Материалдар / 11-сынып алгебра пәнінен жаңа форматтағы қорытынды аттестация материалы

11-сынып алгебра пәнінен жаңа форматтағы қорытынды аттестация материалы

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып алгебра пәнінен емтихан материалы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

1-нұсқа

А-Бөлімі

  1. Функцияның анықталу облысын табыңдар : [1]

А) В) С) D) E) (3;∞)

2. Теңдеуді шешіңдер : [1] A) B) C) –5 D) –4 E) -1

3 . Функцияның мәндер облысын табыңдар :  [1]

A) [-2;6] B) [2;6] C) [-1;6] D) [-1;1] E) [-6;-2]

  1. Берілген функцияның алғашқы функциясын табыңдар : f(x) = 8x3 +3 – 5х. [1]

A) F(x)=24х2 – 5хln5 B) F(x) = 8х4 + 3х + C) F(x) = 2х4 + 3 х–

D) F(x) = 2х4 + 3х – +С. E) F(x) = 4х4 + 3х – +С.

  1. Өрнектің мәнің табыңдар : [1] A) 49 B) 27 C) 14 D) 9 Е) 16

sin x + sin 5 x = 0 . Теңдеуді шешіп ,ең кіші оң түбірін табыңдар .

A) B) C) D) E) π

7. . A) 1 B) - 2 C) 2 D) -1 E) 0

8. y= х2-4x+9 функциясының x0=3 нүктесіндегі жанама теңдеуін жазыңыз[1]

A) 2y = 2x + 1 B) y + x = 0 C) y = 3x + 2 D) y = 2x E) y + x = 1

9.Теңдеуді шешіңдер : [1]

A) B) C) D) E)

10. Өрнекті ықшамдаңдар[1]     А) B) С) D) E)


В-Бөлімі

11. Есептеңдер: )) [4]

12.Әртүрлі өлшемдегі 6 жұп қолғап бар. Өлшемдері әртүрлі болатындай біреуі оң,екіншісі сол қолға

келетіндей қанша тәсілмен қолғап таңдап алуға болады?[4]

13. Теңдеуді шешіңдер: [4]

14. Теңсіздіктер жүйесін шешіңдер : [4]  

15.Екі гектар болатын тіктөртбұрышты жер телімі қоршаумен қоршалған. Ең кіші периметрі

болатындай жер телімінің қабырғаларының ұзындықтарын тап.[4]

16. Әкесінде әпелсиннің өлшемдері әртүрлі болатын 5 жұбы бар. 8 ұлына әкесі соларды әртүрлі болатындай әпелсин бөліп берді(кейбіреулері алмауы да мүмкін) осылай қанша тәсілмен апелсиндерді бөліп беруге болады?[4]

17. f(x) = x3 - 3x2 + 4. Функциясы үшін табыңыздар:[4]

А) функцияның өсу және кему аралығын;

Б) максимум және минимум нүктелерін;

В) [0; 4] аралығындағы ең үлкен және ең кіші мәнін ;

18. f(x) = x2 – 6x + 10, х = -1, х = 3 және абсцисса осімен шектелегн фигураның ауданын табыңыз.[4]

19.Теңсіздікті шешіңдер : log8 (5х-10) < log8(14-х)[4]

20. Теңдеуді шешіңдер: 2х² -5| х | +3=0[4]


2-нұсқа

А-Бөлімі

1. Функцияның анықталу облысын табыңдар:

A) B) C) D) (-0,4;4) E) (0; 0,4)

2. Теңдеуді шешіңдер: A) B) C) –4 D) -5 E) –3

3. Функцияның мәндер облысын табыңдар y=2cos5x+3

A)[1;5] B)[2;3] C) [-1;1] D) [-1;5] E) [–3;2]

4. Берілген функцияның алғашқы функциясын табыңдар : f(x)=8x3 + 3– 5х

A) F(x) = 24х 2 – 5хln5 B) F(x) = 8х4 + 3х + C) F(x) = 2х4 + 3х –

D) F(x) = 2х4 + 3х – + С E) F(x) = 16х4 + 3х – + С

5. Өрнектің мәнін табыңдар : A) 12 B) 34 C)64 D) 7 E) 16

6. cos x + cos 5 x = 0 . Теңдеуді шешіп ,ең кіші оң түбірін табыңдар .

A) B) C) D) E) π

7. Теңдеуді шешіңдер A) 3 B) C) 7 D) −3 E)

8. f(x)=2x2-1 функциясының (0;-1) нүктесіндегі жанама теңдеуін жазыңыз

A) y=1-x B) y=2 C) y=x+1 D) y=3x E) y=-1

9. Теңдеуді шешіңдер: A) B) C) D) E)

10.Өрнекті ықшамдаңдар А) 8 В) 5 С) D) 1 Е).

В-Бөлімі

 11. Есептеңдер :  

12. Орыс, ағылшын, француз, неміс, италян тілдерінің бірінен екіншісіне аударма жасайтындай қанша сөздік шығаруға болады?

13. Теңдеуді шешіңдер:  

14. Теңдеулер жүйесін шешіңдер :  

15. Периметрі 90 м болатын тіктөртбұрыш берілген. Ауданы ең үлкен болатындай тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар .

16. Темір жол купесінде қарама-қарсы орналасқан 5 орындық және 2 диван бар. 10 жолаушының 4-і паровозға қарап, ал 3-і паровозға артқа қарап отырғысы келеді, ал қалған 3-іне қалай отырса да бәрібір. Жолаушыларды неше тәсілмен орналастыруға болады?

17. f(x) = 8x2 x4 . Функциясы үшін табыңыздар::

А) функцияның өсу және кему аралығын;

Б) максимум және минимум нүктелерін;

В) [-1; 3] аралығындағы ең үлкен және ең кіші мәнін ;

18. f(x) = -x2 + 6x - 5, х = 2, х = 3 және абсцисса осімен шектелегн фигураның ауданын табыңыз

  1. Теңсіздікті шешіңдер : log0,5 (3х+1)< log0,5(2-х)

  2. Теңдеуді шешіңдер : х2-5|х|+6=0.

20 Сәуір 2021
9947
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі