Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10 сынып, 2 тоқсан. Графика және жобалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 10 сабақ №1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аксонометриялық проекция |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
10.2.2.1 Тегіс геометриялық денелер мен көлемді бұйымдарды құру тәсілдерін білу және түсіну (аксонометрия) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сабақ басында: Оқушымен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Өткен материалдың өзектілігі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
Сабақтың мақсатымен ОМ оқушылармен бірге анықтау. Оқушыларды «жақын аймақ дамуын» анықтау, сабақтың соңында күтілетін нәтижелер. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
Өткен сабақта біз тегіс геометриялық фигуралар мен текшенің құрылысын орындадық. Бүгін сабақта изометрияның қиын бөліктерін құрастыруын өтеміз. Практикалық тапсырма. Оқушылар кезекпен 2 сызбаны (диметрикалық және изометриялық проекцияларда) бөліктерді қолданып орындайды. Тапсырма. 1 суретте көрсетілген 3 көріністің фронталды диметрикалық және изометриялық проекциясын құрастыру.
Проекцияның құрастыру кезеңдері (сурет 2):
Суреттегі оң және сол бағандарды салыстырыңыз. Екеуінің құрылысының арасында қандай айырмашылық пен ұқсастық бар?
Жалпы фронталды диметриялық және изометрияық проекциялардың орындалу тәртібі бірдей. Айырмашылық осьтердің орналасуында және y осі бойымен бөлінген сегменттердің ұзындығында орналасады. Айырмашылығы тек қана у осьтерінің орналасуы мен қиындылардың ұзындықтарының орналасуында. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар қарапайым бөліктің құрылысын қарастырады.
Оқушылар негізгі жапсырманы толтырады Негізгі жапсырманы толтыру. (I) Жұмыс кітабындағы бөлшектердің құрылысын орындау. |
Дискрипторлар Тегіс геометриялық денелер мен көлемді бұйымдарды құру тәсілдерін білу және түсінеді. Графикалық тапсырмаларды орындайды.Құрастырудың ұтымды тәсілдерін қолданады. |
Слайд 2-6
/site/chercenie/lessons
Слайд 7-12
Слайд 13- 25
Үлестірме материалдар |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Дискриптор Сыныптастарына кері байланыс береді. |
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 10 сабақ №2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аксонометриялық проекция |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
10.2.2.1Тегіс геометриялық денелер мен көлемді бұйымдарды құру тәсілдерін білу және түсіну (аксонометрия) 10.2.2.2 Заттың (дененің) берілген көріністері бойынша, құрылымдау ережелерін білетіндігін көрсете отыра аксонометриялық проекцияны орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сабақ басында: Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені анықтау.
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.
Өзара талқылау. Суретке қараңыз.
Не
бейнеленген?
(Шайба)
Әрине, иә. Сонымен, осындай суреттер визуалды бейнелер немесе АКСОНОМЕТРИЯЛЫҚ ПРОЕКЦИЯЛАР деп аталады. Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта не туралы айтамыз? Ал сабақ мақсатымыз қандай болады? Оқушыларды «жақын аймақ дамуын» анықтау, сабақтың соңында күтілетін нәтижелер. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы графикалық суреттер |
||
Ортасы
|
Жаңа материалды түсіндіру. Сонымен, аксонометрия дегеніміз не? (оқушылар өздері білгендерін айтуы мүмкін).
Аксонометрия ( гр. axon — ось және metreo — өлшеймін ) - кеңістіктегі көлемді денелерді бейнелейтін әрі олардың кеңістіктегі құрылымын ескере отырыи орталық жобалау өзгерістеріне негіздейтін тәсіл.
Т екшенің аксонометриялық проекциясының екі түрін (изометриялық және диметриялық) қарастырыңыз. Берілген суреттердің айрмашылығы неде екенін анықтап көріңіз.
Сурет АСурет Б
(СуретА)
(Сурет Б) Егер заттыңшеттері мен координат осьтері аксонометрлік жазықтыққа тең бұрыштармен және оған перпендикуляр сәулелермен проецияласа, онда үш ось бойынша бұрмалану коэффициенттері өзіндік үлес өлшеміне тең болады. Мұндай проекцияның атауы - изометрия - «бірдей өлшемдер» дегенді білдіреді.
Карточкаларыңды альбомға жабыстырыңыздар.
