Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
10-сынып қазақ тілі ҚМЖ 3-тоқсан
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
10.01 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Адамзат әлемі және құндылықтар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану. |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыра алады. Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдана алады. |
Сабақтың құндылығы |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
№1-тапсырма: Суреттегі бейнелердің қайсысын құндылық деп санайсың? Ойыңды дәлелде. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№2-тапсырма: Төмендегі үзіндіні оқып, осы тарауда қандай мәселелерге назар аударылатынын болжап айт. Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын таратып түсіндір. Басқа тілден енген сөздерді тауып, олардың жазылу ерекшелігіне көңіл бөл. |
Мәтінді оқып, осы тарауда қандай мәселелерге назар аударылатынын болжап айтады. Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын таратып түсіндіреді. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - мәтінді оқиды. - мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын таратып түсіндіреді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
№3-тапсырма. «Құнды», «Құндылық», «Жалпыадамзаттық», «Ұлттық» сөздерінің мағынасын қалай түсінетініңді тұжырымдап жаз. Өз пайымдауларыңды «Қазақ тілінің түсіндірме сөздігіндегі» осы сөздерге берілген анықтамалармен салыстыр. |
Берілген сөздердің мағынасын қалай түсінетінін тұжырымдап жазады. Өз пайымдауларын «Қазақ тілінің түсіндірме сөздігіндегі» осы сөздерге берілген анықтамалармен салыстырады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - Берілген сөздердің мағынасын қалай түсінетінін тұжырымдап жазады. -салыстырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
№4-тапсырма. Ойшақыру. Мәтін бойынша және өздерің құндылықты тағы қалай түсінетіндеріңді ойланып, диаграмма мен кестені толтырыңдар. |
1, 2 –жұп кестені, 3, 4-жұп диаграмманы толтырады. Жұмыстарын алмастырып, салыстырады. |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - диаграмма мен кестені толтырыңдар. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
17.01 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Адамзат әлемі және құндылықтар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу; 10.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтіндегі негізгі ойды анықтайды, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. |
№5-тапсырма: Тірек сөздерді оқы. Осы сөздер бар мәтінде не туралы айтылуы мүмкін деп ойлайсың? Пікірлесіңдер. Тірек сөздер: жіктеу, адамзаттық, ұлттық, құндылық, қалып. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№6-тапсырма. «Құндылық» сөзін бірнеше сын есім сөздермен тіркестіріп жаз. 3 минутта ең көп сөз тіркесін жазған сыныптасыңды анықта. |
«Құндылық» сөзін бірнеше сын есім сөздермен тіркестіріп жазады. Үлгі: рухани құндылық, ... |
Дескриптор: Жалпы-3 балл: -«Құндылық» сөзін бірнеше сын есім сөздермен тіркестіріп жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
№11-тапсырма: Тілдік бағдар бойынша интонацияның құрамдас бөліктерінің сөйлеу ағымындағы маңыздылығына сійкес топтастыру сызбасын толтыр. |
Сызбаны толтырады.
Дескриптор: Жалпы-4балл. - сызба толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
№15-тапсырма: Мәтіндегі финалдық құндылықтар жайлы пікірді парталасыңмен бірге талдап, сызбаны толтыр. |
Сызба толтырады.
