Материалдар / 10сынып ТЖБ-1 алгебра

10сынып ТЖБ-1 алгебра

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сынып оқушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2024
395
10 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«БЕКІТЕМІН»

«КЕЛІСЕМІН»

«КЕЛІСЕМІН»

«№93 мектеп-лицей» ШЖҚ МКК директоры.

директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары

Әдістемелік бірлестік

жетекшісі

____________ Б.П. Басықара

____________ Б. Сыдых

__________А.К. Хохонай


.




Тоқсандық жиынтық бағалау



Сыныбы: 10 «А» «Ә» «Б» «В» «Г»

Мұғалім: Кастен К , Хохонай А.К , Орынбекова Н.Б

Пән: Алгебра және анализ бастамалары











І тоқсан бойынша жиынтық бағалау жасалды.









1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ

СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

1-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу



Ұзақтығы– 40 минут

Балл саны – 25



Тапсырмалар түрлері

ҚЖ – Қысқа жауапты қажет ететінтапсырмалар

ТЖ – Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 6тапсырмадан тұрады.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр

қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Білім алушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.









1 -тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім


Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыла рының деңгейі

Тапсырма саны*

тапсырма*

Тапсырм а түрі*

Орындау уақыты,

мин*

Балл*

Бөлім бойынша

балл







Функция, оның қасиеттері және графигі

10.4.1.4 - функцияның берілген графигі бойынша оның қасиеттерін:

1) функцияның анықталу облысы;

2) функцияның мәндер жиыны;

3) функцияның нөлдері;

4) функцияның периодтылығы;

5) функцияның бірсарындылық аралықтары;

6) функцияның таңбатұрақтылық аралықтары;

7) функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері;

8) функцияның жұптылығы,тақтылығы;

9) функцияның шектелгендігі;

10) функция үзіліссіздігі;

11) функцияның экстремумдары сипаттай алу;






Қолдану






1






3






ҚЖ






4






4









15


Қолдану


1


6


ТЖ


3


2

10.4.1.5 , с 0 бөлшек-сызықты функциясының қасиеттерін анықтау және оның графигін салу

Қолдану

1

5

ТЖ

4

4


10.4.1.7 - f(g(x)) күрделі функциясын ажырата білу және функциялар композициясын құру

Қолдану

1

7

ТЖ

6

3


10.4.1.6 - кері функцияның анықтамасын білу және берілген функцияға кері функцияны табу және өзара кері функциялар графиктерінің орналасу қасиетін білу;

Қолдану

1

2

ТЖ

4

2


Тригонометрия лық функциялар

10.2.3.1 - тригонометриялық функциялар анықтамаларын, асиеттерін білу және олардың графиктерін сала білу


Қолдану


1


4


ТЖ


8


4


4

10.2.3.2 - тригонометриялық функциялардың графиктерін

түрлендірулер көмегімен сала білу

Қолдану


Кері тригонометрия лық функциялар

10.2.3.3 - арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс анықтамаларын білу және олардың мәндерін таба білу

Білу және

түсіну


1



ТЖ


6


4




7

10.2.3.6 - кері тригонометриялық функциялары бар өрнектерді

түрлендірулер орындау

Қолдану

1

1b

ТЖ

6

3

Барлығы:



7



40


25

Ескерту: * - өзгертулер енгізуге болатын тараулар


І-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары Інұсқа

Оқушының аты-жөні _____________________________________ сынып _______

1.a) 2????in + 3arctg(- ) + arccos(- ) = [4]



b) cos(2arcsin )= [3]



  1. Берілген функцияға кері функцияны жазыңыз: - 2; [2]

  2. Графигі бойынша функцияның: [4]

1

Функцияның мәндер жиыны;



2

Функцияның нөлдері;














  1. ? = ?in ? функциясының графигін пайдаланып, ? = 3?inx +1функциясының графигін салыңыз [3]

5. y= функциясын ,y= + n түрінде жазыңызжәне ассимптоталарын табыңыз.