Практикалық тапсырма 1. Альбомда 3 см қалыңдығы бар квадраттың құрылымын орындаңыз. Ең алдымен диметриядағы құрылымын орындаймыз (Тақтаға оқушы шақырылады, тақтада үлкен өлшем алынады, мысалы, 30 см.) Құрылымын орындауды неден бастаймыз?(осьтерді құрастырудан) Диметрияда осьтер қандай бұрыштар арқылы орналасады? (Y осі көлденеңнен 45°) Х и Z осьтерінен сызбаны бастайық. Осылардың қайсысы тігінен орналасқан? (Z осі). (тақтада тігінен сызық жүргізіледі). Ал, енді Z осіне перпендикуляр Х осін жүргіземіз. (көлденеңнен сызық жүргізіледі, қиылысу нүктесі О деп белгіленеді).
Y осі 45 ° бұрышпен X осіне
бұрыңыз, оны істеу үшін 45 ° және 45 ° бұрыштары бар бұрыштықты
немесе транспортирді
қолданыңыз. У осі арқылы қандай өлшемді аламыз? (өлшем екі есе кішірейеді, сондықтан 1,5 см аламыз).
Х и Уосьтеріне параллель сызықтаржүргіземіз де, тексереміз. Бізде квадраттың диметриядағы проекциясы шықты. Қандай сызықтар көрінбейді? Оларды штрих сызықтармен көрсетіңіз. Практикалық тапсырма 2. Енді дәл осы квадраттың құрылымының изометриясын орындаймыз. Теперь выполним построение этого же квадрата в изометрии. (тақтаға оқушы шақырылады). Изометрияға осьтерді қалай өткізу қажет? (Шамалы жауап. Ең алдымен ось 2 – тік сызығын жүргізу қажет, сосын горизонталь сызығын өткізіп, оның қиылысу нүктесін О деп белгілейді. Горизонталь сызықтан солға төмен 30° бұрышты алып, X осін жүргізеді. Дәл солай оңға төмен 30° бұрышта горизонталь сызығын ось У жүргізеді. Осьтер бойынша қандай өлшемдер алынады? (бұрмасыз/ без искажений) |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді
Оқытушының нұсқауларына сәйкес, жұмыс кітабындағы оқушылар сурет салу құралдарын пайдалана отырып, тік, көлденең және көлбеу сызықтарды, сондай-ақ шеңберлерді жүргізеді.
|
Дискриптор Аксонометрияны құру жолдарын біледі; Изометрлік проекцияда шаршының сызбасын жасайды; Диметриялық проекцияда шаршының сызбасын жасайды. |
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Жәй қаламдар жиынтығы. Плакаттар, кестелер
Интернет-дерек көзі: http://www.granitvtd.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=4 Үлестірме материалдар |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Графика және жобалау |
Мектеп: №201 Әл Фараби атындағы мектеп-лицей |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Г |
|||||
Сынып: 10 сабақ №3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім1: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аксонометриялық проекция |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.2.2 Заттың (дененің) берілген көріністері бойынша, құрылымдау ережелерін білетіндігін көрсете отыра аксонометриялық проекцияны орындау 11.7.1.1Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың басында оқушылар назарын аударуға екпін жасау. Коллаборативті орта қалыптастыру. «Комплимeнттeр бұрқacыны» әдіcі aрқылы ынтымaқтacтық aтмоcфeрacын құру. Бұл әдіcтің мaқcaты-бaлaлaрдың нaзaрын ортaғa aудaрып, бір-бірінe мeйірімділікпeн қaрaуғa тәрбиeлeу. Оқушылар сынып ішінде үлкен бір щеңбер құрып, өз қасында тұрған сыныптастарына комплимeнттeр aйтaды. Мыcaлы : Ceн бүгін өтe әдіміcің... Ceн мeйірімдіcің... Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.
«Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой
қозғау. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер |
||
Ортасы
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Сұрақтар: Оқушылармен бірге өткен сабақта геометриялық денелердің диметрия мен изометриялық проекциялау жолдарын қарастырған болатынбыз. Бүгінгі сабақта геометриялық денелердің ішіндегі айналмалы денелердің аксонометриялық проекцияларын қарастыратын боламыз.