Дескриптор: Жалпы-4балл. - сызба толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Үйге тапсырма Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
8- тапсырма «Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
24.01 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ғаламшардағы жаһандық мәселелер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.3.1 мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтінде көтерілген мәселені (қоғамдық- саяси) талдай отырып, негізі ойды анықтау және ғаламдық мәселелермен байланыстырады. Сонымен қатар мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
№1-тапсырма: «Финалдық құндылықтар», «Құралдық құндылықтар» және «Туынды құндылықтар» туралы өз ойыңмен бөліс. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№2-тапсырма. Суретпен жұмыс Олардың жаратылыстану, математика ғылымдарының дамуына үлес қосқан қандай еңбектерін білесің? Өз ойыңды жинақтап мәтін құрап жаз. |
Жаһандық (ғаламдық)
мәселелер – адамзаттың бұдан былайғы тағдыры және әлеуметтік дамуы
шешілетін аса маңызды мәселелер жиынтығы. Қазіргі өркениетке тән
құбылыс – ғаламдық қауіп-қатердің өршуі. Олар әртүрлі және
күннен-күнге үдей түсуде. Дескриптор: Жалпы -3 балл. - Суретте берілген ғалымдардың еңбектері туралы мәтін құрап жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
№4-тапсырма Мәтінді тыңдап, мазмұнын тезис түрінде жаз. |
Жазылым: Дескриптор: Жалпы -4 балл. -тезис жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
№6-тапсырма: Мәтін мазмұны бойынша берілген сызбаны толықтыр. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл. -сызбаны толықтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Үйге тапсырма Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
7- тапсырма «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
31.02 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Ғаламшардағы ғаламдық мәселелері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, тілдік оралымдар, өзге стиль элементтері); |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тани алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылық-ты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
№7- тапсырма: «Қайраткермен сұхбат». Рөлдік ойын. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ жазыңдар. Сол сұрақтың негізінде бірің-журналист, бірің философ-ғалым ретінде шағын сұхбат құрыңдар. |
Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ жазады. Сол сұрақтың негізінде бірің-журналист, бірің философ-ғалым ретінде шағын сұхбат құрады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ жазады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
|
№9- тапсырма: Мәтіннен алынған сөйлемдегі сөздердің мағынасына парталасыңмен бірге түсінік бер. |
Мәтіннен алынған сөйлемдегі сөздердің мағынасына түсінік береді. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - өз ойымен бөліседі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
№11- тапсырма: Мәтін авторының пікіріне сүйене отырып, құндылықтарды жіктеп, кестені толтыр. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - кесте толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
07.02 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Адам және Табиғат |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||
Жаңа сабаққа кіріспе |
Ой шақыру сұрақтары: – Бүгінгі сабақ тақырыбымен ғаламдық мәселелермен, құндылықтармен байланысы бар ма? – Адам өмірін сақтау мәселесі мен Табиғат арасында қандай сабақтастық бар? – Халқымыз қандай жерлерді киелі санайды? |
Тілдік бағдар
бөліміндегі Орфографиялық нормалар туралы оқуға тапсырма
береді. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы 31 мин |
Тыңдалым кезі: 1-тапсырма: Мәтінді тыңдаңыз. Мәтінде айтылған мәселені анықтаңыз. Мәтіннің стильдік ерекшелігін анықтаңыз. Сипаттама беріңіз. Тыңдалым соңы. -Сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
«Екі жақты күнделік» әдісі бойынша бір жағына мәтіндегі мәселені анықтап, бір жағына оқырманның сұрағын, екінші жағына автордың жауабын жазыңыз. Мәтіннің стильдік ерекшелігін анықтаңыз, дәлелдер келтіріңіз. Дескриптор: Мәтін бойынша мәселені анықтайды. Стильдік ерекшелігін анықтайды. Бірінші жолға оқырман сұрағын жазады. Екінші қатарға автор жауабын көрсетеді. Жалпы – 3 балл. |
жазба дәптері |
||
|
2-тапсырма. «Туған жер» бағдарламасы» бойынша шағын жоспар жасатады. Шағын жоспарда мына мәселелер қамтылуы тиіс: – өлкенің тарихы туралы зерттеулердің қамтылуы; – мәдени-тарихи құндылығы бар орындарға саяхат жасалуы; – өлкенің тарихы, тарихи тұлғалары, ерекше оқиғаларды, жерлерді және т.б. танып-білуге қатысты байқаулардың енгізілуі |
Дескриптор: – сұрақтарға нақты жауап береді; – ғаламдық мәселелерді сипаттайды; – жоспар құрады. Жалпы - 3 балл.
