Материалдар / «Қазақтың теңгесі »Қауіпсіздік сабағы 10 минут «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қазақтың теңгесі »Қауіпсіздік сабағы 10 минут «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ теңгесі тәрбие сағаты қауіпсіздік сағатымен бірге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
698
14 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты

«Қазақтың теңгесі »Қауіпсіздік сабағы 10 минут «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

Күні.

11.11.2024 ж

Сынып жетекші:


Сынып:

10 «А»

Сабақтыңтақырыбы:

15 қараша – Ұлттық валюта – теңге күні

«Ұлттық валюта-теңге»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

10-САБАҚ

10 – сыныптар: «СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

Сабақтың мақсаты:

  1. Тәуелсізеліміздіңеңбіріншіайрықшабелгісі теңгементереңіректаныстыру,өзгемемлекеттіңвалюталарытуралытүсінікберу

Қауіпсіздік мақсаты :

Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру.

Қауіпсіздік міндеті

Негізгі міндеттер: 1. Оқушыларды жасөспірімдердің негізгі құқықтарымен таныстыру. 2. Сақталуы керек ережелерді түсіндіріңіз. 3. Құқықтар бұзылған кезде әрекет ету алгоритмін жасаңыз.

Дәйексөз

«Тура биде туған жоқ»

Құндылық

  • Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз.

1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін.

Ой қозғау

1-топ. Ақша теңге деген не?

2-топ.Ақша не үшін қажет?

3-топ.Ақша қайдан келеді?


-Теңге тиыннан өсер, Жылқы құлыннан өсер деген мақалды түсіндіріп берсеңдер.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.

Психологиялық ахуал





Оқушылар

дың пікірі тыңдалады







Компьютер








Сабақ басы (13 мин)












ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

«СІЗГЕ ҚАТЫСТЫ ЖАҒЫМСЫЗ СӨЗДЕРГЕ ЖАУАП БЕРУДІҢ ТИІМДІ СТРАТЕГИЯЛАРЫ»

«Жақсы сөз – жарым ырыс», «Ойнап сөйлесең де, ойлап сөйле», «Сөз сүйектен 
өтеді» деген өнегелі нақылдарын қалдырған ата-бабамыз сөздің құдіретін жете 
сезінген дана болған. Сөз арқылы адамның көңілін көтеруге де, мұңайтуға да, 
күлдіруге де, жылатуға да болады. Сондықтан да, жақсы байқап сөйлер, жаман 
шайқап сөйлер деген сөз бекерге айтылмаса керекті. 
Жақсы сөз жанды жадыратады. Позитивті мағынада айтылған әр сөз жағымды 
әсер қалдырады. 
Жалпы алғанда, айтылған сөздердің позитивті және негативті 
әсерлері бар екені бағзы заманнан бері белгілі. Медицина ғылымы жақсы дамымаған 
заманда халық дауаны дұғалар мен жақсы тілек сөздерден тапқан. Ал әдепсіз және 
балағат сөздерді айтудың өзін қарғыс деп есептеген. Тіпті, 
сол заманда адамдардың 
ойында балағат сөздерді айтудың дұрыс еместігі туралы болжамдар болса, бүгінде ол 
сөздердің зияндығы ғылыми түрде дәлелденіп отыр. Сол себепті, не ойлап 
жүргеніңізге, 
қандай кітаптар оқып, қандай ақпараттар қабылдап жатқаныңызға, 
айналаңызға қандай сөздер айтып, қандай сөздер естіп жүргеніңізге аса мән беріңіз. 
Өміріңізді жақсарту да, құлдырату да өз қолыңызда! 
Дөрекілікке тиімді жауап берудің стратегияларымен бөлісу. 


Оқушылар тыңдайды

Сіздің мекен-жайыңыздағы қорлау мен теріс пікірлерге қалай жауап беру керектігі туралы жалпы нұсқаулар пайдалы болуы мүмкін:

  • Тыныштықты сақтау.  Арандатушылыққа бой алдырмаңыз және дөрекілікке дөрекілікпен жауап беріңіз. 

  • Зейінді эмоционалды жағынан ұтымды жағына аудару. Агрессордың жеке басын емес, сөйлеу мазмұнын талдау қажет. 

  • Жеке шекараларды белгілеу. Егер адам қорлауды жалғастыра берсе, сіз қатты, бірақ сабырлы түрде: "мені сіздің үніңіз мазалайды. Сындарлы сөйлесейік ". 

  • Елемеу.  Жауап қорлаудың орнына жай ғана өтіп, сабырлы қалып пен сенімділікті сақтауға болады. 

Әр жағдайдың әр түрлі екенін есте ұстаған жөн, ал жауап жанжалға қатысушылардың жағдайы мен жағдайына байланысты әр түрлі болуы мүмкін.


Оқушылар пікір алмасады

суреттер

 









Ортасы (20 мин)



. Қазақстан өз төл ақшасын шығару үшін 1990 жыл теңгенің алғашқы үлгісін жасайтын арнайы жұмысшы тобын құрды. Тәуелсіз елдің ұлттық валютасын жасап шығарған Тимур Сүлейменов, Меңдібай Әлин, Ағымсалы Дүзелханов, Хайролла Ғабжәлеловтер еді. Олар жұмыстарын Қазақстан мәдениетінің тарихи даму аспектілерін зерттеуден бастаған.