Тапсырма. Берілген өлшемдерге сүйене отырып, аксонометриялық проекцияда салу. Мысалы: d=40мм. h = 70мм.
Тапсырманы бағалау критерийлері:
Ұтымды шешімдерді қолдану арқылы тапсырмаларды орындайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Геометриялық (айналмалы) денелердің аксонометриялық проекцияларда салыну жолдарын, оларды сызбада дұрыс орналасуын үйренеді. |
https://www.youtube.com/watch?v=Q1brTpeGkGs шеңберді изометрияда салу жолдары
|
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 10 №4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Нобай және техникалық сурет |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
11.2.2.3 Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтау және білу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Мақсаты: Жылылық сыйлау,сенімділігін арттыру. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақта не білгіңіз, не көргіңіз келеді?»- сұрақты оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бір-бірінің қолын ұстап, тренинг шеңбер бойымен жалғасады.
1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бірігу.
«Әділдік және
жауапкершілік» тақырыбында ой
қозғау. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
«Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Нобай- машинаның конструкциясын жасау кезінде қажет болады. Техникалық сурет және нобай кез-келген машина құрастыру немесе өндірістік тетік бөлшектердің сызбаларын сызуда қолданылады. Кескіндердің бұлай орындалуы техникалық сурет деп аталады. Кез келген нәрсенің көрнекі кескінін,сызу аспаптарынсыз (қолмен) тор көзді қағазда орындау ыңғайлы.Бірақ өлшемдердің пропорционал қатынастарды сақтай отырып және аксонометриялық проекцияның ережелері бойынша орындалады. Техникалық суретте көлеңке түсіру арқылы айқындалады. Көлеңке түсіру шатировка, шраффировка және нүктелік көлеңкелеу тәсілдерімен жүзеге асады. Техникалық суреттерді салу-қол жаттықтыру жұмысына жатады. Аспапсыз қолмен кесінділер, түзу бұрыштар сызып дағдылану керек. Әдетте техникалық сурет тік бұрышты изометрия, фронталь және центрлік проекцияда орындалады. Түзулерді салу кәдімгі жұмсақ қарандашпен орындалады. Ол үшін түзулерді, горизонталь сызыққа 30 және 45 бұрыш жасайтын сызықтарды жылдам сызып үйрену қажет. Мұндай сызықтар изометриялық және фронталь проекцияларда кездеседі. Аспаптарсыз бұрыштық өлшемдерін, параллель түзулерді салу суреттерде көрсетілген. Осыларды жаттығып үйренсе, кез келген техникалық суреттерді сала алады. Тапсырма. Өздері таңдап алған геометриялық денелердің техникалық суреттерін орындау. Техникалық суретті тік бұрышты изометрия, фронталь және центрлік проекцияда орындау керек.
Тапсырманы бағалау критерийлері:
Ұтымды шешімдерді қолдану арқылы тапсырмаларды орындайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
.
Оқушылар А4 пішімінде сызбаны шектейтін сызықтарды (жиектемелерді) сызады
|
Дискриптор Нобай мен техникалық суреттің айырмашылықтарын ажыратады; Нобай мен техникалық суреттердің қай салада қолдануын біледі; Ұтымды шешімдерді қолдану арқылы тапсырмаларды орындайды. |
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. https://www.youtube.com/watch?v=EcJxJl_lNRo Бөлшектің нобайы мен техникалық суреті.
