«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
11.3.2.1 Қоршаған |
ортаның антропогендік |
өзгерістерін |
|
|
|
|
жіктеу |
|
|
|
|
11.3.2.2 |
Қоршаған орта сапасының көрсеткіштерін жіктеу |
||
|
|
11.3.2.7 |
Қоршаған |
ортаның бұзылған |
аумақтарын |
|
|
|
қалпына |
келтіру жөнінде жобаларды ұсыну |
|
|
|
|
(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
||
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну, қолдану, ойлаудың жоғары деңгейлері
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма.
1. «Пределы роста» еңбегінің авторы:
А. Дж. Форрестер В. У. Кеннон С. Д. Медоуз Д. Ф. Клементс [1]
2. Себеп пен салдар. Американдық хайуанаттар бағының біріне кіре берісте үлкен айна астындағы мына сөздер жазылған: «Сіз жер бетіндегі ең қауіпті хайуанға қарап тұрсыз. Әрқашан тіршілік ететін барлық жануарлардың ішінен тек біреуі ғана бүкіл түрді жоюға қабілетті (жойып жіберген) ... Ол табиғатты - тіршілік ортасын құртты». Бұл қандай хайуан? Неліктен ол жердегі ең қауіпті аң деп аталды?
[2]
3. Санитарлық-гигиеналық талаптарға сай келмейтін орындарда жұмыс істейтін жұмысшылар үлесі
жоғары облыстарды кескін картаға түсір және үлестерін жаз.

[2]
4. а) Таңдауың бойынша қоршаған ортаға әсер еткен екі антропогендік факторға инфографика құр [1]
б) Төмендегі құбылыстарға байланысты мәселелердің біреуін таңдап, оған толық мысалмен рекультивация жүргізіңдер [2]

5. Дүниежүзі елдерінің экологиялық тиімділік индексі картасын қолдана отырып, кестедегі елдердің тиімділік индекстерін және деңгейлерін анықтаңдар.

|
Елдер |
Тиімділік индексі |
Тиімділік деңгейі |
|
Пәкістан |
|
|
|
Италия |
|
|
|
Аргентина |
|
|
|
Финляндия |
|
|
[4]
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып 2 тоқсан геоэкология бжб№2
11 сынып 2 тоқсан геоэкология бжб№2
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
11.3.2.1 Қоршаған |
ортаның антропогендік |
өзгерістерін |
|
|
|
|
жіктеу |
|
|
|
|
11.3.2.2 |
Қоршаған орта сапасының көрсеткіштерін жіктеу |
||
|
|
11.3.2.7 |
Қоршаған |
ортаның бұзылған |
аумақтарын |
|
|
|
қалпына |
келтіру жөнінде жобаларды ұсыну |
|
|
|
|
(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
||
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну, қолдану, ойлаудың жоғары деңгейлері
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма.
1. «Пределы роста» еңбегінің авторы:
А. Дж. Форрестер В. У. Кеннон С. Д. Медоуз Д. Ф. Клементс [1]
2. Себеп пен салдар. Американдық хайуанаттар бағының біріне кіре берісте үлкен айна астындағы мына сөздер жазылған: «Сіз жер бетіндегі ең қауіпті хайуанға қарап тұрсыз. Әрқашан тіршілік ететін барлық жануарлардың ішінен тек біреуі ғана бүкіл түрді жоюға қабілетті (жойып жіберген) ... Ол табиғатты - тіршілік ортасын құртты». Бұл қандай хайуан? Неліктен ол жердегі ең қауіпті аң деп аталды?
[2]
3. Санитарлық-гигиеналық талаптарға сай келмейтін орындарда жұмыс істейтін жұмысшылар үлесі
жоғары облыстарды кескін картаға түсір және үлестерін жаз.

[2]
4. а) Таңдауың бойынша қоршаған ортаға әсер еткен екі антропогендік факторға инфографика құр [1]
б) Төмендегі құбылыстарға байланысты мәселелердің біреуін таңдап, оған толық мысалмен рекультивация жүргізіңдер [2]

5. Дүниежүзі елдерінің экологиялық тиімділік индексі картасын қолдана отырып, кестедегі елдердің тиімділік индекстерін және деңгейлерін анықтаңдар.

|
Елдер |
Тиімділік индексі |
Тиімділік деңгейі |
|
Пәкістан |
|
|
|
Италия |
|
|
|
Аргентина |
|
|
|
Финляндия |
|
|
[4]
шағым қалдыра аласыз













