2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін |
|||
|
|
жинақтау мен даралау |
|
|
|
|
|
10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау; |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Орындау уақыты
Кейіпкердің бойында жинақталған дара
қасиеттерді анықтайды
Қолдану
20-25 минут
Тапсырма
-
«Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы ерекше қасиеттерді жинақтап, шығармадан мысал келтіріңіз.
|
Кейіпкерлер |
Мінездеме |
Ерекше қасиеті |
Шығармадан |
|
|
|
|
үзінді |
|
Ақбілек |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мұқаш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ұрқия |
|
|
|
|
|
|
|
|
![]()
2. ...«Мамырбайдың орыс талқылаған қызын қара!» деп, ақсақалды көзге шұқыған тәрізденді. Енді Ақбілегі әкесіне масыл болды. Бала ұстаған емес, жұртқа тамашалауға маймыл ұстап отырған кісі тәрізденді. Ақбілектің қырсығынан ақсақал масқара боп абыройынан, адамдығынан айырылғандай болды. Міне, ақсақалдың баласына түзу қарай алмай, қашқақтап жүргені сол еді. Қызғаныш, жиреніш, өкініш, аяныш, ыза, қорлық — бәрі ұласып, оның тірі қалып, көзге күйік болғанына бармағын шайнап, зығырланар еді. Бірақ өз қолын өзі кессін бе? Өз ішіне өзі пышақ ұрып, жарылып өлсін бе? У жеген қасқырдай іші алау-жалау боп өртеніп, шықпаған сүлдесін сүйретіп жүр еді.
Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген?
_____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3.Ойды жалғастыр. «Ақбілек» романындағы барлық оқиғалар тікелей өмірден алынған. Ақбілек романы - қазақ ауылындағы дүрбелең жылдар шындығын, олардың дәстүрі мен тұрмысын, жекелеген адамдардың іс-әрекеттері мен қарым-қатынастарын, әсіресе негізгі тұлға - Ақбілектің қызығынан қиындығы мол өмір жолдары жайында мұң мен шер де, сыр да толғайтын туынды...
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
|
|
|
Балл |
||
|
|
|
тапсырма |
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
Кейіпкердің |
бойында |
1 |
кейіпкерлерге мінездеме береді; |
3 |
||||
|
жинақталған |
дара |
|
кейіпкердің қасиетін сипаттайды; |
3 |
||||
|
қасиеттерді анықтайды |
|
шығармадан мысалдар келтіреді; |
3 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
автор |
көтерген |
өзекті |
мәселені |
2 |
|
|
|
|
2-3 |
анықтайды; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Авторлық идеяны өмір шындығымен байланыстырады |
|
|
2 |
||
|
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Дәлел келтіреді |
|
|
|||
|
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
10-сынып Қоғамдық- гумманитарлық бағыт "Ақбілек" романы бойынша жиынтық бағалау № 1 БЖБ
10-сынып Қоғамдық- гумманитарлық бағыт "Ақбілек" романы бойынша жиынтық бағалау № 1 БЖБ
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Прозадағы көркем ой» бөлімі Жүсіпбек Аймауытов «Ақбілек» романы бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін |
|||
|
|
жинақтау мен даралау |
|
|
|
|
|
10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау; |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
|
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Орындау уақыты
Кейіпкердің бойында жинақталған дара
қасиеттерді анықтайды
Қолдану
20-25 минут
Тапсырма
-
«Ақбілек» шығармасындағы кейіпкерлерге мінездеме беріңіз. Кейіпкерлер бойындағы ерекше қасиеттерді жинақтап, шығармадан мысал келтіріңіз.
|
Кейіпкерлер |
Мінездеме |
Ерекше қасиеті |
Шығармадан |
|
|
|
|
үзінді |
|
Ақбілек |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мұқаш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ұрқия |
|
|
|
|
|
|
|
|
![]()
2. ...«Мамырбайдың орыс талқылаған қызын қара!» деп, ақсақалды көзге шұқыған тәрізденді. Енді Ақбілегі әкесіне масыл болды. Бала ұстаған емес, жұртқа тамашалауға маймыл ұстап отырған кісі тәрізденді. Ақбілектің қырсығынан ақсақал масқара боп абыройынан, адамдығынан айырылғандай болды. Міне, ақсақалдың баласына түзу қарай алмай, қашқақтап жүргені сол еді. Қызғаныш, жиреніш, өкініш, аяныш, ыза, қорлық — бәрі ұласып, оның тірі қалып, көзге күйік болғанына бармағын шайнап, зығырланар еді. Бірақ өз қолын өзі кессін бе? Өз ішіне өзі пышақ ұрып, жарылып өлсін бе? У жеген қасқырдай іші алау-жалау боп өртеніп, шықпаған сүлдесін сүйретіп жүр еді.
Үзіндіде автор қандай мәселені көтерген?
_____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3.Ойды жалғастыр. «Ақбілек» романындағы барлық оқиғалар тікелей өмірден алынған. Ақбілек романы - қазақ ауылындағы дүрбелең жылдар шындығын, олардың дәстүрі мен тұрмысын, жекелеген адамдардың іс-әрекеттері мен қарым-қатынастарын, әсіресе негізгі тұлға - Ақбілектің қызығынан қиындығы мол өмір жолдары жайында мұң мен шер де, сыр да толғайтын туынды...
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
|
|
|
Балл |
||
|
|
|
тапсырма |
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
Кейіпкердің |
бойында |
1 |
кейіпкерлерге мінездеме береді; |
3 |
||||
|
жинақталған |
дара |
|
кейіпкердің қасиетін сипаттайды; |
3 |
||||
|
қасиеттерді анықтайды |
|
шығармадан мысалдар келтіреді; |
3 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
автор |
көтерген |
өзекті |
мәселені |
2 |
|
|
|
|
2-3 |
анықтайды; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Авторлық идеяны өмір шындығымен байланыстырады |
|
|
2 |
||
|
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындайды |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Дәлел келтіреді |
|
|
|||
|
Барлығы |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
шағым қалдыра аласыз