Әбу-Насыр –әл –Фараби

Ол Отырарда дүниеге келген. Арабтар бұл қаланы Фараб деп атаған.Әл- Фараби орта бойлы,мығым денелі, батыл болып өседі.Бала күнінен атқа шапқыштығымен,мергендігімен көзге түседі.Түркі,парсы,араб тілдерін мүлтіксіз сөйлейді.Грек,латын тілдерін жақсы білген. Ол дүние жүзінде Аристотельден кейінгі екінші ұстаз. Әл- Фараби 150 жуық еңбек жазған.

Сүйінбай. Алматы облысы,Жамбыл ауданында дүниеге келген.Балалық шағында кедейшілік,жоқшылық көреді.Соған қарамастан 14-15 жасынан бастап ақындық өнерге машықтана бастайды.Сүйінбай келе-келе нағыз суырып салма,айтыстың ақиық ақынына айналады.

Сүйінбай халық мұңын мұңдап,үстем тап өкілінің әділетсіздігін бетіне басып,әшкерелеп отырған батыл да әділ ақын. Оның өлеңдерінде адамның мінез-құлқы,адамгершілігіне, жақсы-жаман қасиеттеріне көңіл бөлінеді.

Құрманғазы. Құрманғазы – қазақтың күйші, сазгері,домбырашысы.Күй өнерінің классигі.Оның әнге әуестігі жастайынан байқалады. Алты жасында әкесі байдың қозысын бағуға жібереді.Зейінді туған бала әке-шешесінің жағдайын түсініп, олардың айтқанына қарсы келмейді. Жалғыз серігі қолдан жасалған домбырасын йығынан тастамайды.

Құрманғазы қуғын-сүргінді көп көрді.1880 жылдардың бас кезінде Астрахань жаққа қоныс аударды.

Ортаға 10,20,50,100 теңге кейіпкерлері шығады.

Шоқан Уәлиханов. Ол өте ақылды,көреген,өз заманының білімді адамы болды. Орысшаға қоса бірнеше шығыс тілін білген. Шоқан әуелінде қазақ мектебінде оқиды.Мұнда арабша оқумен сурет салуды үйренді.Шығыс әдебиетімен танысады.Араб,парсы,ұйғыр тілдерін меңгерген.1853 жылы Кадет корпусын бітіреді.Сол мамандығы бойынша қызметте істейді. Шоқан ғалым, саясатшы,географ, суретші,әдебиетші,тарихшы.

Абай Құнанбаев. Абай - қазақтың ұлы ақыны,сазгер,философ, қазақ әдебиетінің негізін салушы.Ол әуелде ауыл молдасынан оқиды.10 жасқа толғанда әкесі оны Семейге медресеге оқуға жібереді.Мұнда араб,парсы,шағатай тілдерін меңгереді.Науаи,Низами,Фирдауси сияқты оқымыстылардың шығармаларын құныға оқиды. Орысшасын өз бетінше жетілдіре түседі.

Абай өлеңдері татулықты, достықты уағыздайды.Оның елуге жуық қара сөздері бар. Көлемі қысқа,мағынасы терең.



Ұлттық валюта-төл теңге

Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз демократиялық мемлекет. Оның өз Ата Заңы, мемлекеттік рәміздері, ұлттық валютасы бар.

Тәуелсіздік алған елдің ең бірінші айрықша белгісі – ұлттық валюта. Ол – Қазақстан Республикасы көлемінде пайдаланылатын заңды төлем құралы. Ақша – асыл қазына, халық байлығы.

Халқымыз теңгені бұрын да пайдаланған. Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасаған.

1. «Әр елде — өз валютасы »

«Табыс» « Теңге» « Тиын»

Қырғызстанда-/сом/ Ресейде -/рубль/ Германияда — /марка/

Америкада — / доллар/ Ұлыбританияда-/фунт/ Украинада — /гривна/

/ стерлинг/ /карбовенец/

Қытайда — / юань/ Тәжікстанда — /манат/ Өзбекстанда — /сум/

Түркияда -/ лира / Латвияда - / лат / Кореяда — / йена /




Мақал - мәтелдегі бос орынға төмендегі сөзді жазу.

( дүние, көз, дария, теңге, санап, шашу, есеп, ақшасы, судың, құлып)


1. _____ тиыннан өсер.

Жылқы құлыннан өсер.

2. Есепсіз ______ жоқ.

3. Алтын тапсаң _______ ал.

4. Ақша кетуге тырысады,

_________ ұстауға тырысады.

5. Тамшыдан тама берсе _______ болар.

6.______ оңай, жинау қиын.

7. Ақша ашпайтын _________ жоқ.





































































Бесжолдық өлең.

1.Теңге ( тақырып, 1 сөз)
2.Құнды, сиқырлы (екі сын есім)
3.Арнаулы шеберханада жасалған( қимыл, іс-әрекет,3 сөз)

4.Туған елімнің айрықша белгісі( сезім, 4 сөз)
5.Қазына.( синоним, 1 сөз)



https://youtu.be/sJgmacWuhW08



Соңы







  • Ақша сақтайтын мекеме? (Банк)

  • Төл теңгеміздің туған күні?(1993 15 қараша)

  • Жеке есепшоты бар төлем-қағазы?(карточка )

  • Төлемді растайтын қағаз?(чек)

  • Біздің елімізде қандай қалаларда «Теңге сарайлары » бар? (Өскемен Алматы)

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?

Не ұнады?






Сұрақтарға жауап береді





Рефлексия жасайды.

Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі


презентация





жалпы орта білім беретін мектеп


«Бекітемін»

Тәрбие - ісі жөніндегі орынбасар :



«Қазақтың теңгесі »





Сынып : 10 «А»

Күні: 11.11.2024 ж

Класс жетекшісі :





2024-2025 оқу жылы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!