|
Оқулық, жазба дәптер |
||
|
Ойқазына. 3-тапсырма. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Тақырыпқа қатысты берілген мәтінді үнтаспадан тыңдатады. Оқушыларға мәтінді оқытады, негізгі ұғымдарды тапқызып, жаңалық болған ақпаратты дәптерлеріне жазғызады, талдатады. 4-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды санамалап жазады, термин сөздердің мағынасын анықтайды. 5-тапсырма. Екі мәтіннің стилін анықтап, тілдік құралдарына кесте түрінде талдау жасайды |
Дескриптор: – мәтіннің мазмұнын талдайды; – мәтіннің стилін анықтайды; – терминдердің мағынасын түсіндіреді; – әртүрлі стильдегі мәтіндердің тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды; – кесте толтыру арқылы білімдерін толықтырады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -эссе жазады. |
Оқулық, жазба дәптер |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
Үйге тапсырма
|
8- тапсырма |
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
14.02 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Адам және Табиғат |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
Сабақтың мақсаты: |
мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады және бағалайды ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазады; сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай біледі |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Сұрақтарға жауап бер. 1.Тіл құндылық па? 2.Тіл құндылықтың қай түріне жатады? Неліктен? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
8-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманы орындатады. Тапсырманың шарты: «Рахман қайнары» шипажайының қабылдау бөліміне телефон шалып, ақпарат алуың керек. Мәтіндегі мәліметтер шеберлікпен қиюласатындай қысқа да нұсқа 10–12 үнқатымнан тұратын хабарламалық-диалог құрыңдар. Сынып ең үздік диалог иелерін анықтасын. Жарнама мен ауызекі сөйлеу үдерісіндегі тілдік құралдардың қолданысына мән беріңдер. 9-тапсырма. Өлең шумақтары бойынша сөзжасамның нысандарына сәйкес талдау жасайды |
Дескриптор: – әртүрлі стильдегі мәтіндердің тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды; – тілдік құралдардың қолданылу ерекшелітеріне тілдік талдау жасайды; – өзара коммуникативтік қатынас орнатады. – сөзжасамдық норманы меңгереді. Жалпы -3 балл. -Өз ойымен бөліседі. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
«Қос жазба күнделігі» тәсілінің негізінде 10- тапсырманы орындатады. |
Мұғалім оқушылар тапсырманың басты шартын орындағаннан кейін кесте таратады. Мәтінді стильдік көздері, микрофон 69 ерекшелігіне сай интонациямен оқиды, кесте толтырады. Оқушылар кестенің «үзінділер» деген бөлігіне мәтіндегі өзі назар аударған немесе ерекше толғандырған үзінділерді (жеке сөздер, сөз тіркестері, фразалар, қысқаша сөйлемдер, т.б.) жазады. Ал «түсіндірме» бөлігіне қатысты өз ойын, пікірін жазады Дескриптор: Жалпы -3 балл - өз ойымен бөліседі. |
||
|
17-тапсырма. Екі ақынның өлеңдерін оқытады. |
Оқушылар мәтіндерді оқиды, мәтіндегі туынды сөздерді табады, құрамына қарай талдау жасайды. |
Дескриптор: – екі ақынның өлеңдерін салыстырады; – өлеңнің мағынасын бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады; – туынды сөздерді табады; – сөздерді құрамына қарай талдау жасайды Жалпы -3 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Үйге тапсырма 18-тапсырма. Тапсырманың шарты, қалай орындалу қажеттігі түсіндіріледі. |
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
21.02 |
Сыныбы: 10 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Лаңкестік – адам өміріне төнген тосын қатер |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу. 10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; |
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жаза алады. |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||
Сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Сұрақтарға жауап бер. Тілдің құндылық екенін білдіретін қандай қанатты сөздерді білесіңдер? Оларды дәйексөз ретінде қолданып, ойыңды дәлелде. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Ойтүрткі. 1-тапсырма. «Алдын ала берілген атаулар» тәсілін пайдаланып, тақырыпқа қатысты бірнеше атаулар жазады, олардың маңызын, ерекшелігін сұрайды, сұрақтар қояды: – Адам өміріне аса қауіпті қандай іс-әрекеттерді атар едің ? – Лаңкестікті жасайтын кімдер? |
«Алдын ала берілген атаулар» тәсілін пайдаланып, тақырыпқа қатысты бірнеше атаулар жазады, олардың маңызын, ерекшелігін айтады, сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - диаграмманы толтырады. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
||
Жеке жұмыс «Түртіп алу» әдісі. |
2-тапсырма. Елбасының «Рухани жаңғыру: болашаққа бағдар» атты мақаласын оқиды, сабақ тақырыбына қатысты ой-тұжырымдарға конспект жасайды. 3-тапсырма. Тірек сөздерді пайдаланып, өзекті мәселелер туралы өз ойын айтады, кластер құрады |
Тілдік бағдар. Синтаксистік нормалар туралы мағлұмат береді, мысалдар келтіреді Берілген тапсырмаларды орындайды |
Дескриптор: – сұрақтарға нақты жауап береді; – мақаладан қажетті ақпаратты алады; – оқылым мәтіні бойынша конспект жасайды; – суреттерді сипаттайды; – экстремизм жайлы ойын кластерге түсіреді; – синтаксистік нормаларды меңгереді. – синтаксистік норманы меңгереді. Жалпы - 3 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
|
4-тапсырманы орындатады. |
Оқушылар берілген мәтінді өңдейді, синтаксистік нормаға сай дұрыс жазады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. |
Оқулық, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
Үйге тапсырма
|
Тілдік бағдар |
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
28. 02 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Лаңкестік – адам өміріне төнген тосын қатер №2 Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 20 минут ( диктант) |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (дискуссивті эссе); 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
Сабақтың мақсаты: |
әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады (дискуссивті эссе); сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай біледі |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. |
Димаш Құдайберген қай елдерде өнер көрсетті? Қазақ халқының ұлттық құндылықтарын дәріптейтән қандай шығармашылық жұмыстарын білесің? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
6, 7-тапсырма. Үнтаспадан мәтінді тыңдатады, мазмұны бойынша тезис жазғызады. бағалап әңгімелеседі |
Үнтаспадан мәтінді тыңдатады, мазмұны бойынша тезис жазады. Дескриптор: Жалпы -3 балл. - өз ойымен бөліседі. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
8-тапсырма. Оқушылар тыңдалған мәтін бойынша берілген тұжырымдардың дұрыс/бұрыстығын |
Т-кестесін толтырады. Дескриптор: Жалпы -3 балл - өз ойымен бөліседі. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
9, 10-тапсырма. ҚР Қылмыстық кодексінен үзіндіні оқиды, талдайды, мәтіндегі ережелерді конспектілейді. 11-тапсырма. «Үздік инспектор» рөлдік ойынын ұйымдастырады. «ПОПС» формуласының негізінде оқулықтағы 13- тапсырманы орындатады. |
Оқушылар мәтінді оқиды, пікірлерін дәлелдейді, қарамен жазылған сөйлемдерге синтаксистік талдау жасайды. «ПОПС» формуласының құрылымы: 1. Бірінші сөйлем «Біздің ойымызша,... » 2. Екінші сөйлем «Себебі, біз оны ... былай түсіндіреміз». 3. Үшінші сөйлем «Оны біз мына ... деректермен, мысалдармен дәлелдей аламыз». 4. Соңғы сөйлем «Осыған байланысты ... мынадай қорытынды шешімге келдік». |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл -картаға өз пікірін, білгенін түсіреді. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Үйге тапсырма
|
13- толықтыру |
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