[4]


6. Функцияның ең кіші оң периодын табыңыз: ) + 3 [2]



  1. болса, күрделі функциясын жазыңыз, және + -ті, табыңыз. [3]





Балл қою кестесі І нұсқа

Жауаптары

Балл

Қосымша ақпарат

1a

????in =

1


arctg(- )= -

1


arccos(- )=

1


2∙ + 3∙( - ) + = - п+ =

1


1b


? − ? ???2(?????? )


1


???2(?????? ) = ( )2 =


1


  1. ? ∙ = 1- =

1


2

; ( )( )=3 ; =

1


= +1; = +1

1


3

1)

( - ; 6]

1


=-8

1


2)

= -3

1


= 4, =8

1


4

? = ?in ? функциясының графигін салады

1


Ордината осі бойымен 3 есе созады

1


Оy осі бойымен 1 бірлікке жоғары жылжытады

1


5

y= = =

1


y= ;

1


x=-3 вертикаль ассимптота

1


у =- 2 горизонталь ассимптота

1


6

функциясының периоды 2п

1



T=

1


7

= ( =x-1

1


= =

1


+ = x - 1 +

1



Барлығы:

25




І-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары ІІнұсқа

Оқушының аты-жөні _____________________________________ сынып _______

1.a) 3?????? - 4arctg(-1) + arcsin(- ) = [4]



b) sin(2arccos )= [3]



  1. Берілген функцияға кері функцияны жазыңыз: +5; [2]

  2. Графигі бойынша функцияның: [4]

1

Функцияның анықталу облысы;



2

Функцияның экстремумдары;




  1. ? = ??? ? функциясының графигін пайдаланып, ? = 2???x -1функциясының графигін салыңыз [3]

5. y= функциясын ,y= + n түрінде жазыңызжәне ассимптоталарын табыңыз.

[4]


6. Функцияның ең кіші оң периодын табыңыз: [2]



7. болса, күрделі функциясын жазыңыз, және + -ті, табыңыз. [3]





Балл қою кестесі ІІ нұсқа

Жауаптары

Балл

Қосымша ақпарат

1a

?????? =

1


arctg(-1)= -

1


arcsin(- )= -

1


3 - 4∙( - ) + (- )=

1


1b


? ??? (?????? ) ??? (?????? )

1


???(?????? ) = √? − ( )2 = , ??? (?????? ) =

1


? ∙ =

1


2

; ( )( )=2; =

1


=1- ; y=1-

1


3

1)

( - ; )

1


Хmax=-2,5

1


2)

Хmax= 3

1


Хmin= 0

1


4

? = ??? ?функциясының графигін салады

1


Ордината осі бойымен 2 есе созады

1


Оу осі бойымен 1 бірлікке төмен жылжытады

1


5

y= = =

1


y= ;

1


x=3 вертикаль ассимптота

1


у = 2 горизонталь ассимптота

1


6

функциясының периоды 2п

1


T=

1


7

= ( = +1

1


= =

1


+ = +

1



Барлығы:

25
























































І-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары ІІІ нұсқа

Оқушының аты-жөні _____________________________________ сынып _______

1.a) 4 ?????? - 2arctg(-1) + arcsin(- ) = [4]



b) sin(2arccos )= [3]



2Берілген функцияға кері функцияны жазыңыз: -3; [2]

3.Графигі бойынша функцияның: [4]

1

таңба-тұрақтылық аралықтарын;



2

өсу және кему аралықтарын ;






  1. ? = ??? ? функциясының графигін пайдаланып, ? = 3???x +1функциясының графигін салыңыз [3]

5. y= функциясын ,y= + n түрінде жазыңызжәне ассимптоталарын табыңыз.

[4]


6. Функцияның ең кіші оң периодын табыңыз: [2]



7. болса, күрделі функциясын жазыңыз, және + -ті, табыңыз. [3]





Балл қою кестесі ІІІ нұсқа

Жауаптары

Балл

Қосымша ақпарат

1a

?????? =

1


arctg(-1)= -

1


arcsin(- )= -

1


4 - 2∙( - ) + (- )=

1


1b


? ??? (?????? ) ??? (?????? )

1


???(?????? ) = √? − ( )2 = , ??? (?????? ) =

1


? ∙ =

1


2

; ( )( )=2; =

1


=1- ; y=1-

1


3

1)

? ∈ (−?; −?)∪(3; ) аралығында y> 0

1


? ∈ (−; −?) ∪ (−?; ?)аралығында y< 0

1


2)

? ∈ (−; −?) ∪ (?; +)аралығында функция өседі

1


? ∈ (−?; ?)аралығында функция кемиді

1


4

? = ??? ?функциясының графигін салады

1


Ордината осі бойымен 3 есе созады

1


Оу осі бойымен 1 бірлікке жоғары жылжытады

1


5

y= = =

1


y= ;

1


x=2 вертикаль ассимптота

1


у = 3 горизонталь ассимптота

1


6

функциясының периоды 2п

1


T= = п

1


7

= =

1


= 1- )2 =1 - 3 - = -2 -

1


+ = -2 -

1



Барлығы:

25








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