Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
VIIIтарау. Дифференциалдық теңдеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дифференциалдық теңдеулер туралы жалпы мағлұмат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.22- дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды біледі; |
|
Құндылықтар: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау; Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту; Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну; Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Оқулықпен жұмыс. |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5мин
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылайды Оқушылармен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін нақтылайды Оқушылардың сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерін түсінгендігін нақтылайды Сабақтың тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатады |
Мұғалім сұрақтарына жауап береді Мұғаліммен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін талқылайды Мұғалімнің айтқандарын дәптерлеріне жазып отырады |
«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! |
Оқулық Слайд Дәптер Қалам |
||||||
|
Сабақтың басы 10мин |
Жаңа тақырыпты игерту. Анықтама
1. Тәуелсіз айнымалы x-ті,
белгісіз функция Анықтама 2. Дифференциалдық теңдеу реті дегеніміз- теңдеуге қатынасып тұрған белгісіз функцияның туындысының ең жоғарғы ретін айтамыз. Сұрақ: Дифференциалды теңдеуді шешу дегеніміз не? Жауабы: Дифференциалдық теңдеудегі белгісіз функция мен оның туындалырының орнына қойғанда бұл теңдеуді теңбе-теңдікке айналдыратын әрбір y(x)функциясын дифференциалдық теңдеудің шешімі деп атайды. |
Оқушылар Дифференциалдық теңдеудің шешімін табу процесі дифференциалдық теңдеуді интегралдау деп аталады
Мысалы 1: y| =cosx теңдеуін шешейік шешуі: Алдымен туындыны келесі
түрде жазамыз: Енді сол соңғы теңдіктің екі жақ бөлігін интегралдаймыз
ЕСТЕ САҚТАҢДАР!
Мысал 2: У(2)=3
болғанда Шешуі: Теңдеудің екі жақ бөлігін интергралдаймыз:
Енді У(2)=3 шартын ескеріп,
берілген теңдеудің дербес шешімін табамыз:
Сонда берілген дифференциалдық теңдеудің дербес шешімі
|
Сабаққа белсенді араласып, қатысып отырған оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
|
|
№27.5 y(1)=-2 шарты
бойынша y(1)=1
шарты
бойынша y(0)=2 шарты
бойынша y(1)=π шарты
бойынша дифференциалдық теңдеулерінің дербес шешімін жазыңдар |
№27.6 Дифференциалдық теңдеудің жалпы шешімін табыңдар
|
Дескриптор: Шарты бойынша дифференциалдық теңдеулерінің дербес шешімін жазады |
10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Егер Жауабы: |
2)
Егер Жауабы: |
Дескриптор: Дифференциалдың теңдеулердің ретін анықтайды |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
|
|
5-тапсырма:
Қабілеті жоғары оқушыға
тапсырма,
Оқушылардан
өздігімен
Жауабы: Жауаптарыңды тексеріңдер және дұрыс емес жауаптарды талқылаңыздар.
Тақтаға
Жауабы: Оқушылардан барлық жауаптарын тыңдау және оны талқылау ұсынылады. |
6-тапсырма
Шешуі:
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды. Уақыт болған соң мұғалім жинап алады. Келесі сабақта талдау жасалады. Теңдеудің дербес шешімін табыңыз:
|
Дескриптор: Теңдеудің құрамындағы айнымалының мәнін табады; -Дифференциалдық теңдеудің шешімін таба алады; -дифференциалдық теңдеудің ретін анықтай алады; -дифференциалдық теңдеудің дербес шешімін табуды біледі; |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Үй жұмысы: Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз «Сөйлемді жалғастыр» (дәптерге жазады).
