Басы
10
мин
|
Психологиялық
дайындық
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
Өткен сабаққа шолу, жаңа
сабаққа кіріспе:
«Сұрақ
менен, жауан сенен» әдісі
Ұшқыш
сөзіне бес жолды өлең құрастыру.
1.
Ұшқыш
2. Сын
есітм ( 2 сөз)
3. Етістік
(3 сөз)
4.
Сөйлем.
5. Синоним
сөз
Бүгінгі сабақ тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
|
Оқушылар
сұраққа жауап береді.
Оқушылар
сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Суреттер
Слайд
1
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
33-жаттығу. Мәтінді
тыңдау «Байқоңыр-халықаралық ғарыш айлағы»

Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен мазмұнын
салыстыру, сәйкестігін анықтау.
-Мәтіннің
бірінші бөлімінде не туралы
айтылған?
-«Байқоңыр
қайда орналасқан? («Байқоңыр» ғарыш айлағы;Экватор жазықтығына
жақын.),»
-Екінші
бөлімі не туралы?
- «Байқоңырда»
нелер ұшырылды? Жердің, айдың, шолпанның, күннің жасанды серіктері;
ғарыш кемелері ұшырылды.)
-Үшінші бөлімде
не туралы айтылған? Байқоңыр кешенін пайдаланудың қандай пайдасы
мен зардаптары бар? (Экологиялық зардаптар; улы заттар; ракета
қалдықтары) Оның негізгі ойы
қандай?
- Мәтіннің
тақырыбы мәтін мазмұнына сәйкес келе
ме?
-Мәтіннің
тақырыбын сен қалай өзгертер едің?
Мәтінге ат
қой
І. Ғарыш
айлағы, ғарыш айлағын салу
себептері. ІІ. Ең ірі ғылыми ғарыш
полигоны. ІІІ. Байқоңырдың пайдасы мен экологиялық
зардаптары.
Мұғалім
оқушыларға мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар
құрастырады.
-
«Байқоңыр»ғарыш айлағының елді мекендерден үлкен арақашықтықта
салынуы неліктен деп ойлайсың?
- Байқоңырдан
қандай ғарвш кемелері ұшырылды?
-Зардап шеккен
мекендерге қалай көмектесуге болады деп
ойлайсыңдар?
«Деректер кестесін» толтырады.
Не?
|
Қайда?
|
Қашан?
|
Не
істеді?
|
|
|
|
|
ЕБҚ
тапсырмасы

34-жаттығу. Алдымен мәтінді толық оқы, содан соң сын
есімдерсіз оқы. Сонда мәтін мазмұнында қандай өзгеріс болғанын
айт.
-Мәтінді
көшіріп жаз. Сын есімдердің астын сыз.
36-жаттығу Жұмбақты іштей оқып, жаттау. Хормен ормен айту. Жеке
жатқа айту.
Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі
мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы
қадағаланып, бағыт беріледі.
ЕБҚ
тапсырмасы
Жұмбақты
көшіріп жазып, жауабын жазады.
Шығармашылық
тапсырма.
Берілген суреттерге мәтін құрастырып, ат қой. Сын есімдерді
белгіле.
І топ Бәйшешек, ІІ топ Көкек ІІІ топ
Көктем

Негізгі және туынды сын есімдермен
жұмыс
І –
топ
ІІ –
топ
ІІІ-топ
Туынды сын
есім- Түбір сөзден туынды
Берілген
зат
дерді теріп
жаз.
сын есім
жаса.
сын есімге
айналдыр
Қысқы,
атақты,
Ажар
– Ақыл
–
жасыл,
тоқсандық, Көрік
– Ой
–
жаңбыр, биік,
еңсе- Боз
– Саз
–
лі, аласа,
жаңа.
Ақ
– Дәм
–
Күз
– Су
–
|
Мәтінді
тыңдайды.
Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен
мазмұнын салыстырады, сәйкестігін анықтап
айтады.
Сұрақтарға жауап алу барысында
мәтіндегі әр бөліктің түйінді ойын білдіретін тірек сөздерді
анықтап айтады.
Алдымен
мәтінді толық оқы, содан соң сын есімдерсіз оқиды. Сонда мәтін
мазмұнында қандай өзгеріс болғанын айтады.
Берілген суреттерге мәтін құрастырып, ат қояды. Сын
есімдерді белгілейді.
|
Дескриптор:
-мәтінді
тыңдап, сұрақтарға жауап береді-1 б
-
Сұрақтар қою арқылы мәтін тақырыбы мен
мазмұнын салыстырып, сәйкестігін анықтайды-
1б
-
Тыңдалған мәтінді оқиды
,қажетті ақпараттарды табады-1б
Дескриптор:
-мәтінді
көшіріп жазады-1 б
-сын
есімдерді табады-1 б
Дескриптор:
-жұмбақты
жаттайды-1б
-сауатты
жазады-1б
Дескриптор:
-сурет бойынша мәтін
құрастырады-1б
-мәтінге ат қояды-1б
-сын есімдерді табады-1б
|
Слайд
2
Слайд
3
Суреттер
Слайд
4
Слайд
5
|