|
||
Аяқталуы
|
. Қорытындылау: Сабақтың соңында оқушылар: Бағалау тапсырмалары арқылы өзінің және бір-бірінің жұмысын жұмысын бағалайды |
Оқушылар өз жұмыстарын көрсетіп, бір-бірін бағалайды, ең табысты нұсқаны анықтайды |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
Пән/графика Сынып:10 |
Графика және жобалау |
||||
Сабақ реті/5 Күні |
|
||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сызбаға өлшемдерді түсіру. |
||||
Оқу мақсаты: |
11.2.3.1.Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету |
||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
||||
Уақыты Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
1 минут Ұйымдастыру |
Мұғалім оқушылармен сәлемдесіп, «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Бұл бөлімде ақпараттарды визуалдау арқылы білу, түсіну және сызу дағдыларын орындауға негізделген. Оқушылар: Сызба аспаптары мен жабдықтарымен жұмыс жасау тәжірбиелерін үйренеді; Геометриялық салулар дағдыларын игереді; Сызбаларды рәсімдеуді және орындау ережелерін біледі. |
Оқушылар ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың мақсатымен танысады. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
|
Көрнекіліктер, қосымша әдебиет, дидактикалық материал: Презентация
|
|
25 минут
Жаңа сабақ |
Сабақта қарастыратын мәселені ашу. Оқу мақсаты және бағалау критерилерімен танысу. (Ұ) Оқушылармен бірге қарапайым заттың тік бұрышты және аксонометриялық проекцияда орындалған, өлшемдері берілмеген мысалды қарастырылады. Оқушылармен бірге өлшемдерді түсірудің ерекшеліктерін қайталаймын. Сыныппен талқылау: • Сызбада өлшемдер қалай қойылады? • Көріністен кейін қандай қашықтықта бірінші өлшем қойылады? Екінші және одан кейінгі өлшемдер ше? • Бұрыштық және сызықтық өлшемдердің айырмашылығы қандай? • Сызбадағы заттарға қойылған өлшемдер масштабына сәйкес байланысты болама? • Үлкейту және кішірейту масштабы қандай жағдайда қолданады? Оқушыларға берілген сызбадағы тікбұрышты проекцияға өздігімен өлшемдерді түсіруді ұсынылады |
Жаңа тақырыпты меңгеру
|
|
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Интернет-дерек көзі: Өлшемдер түсіру ережелері. http://cadinstructor.org/eg/lectures/3-nanesenie-razmerov/ |
|
15 минут
|
Оқушылармен аксонометриялық проекцияға өлшемдерді түсіру қажеттілігі талқыланады. (МК) Оқушыларға аксонометриялық проекцияға өлшемдер түсіру ережелері көрсетіледі. (Ө) Оқушыларға берілген сызбадағы аксонометриялық проекцияға өлшемдерді түсіру ұсынылады. Өлшемдерді түсіру алгоритмі: Пішінді талдау Объект нысанын құрайтын барлық геометриялық органдардың өлшемдерін қолдану (егжей-тегжейлер) Объектінің бөліктерінің өзара позициясын анықтайтын өлшемдерді қолдану Габариттік өлшемдер Графикалық жұмыс:Детальдің 3 көрінісін сызып алып, қажетті өлшемдерді сызып көрсетіңіз. Дайын жұмыстарды таныстыру және талдау. Бірін- бірі бағалау.Кері байланыс беру. |
Жаңа тақырыпты меңгеру Оқушылар шеңберді тең 5,10 бөліктерге бөледі.
|
Дескриптор: Сызбаларда өлшемді қолдану туралы білімін көрсетеді Объектілердің қасиеттері мен геометриялық пішінін ескере отырып өлшемдерді жүргізе алады |
Сызбаға өлшемдер түсіру ережелері. http://www.myshared.ru/slide/706029/ Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Жәй қаламдар жиынтығы. |
|
|
. Рефлексия. Оқушылар төмендегі сұрақтар төңірегінде кері байланыс береді: Не білдім? Нені үйрендім? Мен үшін не қиындық туғызды? Жорамал жауаптар: Шеңберлерді тең бөлікке бөлу ережесін білдім |
|
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||
Пән/Сынып:10 |
Графика және жобалау |
||||
Сабақ реті/ 6 Күні |
|
||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сызбадағы шарттар мен жеңілдетулер |
||||
Оқу мақсаты: |
10.2.3.2 Сызбада шарттар және жеңілдетулерді пайдаланып, проекциялау тәсілдерін қолдану туралы терең білімдерін көрсету |
||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
||||
Уақыты Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
1 минут Ұйымдастыру |
Сабақ басында: Ұйымдастыру, сабақ мақсаттары мен таныстыру, күтілетін нәтижені анықтау.
«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.