… мағанқызықболды? |
Оқушылар «теңгерім дөңгелегін»толтырады. Оқушылар жетістік критерийлері бойынша таңдау жасайды, неге ? деген сұраққа жауап береді. |
Сабаққа қатысуына байланысты, жинаған ұпайларына қарай 1-10баллдық шкаламен бағалау |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
11 сынып алгебра 4 тоқсан 3 сабақ Дифференциалдық теңдеулер туралы жалпы мағлұмат
11 сынып алгебра 4 тоқсан 3 сабақ Дифференциалдық теңдеулер туралы жалпы мағлұмат
Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
VIIIтарау. Дифференциалдық теңдеулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дифференциалдық теңдеулер туралы жалпы мағлұмат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.22- дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды білу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
дифференциалдық теңдеулер туралы негізгі ұғымдарды біледі; |
|
Құндылықтар: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Еңбекті, өзінің және басқалардың еңбек нәтижелерін бағалау; Еңбекті, мамандықтарды практикалық тұрғыда зерттеуге қызығушылық таныту; Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін еңбек қызметінің дағдылары жинақтау, еңбексүйгіштік, еңбекке баулу, табысты еңбектің маңыздылығын түсіну; Уақытты тиімді жоспарлай білу және кез-келген іс-әрекеттің нәтижелеріне қол жеткізу және жақсарту үшін күш салу |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Оқулықпен жұмыс. |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5мин
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын нақтылайды Оқушылармен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін нақтылайды Оқушылардың сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерін түсінгендігін нақтылайды Сабақтың тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатады |
Мұғалім сұрақтарына жауап береді Мұғаліммен бірге оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін талқылайды Мұғалімнің айтқандарын дәптерлеріне жазып отырады |
«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! |
Оқулық Слайд Дәптер Қалам |
||||||
|
Сабақтың басы 10мин |
Жаңа тақырыпты игерту. Анықтама
1. Тәуелсіз айнымалы x-ті,
белгісіз функция Анықтама 2. Дифференциалдық теңдеу реті дегеніміз- теңдеуге қатынасып тұрған белгісіз функцияның туындысының ең жоғарғы ретін айтамыз. Сұрақ: Дифференциалды теңдеуді шешу дегеніміз не? Жауабы: Дифференциалдық теңдеудегі белгісіз функция мен оның туындалырының орнына қойғанда бұл теңдеуді теңбе-теңдікке айналдыратын әрбір y(x)функциясын дифференциалдық теңдеудің шешімі деп атайды. |
Оқушылар Дифференциалдық теңдеудің шешімін табу процесі дифференциалдық теңдеуді интегралдау деп аталады
Мысалы 1: y| =cosx теңдеуін шешейік шешуі: Алдымен туындыны келесі
түрде жазамыз: Енді сол соңғы теңдіктің екі жақ бөлігін интегралдаймыз
ЕСТЕ САҚТАҢДАР!
Мысал 2: У(2)=3
болғанда Шешуі: Теңдеудің екі жақ бөлігін интергралдаймыз:
Енді У(2)=3 шартын ескеріп,
берілген теңдеудің дербес шешімін табамыз:
Сонда берілген дифференциалдық теңдеудің дербес шешімі
|
Сабаққа белсенді араласып, қатысып отырған оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
|
|
№27.5 y(1)=-2 шарты
бойынша y(1)=1
шарты
бойынша y(0)=2 шарты
бойынша y(1)=π шарты
бойынша дифференциалдық теңдеулерінің дербес шешімін жазыңдар |
№27.6 Дифференциалдық теңдеудің жалпы шешімін табыңдар
|
Дескриптор: Шарты бойынша дифференциалдық теңдеулерінің дербес шешімін жазады |
10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Егер Жауабы: |
2)
Егер Жауабы: |
Дескриптор: Дифференциалдың теңдеулердің ретін анықтайды |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
|
|
5-тапсырма:
Қабілеті жоғары оқушыға
тапсырма,
Оқушылардан
өздігімен
Жауабы: Жауаптарыңды тексеріңдер және дұрыс емес жауаптарды талқылаңыздар.
Тақтаға
Жауабы: Оқушылардан барлық жауаптарын тыңдау және оны талқылау ұсынылады. |
6-тапсырма
Шешуі:
Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды. Уақыт болған соң мұғалім жинап алады. Келесі сабақта талдау жасалады. Теңдеудің дербес шешімін табыңыз:
|
Дескриптор: Теңдеудің құрамындағы айнымалының мәнін табады; -Дифференциалдық теңдеудің шешімін таба алады; -дифференциалдық теңдеудің ретін анықтай алады; -дифференциалдық теңдеудің дербес шешімін табуды біледі; |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Үй жұмысы: Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз «Сөйлемді жалғастыр» (дәптерге жазады).
… мағанқызықболды? |
Оқушылар «теңгерім дөңгелегін»толтырады. Оқушылар жетістік критерийлері бойынша таңдау жасайды, неге ? деген сұраққа жауап береді. |
Сабаққа қатысуына байланысты, жинаған ұпайларына қарай 1-10баллдық шкаламен бағалау |
ДК экраны ДК экраны 10-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері Слайд |
||||||
шағым қалдыра аласыз



























