Материалдар / 10 сынып практикалық және зертханалық жұмыс

10 сынып практикалық және зертханалық жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмекші құрал ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
7451
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






















Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің

« Жамбыл атындағы №5 мектеп-гимназия»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі







Сарамандық және зертханалыққа арналған жұмыс

дәптері

10-сынып оқушысы

____________________








Құрастырған: химия пәнінің мұғалімі :Өмірзақова Ұ.Қ




Х имиялық тәжірибе жасау барысында қауіпсіздік техникасын к өрсететін белгілер




Заттарды қолмен ұстауға тыйым салынады



Реактивтер құйылған ыдыстарды ашық қалдыруға тыйым салынады



Күйдіргіш зат – қышқыл! Теріні күйдіреді, тітіркендіреді.



Күйдіргіш зат – сілті! Теріні күйдіреді, тірікендіреді.



Улы және физиологияға қатерлі заттар.



Улы және физиологияға қатерлі заттар.




Улы және физиологияға қатерлі заттар.



Теріге тиген қышқыл ерітіндісін судың қатты ағысында жуып, 2%-дық ас содасының ерітіндісімен шайыңыз


Теріге тиген сілті ерітіндісін судың қатты ағысында жуып, 2%-дық ас содасының ерітіндісімен шайыңыз



Заттың иісін білу үшін ыдысқа қатты еңкеймей, тек газды қолмен желпіп қана иісін көру қажет



Тұрғыға сынауықты ұш жағынан бекіту қажет



Спиртшамын шырпымен жағып, спиртшамның қалпағымен сөндіру қажет


Сынауықты алдымен бүкіл бойын қыздырып, одан кейін зат тұрған жерді қыздыру қажет


Затты жалынның ең жоғарғы нүктесінде қыздыру қажет, себебі ол ең ыстық бөлігі


Қыздыруға арналған ыдыстарды (фарфор табақша, металлдан, шыныдан және фарфордан жасалған пластинкаларды) тигельді қысырғыштармен ұстау қажет


Қатты заттар үшін шпатель пайдалану керек


Сынауықта заттарды араластыру үшін қаттырақ шайқау қажет


Химиялық стақандағы затты араластыру үшін ұшына резеңке тығын тығылған шыны таяқшамен араластыру қажет


Оқушының аты-жөні____________________Күні_______Сыныбы _____


Тақырып 5.1.Маңызды s-элементтер және олардың қосылыстары

Сарамандық жұмыс № 1

Тақырыбы«Негізгі топша металдары» тақырыбына

эксперименттік есептер шешу.

Мақсаты________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Құрал-жабдықтар: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ҚТ: химия кабинетіндегі жалпы сақталатын ережелер





ҚТ ережелерімен таныстым ________________


Жұмыстың барысы.


Химиялық тәжірибені орындауға арналған тапсырмалар

1 нұсқа

2 нұсқа

  1. нұсқа

Индикаторларды қолданып магний нитраты, натрий карбонаты,натрий хлориді ерітінділерін анықтаңдар

Сендерге берілген тұздың натрий карбонаты екенін дәлелдеңдер.


Сендерге берілген тұздың натрий сульфаты екенін дәлелдеңдер.


Нөмірленген үш сынауыққа натрий карбонаты,натрий сульфаты,натрий хлориді бар.Күміс нитраты бар ерітіндіні қолданбай ,әрбір затты анықтаңдар.


Кальций сульфатының сапалық құрамын анықтаңдар.


Магний хлоридінің сапалық құрамын дәлелдеңдер

Сендерге берілген судың карбонатты кермектігін анықтаңдар

Сендерге берілген суда кальций сульфатының болатының дәлелдеңдер

Сендерге берілген натрий гидроксидінің ерітіндісін ашық банкада сақтағанда біртіндеп натрий карбонатына айналғанын дәлелдеңдер.


Сендерге берілген магний нитраты ерітіндісі гидролизге ұшырағанын дәлелдеңдер.Ерітіндіде қышқылдық немесе сілтілік орта түзіле ме?


Басқа реактивтерге жүгінбей ,сынауықтардың қайсысында күкірт қышқылы ,калий гидроксиді,магний карбонаты болатынын анықтаңдар.


Сынауықтардың қайсысында кальций тұзы ,литий тұзы ,натрий тұзы болатынын анықтаңдар.






Есептік кестені толтырыңыз (мысалы):


Не істедім:

Нені бақыладым:

Реакция теңдеулері, қорытындылар































Қорытынды: (қорытынды жұмыстың мақсатына байланысты жасалады) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Оқушының аты-жөні__________ Күні________Сыныбы________


Тақырып 7.1. Маңызды d-элементтер және олардың қосылыстарыы

Сарамандық жұмыс № 2

Тақырыбы: «Қосымша топша металдары» тақырыбы бойынша эксперименттік есептер шығару

Мақсаты: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Құрал-жабдықтар мен реактивтер:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қ Т:




ҚТ ережелерімен таныстым________________





Жұмыстың барысы


Химиялық тәжірибені орындауға арналған тапсырмалар

1 нұсқа

2 нұсқа

3 нұсқа


1-есеп.Темірден темір (III) гидроксидін алыңдар.