Біз сіздермен бүгінгі сабақта түйіндесу түрлерімен танысамыз. Бүгінгі сабағымыздың алғашқы тақырыбы: 4.3 Түйіндесулер. №4 Тәжірбиелік жұмыс Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: Түйіндесудің түрлерін ажырата білу Сенің меңгеретінің: Түйіндесу сызықтарын сызбада орындау |
Ой қозғайды, өз ойларымен бөліседі. Сабақтың мақсатымен танысады. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
|
Көрнекіліктер, қосымша әдебиет, дидактикалық материал: Презентация
|
|
25 минут
Жаңа сабақ |
Сабақта қарастыратын мәселені ашу. Оқу мақсаты және бағалау критерилерімен танысу. (Ұ) Сабақ басында миға шабуыл жасаңыз: • аксонометриялық проекция орындау үшін қанша көрініс түрлері керек? Атап шығыңыз. • Визит карточкасы, шар, СД дискілер және т.б. сызбаларын салу үшін қанша көріністер керек деп ойлайсыздар? Заттардың/тетіктердің сызбаларын орындау үшін сызбада шарттылықтар мен жеңілдетулер орындауға болатынына оқушылардың көздерін жеткізіңіз. Жеңілдетілген белгілері мен өлшемдері көрсетілген заттардың бірнеше сызбаларын қарастырыңыз. Оқушылар топта талқылай алады: • Өлшем түсіру барысында шарттылықтар мен жеңілдетулер қандай мақсатта қолданылады? • Сіздер қандай жеңілдету белгілерін қолдандыңыздар? |
Оқушылар түйіндестіру мысалына сүйене отырып бірнеше тәжірибелік жұмыстар орындайды Өзіндік жұмыс бағаланады. |
Дескриптор: Сызбаларды орындауда шарттар мен жеңілдетулерді қолданады. Сызбақұралдарын қолдануда ТҚ сақтайды |
Дәптер, сызба аспаптары: даярша, рейсшина, лекала, транспортир, үшбұрышты сызғыш, өшіргіш және т.б. Сызбадағы шарттар мен жеңілдетулер. http://gk-drawing.ru/plotting/conditional-simplistically.php |
|
15 минут
|
Оқушылармен біре заттың формасын талдап, өлшемдеріне қажетті жеңілдету белгілерін талқылау ұсынылады. Оқушыларға таңдап алған шартты белгілер заттың пішініне байланысты екенін түсіндіріңіз. Тақырыпты бекіту үшін тапсырма:Аксонометрия мен алдыңғы көрініс бойынша жетіспейтін көріністерді тауып сызып алыңыз. Өлшемдерін белгілеңіз. Дайын жұмыстарды таныстыру және талдау. Бірін- бірі бағалау.Кері байланыс беру. |
Жаңа тақырыпты меңгереді. Оқушылар Түйіндеслерді сызбада орындайды.
|
Дескриптор: Оқушы овал, қисық сызықтар және әр түрлі түйіндесу сызбаларының тәсілдерін көрсетеді |
Жай қарындаш жиынтығы. А4 пішіндегі қағаз. Постерлер, сызба қаріптерін жазу ережесі бар кесте |
|
|
. Рефлексия. Оқушылар төмендегі сұрақтар төңірегінде кері байланыс береді: Не білдім? Нені үйрендім? Мен үшін не қиындық туғызды? Жорамал жауаптар: Түйіндесу ережесін білдім Мен тиісті сызбада сызықтарды түйіндестіруді үйрендім. |
|
|
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||
Сынып: 10 сабақ №7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Бөлім: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заттың сызбаларын оқу және орындау. |
|||||||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
10.2.3.3 Бұйымдардың геометриялық формаларын талдау барысында сызбаларды оқу және орындау. |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Басталуы
|
Сабақ басында:
Оқушылардың назарына сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына көз жүргізу. « Әділдік және жауапкершілік » тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар шағын пікірталас жүргізеді
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||||||||||||||||||
Ортасы
|
Мұғалім:Бүгін біз суреттердің дұрыс орындалуын түсінуге және меңгеруге, сондай-ақ материалды геометрияға қайталауға көмектесетін тақырыппен танысамыз. Бірнеше объектіні талдау (толық масштабты объектілер мен плакаттарды көрсету). Оқушылар назарына келесі сұрақтар ұсынылады.
Мұғалім:Айта кету керек, барлық нысандар қарапайым геометриялық корпустың немесе олардың бөліктерінің тіркесімі болып табылады.Қарапайым бөліктер немесе күрделі пішіні бар бөлшектер - геометриялық денелердің тіркесі/қосылу кезіндегі пішін/ болып табылады. Геометриялық денелерді қарастырайық.(Оқушылар мен мұғалім арасында диалогті оқыту әдісі жүргізіледі). Объектілердің геометриялық (7 слайд) пішінін талдайық.
