«Табиғатты пайдалану және
геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
|
11.3.2.1 Қоршаған
|
ортаның антропогендік
|
өзгерістерін
|
|
|
жіктеу
|
|
|
|
11.3.2.2
|
Қоршаған орта сапасының
көрсеткіштерін жіктеу
|
|
11.3.2.7
|
Қоршаған
|
ортаның бұзылған
|
аумақтарын
|
|
|
қалпына
|
келтіру жөнінде жобаларды ұсыну
|
|
|
(жергілікті / аймақтық
компоненттің негізінде)
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі Білу және түсіну, қолдану,
ойлаудың жоғары деңгейлері
Орындау
уақыты 20 минут
Тапсырма.
1. «Пределы роста» еңбегінің
авторы:
А. Дж. Форрестер В. У. Кеннон
С. Д. Медоуз Д. Ф. Клементс [1]
2. Себеп пен
салдар. Американдық хайуанаттар
бағының біріне кіре берісте үлкен айна астындағы мына сөздер
жазылған: «Сіз жер бетіндегі ең қауіпті хайуанға қарап тұрсыз.
Әрқашан тіршілік ететін барлық жануарлардың ішінен тек біреуі ғана
бүкіл түрді жоюға қабілетті (жойып жіберген) ... Ол табиғатты -
тіршілік ортасын құртты». Бұл қандай хайуан? Неліктен ол жердегі ең
қауіпті аң деп аталды?
[2]
3. Санитарлық-гигиеналық талаптарға сай келмейтін орындарда
жұмыс істейтін жұмысшылар үлесі
жоғары облыстарды кескін
картаға түсір және үлестерін жаз.

[2]
4. а) Таңдауың бойынша
қоршаған ортаға әсер еткен екі антропогендік факторға инфографика
құр [1]
б) Төмендегі құбылыстарға
байланысты мәселелердің біреуін таңдап, оған толық мысалмен
рекультивация жүргізіңдер [2]

5. Дүниежүзі елдерінің
экологиялық тиімділік индексі картасын қолдана отырып,
кестедегі елдердің тиімділік индекстерін және деңгейлерін
анықтаңдар.

Елдер
|
Тиімділік
индексі
|
Тиімділік
деңгейі
|
Пәкістан
|
|
|
Италия
|
|
|
Аргентина
|
|
|
Финляндия
|
|
|
[4]