Материалдар / 10-сынып.Сынып сағаты."Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

10-сынып.Сынып сағаты."Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік"

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сыныпқа сабақ беретін сынып жетекшілерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2024
584
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып сағаты

Сынып: 10

Тақырыбы: "Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік"

Мақсаты:

  • Оқушыларға онлайн ойындар мен интернетке тәуелділіктің қаупі туралы ақпарат беру.

  • Оқушыларға интернетті және онлайн ойындарды жауапкершілікпен қолдану дағдыларын дамыту.

  • Тәуелділіктің белгілерін танып, оны болдырмау жолдарын көрсету.

Міндеттері:

  • Онлайн ойындардың денсаулық пен психикаға әсерін түсіндіру.

  • Интернетке тәуелділіктің белгілерін анықтау.

  • Оқушыларға уақытты тиімді пайдалану жолдарын үйрету.

Көрнекіліктер:

  • Презентация (онлайн ойындардың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы мәліметтер).

  • Интернетке тәуелділіктің белгілері көрсетілген плакаттар.

  • Ойынға арналған карточкалар (сұрақтар мен тапсырмалар).

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):

  • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. Кіріспе (10 минут):

  1. Сұрақ-жауап әдісі:

    • Оқушылардан онлайн ойындарды қаншалықты жиі ойнайтындарын сұрау.

    • Интернетті қандай мақсатта қолданатынын білу.

    • "Онлайн ойындар денсаулыққа қалай әсер етеді деп ойлайсыңдар?" деген сұрақ қою.

  2. Түсіндіру:

    • Онлайн ойындардың оң және теріс жақтарын талдау.

    • Оң жақтары: реакция жылдамдығын дамыту, көңіл көтеру, достармен араласу.

    • Теріс жақтары: уақытты шектен тыс өткізу, тәуелділік, денсаулықтың нашарлауы (көзге, жүйкеге әсер ету), әлеуметтік оқшаулану.

  3. Интернетке тәуелділік:

    • Интернетке тәуелділіктің психологиялық белгілері мен физикалық әсерлері:

      • Уақытты бақылаудан шығару.

      • Отбасы, достармен қарым-қатынастың азаюы.

      • Сабаққа қызығушылықтың төмендеуі.

      • Шаршау, ұйқының бұзылуы, эмоционалдық тұрақсыздық.

    • Интернетке тәуелділікті қалай тануға болады? (өзін бақылау, уақытты шектеу, денсаулығына мән беру).

ІІІ. Негізгі бөлім (20 минут):

  1. Рөлдік ойын:

Ойынның аты: "Тәуелділік немесе хобби?"

Ойын барысы:

    • Оқушыларды 3 топқа бөлу.

    • Әр топқа түрлі өмірлік жағдайлар жазылған карточкалар тарату. Тапсырма: берілген жағдайға байланысты жасөспірімнің интернетке тәуелді немесе жай ғана хобби ретінде қолданатынын анықтау және оны шешу жолын ұсыну.

Жағдайлар мысалдары:

    • Бір оқушы онлайн ойындарға тәулігіне 6 сағат уақыт бөледі және сабақтарын дұрыс орындамайды.

    • Басқа бір оқушы демалыс күндері ғана ойнайды, бірақ достарымен араласуға уақыт таппайды.

    • Оқушы үнемі телефонда, интернетсіз өзін жайсыз сезінеді.

Тапсырма:

    • Топтар жағдайды талқылап, интернетке тәуелділік бар ма, жоқ па, соны анықтайды.

    • Әр топ шешу жолын ұсынады (мысалы, уақытты дұрыс жоспарлау, қызығушылықтарды өзгерту, ата-анамен немесе психологпен сөйлесу).

  1. Ойын нәтижесі:

    • Әр топ өз шешімін сыныпқа таныстырады.

    • Барлық топтардың ұсыныстары талқыланады, қайсысының ең тиімді екендігі анықталады.

IV. Сабақты қорытындылау (10 минут):

  1. Талқылау:

    • Интернетті дұрыс қолданудың маңыздылығын талқылау.

    • Оқушыларға "Интернетке тәуелділікті қалай болдырмауға болады?" деген сұрақ қою.

    • Интернетке тәуелділіктің белгілерін байқағанда не істеу керектігі туралы әңгімелеу.

  2. Рефлексия:

    • Оқушыларға "Интернетте қанша уақыт өткізу денсаулыққа қауіпсіз?" деген сұрақ қою.

    • Сабақтан алған ақпаратты күнделікті өмірде қалай қолданатынын сұрау.

  3. Үй тапсырмасы:

    • Оқушыларға интернеттегі уақыттарын бақылап, келесі сабаққа дейін өздерінің қанша уақыт онлайн ойындарға немесе әлеуметтік желілерге жұмсағанын есептеп келу.

V. Қорытынды (5 минут):

  • Оқушылардың белсенділігі үшін мақтау.

  • Онлайн ойындар мен интернетті дұрыс пайдалану — денсаулық пен уақытты тиімді басқарудың кепілі екенін еске салу.

  • Интернетке тәуелділіктің алдын алу үшін әрдайым өзіңді бақылап, уақытты тиімді жоспарлаудың маңыздылығын атап өту.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!