0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| САБАҚ:Мал және балық шаруашылығы | Мектеп: Әбу Досмұханбетов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандндарылған интернат- гимназия | |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатымен танысады; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||
| Оқушылардың басым бөлігі: | ||
| Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатына сипатама бере алады. | ||
| Кейбір оқушылар: | ||
| Тақырыпқа сәйкес кітаптан тыс мәліметтерді пайдалана отырып, креативті және потриоттық ой қалыптастыра алады. | ||
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: мал шаруашылығы, ірі қара, қой, шошқа, құс, балық. | |
| Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау | |
| Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 10-сыныптың атласы, дүниежүзінің картасы. | |
| Әдіс-тәсілдер | «Кім жылдам?» әдісі, миға шабуыл, «Елші» және «Жуан - жіңішке» әдістері | |
| Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау | |
| Пәнаралық байланыс | Экономика | |
| Алдыңғы білім | Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы | |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
| Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут2 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату – Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтарға ауызша жауап беру | Географиялық диктант |
| Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут | Білу және түсіну1. Дүниежүзінің картасына қарап мал және балық шаруашылығының негізгі аудандарымен танысады.Мұғалімнің кері байланысыТоптық жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «мал шаруашылығы» - 173-бетті, 2-топ «Балық шаруашылығы» 175-бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. «Жуан- жіңішке» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне қиын немесе оңай сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, әр топқа барып түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау 1-топ. Мал шаруашылығының қандай басты салаларын білесіңдер? Өздерің тұрған жерде мал шаруашылығының қандай салалары кездеседі?2-топ. Балық шаруашылығының басты ерекшеліктерін атап көрсетіңдер және Қазақстанның қай аудандары бұл салаға маманданған?Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды. | 10-сыныптың атласы Оқулық, 173 – 176 - беттер |
| Сабақтың соңы 4 минут 1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутТопбасшылары бағалау парақтарын жинап береді. Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» | стикерлер |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Жұбатқанов Әділбек АмантайұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
10 сынып сабақ жоспары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
10 сынып сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 10 сынып сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
| САБАҚ:Мал және балық шаруашылығы | Мектеп: Әбу Досмұханбетов атындағы облыстық дарынды балаларға мамандндарылған интернат- гимназия | |
| Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатымен танысады; | |
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. | ||
| Оқушылардың басым бөлігі: | ||
| Дүниежүзі бойынша мал және балық шаруашылығының әл-ауқатына сипатама бере алады. | ||
| Кейбір оқушылар: | ||
| Тақырыпқа сәйкес кітаптан тыс мәліметтерді пайдалана отырып, креативті және потриоттық ой қалыптастыра алады. | ||
| Бағалау критерийі | ||
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: мал шаруашылығы, ірі қара, қой, шошқа, құс, балық. | |
| Құндылықтарға баулу | Тұлғааралық құзыреттерді дамыту; әр тұлғаның пікірін ескеру және әр идеяны бағалау | |
| Ресурстар мен көрнекіліктер | Оқулық, 10-сыныптың атласы, дүниежүзінің картасы. | |
| Әдіс-тәсілдер | «Кім жылдам?» әдісі, миға шабуыл, «Елші» және «Жуан - жіңішке» әдістері | |
| Модульдер | Оқытудағы жаңа тәсілдер, оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлау | |
| Пәнаралық байланыс | Экономика | |
| Алдыңғы білім | Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы | |
| Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар мен көрнекіліктер |
| Сабақтың басы 1 минут 3 минут 1 минут2 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіСыныпты түгелдеуТопбасшысын тағайындау, бағалау парақтарын тарату – Жеке жұмыс Үй тапсырмасын тексеру – «Кім жылдам?» әдісі бойынша сұрақтарға ауызша жауап беру | Географиялық диктант |
| Сабақтың ортасы 5 минут 10 минут 10 минут | Білу және түсіну1. Дүниежүзінің картасына қарап мал және балық шаруашылығының негізгі аудандарымен танысады.Мұғалімнің кері байланысыТоптық жұмысЖаңа тақырыпты меңгеруӘр топ өздеріне берілген бөлікті оқиды. 1-топ «мал шаруашылығы» - 173-бетті, 2-топ «Балық шаруашылығы» 175-бетті оқиды. «Елші» әдісі бойынша басқа топтарға әр топтың елшілері өздерінің оқыған бөліктерін түсіндіреді. «Жуан- жіңішке» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне қиын немесе оңай сұрақтар қою арқылы жаңа сабақты пысықтайды. Оқуға 2 минут, талқылауға 2 минут, әр топқа барып түсіндіруге 2 минуттан, барлығы 6 минутҚолдану, бағалау 1-топ. Мал шаруашылығының қандай басты салаларын білесіңдер? Өздерің тұрған жерде мал шаруашылығының қандай салалары кездеседі?2-топ. Балық шаруашылығының басты ерекшеліктерін атап көрсетіңдер және Қазақстанның қай аудандары бұл салаға маманданған?Дайындалуға 2 минут, әр топтың қорғауына 2 минуттан, барлығы 8 минутМұғалімнің кері байланысыТопбасшылары топ мүшелерін бағалайды. | 10-сыныптың атласы Оқулық, 173 – 176 - беттер |
| Сабақтың соңы 4 минут 1 минут1 минут | Қалыптастырушы бағалау Оқушылардың кері байланысы «Екі жұлдыз, бір тілек» - 4 минутТопбасшылары бағалау парақтарын жинап береді. Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрайды. Рефлексия «Білім қоржыны» | стикерлер |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
745
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