2-есеп.Ерітінділер құйылған сынауықтардың қайсысында темір(III) хлориді болатынын дәлелдеңдер

3 есеп.Ерітінділер құйылған сынауықтардың қайсысында темір (III) сульфаты , мыс сульфаты, мырыш сульфаты болатынын анықтаңдар.-


4-есеп.Темір (III) сульфатының сапалық құрамын дәлелдеңдер

5-есеп.Сендерге берілген (II) сульфатының құрамында темір(III) сульфатының қоспасы болатынын дәлелдеңдер.




4-есеп.Темір (II) сульфатының сапалық құрамын дәлелдеңдер

.

. Есептік кестені толтырыңыз


Не істедік?

Не бақыладық?

Реакция теңдеулері, қорытындылар
















































Қорытынды:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оқушының аты-жөні___________________Күні_______Сыныбы _____


 Тақырып 7.1. Маңызды p-элементтер және олардың қосылыстарыы

Сарамандық жұмыс № 3

Тақырыбы: Аммиактың алынуы,аммиактың сулы ерітіндісінің және аммоний тұздарының қасиеттерін зерттеу.

Мақсаты:_________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Құрал-жабдықтар мен реактивтер:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ҚТ ережелерімен таныстым________________


Жұмыстың барысы.

Орындау бойынша нұсқаулық

1-тәжірибе.Аммиактың алынуы және оның суда еруі.

Қағазға немесе шыны ыдысқа 1қасық кальций гидроксидін және 2 қасық құрғақ аммонийхлоридін салып араластырыңдар.Алынған қоспаны тұрғыға бекітілген құрғақ сынауыққа салыңдар және сынауықты газөткізгіш түтігі бар тығынмен жауып,жанарғымен қыздырыңдар.Түзілген газды төңкерілген сынауыққа жинаңдар.Жиналған аммиакты өзіне тән өткір иісінен оңай білуге болады.Аммиак жиналған сынауықты газөткізгіш түтіктен абайлап төмен қаратып тұрып босатыңдар.Тез арада сынауықтың аузын бас бармақпен жауып, суы бар ыдысқа төңкеріп салыңдар.Судың тез жоғары көтерілетіндігіне назар аударыңдар.

Судың астында сынауықтың аузын саусақпен жауып,кірген суымен бірге шығарып алып,фенолфталейнмен сынаңдар.

Неге тәжірибе жүргізгенде барлық ыдыстар құрғақ болуы керек?

Неге жинағыш сынауықтың аузын төмен қаратып ұстау керек?

Аммиактың алыну және еру реакцияларының теңдеулерін жазыңдар.

Фенлфталейн қандай түске боялады?Неліктен қышқыл қосқан кезде түсі өзгереді?Неге сынауықтағы судың деңгейі көтерілді?Сендерге белгілі өткір иісті газдарды айтыңдар.Аммиак ерітісінде лакмустың түсі қандай болуы керек?

2-тәжірибе.Аммоний тұздарының қасиеттерін зерттеу.

1.Аммоний хлоридін сублимациялау.Сынауыққа құрғақ аммоний хлоридінің аз мөлшерін салыңдар.Сынауықтың шетіне дымқыл фенолфталейн қағазын қойыңдар.Фенолфталейнннің түсінің өзгеріп,қайтадан оның жойылуына назар аударыңдар.

Сынауық қабырғасында пайда болған ақ дақ бар ма және сынауық түбінде салынған тұз қалды ма?Қараңдар.

Неге басында фенолфталейннің түсі өзгеріп,одан кейін жоғалды?Сынауық қабырғасындағы ақ дақтың құрамы қандай?Сынауық түбіндегі тұз неге жоғалды?

Сынауықта химиялық реакция жүрді ме?Егер жүрсе,реакция теңдеуін жазыңдар.Аммоний хлоридін және йодидін Сублимациялаудың айырмашылығы мен ұқсасатығы неде?

2.Аммоний карбонатының термиялық айырылуы.

Сынауыққа құрғақ аммоний карбонатының аз мөлшерін салып,жанарғы жалынында 2-3минут сынауықтағы тұздың барлығы жоғалғанша қыздырыңдар.

Тұз неге жоқ болады?Жүрген реакцияның өнімі қандай?Оның теңдеуін жазыңдар.

3.Аммоний тұздарының гидролизі.Көк лакмус қағазына аммоний хлориді ерітіндісінің тамшысын тамызыңдар.Ерітінді ортасының реакциясы қандай?Неге?Жауаптарыңды реакция теңдеулерімен түсіндіріңдер






Есептік кестені толтырыңыз


Не істедің?

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