Материалдар / 10 санын қалай алуға болады?

10 санын қалай алуға болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып ұстаздарына керекті материал. Бұл сабақтан математика сабағына байланысты әдіс тәсілдерді алуға болады. Жас мамандарға керекті көптеген әдістер қамтылған. Сабақ жүйелі жоспарланған. Тапсырмалар оқушылардың деңгейінде берілген. Оқулықпен байланысы бар тапсырмалар бар. Сабаққа оқушылар қызығатындай деңгейде.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Күні:Сынып: 1ҰМЖ бөлімі:

Математика



1А бөлім - Сандар мен цифрлар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:



«Атамекен орта мектебі» КММ

Сабақ тақырыбы10 санын қалай алуға болады?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

Сабақтың мақсатыОқушыларға сан құрамы туралы білімдеріне сүйене отырып, бір таңбалы сандарды қосу мен азайтуды, қосу және азайту амалдарының компоненттерін үйрету.
Бағалау критерийлеріқосу амалы туралы біледі;азайту амалы туралы біледі;сөйлеу барысында қосу және азайту компо-ненттерін қолданады.
Тілдік мақсаттарқосылғыш;қосынды; қосындының мәні; азайғыш; азайтқыш; айырма; айырманың мәні.
ҚұндылықтарОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарДүниетану
АКТ қолдану дағдылары

Бастапқы білімТура және кері ретпен санау.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдеріСабақтағы іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы7 минутӨсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Шаттық шеңбер
Сабақтың ортасы20 минутҚосып көр. Жұптық жұмыс Оқушыларға бірінші суретке қарауды сұраңыз. Неше сары балапан бар? Неше қара балапан? Жауабы:а) 4 + 2 = 6; ә) 5 + 3 = 8; б) 4 + 5 = 9.Азайтып көр.Топтық жұмыс Жауаптарын парақтарға жаздыру. Жауабы: 8 – 3 = 5, 7 – 5 = 2, 6 – 4 = 2, 7 – 2 = 5 Орындап көр. Жұппен жұмысҚосуға берілген мысалға азайтумен орындалатын мысал құрастыру Жауабы:6 + 3 = 9,7 + 3= 10,9 – 6 = 3,10 – 7= 3,9 – 3 = 6,10 – 3= 7.Шығарып көр. Топпен жұмыс. Сурет бойынша тапсырма құрастыртып, оны беттерге жазғызу. Одан кейін топтарға өзара тексеру жасау үшін, шешімдерін бір-бірімен алмастыруды ұсыну.Жауабы: 3 + 4 = 7.Суреттер













1-ден,10-ға дейінгі сандар







Суреттер
Сабақтың соңы8 минутЖұмыс дәптерімен жұмыс37,38,39-жұмыс парағыҚосу амалына мысалдар құрастыр және шығарЖауабы:4+2=6, 2+5=7, 3+2=5, Түсіп қалған сандарды қойЖауабы:9 – 6 = 3, 8 – 3 = 5, 10 – 5 = 5, 7 – 2 = 5.Дескриптор:- Қосу амалында сандар қалай аталады?— Азайту амалында сандар қалай аталады?РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

































Смайликтер
ДифференциацияСаралау-шығарып көр,орындап көр тапсырмаларында ұсынуБағалау « Жетістік баспалдағымен» өзін-өзі бағалау







ҚауіпсіздікҰжымда, топта,жұпта жұмыс жасауда абайлы болуға шақыру


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