06.03 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қазіргі қоғамдағы мәдениет пен өнер құндылықтары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу. 10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс- қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. |
Сабақтың мақсаты: |
коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлейді. әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс- қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. |
Жағдаят: Мектебіңе Димаш Құдайберген кездесуге келеді. Димашпен сұхбаттасу жұмысы саған тапсырылды. Сен қандай сұрақтар қояр едің? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
14-тапсырма. «Интервью» ойынының негізінде жұптық жұмыс ұйымдастырады. |
«Интервью» ойынының негізінде жұптық жұмыс ұйымдастырады. |
Дескриптор: Жалпы -3 балл. Дескриптор: – мәтіннен қажетті ақпаратты алады; – оқылым мәтіні бойынша конспект жасайды; – сөйлемдерге синтаксистік талдау жасайды; – диалог құрау арқылы білімдерін толықтыр |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
12-тапсырма. Жағдаяттық тапсырманың шартын орындатады. |
Дескриптор: Жалпы -4 балл Мәтінді оқытады, қарамен жазылған сөйлемдерге синтаксистік талдау жасатады. Дескриптор: – мәтінді түсініп оқиды; – мәтіннің тілдік ерекшелігіне талдайды; – сөйлемдерге синтаксистік талдау жасайды |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
15-тапсырма Мәтінді оқытады, қарамен жазылған сөйлемдерге синтаксистік талдау жасатады. |
Дескриптор: – мәтінді түсініп оқиды; – мәтіннің тілдік ерекшелігіне талдайды; – сөйлемдерге синтаксистік талдау жасайды |
Дескриптор: – мәтінді түсініп оқиды; – мәтіннің тілдік ерекшелігіне талдайды; – сөйлемдерге синтаксистік талдау жасайды Жалпы - 3 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Үйге тапсырма
|
14-тапсырма |
|
|
|
«Бекітілді»
Бөлім: |
1-бөлім: Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
Педагогтің аты-жөні: |
Д.А.Мамбеталина |
Күні: |
13.03 |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу; 10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу. |
Сабақтың мақсаты: |
әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсынады ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, интервью, нұсқаулық жазады сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтайды |
Құндылықтарға баулу: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Дұрыс қарым-қатынас орната білу; Сөзіне берік, ісіне адал болу; Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға белсенді үлес қосу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
Сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. |
Жағдаят: Мектебіңе Димаш Құдайберген кездесуге келеді. Димашпен сұхбаттасу жұмысы саған тапсырылды. Сен қандай сұрақтар қояр едің? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
1-тапсырма «Адам өмірін қалай сақтауға болады?» тақырыбында эссе жазғызады.. |
Эссеге қойылатын талаптарды біліп, орындайды |
Дескриптор: – тақырыптан ауытқымау; – дерек пен дәлелдерді ұтымды пайдалану; – көркемдік құралдарды орынды қолдану; – әдеби тіл нормаларын сақтау; – өзіндік ойы мен көзқарастарын жүйелі түрде жеткізу. Жалпы -3 балл. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
3-тапсырма. Берілген мақал-мәтелдерді оқып, ортақ тақырыбын анықтау |
Берілген мақал-мәтелдерді оқып, ортақ тақырыбын анықтайды. |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
|
|
4-тапсырма. «Сараптаймыз!» тәсілін пайдаланып, жұптық жұмысты ұйымдастырады, тұсаукесер дайындауларын сұрайды. |
• слайд-шоу түрінде жасау; • оқиғаға қатысты статистикалық мәліметтер келтіру; • сол оқиғаға қатысты сарапшылардың пікірлерін талдау; • өздерінің көзқарастарын дәйектеу; • оның адамзат тарихындағы рөлін бағалау; • сыныптың тұсаукесер тақ |
Дескриптор: – мәтінді түсініп оқиды; – мәтіннің тілдік ерекшелігіне талдайды; Жалпы - 3 балл |
Оқулық Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Үйге тапсырма
|
2--тапсырма |
|
|
|

