Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
|
4.2.5.1
дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта, диаграмма)
қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын
мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау,
бағалау
4.3.6.1
каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын
жетілдіру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте,
карта, диаграмма) қажетті ақпараттарды тауып, кездескен жаңа
сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты
қорытындылап, бағалай алады;
-
каллиграфиялық нормаларды сақтайды және жазу техникасын жетілдіре
алады;
|
Басы
10
мин
|
І.Психологиялық
дайындық
Күндей
жадырап,
Айдай
арайлап,
Жұлдыздай
жарқырап
Судай таза, мөлдір
көңілімімен,
Бүгінгі сабағымызды
бастаймыз!
ІІ. «Кермеи жіп» әдісі
арқылы өткенге шолу
жасау.
-Жіпте ілінген парақтардағы сұрақтарға жауап беріп, жасырын
сөзді ашыңдар. (Сын есім)
- Сын есімнің анықтамасын
айтыңдар. (с)
- Сын есімнің сұрақтарын
атаңдар. (ы)
- Сын есімнің түрлерін ата.
(н)
- Негізгі сын есімге мысалдар
келтіріңдер. (е)
- Туынды сын есімге мысал
келтіріңдер. (с)
- Заттың сапасын білдіретін
сөздерге мысал келтір. (і)
- Заттың түсін білдіретін
сөздерге мысалдар келтіріңдер.
(м)
-Бүгінгі сабақта қарсы мәндес
сын есімдерді анықтауға арналған тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Бүгінгі сабақ тақырыбы мен мақсаты
хабарланады.
|
Сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар
сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.
|
«Ауызша
мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар
жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
суреттер

Слайд
1
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа сабақ
1-тапсырма
- «Ашық микрофон»
әдісі. 38-жаттығу.
Мәтінді
оқыңдар.Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
алыңдар.Мәтінде кездескен жаңа сөздердің мағынасын сөздіктерден
оқып, танысыңдар.
Т.Әубәкіров
туралы мәтінде жазылмаған ақпараттарды дереккөздерден оқып біліп
алыңдар. 39-жаттығу.
Берілген
мақал-мәтелдің қатесін түзеп
жазыңдар. Үлкен кісі
бастар, кіші кісі
қостар. Жақсы болсаң
–озарсың, жаман болсаң
азарсың. Жақсы бала-ойлағыш,
Жаман бала-тойлағыш.
Сын есімдерді
тауып, олардың мағынасына назар
аударыңдар. Ережемен
жұмыс.
ЕБҚ
тапсырмасы - Қарсы мәндес сын есімдерге мысалдар
келтір. 2-тапсырма -
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
40-жаттығу.
Өлеңді оқып,
жатқа жазыңдар.
Үйрен жақсы әдептен,
Жирен жаман әдеттен.
42-жаттығу.
Берілген
сөздердің сын есім екенін дәлелдеңдер. Оларға қарсы мәнді сын
есімдерді табыңдар.
Ірі-ұсақ,
жұқа-қалың, құрғақ-дымқыл.
ЕБҚ тапсырмасы
43-жаттығу.
Мағынасы жуық
сын есімдерді бір-бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек
топтастырыңдар. Дәлелдеңдер.
жуық сын есімдер
|
қарсы мәнді сын есімдер
|
ізетті,
ибалы
|
аласа-биік,
|
қарт,
кәрі
|
кең-тар
|
момын,
жуас
|
лай-тұнық
|
сұлу,
көрікті
|
ауыр-жеңіл
|
|
Мәтінді оқиды. Тапсырмаларды
орындайды.
Мақал-мәтелдерді түзеп
жазады.
Ережені
оқиды.
Өлеңді оқып, жатқа
жазады.
Берілген сөздердің сын есім екенін дәлелдеп,
қарсы мәндес сөздерді
табады.
|
Дескриптор:
-Мәтіннің
мазмұны бойынша сұрақтар қояды-1 б
-
жаңа сөздердің мағынасын
ашады-1б
-Әубәкіров
туралы әңгімелейді-1б.
Дескриптор:
Берілген
мақал-мәтелдің қатесін түзейді-1б.
-Сын
есімдерді тауып, олардың мағынасына назар
аударады-1б.
Дескриптор:
-Өлеңді
оқып, жатқа жазады-1б
-Қарсы сын
есімдерді табады-1 б
Дескриптор:
-Берілген
сөздердің сын есім екенін дәлелдейді-1б.
Дескриптор:
-Мағынасы
жуық сын есімдерді бір-бөлек, қарсы мәнді сын есімдерді бір бөлек
топтастырады-1б
|
Слайд 2
Слайд 3
Суреттер
Слайд 4
Слайд 5
|
Соңы
10
мин
|
Сабақты
бекіту
«Ішкі және сыртқы шеңбер» (Карусель)
әдісі
Рефлексия
«Қол
белгісі» әдісі
қолданылады.
«Мен түсіндім және
түсіндіре аламын» дегендер қолдың бас бармағын жоғары
бағыттайды.
«Мен түсінгеніме
сенімді емеспін» дегендер қолдың бас бармағын жанына қарай
жантайтады.
«Мен түсінбедім»
дегендер қолдың бас бармағын төменге
бағыттайды.
Осы белгілерге
сүйеніп, мұғалім материалды қаншалықты меңгергенін
біледі.

Үйге
тапсырма. Ережені
жаттау
|
Сабақты бекітуде оқушылар ішкі
және сыртқы шеңбер жасап тұрады. Сұрақтарға жауап
береді.
Бүгінгі сабақта алған
білімдері бойынша рефлексия жасайды.
|
Оқушылар
1-10 балдық жүйемен бағаланады.
|
Слайд 7
|