнетерді салыстыру ,түсіндіру. а\ 9*10=90 10*9=90 7*100=700 100*7=700 ә\ 24*10=240 6*100=600 Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бір отырып, бір тұрып, Тез шынығып аламыз № 6. Есептің шартын оқып,шығару а\ Ш; 400:10=40 Ж; 40см ә\ Ш; 400-10=390 Ж;390 см б\ Ш: 400*2=800 Ж: 800 кірпіш в\ Ш: 400:2=200 Ж: 200 кірпіш №7. Есептің шартын оқып,шығару Ш: 10*\15+23\=380 Ж: 380 бала №8. Амалдардың орындалу ретін анықтап есептеу \45-25\:2+4=14 \84-82\*6:4=3 60-\35-26\*2=42 80+2*\3+6\=98 2*5+6*2=22 \6+8\:2+6=13 №9. Ойлан ,тап! Қората төрт қызыл ,төрт көк моншақ бар ,бесеуін алсақ біреуі қызыл болуы мүмкін. |
Геометриялық фигуралар. кестелер |
||||||||
Соңы 5 мин |
Рефлексия. «Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …; Үйге тап: 5-есеп, есепте |
Жетістік сызғышы. |
||||||||
Саралау – Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету. Мәнін табу 700+30+60=790 500+600*0=500 |
Бағалау – Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Керібайланыс беру арқылы бағалау. |
ПәнаралықбайланысДүниетану. Әдебиеттік оқу Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||
Рефлекция Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|
Тақырыбы : 10-ға, 100 санынакөбейтужәнебөлуҒимараттарды |
Мектеп: Шорнақ жом Пәні: математика |
|||||||||
Күні: 10.12.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Сапарова Г |
|||||||||
Сынып: 3 Ә |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Оқу мақсаттары |
3.1.2.9 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану 3.1.2.12 нөлдермен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу тәсілін қолдану |
|||||||||
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар үшін: |
|||||||||
10 мен 100 санына көбейту мен бөлу |
||||||||||
Бірқатар оқушылар үшін: |
||||||||||
10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру |
||||||||||
Кейбіроқушыларүшін: 100 бен 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану |
||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Оқушылар: 10 мен 100 санына көбейту мен бөлудің тәсілдерін түсіндіру Пәндік лексика және терминология: Көбейту мен бөлу тәсілдері. |
|||||||||
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау: |
||||||||||
10, 100 сандарын қалай санға көбейтуге (бөлуге)болады. |
||||||||||
Жазу: |
||||||||||
Өрнектер. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
10-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды; 100-ға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдануды білемін. |
|||||||||
Алдыңғы білім |
Ұзындық , масса өлшем бірліктері. |
|||||||||
Уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
Басы 5 мин |
Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Тіктөртбұрыштың ауданын қандақалай табамыз? Шаршынның периметрін қалай табамыз? |
Кестелер |
||||||||
Ортасы 28 мин 2 мин |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Өзектендіру. Бұрынғы кезде және қазіргі заманда ғимараттардың неден салынғанын білесің бе? №1 есептерді шығар және ғимараттың құрылыс материалын анықта. Тас. \27+15\:6 +8*5= 47 ағаш \ 82 -74\:2*7+7*4=56 кірпіш \91-83\*3:4=6 № 2 Есептеулерді түсіндіру А\ 1*10=10 10*1=10 4*10=40 10*4=40 10*10=100 Ә\ 10:10=1 40:10=4 100:10=10 Б\ 10*2=10+10=20 15*10=150 10*10=150 23*10=230 10*23=230 Санды 10 ға көбейткенде , берілген санның оң жағына бір нөлді тіркейміз. 1*10=10 Санды 10 ға бөлгенде,берілген санның оң жағынан бір нөлді алып тастаймыз. 10:10=1 №3. Есептеулерді қарастыру,түсіндіру Санды 100 ге көбейтенде ол қалай өзгереді? 100*3=100+100+100=300 3 *100=300 Санды 100 ге бөлгенде ол қалай өзгереді? 300:100=3 300:3=100 Санды 100 ге көбейткенде , берілген санның оң жағына екі нөлді тіркейміз. 1*100=10 0 Санды 100 ге бөлгенде,берілген санның оң жағынан екі нөлді алып тастаймыз. 100:100=1 №4. Әр бағандағ өрнетерді салыстыру ,түсіндіру. а\ 9*10=90 10*9=90 7*100=700 100*7=700 ә\ 24*10=240 6*100=600 Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бір отырып, бір тұрып, Тез шынығып аламыз № 6. Есептің шартын оқып,шығару а\ Ш; 400:10=40 Ж; 40см ә\ Ш; 400-10=390 Ж;390 см б\ Ш: 400*2=800 Ж: 800 кірпіш в\ Ш: 400:2=200 Ж: 200 кірпіш №7. Есептің шартын оқып,шығару Ш: 10*\15+23\=380 Ж: 380 бала №8. Амалдардың орындалу ретін анықтап есептеу \45-25\:2+4=14 \84-82\*6:4=3 60-\35-26\*2=42 80+2*\3+6\=98 2*5+6*2=22 \6+8\:2+6=13 №9. Ойлан ,тап! Қората төрт қызыл ,төрт көк моншақ бар ,бесеуін алсақ біреуі қызыл болуы мүмкін. |
Геометриялық фигуралар. кестелер |
||||||||
Соңы 5 мин |
Рефлексия. «Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …; Үйге тап: 5-есеп, есепте |
Жетістік сызғышы. |
||||||||
Саралау – Оқушыларға жеке көмек пен қолдау көрсету. Мәнін табу 700+30+60=790 500+600*0=500 |
Бағалау – Сабақ барысында мадақтау сөздер айту арқылы бағалау. Оқушылардың жауаптарын, іс-әрекеттеріне бақылау жүргізіп, түртіп алу арқылы бағалау. Керібайланыс беру арқылы бағалау. |
ПәнаралықбайланысДүниетану. Әдебиеттік оқу Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|||||||
Рефлекция Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|