Оқушылар өзара жұптасып, геометриялық фомалар туралы мағұлмат жинақтап сынып ішіне таныстырамыз. Әр жұпқа бір-бір фигурадан таратыларды, осы фигура туралы мағұлматтар жинақтап, сынып ішінде таныстырылым жұмыстарын өткізейік.
Жұптар арасында таныстырылым. Оқушыларды бағалау: /өзара бағалау/жұптарды бағалау/
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Прекциялау тақырыбына сызбалар түсіреді. |
Дискриптор Геометриялық денелерді егжей-тегжейлі ажырата алады; Геометриялық денелердің ерекшеліктерін айыра алады; Бұйымдардың геометриялық формаларын талдай алады.
|
Тексеріс журнал
1-2 слайд |
||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
Рефлексия: Оқушылар назарларыңызға сурет үлгісі көрсетілген, егерде сабақ барысында түсінбеген мағұлматтарың болса, сұрақ қойып талқылайық.
|
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Графика және жобалау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 10 сабақ №8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Бөлім: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қима мен тілік түрлері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
|
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар үйренеді: Барлығы Қима мен тілікті сызбада қолдану мақсатын біледі және түсінеді КөбісіСызбада тиісті қиманы және бөлшектің қимасын табады
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Сабақ басында:
Оқушылардың назарына сабақ тақырыбы мен оқу мақсатына көз жүргізу. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген графикалық суреттер
|
||
Ортасы
|
ЖЖ/ҚЖ"миғашабуыл" - 3 минут түсіну деңгейін орнату, кемшіліктерді жою. Тілік және қима Кесіндіде жер қабатының суреті бар слайд көрсетіледі. География мен жаратылыстану пәндерін оқу кезінде біз глобус және жер жаилы плакаттар қолданамыз? (разрездер). Біз жер бөлігінде не көреміз? Ал сызбаны жобалауда кесінділермен қалай қолданады? Егер деталь әр түрлі тесіктері, ойықтары, және т.б. бар ішкі беті болса, онда осы ішкі контурды көрсету үшін штрих сызықтарды пайдалануға болады. Алайда, өте қажетсіз қабат штрихтарды пайдалануға болмайды. Неліктен? Штрихты сызықтардың көп саны болган кескіндемеде , қиушыжазықтықтыққолданған жақсы. Кескінде і бейнеленген зат елестетілетінқиушы жазықтықпен қиылады, бұл ретте қиушыжазықтықтың алдында орналасқан заттың бөлігі алынып тасталған деп болжанады,заттың қалған бөлігі проекцияның әдеттегі тәсілімен бейнеленеді. Егер біз кесу жазықтығында көрінген нәрсені бейнелейтін болсақ, онда алынған сурет қима деп аталады. Егер тіліктің жазықтығында көрінетін нәрсе және оның әр жағындағы нәрсе сызылса, онда сурет тілік деп аталады. Әдетте бөлшектің көлденең пішінін және ұсақ егжей – тегжейін анықтап беретін көріністі қимадеп атаймыз. Қима детальдың ішкі құрылысын анықтайды. Сізге белгілі тұрмыстық заттар (құралдар және т. б.) қалай көрінеді? соны анықтайық . Топтық жұмыс 15 минут Мақсаты: оқушылардың тілік және қима үрдісінің түсінігін меңгеруі Тапсырма№ 1:сіз ұсынған заттарғақима суретін орындаңыз (кемінде 4 сурет)) 6 мин
Тапсырма № 2 сізге жақсы таныс заттардың қимасын белгіленген қима жазықтықтар бойынша орындаңыз. 6 мин жеке жұмыс 20 минут |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Прекциялау тақырыбына сызбалар түсіреді. |
Дискриптор Оқушылар:Нақтыбөлшектерүшінқиманемесетіліктің орындауалгоритмінбеледі
|
Тексеріс журнал
1-2 слайд |
||
Аяқталуы
|
Рефлексия: Сабақтың қорытындысын шығару (5 мин) Сіз қойылған мақсатқа қол жеткіздіңіз бе? Мақсатқа жетуге не көмектесті/кедергі жасады? Егер сізге мұғалімге ұсыным беру мүмкіндігі болса, сіз мұғалімге ұсынасыз ба? |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады . |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|