Материалдар / 10 сынып сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 10 сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
653
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Мал және балық шаруашылығыМектеп: Әбу Досмұханбетов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандндарылған интернат- гимназия
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатымен танысады;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатына сипатама бере алады.


Кейбір оқушылар:


Тақырыпқа сәйкес кітаптан тыс мәліметтерді пайдалана отырып, креативті және потриоттық ой қалыптастыра алады.
Бағалау критерийі
  • Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатына сипатама бере алады.
  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты лексика мен терминология: мал шаруашылығы, ірі қара, қой, шошқа, құс, балық.
    Құндылықтарға баулуТұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау
    Ресурстар мен көрнекіліктерОқулық, 10-сыныптың атласы, дүниежүзінің картасы.
    Әдіс-тәсілдер«Кім жылдам?» әдісі, миға шабуыл, «Елші» және «Жуан - жіңішке» әдістері
    МодульдерОқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау
    Пәнаралық байланысЭкономика
    Алдыңғы білімМал шаруашылығы және балық шаруашылығы
    ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар мен көрнекіліктер
    Сабақтың басы 1 минут

    3 минут













    1 минут2 минут

    2 минут
    Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату – Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтарға ауызша жауап беру
  • Өсімдік шаруашылығы салалары?
  • Дәнді-дақылдар?
  • Техникалық дақылдар?
  • Бау-бақша дақылдары?
  • Жемшөптік дақылдар?
  • Миға шабуыл 1.Мал шаруашылығы дегеніміз не? Оның маңызы қандай? 2. Дүниежүзіндегі балық шаруашылығына маманданған аймақтарды ата? Сабақтың тақырыбын айтуОқу мақсатын түсініп, сабақ мақсатын анықтату










    Географиялық диктант

























    Сабақтың ортасы 5 минут















    10 минут

















    10 минут
    Білу және түсіну1. Дүниежүзінің картасына қарап мал және балық шаруашылығының негізгі аудандарымен танысады.Мұғалімнің кері байланысыТоптық жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «мал шаруашылығы» - 173-бетті, 2-топ «Балық шаруашылығы» 175-бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. «Жуан- жіңішке» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне қиын немесе оңай сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, әр топқа барып түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау 1-топ. Мал шаруашылығының қандай басты салаларын білесіңдер? Өздерің тұрған жерде мал шаруашылығының қандай салалары кездеседі?2-топ. Балық шаруашылығының басты ерекшеліктерін атап көрсетіңдер және Қазақстанның қай аудандары бұл салаға маманданған?Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды.



    10-сыныптың атласы















    Оқулық, 173 – 176 - беттер

















    Сабақтың соңы 4 минут



    1 минут1 минут
    Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутТопбасшылары бағалау парақтарын жинап береді. Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны»









    стикерлер


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!